بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی

معرفی 7 مورد از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

همه ارائه‌دهندگان VoIP شماره مجازی را ارائه می‌دهند. ارائه‌دهندگان شماره‌های مجازی به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهند تا شماره‌ای را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنند؛ این شماره می‌تواند با تلفن همراهی که قبلاً برای تماس‌های تلفنی شخصی کاربرد داشته است، استفاده شود. در ادامه این مطلب از سایت سفیرپیمنت به معرفی بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی پرداخته‌ و این سایت‌ها را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

بیشتربخوانید: با 5sim.net به سادگی شماره مجازی دریافت کنید!

شماره مجازی چیست؟

هر شماره تلفنی که توسط یک ارائه‌دهنده خدمات تلفن سنتی ارائه نشده باشد، یک شماره‌تلفن مجازی است. شماره‌های مجازی مانند شماره‌تلفن‌هایی که از یک شرکت تلفن سنتی دریافت می‌کنید به مکان فیزیکی مرتبط نیستند.

یک شماره مجازی به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تقریباً هر دستگاه متصل به اینترنت، در هر زمان با هرکسی در جهان ارتباط برقرار کنید؛ بنابراین افزایش محبوبیت شماره‌تلفن‌های مجازی و آنلاین قابل‌درک است. شماره‌های مجازی گزینه‌های ارتباطی انعطاف‌پذیر و لایه‌ای از حریم خصوصی را ارائه می‌دهند، چیزی که بسیاری از حرفه‌ای‌ها نگران آن هستند.

سایت‌هایی که در ادامه مقاله بررسی شده‌اند، ثابت کرده‌اند که بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی در میان بسیاری از ارائه‌دهندگان فعال در این صنعت هستند. شماره‌های مجازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بین تماس‌های کاری و شخصی که از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت گرفته می‌شوند، تفاوت قائل شوند.

این امکان با ارائه شماره‌تلفن دومی که می‌تواند با همان دستگاه به کاربران پاسخ دهد، انجام می‌شود. مسیریابی تماس، مدیریت چند خطی و پست صوتی نیز در اختیار کاربران شماره‌تلفن‌های مجازی است. هر ارائه‌دهنده‌ای که توسط کاربر انتخاب می‌شود باید خدماتی را ارائه دهد که راحت، مقرون‌به‌صرفه و با پشتیبانی مشتری عالی همراه باشد.

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی خارجی

سایت Nextiva

داشتن شماره محلی یک مزیت بزرگ برای هر کسب‌وکاری است که اعتماد ناخودآگاه را در مشتریان ایجاد می‌کند؛ همچنین به سازمان‌های بزرگ‌تر اجازه می‌دهد تا قابل‌دسترس‌تر به نظر برسند.
با Nextiva، شما می‌توانید به این ویژگی دست پیدا کرده و با تعداد شماره‌های مجازی که نیاز دارید، به مناطق جدید نفوذ کنید.

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی

Nextiva یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی است که هر دو شماره مجازی محلی و رایگان را ارائه می‌دهد. این شرکت تماس‌های صوتی و تصویری، فکس، پیامک و پیام‌های تیمی را در یک پلتفرم با قابلیت نصب آسان به هم متصل می‌کند.

ازآنجایی‌که این پلتفرم کاملاً مبتنی بر VoIP است، نیازی به نصب یا پیاده‌سازی پیچیده نیست و تیم‌ها حتی می‌توانند از دستگاه‌های تلفن همراه در پلتفرم علاوه بر تلفن‌های رومیزی و رایانه فعلی استفاده کنند. برنامه‌های Nextiva همه دارای تماس صوتی و تصویری نامحدود هستند؛ علاوه بر این، ویژگی‌های مهم تماس ورودی، مانند مهماندار خودکار، اعلان‌های پست صوتی از طریق ایمیل و برنامه‌های اختصاصی Nextiva برای موبایل و دسکتاپ را دریافت می‌کنید.

خرید شماره مجازی

سایت RingCentral

RingCentral ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را برای مشاغلی که به آن نیاز دارند ارائه می‌دهد، از کنفرانس ویدئویی برای حداکثر 200 نفر گرفته تا اشتراک فایل و ارسال پیام تیمی، RingCentral یک راه‌حل جامع است.

معرفی سایت‌های خرید شماره مجازی

پورتال مدیریت این سایت به شما امکان مشاهده میزان استفاده، ردیابی کیفیت خدمات و مدیریت مسیریابی تماس پویا را می‌دهد؛ همچنین این سیستم به‌راحتی رونویسی خودکار پست صوتی، تعویض زنده و انتقال تماس را مدیریت می‌کند.

RingCentral یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی است که امکانات ویژه‌ای از جمله اس‌ام‌اس تجاری نامحدود، شماره‌های رایگان و محلی، جلسات آنلاین، تلفن گویا، برنامه‌های موبایل و دسکتاپ (هم iOS و هم اندروید) فکس اینترنتی و Cloud PBX را ارائه می‌دهد.

شماره مجازی
سایت 800

800 یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی است که برای کسانی که به دنبال شماره‌های رایگان هستند، بهترین است.

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی

ماهیت رایگان این سایت، آن را به گزینه‌ای عالی برای مشاغل بازاریابی تلفنی و کسانی که خدمات مشتری ارائه می‌دهند، تبدیل کرده است. یک شماره تجاری که تماس آن رایگان است به احتمال زیاد توسط مشتری استفاده می‌شود؛ این ویژگی باعث افزایش تعامل و فروش بالقوه می‌شود.

سایر ویژگی‌های کلیدی این سایت عبارت‌اند از: انتقال تماس، مسدودکردن تماس، یادداشت‌های تماس، ضبط تماس، گزارش تماس و…

 

خرید شماره مجازی

سایت 800 سه برنامه اصلی را ارائه می‌دهد: شخصی، نامحدود و حرفه‌ای. شایان‌ذکر است که هر یک از این موارد را می‌توان به‌صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کرد؛ اما با انتخاب گزینه سالانه در هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. برنامه‌ها بر اساس ویژگی‌ها متفاوت هستند؛ اما تفاوت اصلی بین آن‌ها، تعداد شماره‌های مجازی رایگان و دقیقه‌هایی که دریافت می‌کنید، است.

پیشنهاد مطالعه: خرید شماره مجازی گوگل ویس

سایت Google Voice

اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره مجازی رایگان است و به‌صورت مستقل یا به‌تنهایی کار می‌کنید، Google Voice یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی برای شما است. منصفانه است که بگوییم شما هرآنچه را که نیاز دارید به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

خرید شماره مجازی از google voice

با Google Voice، می‌توانید پیامک ارسال کنید، تماس‌های داخلی برقرار کنید و تماس‌ها را بدون هزینه اضافی ضبط کنید. شما می‌توانید یک شماره محلی رایگان با پیشوند بر اساس همه کدهای منطقه مرکزی ایالات متحده انتخاب کنید؛ علاوه بر این، برنامه‌های تلفن همراه کاملی هم برای دستگاه‌های iOS و هم برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس هستند.

چگونه بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی را برای خود پیدا کنید؟

پیداکردن بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی برای هر شخص بر اساس شرایط فردی او متفاوت است.

  • موارد استفاده

به‌عنوان‌مثال، اگر به‌تنهایی یا به‌صورت مستقل کار می‌کنید، بعید است که به مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند مانند RingCentral نیاز داشته باشید؛ در اینجا Google Voice برای شما گزینه بهتری خواهد بود.

ویژگی‌های اضافی و قدرتمند سایت‌هایی مانند Nextiva می‌تواند برای مشاغل متوسط و سازمانی حیاتی باشد؛ بنابراین، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است: در حال حاضر و برای آینده دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید؟ ارائه‌دهندگان مختلف سناریوهای مختلفی را هدف قرار می‌دهند.

  • نوع سیستم شماره مجازی

نکته دیگری که در انتخاب بهترین شماره مجازی باید به آن اشاره کرد، انواع مختلف سیستم‌های شماره مجازی است.
اصلی‌ترین نوع سیستم‌های شماره مجازی، میزبان ابری، سیستم‌های مجازی مبتنی بر VoIP و ارائه‌دهندگان مجازی مبتنی بر اپلیکیشن هستند.
ارائه‌دهندگان شماره مجازی مبتنی بر اپلیکیشن، برای رشد طولانی‌مدت توصیه نمی‌شوند.

  • شماره‌های مجازی رایگان

شماره‌های رایگان مجازی برای اکثر مشاغل ضروری هستند؛ زیرا مشتریان مجبور نیستند برای تماس با شما هزینه‌ای بپردازند.
افزایش تعامل با یک برند بسیار مهم است، رایگان کردن تماس برای مشتریان می‌تواند تجارت شما را افزایش دهد؛ شرکت‌هایی که بر خدمات مشتری تمرکز می‌کنند باید این مورد را در اولویت قرار دهند.

  • برنامه‌های مسیریابی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی باید به آن توجه کنید، امکان مسیریابی تماس‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های ورودی را به مکان مناسب هدایت کنید. در یک شرکت چندبخشی این یک ویژگی ضروری است.

  • فرایند راه‌اندازی

برخی از فرایندهای راه‌اندازی بین شرکت‌های شماره مجازی متفاوت است؛ اما منصفانه است که بگوییم تعداد کمی از آنها پیچیده یا زمان‌بر خواهند بود. اکثر ارائه‌دهندگان شماره مجازی که در این مطلب به‌عنوان بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی معرفی شدند، فرایندهای راه‌اندازی سریع و ساده‌ای را ارائه می‌دهند.

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی در ایران

تا این قسمت از این مقاله سایت سفیرپیمنت به معرفی بهترین سایت‌های خارجی برای خرید شماره مجازی پرداختیم. در سایت‌های خارجی، فرایند پرداخت برای خرید یک سرویس به‌صورت بین‌المللی است و شما باید روش‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی مانند پی پال دسترسی داشته باشید. ادامه این مطلب به معرفی بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی در ایران می‌پردازیم.

تمامی سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ دردسری از طریق کارت‌های بانکی فعال در ایران، پرداخت را انجام دهید.

  • سایت آریاپی

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی در ایران

بعد از ثبت‌نام در این سایت شما می‌توانید برای خرید شماره مجازی اقدام کنید. در سایت آریاپی شما می‌توانید انتخاب کنید که برای چه سرویسی نیاز به شماره مجازی دارید، بعد از انتخاب سرویس، کشور موردنظر را انتخاب کرده و هزینه را پرداخت می‌کنید.

خرید شماره مجازی از آریاپی

  • سایت نامبرلند

خرید شماره مجازی از سایت‌های ایرانی

از منوی سمت چپ صفحه سرویس موردنظر برای دریافت شماره مجازی را انتخاب کنید.

شماره مجازی

بعد از انتخاب سرویس، از بین کشورهای موجود یکی را انتخاب کنید. برای پرداخت هزینه شماره مجازی باید وارد حساب قبلی شوید یا ثبت‌نام نمایید.

معرفی بهترین سایت‌های خرد شماره مجازی

بعد از پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، شماره مجازی را دریافت خواهید کرد.

  • سایت virtual-number

یکی از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی در ایران، سایت virtual-number است.

خرید شماره مجازی از سایت‌های ایرانی

در این سایت شما می‌توانید بر اساس سرویس یا کشور موردنظرتان به‌راحتی شماره مجازی تهیه کنید.

شماره مجازی

خدمات سفیرپیمنت

برای استفاده از خدمات یا خرید از سایت‌های خارجی نیاز به پرداخت آنلاین دارید. پرداخت در سایت‌های جهانی از طریق شبکه‌های پرداخت معتبر آنلاین انجام می‌شود. این روش‌های پرداخت در ایران قابل دسترسی نیستند و ایران را تحریم کرده‌اند.

سفیرپیمنت یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه خدمات ارزی در ایران است که با تخصص و تجربه کافی در این حوزه فعالیت دارد؛ اگر برای استفاده از خدمات سایت‌های خارجی نیاز به پرداخت آنلاین دارید می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت کمک بگیرید.

جمع‌بندی

با استفاده از یک شماره مجازی شما می‌توانید به‌وسیله هر دستگاه متصل به اینترنت با هرجای جهان در ارتباط باشید. با گسترش ارتباطات، استفاده از شماره‌های مجازی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این مطلب به معرفی ۷ مورد از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی پرداخته شد که هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید از آن‌ها کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *