موضوعات رایتینگ آیلتس

جدیدترین موضوعات رایتینگ آیلتس

آخرین بروز رسانی:  ۶ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

آزمون آیلتس یک آزمون مشهور بین المللی است که همه ساله در کشورهای مختلفی برگزار می‌گردد. این آزمون از جمله آزمون‌هایی است که در بخش‌های متنوعی میزان توانایی افراد را در حوزه زبان انگلیسی مورد سنجش قرار می‌دهد. یکی از بخش‌های آزمون آیلتس، بخش رایتینگ می‌باشد. به عبارتی لازم است تا داوطلبان در این قسمت از آزمون در خصوص موضوعی دیدگاه و نظرات خود را بیان کنند. از آنجایی که تنوعات موضوعی در رایتینگ آیلتس زیاد است در اسن مقاله سعی کردیم تا موضوعات رایتینگ آیلتس را برای شما شرح دهیم تا با اطلاعات بیشتری از این بخش در آزمون آبلتس شرکت کیند.

موضوعات رایتینگ آیلتس در سال 2019

رایتینگ آیلتس یکی از بخش‌های مهم این آزمون می‌باشد که تنوع موضوعات آن بسیار زیاد است. از این‌رو لازم است داوطلبان اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف بالابرده تا بتوانند از این بخش از آزمون نمره خوبی را کسب کنند. در ادامه موضوعات رایتینگ ایلتس در سال 2019 را برای شما قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با آگاهی از این موضوعات شانس موفقیت خود را در این آزمون بالا ببرید.

نمونه سوال انشا با موضوع سلامت و تناسب اندام

سلامی و موضوعات مربوط به این حوزه در آزمون آیلتس نیز مورد توجه می‌باشد. از این‌رو مسائلی که سلامت انسان را تضمین و یا تهدید می‌منند و یا عواملی که در تناسب اندام افراد دخیل است از جمله موضوعات رایتینگ آیلتس می‌باشد.

موضوعات رایتینگ آیلتسنمونه رایتینگ آیلتس با موضوع Rural life

زندگی شهری و روستایی یکی دیگر از موضوعاتی است که در بخش رایتینگ آزمون آیلتس از آن استفاده می‌شود. فایل نمونه‌ی زیر به شما کمک می‌کند تا به گونه‌ای دقیق‌تر با این موضوع و چگونگی پرسش از آن آشنا شوید.

موضوعات رایتینگ آیلتس در سال 2020

موضوعات رایتینگ آیلتس همه ساله دچار تغییر می‌شود و ممکن است موضوعاتی به آن اضافه و یا از آن کاسته شود. از این‌رو بررسی موضوعات سال‌های قبل به شما کمک می‌کند تا از حذفیات و یا اضافه شدن موضوعات جدید اگاهی پیدا کنید. در سال 2020 نیز موضوعاتی برای این بخش از آزمون ielts اضافه شده است که در لینک زیر قرار داده شده است.

در صورت نیاز می‌توانید به نمونه سوالات آزمون آیلتس نیز دست یابید.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آیلتس

آزمون آیلتس از جمله آزمون‌های بین المللی رایج در جهان می‌باشد که همه ساله متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. شرکت در این آزمون نیازمند انجام فرایند ثبت‌ نام و پرداخت مبلغی در این زمینه به صورت ارزی است. از این‌رو کارت‌های ارزی همچون مسترکارت و یا ویزا کارت برای ثبت نام در این آزمون نیاز است. چنانچه دسترسی و تهیه این کارت‌ها برای شما دشوار است می‌توانید خدمات خود را به سفیرپیمنت بسپارید.

نتیجه

همان‌طور که می‌دانید آزمون آیلتس از جمله آزمون‌های مشهور در زمینه سنجش زبان انگلیسی است که از بخش‌های مختلفی نیز تشکیل شده است. یکی از این بخش‌ها رایتینگ می‌باشد که در آن موضوعاتی به داوطلبان داده شده و از آن‌ها خواسته می‌شود تا در خصوص آن بنویسند. این بخش از آزمون آیلتس نیازمند آگاهی از موضوعات و همچنین دایره لغات گسترده داوطلبان می‌باشد. در مقاله بالا موضوعات رایتینگ آیلتس در دو سال اخیر برای شما گنجانده شده است که به شما کمک می‌کند از موضوعات این بخش از آطمون آگاهی پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *