بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

آخرین بروز رسانی:  ۲۴ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  19 دقیقه

قطعاً اهمیت فوق‌العاده زیاد یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. امروزه افراد زیادی به سمت یادگیری زبان انگلیسی تمایل پیدا می‌کنند. (بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان) این زبان چه در تحصیل و یادگیری علم، چه در مباحث مهاجرتی و چه در مبحث تفریح و سرگرمی بسیار کارآمد است. کسب مهارت زبان انگلیسی پنجره‌ای رو به دنیای جدید برای شما باز می‌کند و به شما دنیایی از موقعیت‌ها را ارائه می‌دهد. با این وجود یادگیری زبان انگلیسی خالی از چالش نیست. ماهیت فرار زبان انگلیسی و قدیمی بودن استراتژی‌های آموزشی سیستم آموزش‌وپرورش به سختی آن نیز افزوده است. یکی از دغدغه‌های اصلی زبان‌آموزان کمبود وقت و مشغله‌های ذهنی متعدد است که آن‌ها را از اختصاص زمان کافی به تمرین باز می‌دارد. خوشبختانه اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی توانسته‌اند در استفاده از وقت‌های تلف شده به

زبان‌آموزان کمک کنند. شما به راحتی می‌توانید با موبایل خود در هر زمان و موقعیتی به تمرین‌های زبانی بپردازید.
در این مقاله تعدادی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان را معرفی می‌کنیم، مزایا و ویژگی‌های هر کدام را ذکر می‌کنیم و می‌گوییم که برای چه سیستم عامل‌هایی قابل اجرا هستند. سپس اپلیکیشن‌های فارسی و انگلیسی یادگیری زبان را از هم جدا می‌کنیم و بیان می‌کنیم که کدام یک از این اپلیکیشن‌ها پولی و کدام رایگان هستند. اگر شما هم به یادگیری زبان علاقه دارید و به دنبال بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان هستید، ما را تا انتها همراهی کنید.

 

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی

در ادامه برخی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان را معرفی می‌کنیم که آوازه‌ای جهانی دارند.

 

برنامه Rosetta Stone برای یادگیری زبان

 

اپلیکیشن Rosetta Stone

کمپانی رزتا استون از سال 1990 تا کنون به زبان‌آموزان کمک کرده تا تسلط و اعتماد به نفس خود را در زبان انگلیسی افزایش دهند. این برنامه به زبان آموزان کمک می‌کند تا انگلیسی را از طریق سناریوهای واقعی، فعالیت‌های تعاملی و گویندگان مادری زبان به طور مؤثر یاد بگیرند. این اپلیکیشن نسبت به دیگر برنامه‌های موجود در بازار بسیار متفاوت عمل می‌کند.

این اپلیکیشن بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون و اندروید شناخته می‌شود. ماهیت و سیستم آموزشی این اپلیکیشن برای همه افراد از جمله دانش‌آموزان، کودکان و حتی بزرگسالان مناسب است. با سابقه بیش از 3 دهه، همواره محتوا‌های آموزشی این پلتفرم به دست اساتید به نام و خبره به روز می‌شوند. همچنین می‌توانید از داخل برنامه هر درس را به یک مربی اختصاص دهید تا در کنار کمک‌های استاد، بیشترین یادگیری را از هر درس کسب کنید. این اساتید فوراً درباره تلفظ شما نظر می‌دهند تا شما در برقراری مکالمات واقعی و زنده آماده شوید. نصب و بخشی از تمرینات این اپلیکیشن رایگان است؛ اما استفاده از مربیان و امکانات پیشرفته‌تر مستلزم خرید اشتراک خواهد بود. هزینه اشتراک به صورت ۱۲ماهه 9 دلار در ماه است.

 

Duolingo بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

با بیش از 300 میلیون کاربر و بیش از 35 زبان، دولینگو بزرگ‌ترین اپلیکیشن یادگیری زبان محسوب می‌شود. این اپلیکیشن تمرین‌های ارتقای مهارت درک مطلب، شنیدن، گفتار و نوشتار را به شیوه‌ای پویا ارائه می‌دهد. بسیاری از مراکز آموزش زبان، دولینگو را به عنوان مکمل یادگیری معرفی می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که این برنامه را متمایز می‌کند کاملا رایگان بودن آن است. شما می‌توانید بیش از 100ها برنامه آموزشی را مورد استفاده قرار دهید. تمرینات کارامد دایره لغات، تلفظ و گرامر به بسیاری در یادگیری زبان کمک کرده است. تمرین‌های دولینگو به صورت بازی است و زبان را کنار تفریح به شما آموزش می‌دهد. استفاده از اپلیکیشن رایگان است؛ اما اگر می‌خواهید تبلیغات را حذف کنید می‌بایست اشتراک پریمیوم را خریداری نمایید. این اپلیکیشن در پلی استور و اپ استور 100 درصد بازخورد مثبت دارد.

 

 

برنامه Memrise

اگر کاربر بلند مدت اپلیکیشن‌های یادگیری زبان باشید، پس حتماً نام ممرایز و لوگوی موشکش را باید دیده باشید. برند ممرایز به موشکی معروف است که از سیاره‌ای به سیاره دیگر می‌رود و زبان تازه‌ای فرا می‌گیرد. این برنامه از سیستم آموزش‌های کتابی فاصله گرفته و بیشتر به سمت یادگیری با سرگرمی می‌رود. این اپلیکیشن یادگیری زبان از سال 2010 شروع به کار کرده‌ است و پس از آن به سرعت به بیش از 50 میلیون کاربر فعال رسید. اهداف سازندگان این اپلیکیشن آن است که کاربران را در معرض زبان روزمره قرار دهد. این کار با استفاده از ویدیو‌های ضبط شده از رخداد‌های روزمره مردم انجام می‌شود.
البته استفاده از این برنامه می‌تواند مشکل باشد. ممرایز بار درک مطلب و یادگیری را کاملا به عهده کاربر می‌گذارد و هیچ ترجمه‌ای برای ویدیو‌ها ارائه نمی‌دهد. همچنین برای استفاده آفلاین نیاز به خرید اشتراک ممرایز خواهد بود. این اپلیکیشن روی هر دو سیستم‌های اندروید و IOS در دسترس است.

 

نرم افزار های کاربردی یادگیری انکلیسی

 

نر م افزار Bilingua

آیا می‌خواهید به کمک یادگیری زبان با افراد بومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید؟ پس بایلینگوا بهترین انتخاب شما خواهد بود. با استفاده از این اپلیکیشن یادگیری زبان می‌توانید برای انجام مکالمه یک دوست زبانی پیدا کنید یا برای آموزش با مربیان مختلف قرار جلسه خصوصی بگذارید. این اپلیکیشن زبان را به صورتی پویا و در قالب بازی و سرگرمی به شما آموزش می‌دهد. بایلینگوا یادگیری را سرگرم کننده، در دسترس و مؤثر می‌کند. همچنین بیش از 6 هزار کاربر همواره در این اپلیکیشن فعال هستند. این اپلیکیشن برای کامپیوتر و گوشی‌های اندرویدی در دسترس است و استفاده از بازی‌های برنامه رایگان است.

 

Busuu بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن یادگیری زبان Busuu یک پلتفرم یادگیری است که به کاربران اجازه می‌دهد با افراد بومی در وب‌سایت، IOS و اندروید ارتباط برقرار کنند. اگر شما اشتراک این اپلیکیشن را داشته باشید می‌توانید مهارت نوشتار و گفتار خود را به کمک اعضای بومی زبان مورد نظر ارتقا دهید. در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. اپلیکیشن Busuu در سال 2018 عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان را از منتقدین دریافت کرد. این برنامه مانند یک شبکه اجتماعی عمل می‌کند که افراد را از زبان‌های مختلف به هم وصل می‌کند. برای استفاده از این اپلیکیشن می‌بایست اشتراک تهیه کنید. برای پرداخت هزینه‌های ارزی این برنامه می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت استفاده کنید.
یکی از نکات کلیدی که این برنامه را در میان رقبا متمایز می‌کند اعطای گواهی‌ یادگیری زبان است. این مجوز اعتبار قابل قبولی نیز دارد. با این وجود قابل رقابت با مدارک رسمی بین‌‌المللی تافل و آیلتس نخواهد بود.

 

 

برنامه Drops

یک اپلیکیشن یادگیری زبان است که توجهی ویژه به آموزش بصری دارد. تمرکز عمده این اپلیکیشن روی یادگیری واژگان است. سیستم آموزش دراپس با استفاده از بازی است و یادگیری زبان را به فعالیتی سرگرم کننده تبدیل می‌کند. یادگیری لغات در اپلیکیشن دراپس با مچ کردن واژه با تصویر مرتبط با آن انجام می‌شود. همچنین چالش‌ها و آزمون‌هایی نیز در انتهای دروس وجود دارد که میزان یادگیری شما را می‌سنجد.
اگر شما نیز بیشتر به صورت بصری مطالب را یاد می‌گیرید پس بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی اندروید و آیفون شما Drops خواهد بود. این نرم‌افزار به صورت وب‌سایت نیز موجود است. توجه داشته باشید این برنامه گزینه مخصوص زبان‌آموزان فارسی ندارد. جالب است بدانید این یکی از معدود برنامه‌هایی است که آموزش زبان فارسی در خود جای داده است. رابط کاربری آسان و روان این برنامه مناسب تمام سنین و سطوح بوده و برای یادگیری زبان عمومی بسیار مؤثر است.

 

اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجی با پشتیبانی از زبان فارسی

 

نرم افزار Mondly

ماندلی یکی از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان است که میان ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد. دلیل این محبوبیت آن است که اکثر اپلیکیشن‌های یادگیری زبان دروس خود را به زبان فارسی ارائه نمی‌دهند. با این وجود ماندلی به طور تعجب‌آوری از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن از سیستم‌های شناسایی صدا برای تشخیص و تصحیح تلفظ شما استفاده می‌کند. از این‌رو اگر از فلش کارت‌ها خسته شده‌اید یا تأثیر مناسبی از یادگیری بصری دریافت نکرده‌اید پس ماندلی یک گزینه مدرن و متنوع به شما ارائه خواهد داد. این اپلیکیشن برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس است؛ اما نسخه رایگان برنامه محدود بوده و برای بازکردن تمام دوره باید اشتراک تهیه کنید.

 

Tandem بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

تندم در واژه به معنای درهم‌آمیخته است. این اپلیکیشن یادگیری زبان میان رقبا نوعی تافته جدابافته است؛ زیرا سیستم آموزشی تندم با 90 درصد برنامه‌ها متفاوت است. سازندگان تندم اعتقاد دارند بهترین روش یادگیری استفاده از زبان و مکالمات واقعی با افراد نیتیو است. از این‌رو تندم همانند یک پلتفرم رسانه جمعی عمل می‌کند که شما را به کاربران بومی زبان متصل می‌نماید.
شما می‌توانید در این اپلیکیشن اکانتی برای خود بسازید و زبان مادری و زبانی که قصد یادگیری آن را دارید را مشخص کنید. حال می‌توانید با افرادی آشنا شوید که حاضرند در قبال یادگیری زبان مادری شما، زبان مادری خود را به شما آموزش دهند. همچنین امکان چت پیامی و حتی تماس تصویری با افراد سراسر دنیا وجود دارد. این اپلیکیشن برای اندروید، آیفون و دسکتاپ در دسترس است.

 

بهترین مراکز تخصصی زبان آلمانی در ایران

 

Babbel

ببل یکی از برترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی است. این شرکت در سال 2007 به دست توماس هول و چندی دیگر تأسیس شد. در سال 2008 این اپلیکیشن یادگیری زبان راه‌اندازی شد که تا به امروز جزو معروف‌ترین‌های حوزه یادگیری زبان است. تمرکز اول این اپلیکیشن روی یادگیری واژگان است. آموزش‌های ببل به صورت آزمون، تکمیل‌ و‌ تکرار است. البته ناگفته نماند که ببل از تمرین‌های تشخیص صدا، تشخیص تصویر، املا و تکمیل جاهای خالی، تمام 4 کاربرد اصلی زبان را آموزش می‌دهد.
اکثر دروس اپلیکیشن ببل در محیط و سناریو‌های دنیای واقعی تعبیه شده‌اند که به شما کمک می‌کنند زبان طبیعی و واقعی را فرا بگیرید. در حال حاضر این برنامه از 14 زبان دنیا پشتیبانی می‌کند و برای اندروید و آیفون در دسترس است. البته برای استفاده از تمام امکانات برنامه می‌بایست اشتراک خریداری کنید. در صورت علاقه می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت کمک بگیرید و خرید اشتراک را انجام دهید.

 

FluentU بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات زبان انگلیسی

فلوئنت یو برنامه یادگیری زبان است که از انواع ویدئوها، نمونه‌های صوتی و فلش کارت‌ها استفاده می‌کند تا به زبان‌آموزان در ارتقا مهارتشان کمک کند. تمام محتوا‌های این اپلیکیشن به صورت متن اصلی و متن ترجمه است تا زبان‌آموز بتواند اطلاعات جدید را دنبال کند و فرا گیرد. استفاده از این برنامه برای 14 روز رایگان است و پس از آن باید اشتراک تهیه کنید. هزینه ماهانه فلوئنت یو 15 دلار به صورت ماهانه است. بعضی این اپلیکیشن را یوتیوب یادگیری زبان خطاب می‌کنند. به راحتی می‌توان FluentU را به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی توصیه کرد. در حین تماشای محتوا‌های آموزشی از شما سؤالاتی پرسیده می‌شود تا هم توجه شما را بسنجد و هم تلنگری برای یادگیری به شما بزند. محتوا‌های صوتی را همچنین می‌‌توانید برای استفاده آفلاین دانلود کنید. این اپلیکیشن از سال 2011 فعالیت می‌کند و بیش از 10 زبان را در بر می‌گیرد.

 

اپلیکیشن اندروید یادگیری زبان

 

برنامه LingoDeer

لینگو دیر یک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی آسان و سرگرم کننده است که توسط معلمان زبان‌ها طراحی شده‌ است. اگر در حوزه یادگیری زبان فعالیت کرده باشید گوزن لینگو دیر را حتماً دیده‌اید. دروس این اپلیکیشن گرامر محور هستند و به زبان‌آموز کمک می‌کنند تسلط و مهارت زبانی خود را افزایش دهید. امروزه لینگو دیر بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. تمرین‌های مکالمه این اپلیکیشن با استفاده از داستان‌های فرهنگی جذاب انجام می‌شود که اشتیاق یادگیری زبان شما را تحریک می‌کند. بسیاری از کاربران می‌گویند لینگو دیر شباهت بسیاری به دولینگو دارد؛ اما با توضیحات و صدای بسیار بهتر. همچنین لینگو دیر ویژگی‌های متمایزکننده دیگری هم دارد. این اپلیکیشن یادگیری زبان برای اندروید، IOS و دسکتاپ موجود است و هزینه اشتراک ماهانه آن 14.99 دلار خواهد بود.
اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی فارسی
در کنار اپلیکیشن‌های یادگیری زبان خارجی، شرکت‌های ایرانی نیز برنامه‌های متنوع و جالبی برای تسهیل آموزش زبان توسعه داده‌اند. در ادامه تعدادی از بهترین‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی LearnIT

برترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای ایرانیان لرنیت است. این اپلیکیشن به دست متخصصین ایرانی طراحی شده است. این اپلیکیشن از 3 سال بیش شروع به کار کرد و تا به‌حال بیش از 3 میلیون نصب داشته‌ است. در این اپلیکیشن می‌توانید برای یادگیری واژگان، گرامر، مکالمه و… از دروس مختلف با روش‌های مختلف استفاده کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان است و دروس همه به دست متخصصین طبقه‌بندی شده‌اند. البته گفتنی است که این اپلیکیشن برترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای اندروید است و قابل نصب روی آیفون نیست. سیستم عمده آموزش این برنامه روش ترجمه گرامری GTM است. استفاده اصلی این برنامه برای آموزش و خودخوانی کودکان است. با این وجود بقیه سنین نیز می‌توانند با استفاده از فایل‌های صوتی استفاده مناسبی از این برنامه ببرند.

 

معرفی سایت italki به‌صورت جامع

 

نرم افزا ایرانی آموزش زبان انگلیسیر B-amooz

ب‌آموز یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های یادگیری زبان است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. به تازگی این اپلیکیشن چند زبان دیگر را نیز به خود اضافه کرده اما همچنان اصلی‌ترین استفاده آن آموزش زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن نیز از سیستم GTM استفاده می‌کند که برای متون، فیلم‌ها و تکه‌های صوتی، متن به دو زبان اصلی و ترجمه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن طبقه‌بندی دروس است.

فایل دیجیتالی اکثر کتاب‌های آموزش زبان را می‌توانید از این اپلیکیشن دانلود کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید از ابزار لایتنر برای هایلایت موارد جالب استفاده کنید یا فلش‌ کارت‌های خود را ایجاد نمایید. همچنین می‌توانید از ویژگی یادآوری کلمات فرار استفاده کنید تا برنامه کلمات را برای شما تکرار کند. مانند سایر برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی ایرانی، این اپلیکیشن نیز متأسفانه تنها برای اندروید در دسترس است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن می‌بایست اشتراک آن را خریداری کنید.

 

اپلیکیشن های ios یادگیری زبان

 

همیار زبان اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی

همیار زبان مجموعه‌ای از بهترین و مؤثر‌ترین محتوا‌های آموزشی زبان انگلیسی است. هدف اصلی سازندگان این برنامه همواره ارائه‌ای محیطی ساده، پویا و در دسترس برای یادگیری به علاقه‌مندان بوده است. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است وقتی برای اولین بار وارد آن می‌شوید می‌توانید تعیین سطح رایگان انجام دهید. سپس فرایند آموزش در 3 مرحله یادگیری، کتاب داستان و دریافت گواهی همیارزبان انجام می‌شود. در این برنامه مداوم با محتوا‌های انگلیسی آموزش می‌بینید و پس از آن برای رفتن به مرحله بعد آزمونی باید پشت سر بگذارید. درسنامه‌های این اپلیکیشن به دست متخصصین تعبیه و تنظیم شده تا مناسب سلیقه و نیاز‌های ایرانیان باشد. همچنین همه می‌دانیم که خواندن درسنامه‌های زبان چقدر می‌تواند حوصله سر بر باشد؛ از این‌رو تمام درسنامه‌ها به صورت فایل صوتی ارائه می‌شوند. این اپلیکیشن نیز فقط در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

 

به چه دلیل مهم است زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

 

دلایل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی و به طور کلی هر زبانی فواید بسیاری دارد. در ادامه تعدادی از این فواید را بیان می‌کنیم.

 

جلوگیری از زوال حافظه با اپلیکیشن یادگیری زبان

مغز انسان نیز مانند عضله‌های بدن به تمرین نیاز دارد. مغز به شکلی تنظیم شده است که بخش‌های مورد استفاده، تکامل و رشد بیشتری دارند. از آنجایی که ماهیت یادگیری زبان به‌خاطر سپردن حجم اطلاعات بسیار است، قدرت حافظه تقویت می‌شود. همچنین در پی استفاده مکرر از بخش حافظه از زوال این بخش نیز جلوگیری خواهد شد.

 

نقش یادگیری زبان خارجی در جلوگیری از زوال حافظه

 

افزایش توانایی انجام چند کار به صورت هم‌زمان

یادگیری زبان به صورت کلی با زندگی روزمره انسان آمیخته است و باعث می‌شود کنار فعالیت‌ها معمول، به جنبه زبان و یادگیری زبانی نیز توجه کنیم. بسیار پیش‌آمده است که افراد هم‌زمان با تماشای فیلم و سریال، در کنار لذت و تفریح، زبان را نیز یاد گرفته‌اند. همچنین یادگیری زبان به معنای معرفی سیستم ارتباطی کاملاً متفاوتی است که مغز را مجبور به ایجاد لینک‌های نورونی جدید می‌کند و به طور کلی عملکرد مغزی را افزایش می‌دهد. این مسیر‌های عصبی جدید توانایی حل مشکل و خلاقیت فرد را نیز افزایش می‌دهند.

 

پرداخت هزینه خرید آموزش از سایت های خارجی

 

باز‌شدن پنجره‌ای به دنیا و فرهنگی جدید

یادگیری زبانی جدید و به خصوص انگلیسی برای شما پنجره‌ای به دنیا و فرهنگ جدیدی باز می‌کند. بسیاری از متخصصین به این باورند که فرهنگ و زبان، 2 مفهومی درهم‌تنیده هستند که هیچ‌کدام در غیاب دیگری نمی‌تواند وجود داشته باشد. از این‌رو یادگیری زبان به معنای ورود به فرهنگی متفاوت است که متعاقباً دیدگاه و بینش شما را وسعت می‌دهد. با یادگیری زبانی جدید شما به تجربیات و دیدگاه‌های ملتی جدید دست پیدا می‌کنید که افق‌های دید شما را گسترش می‌دهد.

 

دسترسی به علم روز دنیا با یادگیری زبان انگلیسی

 

دسترسی نامحدود به علم

سالیان سال است که پیشگامان علم، کشور‌های غربی بوده‌اند. دسترسی به منابع مفید صرف به زبان فارسی شما را بسیار محدود می‌کند. برای آن که بتوانید به اطلاعات دست‌اول و اصلی دست یابید باید مهارت زبانی کسب کنید. از آنجایی که پرکاربردترین زبان دنیا انگلیسی است، زبان علم هم انگلیسی محسوب می‌شود. پس اگر شما به یادگیری و دسترسی نامحدود به اطلاعات علاقه دارید، یادگیری زبان انگلیسی باید اولویت اول شما باشد.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

افزایش موقعیت‌های شغلی

امروزه بیش از هر زمان دیگری دنیا در ارتباطات بین‌المللی فرو رفته است. کسب‌وکار‌ها همواره به دنبال افرادی می‌‌گردند که به آن‌ها در ارتباط با دنیا کمک کنند. مباحثی چون واردات و صادرات، فعالیت‌های اقتصادی بسیار سودآوری هستند که بدون مهارت زبانی امکان‌پذیر نخواهند بود. همچنین با کسب مهارت زبانی شما می‌توانید به صورت فریلنس خدمات خود را در بازار جهانی ارائه کنید و مستقیما به درآمد ارزی برسید. برای نقد کردن درآمد خود نیز می‌توانید از خدمات نقد‌کردن ارزی سفیرپیمنت استفاده کنید تا دیگر چالشی در این خصوص نداشته باشید.

 

جمع بندی نهایی بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

 

جمع‌بندی بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

امروزه به دلیل فواید متعدد یادگیری زبان، تعداد علاقه‌مندان به زبان‌های خارجی افزایش چشمگیری داشته است. همچنین بسیاری از افراد به فکر مهاجرت هستند که تنها عامل محدود کننده آن‌ها مهارت زبانی است. ماهیت یادگیری زبان به تمرین پیوسته و به‌خاطر سپردن حجم بالایی از اطلاعات وابسته است. اصلی‌ترین مشکل زبان‌آموزان کمبود زمان کافی برای تمرین گزارش می‌شود. دومین مشکل علاقه‌مندان عدم دسترسی به منابع یادگیری حرفه‌ای است. اپلیکیشن‌های یادگیری زبان امروزه جواب مؤثر و دردسترسی به هر دو مشکل ارائه داده‌اند. اپلیکیشن‌های یادگیری زبان بسیاری در بازار وجود دارد که در این مقاله 16 مورد از آن‌ها را با جزئیات مورد بررسی قرار دادیم. مزایا و معایب آن‌ها را ذکر کردیم و گفتیم برای چه پلتفرم‌هایی در دسترس هستند. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشیم شما را در انتخاب اپلیکیشن موردنظر یاری کنیم.

نهایتاً این خود شما خواهید بود که می‌بایست از میان بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. بعضی از این اپلیکیشن‌ها برای استفاده نیاز به پرداخت هزینه دارند که عمدتاً به دلار است. برای پرداخت هزینه‌های این اپلیکیشن‌ها می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت استفاده کنید تا در کم‌ترین زمان و بالاترین امنیت فرایند پرداخت شما انجام شود. چنانچه سؤال یا نظری دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

به دلیل تحریم‌ها، اپ استور اجازه ثبت برنامه‌های فارسی را نمی‌دهد؛ از این‌رو اکثر برنامه‌های فارسی در آیفون در دسترس نیستند.
بله اکثر این برنامه‌ها به صورت سطح‌بندی تعبیه شده‌اند که محتوای متناسب با سطح شما را ارائه می‌دهند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها به راحتی و با سرگرمی، زبان را یاد خواهید گرفت.
در پاسخ به این سؤال باید گفت که روش مناسب هر فرد متفاوت است. شما خود باید استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنید تا بهترین روش مناسب‌تان را پیدا کنید. روش‌های رایج آموزش زبان GTM و آموزش با استفاده از بازی و سرگرمی هستند. امروزه اکثر اپلیکیشن‌های خارجی یادگیری زبان از روش سرگرمی و استفاده طبیعی در موقعیت دنیای واقعی استفاده می‌کنند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *