سایت mondly

معرفی و بررسی جامع وب سایت mondly

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

آیا تا به‌ حال به دنبال یادگیری زبان خارجی بوده‌اید؟ آیا زبان خاصی را دوست دارید و منبع خوبی برای یادگیری آن پیدا نمی‌کنید؟ یادگیری زبان‌های خارجی مخصوصاً زبان انگلیسی و آلمانی نیازمند رفتن به آموزشگاه‌های خوب با سطح کیفیت بالا است تا علاوه بر یادگیری از تجربیات اساتید آن زبان بتوانید استفاده به عمل‌آورید؛ اما در زندگی امروزه به دلیل مشغله و کمبود وقت فرصت کافی برای رفتن به کلاس‌های آموزشی و یا خصوصی نیست. در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که مانند یک آموزشگاه آنلاین می‌توانید به یادگیری زبان خارجی موردنظرتان بپردازید. وب‌سایت mondly یکی از سایت‌هایی است که بهترین خدمات را در زمینه یادگیری زبان خارجی به شما آموزش می‌دهد.

سایت mondly چیست؟

سایت mondly یک آموزشگاه آنلاین است که به کاربران خود خدمات زبان خارجی ارائه می‌دهد. این مجموعه در سال 2014 توسط الکساندر ایلسکو راه‌اندازی شد و پس از مدتی با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران روبه‌رو گردید. این آموزشگاه به‌صورت کلی 41 زبان خارجی را پشتیبانی می‌کند. برای ثبت‌نام در این وب‌سایت کافی است زبان موردنظرتان را انتخاب کنید و سپس شهریه اشتراک ماهیانه و سالیانه را پرداخت کنید. پس از پرداخت شما اولین درس از ترم را شروع خواهید کرد و در پایان کلاس سورس جلسات به شما داده خواهد شد.

هدف این مجموعه یادگیری زبان‌های خارجی ازجمله انگلیسی، فرانسوی، سوئدی، آلمانی و اسپانیایی است. سایت mondly حتی به کاربرانی که قصد یادگیری زبان فارسی را هم دارند خدمات ارائه می‌دهد تا بتوانند دوره‌های مربوط به این زبان را بگذارند. چنانچه قصد شرکت در کلاس‌ها و کورس‌های این مجموعه را دارید از طریق سایت آن‌ها و یا اپلیکیشن این سایت می‌توانید اقدام به ثبت‌نام کنید. در ادامه توضیحات کامل‌تری در رابطه با این دانشکده کوچک زبان به شما خواهیم داد.

 با شرکت در دوره‌های سایت mondly از چه خدماتی برخوردار خواهیم شد؟

اگر به‌عنوان یک کاربر رایگان به mondly بپیوندید، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • بخش اول که دارای 6 درس، یک مکالمه و یک بخش واژگان به همراه یک مکالمه با چت بات است.
  • هرروز یک درس جدید برای یادگیری به شما آموزش داده خواهد شد.
  • برگزاری آزمون‌های هفتگی و چالش‌های ماهیانه برای سنجیدن سطح دانش شما برگزار می‌شود.
  • محتوای ممتاز به شما امکان دسترسی به یک سفر کامل یادگیری زبان را می‌دهد که شامل
    محتوای بسیار ارزنده که مانند یک سفر به نقطه‌ای از جهان است.
  • 250 سرفصل سازمان‌دهی شده در موضوعات و پروژه‌های عملی که در فرایند یادگیری شما تأثیر دارد.
  • 41 مکالمه برای سناریوهای خاص روزانه که تسلط شما را به زبان بومی یک منطقه بالاتر می‌برد.
  • بیش از 1300 درس روزانه (از سال 2015)، آزمون‌های هفتگی و چالش‌های ماهانه که به شما کمک می‌کند یک روال یادگیری سرگرم‌کننده ایجاد کنید که می‌خواهید به آن پایبند باشید.
  • تشخیص گفتار که به شما بازخورد فوری در مورد تلفظتان می‌دهد تا بتوانید به‌درستی از آنچه یاد گرفته‌اید، استفاده کنید.

mondly به شما چه زبان‌هایی یاد می‌دهد؟

mondly به شما امکان یادگیری 41 می‌دهد: انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی آمریکایی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، ترکی، عربی، فارسی، عبری، پرتغالی، هلندی، سوئدی، نروژی، دانمارکی، فنلاندی، یونانی، رومانیایی، آفریقایی، کرواتی، لهستانی، بلغاری، چک، مجارستانی، اوکراینی، ویتنامی، هندی، اندونزیایی که تمامی این زبان‌ها با اخذ مدرک پایان دوره به شما آموزش داده خواهد شد.

روش ثبت‌نام و پرداخت در mondly

برای ثبت‌نام به‌صورت زیر عمل کنید:

  • در گام اول به آدرس اصلی سایت mondly مراجعه کنید.
  • سپس در نوارابزار بالای سایت روی گزینه “language” کلیک نمایید.اکانت سایت mondly
  • در پنجره بازشده ابتدا زبان موردنظرتان مثلاً یادگیری انگلیسی به عربی و یا هر زبانی که در این مجموعه پشتیبانی می‌شود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه “sing up” بزنید. سایت mondly
  • اطلاعات خواسته‌شده را به‌دقت وارد کرده و روی دکمه “sign up” بزنید.آموزش زبان خارجی
  • حساب شما با موفقیت ساخته شد و اکنون می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

سایت mondly از چه درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند؟

به‌صورت کلی این وب‌سایت از درگاه‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

iDEAL

PayPal

Instant bank payment

Bank transfer

sofortbanking.com

sofortbanking.com

Direct Debit

WebMoney

Skrill Wallet

Neteller

برای تهیه اشتراک این سایت می‌توانید از درگاه‌های بالا استفاده کنید.

نقاط قوت و نقاط ضعف سایت mondly

مزایا

  • درس‌های کوتاه و جذاب که مدت‌زمان کوتاهی دارند. (هرکدام فقط 10 تا 15 دقیقه)
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با سایر آموزشکده‌های آنلاین در جهان که برای یادگیری مناسب است.
  • دارای اپلیشکشن در نسخه‌های اندورید و آیفون که به فرایند یادگیری شما کمک می‌کند.
  • پشتیبان بسیار حرفه‌ای در 7 روز هفته که بسیاری از سایت‌ها این قابلیت را ندارند.
  • در صورت نارضایتی از سطح کیفیت امکان بازگشت وجه وجود دارد.

معایب

  • به‌اندازه سایر برنامه‌ها بر مهارت‌های گرامر یا صحبت کردن تأکید نمی‌شود.
  • دروس نسبتاً ابتدایی هستند و بیشتر برای افراد مبتدی کاربرد دارند.
  • اینترنت بسیار پرسرعتی نیاز دارد.

چه سایت‌هایی مشابه mondly وجود دارند؟

fluentin3months.com

یک پلتفرم بسیار حرفه‌ای برای یادگیری زبان‌های خارجی که شبیه سایت mondly فعالیت می‌کند. این وب‌سایت برای یادگیری 8 زبان اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، کره‌ای، آلمانی، چینی، ژاپنی و ایتالیایی بسیار مناسب است.

loecsen.com

اگر قصد یادگیری 40 زبان دنیا از جمله فارسی را هم دارید سری به این سایت بزنید. این مجموعه یکی از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در جهان است.

omniglot.com

اگر به دنبال آموزش دیدن در زمینه زبان‌های خارجی از صفر تا صد هستید. بدون شک سایت omniglot یک بستر بسیار مناسب برای یادگیری است.

l-lingo.com

یک منبع نسبتا رایگان برای یادگیری زبان‌های خارجی که مخاطبان بسیار زیادی دارد. این مجموعه از 18 زبان دنیا به راحتی پشتیبانی می‌کند.

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران mondly

چنانچه قصد پرداخت آخرید اکانت mondly را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیر پیمنت مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و خدمات پرداخت حساب پرمیوم سایت mondly را برای شما با بهترین قیمت ارزی انجام خواهند داد. هدف ما ایجاد بستری امن برای ایرانیان در سراسر جهان است تا کلیه پرداخت‌ها و خدمات مورد نظرشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت انجام دهند.

شرایط پرداخت با پی پال در سایت mondly

پس از ثبت‌نام در کلاس و دوره موردنظرتان می‌توانید شهریه کلاس را با درگاه بین‌المللی پی پال و یا سایر درگاه‌هایی که در بالا معرفی کردیم پرداخت کنید. پی پال یک حساب مطمئن برای تمامی پرداخت‌های امن در سطح جهان است؛ اما متأسفانه به دلیل شرایط تحریم این شرکت هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی‌دهد و در صورت استفاده نادرست از آن امکان بسته شدن حساب شما و از بین رفتن موجودی کیف پولتان وجود دارد.

برای تهیه و خرید پی پال وریفای شده می‌توانید از طریق یک صرافی آنلاین مانند سفیرپیمنت این کار را انجام دهید.

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله به توضیحات کاملی در رابطه با سایت mondly پرداختیم. این مجموعه همان‌طور که از اسمش پیدا است تنها هدفش آموزش به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان خارجی در سراسر جهان است. وب‌سایت‌های بسیاری زیادی هستند که هدفشان آموزش و بالا بردن سطح زبان در بین مردم است. این مجموعه هم بدون شک یکی از بهترین سایت‌ها نسبت به رقبای خود است.

در صورتی که می‌خواهید یک زبان خارجی را یاد بگیرید بهتر است نسبت به آن زبان کمی اطلاعات و علاقه داشته باشید تا نتیجه بسیار خوبی را از یادگیری در این آموزشگاه‌ها کسب نمایید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله کمال آگاهی و لذت کافی را کسب کرده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *