تجربه کار در freelancer

چندین نمونه از تجربه کار در freelancer

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

شما هم به عنوان یک فریلنسر و یا مشتری که نیاز به کار کردن در حوزه کاری خود دارد، حتما با سایت Freelancer آشنایی دارید. این وب‌سایت، یکی از معروف‌ترین سایت‌های فریلنسینگ خارجی است که خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف برای فریلنسرها ارئه می‌دهد. در واقع این سایت خارجی و بین المللی یکی از منابع مهم برای فریلنسرهایی است که امکان انجام پروژه‌ها را در سطح جهانی فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله درباره تجربه کاربران در استفاده از این سایت یا به عبارتی تجربه کار در freelancer توضیحاتی را بیان خواهیم کرد. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه می‌تواند شما را برای استفاده از خدمات این سایت راهنمایی کند؛ پس تا انتهای مسیر همراه ما باشید.

تجربه کار در freelancer

سایت freelancer یکی از سایت‌های معتبر خارجی است که امکان انجام پروژه‌های گوناگون را در سطح بین المللی برای کاربران خود فراهم می‌کند. با توجه به تجربیات افراد گوناگون و یا به عبارتی فریلنسرهای متنوع در استفاده از این سایت، می‌توان گفت این سایت توانسته است در جهت ارائه خدمات در حوزه فریلنسینگ موفق‌تر از هر سایت دیگری عمل کند. با توجه به اینکه سایت فریلنسر یک سایت شناخته شده محسوب می‌شود، افراد با مهارت‌های مختلفی تلاش می‌کنند تا در این سایت از مهارت خودشان درآمد ارزی کسب نمایند. استفاده از تجربه کار در freelancer که توسط این افراد گزارش شده است به شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در آن داشته باشید و بتوانید راحت‌تر به درآمد مطلوب خود برسید.

 تجارب مثبت

  • با توجه به نظرات و تجربه فریلنسرها در این سایت مبالغ هر پروژه مشخص شده است و فریلنسر می‌تواند با هر قیمتی که موافق‌تر است شوع به کار کند. اما خبر خوب در این زمینه برای فریلنسر آن است که در این سایت امکان چانه زنی و یا گفتگو و توافق برای افزایش قیمت پروژه وجود دارد. همچنین در صورت بروز اختلاف در این زمینه و عدم توافق طرفین بازهم امکان چانه زنی به صورت داخلی وجود دارد و یا  از طرفین نفری 5 دلار برای آربیتریشن (داوری) گرفته شده و درنهایت پول به فردی که رای برای او صادر شده باز خواهد گشت.
  • همچنین در خصوص تجربه کار در freelancer بیان شده است که امکان انجام پروژه با دستمزد ساعتی هم در این سایت وجود دارد. برخی از فریلنسرها تمایل دارند که به جای دریافت هزینه پروژه، هزینه ساعتی دریافت کنند. در همین راستا سایت فریلنسر دات کام شرایطی را فراهم کرده است که فریلنسرها بتوانند کار با دستمزد ساعتی نیز برای خود داشته باشند. از آنجایی که بعضا افراد تمایل دارند درآمد ساعتی کسب کنند، این تجربه مثبت نشان می‌دهد که سایت freelancer برای آن‌ها بستر مناسبی خواهد بود.

تجربه کار در freelancer

  • در سایت freelancer قیمت پروژه‌ها با ارزهای مختلف در نظر گفته می‌شود و فریلنسر می‌تواند با هر ارزی که مایل است دستمزد خود را دریافت کند. ارزهای پشتیبانی شده در این سایت یورو، دلار آمریکا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، پوند، روپیه هند، رینگت مالزی و… می‌باشد. چند ارزی بودن برای کسب درآمد در این سایت می‌تواند تجربه کار در freelancer را شیرین‌تر و جذاب‌تر نماید.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین نکته‌ها در زمینه تجربه کار در freelancer، داشتن اکانت وریفای شده است. به گفته فریلنسرها این سایت پس از دو ماه از کاربران خود می‌خواهد تا اکانت وریفای شده خود را فعال کنند و در غیر این صورت حساب کاربری آن‌ها با هر میزان بازدید بسته خواهد شد و این ویژگی منفی در جهت کار فریلنسر خواهد بود. پس باید توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات این سایت به مدت طولانی لازم است که از اکانت وریفای شده آن استفاده کنید.
  • پس از آن که اقدام به دریافت اکانت وریفای شده freelancer کردید، سعی کنید وقت نسبتا زیادی را برای تنظیم پروفایل خود و جذاب کردن آن استفاده کنید. برای آگاهی بهتر از این موضوع می‌توانید نمونه‌های موجود در سایت فریلنسر را بررسی کنید و از آن‌ها برای ساخت پروفایل خود الگو بگیرید. از آنجایی که مشتریان زیادی در این سایت وجود دارد و به دنبال یافتن بهترین فریلنسر برای کار خود هستند، پروفایل و نمایه شما به آن‌ها کمک خواهد کرد تا شما را به عنوان فریلنسر کار خود برگزینند.
  • شما با عضویت در این سایت، به صورت روزانه با حجم زیادی از پروژه در حوزه کاری خود که قیمت‌ها و شرایط متنوعی دارند، رو به رو خواهید شد. از این‌رو برای انجام کار امکان انتخاب آزادانه دارید و می‌توانید پروژه‌هایی که هماهنگی بیشتری با روحیات، حرفه و میزان مهارت شما دارند را انتخاب کنید.

تجربه منفی کار در فریلنسر

تجارب منفی

  • یکی از تجارب منفی از تجربه کار در freelancer آن است که در این سایت مبلغ هر پروژه به‌ صورت مایل ستون (مبلغ مشخص به ازای هر فاز از پروژه) پرداخت می‌گردد. ایجاد مایل ستون‌ها در این سایت می‌تواند به عهده فریلنسر و یا کارفرما باشد اما در صورت بروز مشکل در این ستون‌ها امکان رسیدن ضرر به فریلنسر وجود دارد. از این‌رو فریلنسرها باید با احتیاط بیشتری نسبت به این موضوع وارد کار شوند.

پیشنهاد مطالعه: آموزش فریلنسری

  • در سایت فریلنسر به‌ محض آن که فریلنسر پروژه‌ای را با دستمزد ثابت قبول کند، سایت کارمزد مخصوص به خود را از حساب او برداشت خواهد کرد. این ویژگی باعث شده تا در مواقعی مشتری کار خود را پس گیرد اما پول از حساب فریلنسر کسر شود.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت یکی از مجموعه‌های تخصصی در زمینه پرداخت‌ های ارزی است که در زمینه فریلنسینگ نیز همراه شماست. با توجه به تحریم‌های موجود علیه کشور ایران، امکان ساخت حساب freelancer و پرداخت ارزی امکان پذیر نیست؛ اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات این مجموعه به سهولت و راحتی اکانت خود را در این سایت بسازید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

به طور کلی تیم ما به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی می‌تواند در همه مراحل ایجاد حساب در سایت فریلنسر و وریفای اکانت و در نهایت نقد کردن درآمد ارزی همراه شما باشد. شما می‌توانید انواع افتتاح حساب‌های ارزی و یا نقد کردن درآمد ارزی در هر یک از سرویس‌های نقل و انتقال مالی بین‌المللی را به سفیرپیمنت بسپارید تا در اسرع وقت درآمد دلاری شما نقد شود. همچنین می‌توانید نکات مربوط به نقد کردن درآمد ارزی را از تیم پشتیبانی سفیرپیمنت جویا شده تا به طور کامل راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همانطور که برای شروع فعالیت در این سایت نیاز به مطالعه تجربه کار در freelancer دیگر افراد داشتید، بدیهی است که در مباحث پرداخت‌های ارزی و نقد کردن درآمد نیز به تجربه متخصصین این حوزه نیاز خواهید داشت.

نتیجه

همان‌طور که می‌دانید فریلنسینگ به عنوان حرفه‌ای جدید در شغل‌های مختلفی محبوب شده است. با توجه به اهمیت و مطرح شدن این شغل، سایت‌های گوناگونی به منظور کمک به مشتریان و فریلنسرها شکل گرفته‌اند. یکی از این سایت‌ها، سایت خارجی Freelancer.com است که با ارائه خدمات متنوع در سطح بین المللی، کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله چکیده‌ای از تجربه کار در freelancer از سایر فریلنسرهایی که با این سایت کار کرده‌اند گردآوری کردیم تا با استفاده از نظریات و تجربیات بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید.

همچنین برای ایجاد حساب در سایت freelancer و نقد کردن درآمد ارزی نیز چالش‌هایی وجود دارد که برای برطرف کردن آن، ما همراه شما خواهیم بود. برای انجام هر نوع تراکنش مالی ارزی در سایت‌های مختلف از جمله سایت freelancer، سفیرپیمنت در کنار شما خواهد بود. همانند تجربه کار در freelancer می‌توانید از تجربه امور پرداختی در freelancer نیز در قسمت پشتیبانی سفیرپمنیت بهره‌مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *