سایت smspva

خرید شماره مجازی و اکانت شبکه‌های اجتماعی از سایت smspva

آخرین بروز رسانی:  ۱۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

شماره یا سیم کارت مجازی همانند سیم کارت و شماره واقعی شما عمل کرده و به عنوان اطلاعات شخصی شما برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می‌شود. شماره مجازی برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزارهایی امکان استفاده از خدمات آن وجود دارد. در ادامه به آموزش خرید شماره مجازی از سایت smspva توسط کاربران ایرانی می‌پردازیم.

 

smspva و بازهم شرایط تحریمی!

ثبت ‌نام در بسیاری از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها (اینستاگرام،‌ gmail و…) در حال حاضر از طریق ارسال پیامک کد احراز به شماره تلفن شما قابل انجام است. در بعضی از اپلیکیشن‌ها به دلیل وجود تحریم و نپذیرفتن شماره برخی کشورها، عدم امکان دریافت پیامک ممکن نیست و یا حتی بعضاً‌ شخص مایل نیست که اطلاعاتش در هر اپلیکیشنی فاش شود؛ استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه برای چنین مواردی است.

 

نحوه ثبت نام در وب‌سایت smspva:

ثبت‌نام در وب‌سایت smspva بسیار ساده است؛ فقط کافی است بعد از ورود به سایت بر روی دکمه sign up کلیک کرده و به ترتیب مواردی مانند نام کاربری، پسورد و ایمیل خود را وارد و در نهایت گزینه sign up now را انتخاب کنید.

 

 چگونه شماره مجازی خود را دریافت کنیم؟

برای دریافت شماره مجازی کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی قسمت activation کلیک و بعد سرویس خود را انتخاب کنید.

 

سایت smspva

 

بعد از انتخاب سرویس مورد نظر بر روی Get number کلیک کنید؛ شماره مجازی سریعا برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

 

آموزش خرید شماره مجازی

 

در این مرحله شما شماره مجازی خود را دریافت می‌کنید و می‌توانید شماره را در وب‌سایت‌ و اپلیکیشن‌ انتخاب شده استفاده نمایید.

کد فعال‌سازی در همین صفحه بعد از چند دقیقه به شما نمایش داده می‌شود.

 

سایت smspva

 

البته ناگفته نماند که شما برای استفاده از شماره‌های مجازی باید حساب خود را شارژ کرده تا بتوانید از سرویس‌های مختلف استفاده نمایید؛ در ادامه نحوه شارژ کردن حساب smsvp را توضیح می‌دهیم.

 

چگونه حساب smsvp خود را شارژ کنیم؟

برای شارژ حساب کافی است بر روی آیکون دلار کلیک کنید تا وارد قمست‌های مختلف مالی این وب‌سایت شوید.

 

آموزش خرید شماره مجازی

 

در این صفحه گزینه add fund را انتخاب می‌کنید.

 

سایت smspva

 

بعد از این صفحه به صفحه انتخاب نوع پرداخت هدایت می‌شوید و می‌توانید به روش‌های مختلف (پرفکت مانی، بیت کوین و…) حساب خود را شارژ کنید.

 

آموزش خرید شماره مجازی

 

سوالات متداول:

1) یک شماره چند بار قابل استفاده است؟

برای هر سرویس فقط می‌توان یکبار از شماره استفاده کرد و آن شماره برای سرویس‌های دیگر هم قابل استفاده است.

 

2) شارژ حساب بعد از واریز مبلغ  چقدر طول می‌کشد؟

بعد از انجام دادن مراحل گفته شده برای شارژ حساب، بلافاصله حساب شما شارژ خواهد شد.

 

3) چگونه کد فعال‌سازی جدید از شماره گرفته شده دریافت کنیم؟

برای دریافت پیامک از شماره‌ای که قبلا برای یک سرویس استفاده کرده‌اید و قصد  فعال‌سازی دوباره حساب خود را دارید؛ می‌توانید در قسمت History حساب خود مجدد از شماره مورد نظر استفاده کنید.

 

4) چرا در بعضی از مواقع، شماره خریداری شده را نمی‌توان استفاده نمود؟

در بعضی از موارد شخصی سیمکارتی را خریداری و بعد از مدتی به دلایلی غیر فعال می‌کند. شماره این سیمکارت بعد از سه ماه دوباره قابل استفاده است و به طور اتفاقی این شماره در دسترسی smsvp قرار می‌گیرد و یکی از کاربران این وب‌سایت از این شماره استفاده می‌کند. اگر شخصی که سیمکارت را خریداری کرده و از شماره خود در واتس‌آپ استفاده کرده باشد، شخص دیگری نمی‌تواند از این شماره برای ساخت اکانت واتس‌آپ استفاده کند.

 

5) تفاوت نسخه جدید و قدیم این وب‌سایت چیست؟

تفاوت زیادی بین این دو وب‌سایت وجود ندارد و این دو کاملا با یکدیگر یکسان هستند؛ فقط تنها تفاوت عمده آنها در فروش اکانت‌های آماده جیمیل، ‌اینستاگرام و… در نسخه جدید (Beta.smsvp.com) است.

 

خرید اکانت و شماره‌های مجازی با سفیرپیمنت:

برای خرید در این وب‌سایت می‌توانید به سادگی از طریق پرفکت مانی پرداخت خود را انجام دهید؛ در صورتی که حساب پرفکت مانی نداشته و یا می‌خواهید حساب پرفکت ‌مانی خود را شارژ کنید، می‌توانید به سادگی درخواست خود را از طریق راه‌های ارتباطی موجود با سفیرپیمنت مطرح کرده تا در اسرع وقت سفارش شما انجام شود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *