خرید از angara

خرید از فروشگاه آنگارا (Angara) چگونه است؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

در میان فروشگاه‌های اینترنتی خارجی نام Angara به عنوان فروشنده جواهرات به چشم می‌خورد. این سایت یکی از معروف‌ترین و با اعتمادترین سایت‌های فروشنده جواهرات است. خرید از فروشگاه آنگارا نیز نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد. اگر شما هم قصد خرید از سایت Angara‌ را دارید و یا می‌خواهید بیشتر درباره این سایت بدانید تا پایان با ما همراه باشید.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی آنگارا

همانطور که شاید از نام آنگارا مشخص باشد، این فروشگاه اینترنتی ارائه‌دهنده انواع سنگ‌های قیمتی و جواهرات است؛ به عبارت دیگر، می‌توان گفت که این فروشگاه جواهراتی را ارائه می‌دهد که با سنگ‌های قیمتی زینت داده شده‌اند. این مجموعه متخصصان خلاقی در طراحی، برش و تولید این نوع جواهرات دارد که باعث شده محصولات بی‌نظیری را در این فروشگاه ببینید. Angara به شما کمک می‌کند تا قطعات مدنظر خود را به سادگی پیدا کرده و با اطمینان خاطر، خرید نمایید. این سایت همچنین در شناخت این سنگ‌های زینتی نیز به شما کمک خواهد کرد.

تأسیس فروشگاه Angara توسط آنکور داگا انجام شده است. پدربزرگ او از تاجران سنگ‌های گران قیمت بود و خودش نیز در برش و طراحی سنگ‌های زینتی مهارت دارد. سنگ‌هایی نظیر الماس، یاقوت، زمرد و… از جمله این سنگ‌ها هستند. آنکور داگا ابتدا کار خودش را به صورت توزیع سنگ‌های ارزشمند میان خرده‌فروشان آغاز نمود. پس از مدتی او تصمیم گرفت که خودش سنگ‌ها را برش زده و طراحی کند تا مستقیماً به فروش برساند. سرانجام سایت آنگارا با همین هدف راه‌اندازی شد.

مجموعه Angara متخصصانی دارد که به شما در شناخت سنگ‌های زینتی کمک کرده و برای خریدی آسان همراهی‌تان می‌کنند. جهت خرید از فروشگاه آنگارا لازم است تا بتوانید پرداخت ارزی انجام دهید. آموزش خرید از فروشگاه آنگارا و نحوه پرداخت خرید آنگارا را در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

آموزش خرید از فروشگاه اینترنتی آنگارا

برای خرید از فروشگاه آنگارا لازم است مراحلی را طی کنید. در انتها نیز مراحل پرداخت را باید انجام دهید. این مراحل عبارت‌اند از:

مراحل خرید

1) ورود به سایت و مشخص کردن محصول مورد نیاز

در قدم اول برای خرید از این فروشگاه اینترنتی شما باید به سایت Angara وارد شوید. در همان صفحه از شما خواسته می‌شود تا از بین گزینه‌های موجود، نوع مدنظر خودتان را انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر خواهند بود:

  • نوع جواهری که نیاز دارید که می‌تواند انگشتر، گردن‌بند، گوشواره و… باشد.
  • نوع فلز جواهر شما که می‌تواند طلا، نقره، پلاتین، طلای سفید و طلای صورتی باشد.
  • نوع سنگ قیمتی جواهر که از جمله یاقوت و الماس هستند؛ البته شما انتخاب‌های زیادی در این بخش خواهید داشت.

بعد از اینکه در سه قسمت گفته شده از سایت Angara انتخاب خود را انجام دادید، باید روی گزینه “View Customized Jewelry” کلیک نمایید. با این کار انواع مدل‌های موجود با توجه به مواردی که شما انتخاب کرده‌اید، برایتان نمایش داده خواهد شد.

خرید از انگارا

2) انتخاب بین موارد پیشنهادی

مرحله دوم انتخاب محصول مورد نظر در میان محصولات سایت Angara است. پس از اینکه شما ویژگی‌ها را مشخص کردید، محصولاتی به شما پیشنهاد خواهد شد. براساس سلیقه خودتان از بین آن‌ها انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

3) مطالعه جزئیات و مشخصات محصول

بعد از اینکه روی محصول انتخابی کلیک کردید، وارد صفحه‌ای از سایت آنگارا خواهید شد که به شما جزئیات و مشخصات کالا را نشان می‌دهد. در این قسمت می‌توانید کیفیت سنگ را مشخص کرده، نوع فلز را تغییر داده و همچنین سایز آن را نیز مشخص کنید. در نهایت با کلیک روی گزینه “Add to Cart” وارد مرحله بعدی خرید از فروشگاه آنگارا خواهید شد.

angara

4) تعیین تاریخ ارسال و نوع پرداخت

این قسمت برای مشخص کردن تاریخ ارسال و نوع پرداخت خرید آنگارا است. با تکمیل این اطلاعات وارد مرحله بعدی می‌شوید.

خرید از angara

5) وارد کردن اطلاعات پستی

در این مرحله باید اطلاعات پستی خود را به طور کامل و صحیح وارد کنید. جواهر خریداری شده توسط شما به همین آدرس ارسال خواهد شد و شما می‌توانید آن را تحویل بگیرید. در نهایت باید روی گزینه “Continue to payment” کلیک کنید. با اتمام این مراحل شما وارد مرحله پرداخت در این سایت خواهید شد.

اطلاعات پستی را وارد کنید

مراحل پرداخت

در گام آخر خرید از فروشگاه آنگارا شما باید اطلاعات پرداخت را وارد کرده و هزینه را بپردازید. نوع پرداخت خرید آنگارا را شما قبلا مشخص کرده‌اید و حالا صرفا باید با آن روش، پرداخت را انجام دهید. از آنجایی که برای پرداخت نیاز به حساب بین‌المللی دارید، در صورت نیاز با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید. در ادامه آموزش خرید از فروشگاه اینترنتی آنگارا را بیان خواهیم کرد.

پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین آنگارا

پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه آنگارا نیازمند داشتن حساب‌های بین‌المللی چون پی‌پال است. کارت‌های اعتباری چون ویزا/مسترکارت نیز از جمله روش‌های پرداخت خرید آنگارا هستند. از آنجایی که باید نوع پرداخت در مراحل خرید مشخص شود، قبل از اقدام به خرید شیوه پرداخت خود را نیز باید مشخص کنید. در صورتی که حساب ارزی نداشته و یا اطلاعاتی از اینگونه حساب‌ها ندارید، کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

سفیرپیمنت مجموعه‌ای متخصص در ارائه انواع خدمات ارزی است. این تیم می‌تواند علاوه بر افتتاح حساب‌های پی‌پال و ارائه کارت‌های اعتباری ارزی، راهنمایی‌های لازم را نیز به شما ارائه دهد. شما می‌توانید هرگونه سؤال در رابطه با angara و انواع خدمات ارزی را از سفیرپیمنت بپرسید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سایت آنگارا از جمله فروشگاه‌های اینترنتی خارجی است که در زمینه فروش زیور آلات و جواهرات فعالیت می‌کند. محصولات این فروشگاه جواهراتی هستند که با سنگ‌های گران‌قیمتی چون یاقوت و الماس تزئین شده‌اند. شما می‌توانید نوع جواهر، نوع فلز و نوع سنگ قیمتی را تعیین کرده و از میان طرح‌های موجود در این سایت نمونه مدنظر خود را انتخاب کنید. تیم angara از افرادی متخصص و خلاق تشکیل شده است که به شما کمک می‌کنند در عین شناخت این نوع سنگ‌ها، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

در صورتی که قبلا از این فروشگاه اینترنتی خرید کرده‌اید از تجربیات خرید خود در سایت angara در کامنت صحبت کنید؛ همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با این فروشگاه اینترنتی نیز می‌توانید آن را در کامنت‌ها مطرح کنید تا پشتیبانی سفیرپیمنت به آن‌ها پاسخ دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *