آموزش ثبت نام در Asset Store Unity

آموزش ثبت نام در Asset Store Unity در 3 مرحله

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

همان‌طور که می‌توانید برنامه‌ها را از اپ استور، خریداری یا دانلود کنید، سایت Unity Asset Store نیز به عنوان بازار دارایی‌های درون بازی شناخته می‌شود که می‌توانید این دارایی‌ها را از این طریق، دانلود و استفاده کنید. مواردی که درون Asset store Unity عرضه می‌شوند هم توسط تیم حرفه‌ای این شرکت و هم توسط کاربران ایجاد می‌شوند. برخی از دارایی‌های موجود در سایت Unity Asset Store به صورت رایگان ارائه می‌شوند که این موارد رایگان برای افرادی که در این حوزه مبتی هستند، بسیار خوشایند است. این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش ثبت نام در Asset Store Unity اشاره دارد؛ اگر علاقه‌مند به حوزه بازی‌های دیجیتال هستید، مطالعه این مطلب برای شما خالی از لطف نیست.

 

معرفی سایت Asset store

Unity Asset Store یک مجموعه‌ی رو به رشد از دارایی‌های تجاری و رایگان است که هم توسط Unity Technologies و هم اعضای انجمن این سایت ایجاد شده‌اند. طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها در دسترس هستند که همه چیز را از بافت‌ها، مدل‌ها و انیمیشن‌ها گرفته تا نمونه‌های کل پروژه، آموزش‌ها و افزونه‌ها پوشش می‌دهند. محتوای موجود در فروشگاه دارایی به بهبود پروژه، بازی یا برنامه شما و کاهش حجم کاری مورد نیاز برای ایجاد ابزار یا مدل‌ها از ابتدا کمک می‌کند. دارایی‌ها در وب سایت Unity Asset Store خریداری و به پروژه‌های شما اضافه می‌شوند.

 

معرفی اصطلاحات و دارایی‌های موجود در Unity Asset Store

قبل از اینکه به سراغ آموزش ثبت نام در Asset Store Unity برویم، بهتر است با اصطلاحات و دارایی‌های موجود در این سایت آشنا شویم. تقریباً همه چیز‌هایی را که برای برنامه خود یا حداقل برای نسخه اولیه برنامه خود نیاز دارید، در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

 

معرفی سایت Asset store

 

انواع دارایی‌هایی که می‌توانید از این سایت دانلود کنید عبارتند از:

  • دارایی‌های دوبعدی و فایل‌های تصویری: پروژه‌های یونیتی از انواع فایل‌های تصویری رایج مانند JPG، PNG، TIF، BMP و PSD پشتیبانی می‌کنند. دارایی‌های دوبعدی همچنین شامل کاراکتر‌های دو بعدی، اسپرایت‌ها، فونت‌ها، متریال‌ها و… است.
  • فایل‌های مدل FBX و سه‌بعدی
  • مش‌ها و انیمیشن‌ها
  • HTML، XML، JSON و TEXT
  • اسکریپت‌ها، API‌ها و پلاگین‌ها
  • فایل‌های صوتی
  • جلوه‌های بصری
  • سایر افزونه‌ها
  • Unity Package Manager (UPM)
    یونیتی مجموعه‌ای از ابزار‌ها، دارایی‌ها، پلاگین‌ها و کتابخانه‌ها را برای اهداف خاصی تنظیم و مرتب کرده است. شما می‌توانید از طریق Unity Package Manager (UPM) به این ابزار‌ها دسترسی داشته باشید. این بسته‌ها راهی مناسب برای به دست آوردن مجموعه‌ای از ابزار‌های مورد نیاز برای یک هدف خاص هستند.

 

آموزش ثبت نام در Asset Store Unity

برای استفاده از امکانات سایت Asset Store Unity در مرحله اول باید در سایت ثبت‌نام کنید. جهت ثبت‌نام در این سایت مراحل زیر را دنبال کنید:
در گام اول وارد سایت Asset Store Unity شوید و مانند تصویر از بالای صفحه گزینه Create a Unity Account را انتخاب نمایید.

 

آموزش ثبت نام در Asset Store Unity

در مرحله بعد در پنجره باز شده، مشخصات درخواستی که شامل‌ ایمیل، نام کاربری، نام کامل و رمز عبور است را وارد کرده و گزینه create a Unity ID را بزنید.

 

آموزش تصویری ثبت نام در Asset Store Unity

بعد از وارد کردن مشخصات خواسته شده، یک‌ایمیل حاوی لینک برای شما ارسال می‌شود که برای تکمیل و تأیید ثبت‌نام خود باید روی لینک دریافتی کلیک نمایید.

 

ثبت نام در Asset Store Unity

با انجام این مراحل ثبت‌نام شما در این سایت انجام می‌شود و می‌توانید از امکانات Asset Store Unity بهره‌مند شوید.

 

آموزش استفاده از Asset Store Unity

بعد از اینکه مراحل ذکر شده در آموزش ثبت نام در Asset Store Unity را دنبال کردید؛ می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید.
برای خرید دارایی از فروشگاه، این مراحل را دنبال کنید:

به Unity Asset Store بروید.

با استفاده از کادر Search for assets، دارایی مورد نظر خود را جستجو کنید.

پس از یافتن دارایی مورد نظر برای خرید، دارایی را برای مشاهده جزئیات محصول انتخاب و روی View In Cart کلیک کنید.

 

آموزش استفاده از Asset Store Unity

در ادامه روی Checkout کلیک کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید.

 

خرید از Asset Store Unity

 

تمام فیلد‌های الزامی را تکمیل کرده و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. برای موافقت با شرایط روی گزینه agree در سمت راست و برای تکمیل سفارش رویPay now کلیک کنید. اگر کد تخفیف یا کوپن دارید، قبل از تأیید سفارش باید آن را در کادر وارد نمایید.

 

آموزش استفاده از Asset Store Unity

 

پس از تکمیل سفارش، یک‌ ایمیل تأیید با فاکتور پیوست شده دریافت خواهید کرد که جزئیات خرید را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درامد از سایت assetstore.unity.com به صورت تصویری

جمع‌بندی

سایت Asset Store Unity یکی از بهترین سایت‌ها در حوزه خرید و فروش دارایی‌های مربوط بازی‌های دیجیتال است. در این سایت انواع مدل‌های دوبعدی و سه‌بعدی، انیمیشن‌ها، افزونه‌ها و صدا‌ها قابل خرید و دانلود هستند. برای استفاده از امکانات این سایت در مرحله اول باید در سایت ثبت‌نام کنید که در این مطلب به صورت کامل و تصویری به آموزش ثبت نام در Asset Store Unity پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید از این فروشگاه را دارید، باید به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی دسترسی داشته باشید. به دلیل محدودیت‌های موجود برای ایرانیان، استفاده از این سیستم‌های پرداخت کار راحتی نیست. شما می‌توانید برای پرداخت در سایت Asset Store Unity یا سایر سایت‌های مشابه از کارشناسان سفیرپیمنت راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *