کسب درآمد از گوگل

راهی آسان و باورنکردنی برای کسب درآمد از گوگل

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
32 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

گوگل! برایم گیج کننده است که ببینم چگونه گوگل تنها در دو دهه به عنوان بزرگترین غول فناوری جهان مطرح شده است. امروزه، همه از یک کودک نوپای چهار ساله تا یک فرد بزرگسال 70 ساله می‌دانند که گوگل چیست. کلمه ای که قرار بود اسم باشد، اکنون به طور گسترده به عنوان فعل استفاده می‌شود. فکرش را بکنید. شما شرکتی را با نامی‌ تأسیس می‌کنید و سپس آنقدر محبوب می‌شود که در یک زبان گنجانده می‌شود. همه ما می‌گوییم “اوه شما راه حل این XYZ را نمی‌دانید، فقط آن را در گوگل جستجو کنید”. اکنون که گوگل بسیار محبوب است و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است، ممکن است از زاویه ای مالی نیز به آن نگاه کنیم. بله، گوگل می‌تواند به شما در ایجاد درآمد کمک کند، به همین دلیل است که امروزه کسب درآمد از گوگل یک سوال بزرگ در ذهن هر فرد است. چگونه از گوگل پول در بیاریم؟ همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم.

تعریف گوگل

گوگل تقریباً به هر خانه و انسانی می‌رسد. خیلی بیشتر از اعضای خانواده شما در مورد شما می‌داند. توانایی‌های گوگل برای نفوذ در گسترده ترین پایگاه مشتریان موجود و تجزیه و تحلیل علایق، دوست نداشتنی‌ها و فعالیت‌های هر فرد، چیزی است که آن را به بهترین بستر برای جستجوی شغل آنلاین تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را پیدا کنید که چگونه می‌توان از طریق دانشجویی از طریق Google درآمد کسب کرد، کل این مقاله را با دقت بخوانید. در اینجا لیستی کامل از تمام تکنیک‌های مطلق و عملی اصلی وجود دارد که به شما در کسب درآمد با غول فناوری کمک می‌کند.

۷ راه کسب درآمد از گوگل

همانطور که گفتیم روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از گوگل وجود دارد که می‌توانید براساس توانایی و سلیقه خودتان از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه راه های کسب درآمد از گوگل را در هفت مورد مجزا مشاهده می‌نمایید.

۱- ثبت نام در Google AdSense

نکات مربوط به نحوه کسب درآمد از گوگل در خانه هرگز نمی‌تواند با چیزی غیر از AdSense شروع شود. بخش عمده ای از صنایع امروزه چیزی جز آژانس‌های تبلیغاتی نیستند. بنابراین بیایید بفهمیم این پلتفرم تبلیغاتی Google در مورد چیست. به طور دقیق و ساده، Google Adsense تبلیغات را در وب سایت‌های شما قرار می‌دهد. پیش نیاز آن این است که شما باید یک وب سایت داشته باشید. نه فقط هر وب سایت معمولی، بلکه وب سایتی که دائماً از جذابیت بالایی برخوردار است. گوگل سالانه میلیاردها دلار به این بخش می‌پردازد. هنگامی‌ که وب سایت شما دارای تعداد مناسبی از بازدیدکنندگان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در گوگل ادسنس ثبت نام کنید. سپس تیم Google کیفیت وب سایت شما را ارزیابی می‌کند، میزان دسترسی و مشارکت آن را بررسی می‌کند و پس از آن تبلیغات در وب سایت شما شروع به نمایش می‌کنند. حتی چند تبلیغ نیز مبلغ خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. فقط منظم باشید و محتوای با کیفیت را به وب سایت خود اضافه کنید.

صبر کلید این روش کسب درآمد آنلاین از گوگل است. با این حال، هنگامی‌ که به سطح مطلوب برسید، سود شما هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

توجه: AdSense در وبلاگ وردپرس کار نمی‌کند. اگر می‌خواهید تبلیغات را در وبلاگ وردپرس خود پیاده سازی کنید، WordAds را امتحان کنید.

کسب درآمد از Google AdSense

پیشنهاد مطالعه: اموزش ساخت اکانت گوگل ادسنس برای یوتیوب

۲- راه اندازی یک کانال در YouTube

فکر نمی‌کنم YouTube نیاز به معرفی داشته باشد. همه از آن اطلاع دارند و مرتباً از آن استفاده می‌کنند. بعضی اوقات از خودم می‌پرسم که آیا اصلاً چیزی وجود دارد که در YouTube پیدا نشود. ساعت بارگذاری در دقیقه ویدیوها در YouTube در حال افزایش است و مطمئناً در دهه آینده به همان شیوه ادامه می‌یابد. بنابراین، کسب درآمد از YouTube آسان است. سرگرمی‌ یا علاقه شما مشخص کننده نحوه کسب درآمد آنلاین از یوتیوب برای شماست. ایجاد یک کانال YouTube ساده است. کاری را که بیشتر از انجام آن لذت می‌برید ثبت کنید و ببینید آیا مردم آن را دوست دارند یا نه. فرض کنید شما عاشق سفرهای جاده ای با دوچرخه هستید. فقط یک دوربین GoPro بگیرید و سفر خود را ثبت کنید. من مطمئن هستم که اگر نکات اساسی در مورد وبلاگ نویسی را در نظر داشته باشید، طرفداران زیادی وجود دارد که می‌توانید در این دامنه (از جمله من) با آنها تماس بگیرید. فیلم‌های آشپزی، بررسی، واکنش و.. با سرعت غیرقابل تصوری رواج پیدا می‌کند. وقتی تعداد بازدیدکنندگان زیادی را جلب کردید، مطمئناً حجم زیادی از درآمد برای خود به همراه خواهید اورد.

نکته: برای نتایج بهتر SEO بیاموزید.

اطمینان حاصل کنید که در ارائه ویدئوهای خوب به جامعه منظم هستید. یوتیوب بهترین پلتفرمی‌ است که می‌تواند راه حلی برای کسب درآمد از گوگل باشد. در واقع شما صرفا با تولید ویدیوهای مختلف و انتشار آن‌ها در یوتیوب می‌توانید به درآمد برسید؛ زیرا این پلتفرم به ازای مشاهده ویدیوهای شما پول پرداخت خواهد کرد. بدیهی است که هر چقدر ویدیوهای شما بازدید بیشتری داشته باشد، درآمدتان بیشتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب درامد با یوتیوب کلیک کنید.

۳- بلاگر

اگر حتی یک تجربه کوچک در زمینه نوشتن دارید یا اگر در آن مهارت دارید، Google Blogger می‌تواند بهترین راه باشد. این پلتفرم در بین وبلاگ نویسان حرفه ای بسیار محبوب است. آیا به این فکر می‌کنید که چه موضوعی را انتخاب کنید؟ تخصص شما راه حل این سوال است. هیچ محدودیتی در لیست یا تعداد موضوعات وجود ندارد. هر چه در دل خود دارید را بیرون بریزید و درباره هر چیزی از مد گرفته تا سیاست بنویسید. فقط مطمئن شوید که بدون نقص می‌نویسید و حداکثر بیننده را جذب می‌کنید. هنگامی‌که بیننده منظمی‌ دارید، گزینه‌هایی برای کسب درآمد از وبلاگ بی شمار است. بلاگری امروزه به یکی از مشاغل مشهور و معرف تبدیل شده است که درآمد بسیاری برای این افراد دارد. از این رو اگر به دنبال شغلی هستید که پول خوبی داشته باشد میتوانید به این حرفه بپردازید.

Google Blogger چیست

۴- تبدیل به یک ارزیاب موتور جستجو شوید

یکی دیگر از مشاغلی که از طریق گوگل میتوانید به آن دست یابید و کسب درآمد کنید آن است که به یک ارزیب موتور جستجو تبدیل شوید. اگر از تحقیق لذت می‌برید و می‌توانید ساعت‌ها را در اینترنت بگذرانید، این شغل می‌تواند برای شما تجربه ای ارزشمند باشد. این یک شغل آنلاین Google است که از شما می‌خواهد تبلیغات، صفحات وب، وب سایت‌ها و غیره را ارزیابی کنید. این امر به شرکت کمک می‌کند تا درک بهتری از اینکه آیا موتور جستجو در جستجوی موارد مرتبط موفق است یا خیر، تاثیر داشته باشد. میانگین پرداخت یک ارزیاب موتور جستجو 12 دلار در ساعت است. هرچه عملکرد بهتری داشته باشید، دستمزد بالاتری دریافت خواهید کرد. این روش یک روش موفق و ساده برای کسب درآمد از گوگل به شمار می‌رود.

۵- نظرات خود را در مورد Google ارزش گذاری کنید

مهم نیست که دوستان شما به نظرات شما توجه نکنند. گوگل مایل است این کار را انجام دهد و حتی به معنای واقعی کلمه به شما “پرداخت” می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Google Opinion Rewards را از Playstore بارگیری کرده و خود را ثبت نام کنید. این برنامه در مورد مکانهایی که بازدید می‌کنید، محصولات خریداری شده و موارد دیگر از شما نظرخواهی می‌کند. پس از افزودن چند نظر، پول به حساب پی پال یا Google Pay شما واریز می‌شود. به خاطر داشته باشید که این درآمد بیشتر منفعل است. این روش در بین همه گزینه‌های دیگر-نحوه کسب درآمد آنلاین از Google بدون سرمایه گذاری-گزینه ای کمتر مورد توجه است، اما ارزش کاوش را دارد. البته لازم است تصور نکنید که این کار بیهوده‌ای است بلکه شما با کاوش در سایت‌های گوناگون میتوایند به اطلاعات عمومی خود اضافه کنید و درخصوص موضوعات گوناونی به روز باشید.

۶- نشان دادن راه درست به جهان در Google Maps

Google Maps در سراسر جهان استفاده می‌شود. می‌توانید نظرات مکان‌ها یا عکس‌ها را اضافه کنید یا حتی اطلاعات مکان را برای مواردی که اطلاعات ناکافی دارند ارائه دهید. به این ترتیب به Google در ارائه داده‌های دقیق در مورد مکان‌ها کمک می‌کنید. به طور غیر مستقیم، به جامعه خود کمک کنید. گوگل با خوشحالی برای این اطلاعات مهم به شما پاداش می‌دهد. در ابتدا، درآمد کم خواهد بود اما با گذشت زمان شاهد سودهای هنگفت خواهید بود.

۷- فروش برنامه‌ها در Playstore

اگر دانشجوی فنی هستید، این ایده می‌تواند بسیار مفید باشد. دانش ساخت برنامه و یک ایده درخشان تنها چیزی است که برای شروع نیاز دارید. برنامه را از ابتدا به عنوان یک برنامه “پولی” لیست کنید و با افزایش تعداد بارگیری‌ها، درآمد شما ادامه خواهد داشت. اگر سری به برنامه‌های پلی استور بزنید با حجم انبوهی از برنامه و البته بازی‌ها مواجه خواهید شد که به صورت نسخه پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نوع برنامه ها تا بلند مدت برای صاحبان خود سود و سرمایه دارند.

پیشنهاد مطالعه: آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل

خدمات سفیرپیمنت در حوزه نقد کردن درآمد ارزی

همان طور که می‌دانید به دلیل تحریم‌های گسترده مالی علیه کشورمان، امکان نقد کردن درآمد ارزی به شکل مستقیم در ایران وجود ندارد. در واقع به دلیل تحریم‌ها امکان دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول محدود شده و این دسته از کاربران نمی‌توانند به صورت مستقیم تراکنش‌های مللی در سطح بین‌المللی و به صورت ارزی داشته باشند. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا به سادگی درآمد دلاری کسب شده از گوگل را به ریالی تبدیل کرده و از آن استفاده کنید.

به طور کلی مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی هر نوع خدمتی در راستای پرداخت‌های ارزی را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. تیم ما با تجربه و تخصصی که دارد می‌تواند شما را در برطرف کردن موانع موجود برای انجام تراکنش‌های ارزی همراهی کند. شما می‌توانید برای انجام هر کاری در این حوزه مانند نقد کردن مبلغ کسب درآمد از گوگل با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته و درخواستتان را ثبت کنید. مطمئن باشید در اسرع وقت و بدون هیچ چالشی کار شما به سرانجام خواهد رسید. برای دریافت راهنمایی و مشاوره نیز روی کمک کارشناسان متخصص سفیرپیمنت حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین راه کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات اینترنتی

جمع بندی و نتیجه‌گیری

قطعا با گوگل آشنا هستید و میدانید که چه دنیایی در درون آن وجود دارد. امروزه گوگل برای عده زیادی از افراد از طریق مختلف درآمد دارد و برای برخی‌ها به عنون یک شغل پرسود و درآمد تبدیل شده است. از آنجایی که راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از گوگل وجود دارند سعی کردیم تعدادی از این راه‌ها را برای شما بیان کنیم استفاده زا یان مقاله به شما کمک می‌کند در قدم اول شغل‌هایی که از طریق گوگل به وجود آمدند را بشناسید و طریق کسب درآمد از گوگل را بیاموزید. البته باید دقت داشته باشید که زمانی می‌توانید کسب درامد از گوگل داشته باشید که وقت و حوصله زیادی را صرف کنید تا به درآمد موردنظر خود برسید. همچنین باید بدانید که عملی ترین راه کسب درآمد استفاده از google adsense و یوتیوب است از این رو شاید نیاز باشد شما در این زمینه آموزش‌هایی ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(32)
   
روح الله طباخی کاربر سایت ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ممنون از پادکست شما خیلی عالی و کامل بود .در توع خودش بی‌نظیر بود .ممنون از همه عوامل

   
سکینه بیگدلیان کاربر سایت ۲۵ مهر ۱۴۰۲

گوگل قوق العاده است

   
محمد سالمی پور کاربر سایت ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

من پول مبخام

   
عزیزاله توکلی کاربر سایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۲

بسیار عالی و مفید

   
معلم سابق کاربر سایت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

من تا سه سال قبل معلم بودم با ۱۴سال سابقه.
الان ۴ساله تو گوگل مپ فعالیت میکنم و کمی هم در قسمت فروش نرم افزار.
تو همین سه چهار سال ب اندازه هزار سال معلمی پول درآوردم.
تنها حسرت من اینه ک چرا عمرمو تلف کردم برای معلمی اونم در کشوری ک هیییییچ ارزشی برای فرهنگیان زحمت کش قائل نیست

   
مانی کاربر سایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

خیلی خوب بود همه تون نصب کنید

   
مانی کاربر سایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

خیلی خوب بود

   
Jalil Nori کاربر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

راه حل های ساده تری بذارید ممنون
عالی

   
ناصر رحمتی کاربر سایت ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

من برای درآمد زیاد دیدگاه دارم

   
عامر درازهی کاربر سایت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

عالی

   
رضا کهنی کاربر سایت ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

اطلاعات خیلی فشرده و کلی گویی بود بیشتر حالت تبلیغی داشت .

   
پیام داودی کاربر سایت ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

از زحمات شما به عنوان نویسنده وبسایت که اطلاعات مفید و کاربردی در مورد موضوعات مختلف را در اختیار کاربرانتان قرار می‌دهید، بسیار سپاسگزارم. ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد موضوعات مختلف و به‌روز بودن وبسایت شما، به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای کاربران خود شناخته شوید. من از زحمات شما بسیار تقدیر می‌کنم و امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید.

   
Karim کاربر سایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

میخواهم یک سایت داشته باشم تا پول بدست بیاورم

   
سکینه نقی نیارمی کاربر سایت ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

خوبه راهنمایی خوبی بود

   
Farhad Abariyan کاربر سایت ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

سلام من روستایی ام و خیلی اشنا نیستم میشه کمکم کنید تا بتوانم پول در بیارم

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    بله در خدمتیم و لطفا جهت مشاوره با شماره تماس شرکت در ارتباط باشید.

   
Alihashemi کاربر سایت ۰۶ فروردین ۱۴۰۲

گوگل فوقلاده هست دنیایی دیگه ای و
بخشی از زندگی و کارهای روزانه ماست من گوگل و دوست دارم.درامدی هم ازش نداشتم تاحالا.امیدوارم یروزی بتونیم بدونه تحریم مستقیم از گوگل درامددلاری خودت رو نقد کنی.

   
فرامرز حمیدی خواه کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

خیلی خوسحال میشم بتونم درامد خوبی از گوگل داشته باشم بهترین برنامه دنیاست

   
فرامرز حمیدی خواه کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بسیار اموزنده

   
شخ بخس کاربر سایت ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

من پول میخوام

   
naserkonek. کاربر سایت ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

سلام دیدگاه من مثبت است و در عصر متافیزک دانش بسیاری دارم

   
EBRAHIMIAN Mahboubeh کاربر سایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

عالی بود.
موفق باشید

   
ح میرزاده کاربر سایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سلام من تابحال نمیدونستم به این نحو میشه دراودزایی کرد واقعا کارخوب وبرای افراد بیکار بازنشسته وانهایی که واقعا خودشونو در بازارگم کرده اند وسردرگم هستند بی نظیره درعین حال فکرمیکنم برای همه بهترینه

   
حسن میرزاده کاربر سایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سلام بی نهایت عالی

   
محمدمنصوری کاربر سایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سلام من خیلی وقته که حساب گوگل مپ دارم وامتیاز و لولم خیلی بالا رفته مشارکت های خارجی وایرانی زیادی دارم میخواستم بدونم وجه نقدبه من تعلق میگیره
لول9هستم
ممنون میشوم به سوالم جواب بدین

   
علی ملکی کاربر سایت ۱۱ آذر ۱۴۰۱

مطالب عالی بود مطمئنن در اینده نزدیک بهتر از این هم خواهد شدو راهها ی بی شما ری بدان اضافه خواهد شد.

   
غلامرضا کاربر سایت ۱۲ آبان ۱۴۰۱

خیلی جالب بود استفاده کردم و خیلی دوست دارم بتونم از قابلیتهای گوگل و یوتیوب و کسب درآمد در ان بیشتر و علمی تر بدونم. ممنون از راهنمایی شما

   
Sogand کاربر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام این کسب درآمد از گوگل بیشتر به صورت دلاری هست یا ریالی؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام. بستگی به فعالیتی که شما در گوگل انجام میدهید میتوانید درآمد خود را تعیین کنید که به صورت دلاری باشد و یا ریالی. اما اگر مستقیما از گوگل درآمدی کسب کنید به صورت دلاری است.

   
تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

سلام وقت شما بخیر باشه
بنده متوجه منظور شما نشدم ولی اگر منظورتون کسب درآمد از گوگل پلی با استفاده از انتشار اپلیکیشن هست، باید ابتدا بتونید اپلیکیشن خودتون رو با استفاده از اکانت گوگل دولوپر منتشر کنید و در صورتی که به دارای اکانت گوگل ادموب باشید، میتونید کسب درآمد کنید

   
شراره کاربر سایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

کسب درآمد از طریق گوگل آیا در ایران مقدور است ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    اگر منظورتون کسب درآمد از گوگل پلی با استفاده از انتشار اپلیکیشن هست، باید ابتدا بتونید اپلیکیشن خودتون رو با استفاده از اکانت گوگل دولوپر منتشر کنید و در صورتی که به دارای اکانت گوگل ادموب باشید، میتونید کسب درآمد کنید. البته اکانتهای گوگل دولوپر و گوگل ادموب با کارتهای فیزیکی و حساب بانکی معتبر باید ایجاد بشن که کار خیلی سختیه