نقد کردن درامد cgtrader

کسب درآمد ارزی و نقد کردن درآمد cgtrader

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

کسب درآمد ارزی یکی از روش‌های درآمدزایی است که بسیاری از افراد در پیش گرفته‌اند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که کسب درآمد ارزی سایت cgtrader یکی از این راه‌ها است. در این سایت می‌توانید با شیوه‌های مختلف فعالیت کرده و به درآمد ارزی برسید. اینکه سی‌جی‌تریدر چیست و به چه شیوه‌هایی می‌توان در آن درآمد ارزی داشت را در این مقاله توضیح می‌دهیم؛ همچنین روش‌های نقد کردن درآمد CGTrader نیز در اینجا توضیح داده شده است؛ پس برای دریافت پاسخ سؤالاتتان با ما تا پایان همراه باشید چرا که توضیحات کاملی راجع به این سایت را در ادامه شرح داده‌ایم.

معرفی سایت CGTrader

در پاسخ به این سؤال که سایت Cgtrader چیست؟ باید گفت CGTrader نام سایتی است که در سال 2011 راه‌اندازی شد، مؤسس این سایت شخصی به نام ماریوس کالیتیس است که یک طراح مدل‌های سه بعدی بود. او برای اینکه بتواند بازار خرید و فروش طرح‌های کار خود را فراهم کند چنین سایتی را راه‌اندازی کرد تا امکان خرید کارهای آنلاین وجود داشته باشد؛ به عبارت دیگر شروع کار این سایت با هدف فروش طرح‌های شخصی بود اما به مرور توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از سایت‌های پرمخاطب در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

سایت CGTrader را می‌توان به نوعی بازار مناسبی برای طراحان مدل‌های سه بعدی معرفی نمود. معمولا طراحانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند از مدل‌های سه‌بعدی در سایت Cgtrader استفاده کرده و یا طرح‌های خود را در این سایت به فروش می‌رسانند. فروش طرح‌های 3D یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی در سی‌جی‌تریدر است؛‌ یعنی اینکه امکان فروش مدل و طرح‌های سه بعدی برای هر کسی در این سایت فراهم شده است؛ به همین دلیل نام این سایت در لیست سایت‌های درآمدزای ارزی نیز قرار دارد.

CGTrader میلیون‌ها کاربر فعال داشته و با هزاران فریلنسر کار می‌کند. کسب درآمد ارزی از سایت CGTrader برای طراحان 3D جذاب است؛ زیرا این سایت مخصوص این حوزه بوده و در آن افراد حرفه‌ای زیادی فعالیت می‌کنند. رقابت در این سایت و ارائه طرح‌های باکیفیت، آن را به محیطی جذاب بدل کرده است و باعث شده تا افراد از این محیط احساس رضایت داشته باشند. در ادامه درباره کسب درآمد ارزی سایت cgtrader و نحوه نقد کردن درآمد سایت cgtrader بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سایت cgtrader

کسب درآمد ارزی از سایت CGTrader

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که چگونه می‌توانیم از سایت Cgtrader کسب درآمد کنیم؟ به طور کلی سه روش برای کسب درآمد ارزی سایت cgtrader وجود دارد. این سه روش عبارت‌اند از:

1) شرکت در پروژه‌های مختلف

اولین روشی که در آن می‌توانید به کسب درآمد ارزی سایت cgtrader برسید، شرکت در پروژه‌های مختلف است. در بخشی از سی‌جی‌تریدر پروژه‌های مختلفی از سوی کارفرمایان ارائه می‌شود. شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در این بخش که Freelance 3D projects نام دارد وارد شده و به مشتریان خدمات‌رسانی کنید. در این روش نیاز به مهارت بالا دارید و لازم است تا اقداماتی را انجام داده و بتوانید نظر کارفرما را برای سپردن کار به شما جلب نمایید. جزئیات بیشتر از چگونگی کار کردن به صورت فریلنسری در این سایت را مشاهده می‌کنید:

چگونگی فعالیت فریلنسرها در سایت Cgtrader

برای ایجاد توانایی در نقد کردن درآمد CGTrader ابتدا باید در این سایت مشترک باشید. اگر قصد دارید به عنوان یک فریلنسر در این سایت فعالیت کنید باید ابتدا در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس از قسمت منوبار روی گزینه “browse Project” کلیک نمایید. با این کار شما لیست پروژه‌های موجود را به همراه قیمتشان مشاهده خواهید کرد. در صورتی که پروژه‌ی مدنظرتان را انتخاب کردید باید روی گزینه “Apply” کلیک کنید. در مرحله بعدی لازم است شما اطلاعاتی از خود و مهارت‌هایتان را در اختیار مشتری قرار دهید؛ همچنین ارائه یک نمونه کار نیز در این قسمت لازم خواهد بود. ضمناً مدت زمانی که باید کار در آن انجام شود نیز مشخص خواهد شد.

مشتری درخواست شما به همراه اطلاعاتی که از خودتان ارائه کرده‌اید را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورتی که از مهارت شما رضایت کافی را داشت و شما را مناسب برای انجام پروژه خود تشخیص داد، درخواست همکاری و انجام پروژه را به شما می‌دهد. در نهایت پس از انجام کار شما کسب درآمد دلاری از CGTrader کرده و مبلغ تعیین شده به حساب اکانت شما واریز خواهد شد.

کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری سایت cgtrader

2) فعالیت به عنوان همکار CGTrader

دومین روش کسب درآمد ارزی سایت cgtrader همکاری با خود سایت CGTrader‌ است. این مجموعه خود با شرکت‌های مختلفی قرارداد کاری منعقد کرده و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد؛ همچنین اموری مانند اصلاح کردن مدل‌ها و یا تغییر ایجاد کردن در مدل‌های مشهور را نیز انجام می‌دهد. این مجموعه برای انجام دادن چنین کارهایی نیازمند افراد فریلنسر است. در صورتی که به دنبال کسب درآمد دلاری از CGTrader هستید می‌توانید به این روش هم فکر کنید.

برای انجام این کار پس از ایجاد حساب کاربری شما باید گزینه “work with CGtrader” در منوبار را انتخاب نمایید. با انتخاب آن شما تمام وظایفی را که نیازمند فردی برای انجام هستند مشاهده می‌کنید. شما باید تخصص‌هایی که اعلام نیاز شده را بررسی کنید و قسمتی را که در آن تخصص دارید انتخاب نمایید. سپس روی گزینه “login to wildcat” بزنید. در اینجا از شما نمونه کار می‌خواهد که باید آن را بارگذاری نمایید. دقت داشته باشید که در گام آخر شما باید یک حساب پی‌پال را به سایت معرفی نمایید تا درآمدتان به آن واریز شود.

در واقع نقد کردن درآمد ارزی سایت CGTrader در این روش یعنی نقد کردن پی‌پال و البته اینکه شما حتماً نیازمند حساب پی‌پال خواهید بود. برای افتتاح حساب پی‌پال کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط برقرار کنید.

همکاری با سایت cgtrader برای کسب درآمد ارزی

3) فروش انواع مدل سه بعدی

سومین روشی که با آن می‌توانید کسب درآمد ارزی سایت cgtrader را تجربه کنید، فروش انواع مدل سه بعدی است. در این روش شما به عنوان یک طراح مدل‌های 3D مدل‌هایی را ساخته و آن‌ها را برای فروش در سایت CGTrader قرار می‌دهید. از آنجایی که مدل‌های سه‌بعدی در سایت Cgtrader معمولاً توسط طراحان حرفه‌ای تولید شده‌اند، رقابت برای کسب درآمد دلاری از CGTrader ارزی کمی بالا خواهد بود.

در صورتی که مدلی طراحی کرده‌اید و قصد فروش آن را در CGTrader دارید، ابتدا وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید. با کلیک روی نام خود و باز شدن منوی کشویی روی گزینه “Sell 3D models” بزنید. سپس گزینه “upload your model now” را انتخاب کنید. در گام بعدی لازم است تمام فرمت‌های خواسته شده را بارگذاری کرده و برای کار خود قیمت تعیین کنید؛ همچنین لازم است تا درباره طرح ارائه شده توضیحاتی را قرار دهید. در پایان باید روی گزینه “publish” کلیک کنید.

بعد از اتمام کار شما باید منتظر شوید تا طرحتان توسط کارشناسان بررسی شود. در صورتی که طرح معیارهای مدنظر را داشته باشد، به عنوان طرح مناسب برای فروش قرار خواهد گرفت. ابتدای کار 70 درصد از مبلغ فروش متعلق به شما خواهد بود و باقیمانده آن به سایت تعلق می‌گیرد. در صورتی که طرح شما فروش بالایی داشته باشد، میزان دریافتی شما به 80 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. درآمد حاصل از فروش شما نیز در حساب کاربریتان واریز خواهد شد.

نقد کردن درآمد cgtrader

چگونه در سایت CGTrader پروژه دریافت کنیم؟

قبل از پاسخ به سوال روش‌های نقد کردن درآمد cgtrader باید درباره روش‌های دریافت پروژه از این سایت اطلاعات داشته باشید. این سؤالی است که تقریباً همه افرادی که برای کسب درآمد ارزی سایت cgtrader را انتخاب می‌کنند، می‌پرسند. ما در بالا همکاری با سایت و یا فعالیت فریلنسری را به عنوان روش‌های کسب درآمد معرفی کردیم؛ اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان این پروژه‌ها را دریافت نمود؟

در پاسخ باید گفت از آنجایی که این سایت محل فعالیت افراد ماهر در این زمینه است، بهترین راه برای جلب اعتماد مخاطب و دریافت پروژه‌های مختلف، تقویت مهارت و رزومه شما خواهد بود. در صورتی که شما بتوانید مهارت‌های خود را افزایش دهید و نمونه کارهای قوی داشته باشید، موفقیت بیشتری در این عرصه می‌توانید کسب نمایید. به طور کلی فعالیت کردن در این سایت رقابتی می‌باشد و هر چقدر افراد بتوانند مهارت خود را تقویت کنند و همچنین بتوانند خود را بهتر به مخاطب معرفی کنند، شانس بیشتری برای کسب درآمد خواهند داشت.

نقد کردن درآمد سایت cgtrader

در همه روش‌هایی که برای کسب درآمد ارزی سایت cgtrader معرفی شد، اشاره کردیم که درآمد حاصل شما در حساب کاربری سی‌جی‌تریدر ذخیره خواهد شد. حال سؤال این است که نقد کردن درآمد سایت cgtrader چگونه انجام خواهد شد؟

روشی که شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد CGTrader استفاده کنید، پی‌پال است. لازم است شما میزان درآمد حساب کاربری خود را به یک حساب پی‌پال واریز کرده و از آن طریق درآمدتان را نقد کنید؛ از این‌رو نیاز به یک حساب پی‌پال خواهید داشت. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی که علیه کشور ایران وضع شده است، امکان داشتن حساب پی‌پال و افتتاح حساب کاربری در این سرویس برای کابران ایرانی وجود ندارد! با این حال می‌توانید همچنان با کمک سفیرپیمنت به این سرویس دسترسی پیدا کنید.

سفیرپیمنت و کسب درآمد ارزی سایت cgtrader

همانطور که گفتیم در صورتی که می‌خواهید کسب درآمد ارزی سایت cgtrader این را تجربه کنید و درآمد حاصل از آن را نقد نمایید نیاز به حساب کاربری در سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول مانند پی‌پال خواهید داشت. از طرفی این سرویس‌ها برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند؛ پس راه چاره چیست؟

مجموعه سفیرپیمنت راه چاره شما برای استفاده از این سایت‌ها و سرویس‌های بین‌المللی خواهد بود. این مجموعه به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی می‌تواند همه نیازهای شما در این زمینه را پاسخ دهد؛ برای مثال در صورتی که حساب پی‌پال را ندارید تنها کافی است درخواست افتتاح حساب پی‌پال را به پشتیبانی سفیرپیمنت اطلاع دهید. همچنین می‌توانید درخواست نقد کردن درآمد ارزی خود را بدون داشتن حساب در پی‌پال به این تیم بدهید.جهت دریافت راهنمایی و مشاوره نیز می‌توانید در هر زمان با این مجموعه ارتباط گرفته و از راهنمایی تخصصی تیم ما بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری (نقد کردن درآمد cgtrader)

کسب درآمد ارزی از سایت CGTrader برای طراحان 3D روش مناسب درآمدزایی است. افراد ماهر در این زمینه می‌توانند در سایت CGTrader حساب کاربری ایجاد کرده و با سه روش موجود به درآمد دلاری برسند. در این مقاله هر سه روش کسب درآمد ارزی سایت cgtrader معرفی و توضیح داده شد؛ همچنین روش نقد کردن درآمد سایت cgtrader را بیان کرده و راه حل آن را نیز معرفی نمودیم. در واقع با توجه به تحریم‌های بین‌المللی که علیه کشور ما وضع شده است در مسیر تراکنش‌های مالی ارزی موانع و محدودیت‌ها زیادی پیش روی شما قرار دارد. ما در اینجا سفیرپیمنت را به عنوان یک حامی در این زمینه معرفی کردیم که با تخصص و تجربه خود در حوزه پرداخت‌های ارزی برای برطرف کردن این چالش‌ها شما را همراهی خواهد کرد.

در صورتی که شما از این سایت کسب درآمد می‌کنید و یا نکته‌ای ارزشمند در این زمینه دارید، تجربه ارزشمند خود را با ما در کامنت به اشتراک بگذارید. چنانچه برای کسب درآمد ارزی سایت cgtrader چالشی را نیز تجربه کرده‌اید، بیان کردن آن می‌تواند به دیگر مخاطبان نیز کمک نماید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *