تبدیل وب مانی به ریال

آموزش نحوه تبدیل وب مانی به ریال

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

یکی از سرویس‌های محبوب در زمینه پرداخت‌های بین المللی برای ایرانیان، سرویس وب مانی می‌باشد. وجود تحریم‌ها علیه ایران باعث شده تا کاربران ایرانی نتوانند از سرویس‌های پرداخت جهانی مانند پی پال و… اسفاده کنند. از این‌رو استفاده از وب مانی در بین ایرانیان رواج بیشتری دارد و به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های پی پال شناخته می‌شود. اما نکته مهم آن است که دریافت پول از وب مانی و انتقال موجودی آن به یک حساب بانکی در ایران کار دشواری است. در ادامه روش تبدیل موجودی وب مانی به ریال را توضیح خواهیم داد.

 

وب مانی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید وب مانی (webmoney) یک سرویس پرداخت الکترونیکی برای کسب و کارهای آنلاین می‌باشد. به عبارتی کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری انجام دهند. استفاده از این سرویس امنیت تراکنش‌ها، غیرقابل بازگشت و شناسایی وجوه را نیز به دنبال دارد. آنچه این سیستم را در بین کاربران محبوب کرده است امنیت بالای آن می‌باشد.

 

آموزش تبدیل دلار وب مانی به دیگر ارزها

شاید شما نیز به عنوانیک کاربر نیاز داشته باشید که دلار وب مانی خود را به دیگر ارزها تبدیل کنید. برای انجام این فرایند نیاز به نرم افزار وب مانی کیپر کلاسیک WinPro خواهید داشت. در ادامه استفاده از این نرم افزار برای تبدیل دلار وب مانی به سایر ارزها را آموزش خواهیم داد.

  • در قدم اول لازم است در وب مانی کیپر کلاسیک برای تبدیل ارزی به ارز دیگر ورود پیدا کنید. طبق تصویر زیر به به قسمت کیف پول‌ها یا Purses بروید. دایره شماره 2 به شما لیست کیف پول‌های شناسه وب مانی را نشان خواهد داد.

 

تبدیل وب مانی به ریال

 

  • در پنجره کیپر کلاسیک ابتدا کیف پول خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه منو یا Menu کلیک کنید. از بین گزینه‌های موجود در لیست منو، گزینه تبدیل وب مانی یا Exchange WM* to WM* را انتخاب کنید.

 

تبدیل وب مانی به ریال

 

  • در پنجره باز شده لازم است تا کمی بیشتر از قبل دقت کنید؛ چرا که در این پنجره باید مشخص کنید که قرار است کدام ارز را به دیگری تبدیل کنید. طبق تصویر، دلار وب مانی یا WMZ در شماره 1 از کیف پول دلاری شما خارج شده و به یورو تبدیل می‌شود. همچنین در کادر شماره سه مقدار دلاری که قصد خارج کردن آن از حساب کلاسیک خود را دارید نوشته می‌شود.

 

  • در کادر زرد رنگ نرخ تبدیل دلار وب مانی به یورو وب مانی برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

تبدیل وب مانی به ریال

 

  • از آنجایی که شما در حال انجام فعالیت مهمی در وب مانی هستید لازم است مراحلی که تا کنون پیش برده‌اید را تایید کنید.

 

نبدیل دلار وب مانی به سایر ارزها

 

  • در ادامه پنجره جدیدی برای شما بازخواهد شد که در آن کدی برای شما وجود دارد. شما می‌بایست آن کد را در کادر شماره 1 وارد کنید و سپس روی دکمه Next. توجه داشته باشید ه در کادر 3 مقدار تراکنش برای تبدیل به شما نشان داده خواهد شد.

 

تبدیل وبمانی به ریال

 

  • پس از آن که شما تراکنش خود را تایید کردید به صفحه‌ی جدیدی وارد خواهید شد. پنجره‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده به شما نمایش داده خواهد شد که در آن گزارشی مبنی بر مقدار یورو وب مانی به کیف پول وب مانی شما ارسال خواهد شد، نوشته شده است.با فعال بودن این تیک صفحه خود به خود بسته و فرایند تبدیل دلار وب مانی شما به سایر ارزها انجام خواهد شد.

 

تبدیل وب مانی به ریال

 

  • پس از بسته شدن صفحه، مجددا به کیپر کلاسیک باز گردید. حالا مشاهده خواهید کرد که موجودی کیف پول دلار وب مانی و کیف پول یورو تغییر کرده است.

 

 

تبدیل درآمد وب مانی به ریال

امروزه نیز افراد زیادی هستند که درآمد‌های ارزی مخصوص به خود را دارند. تبدیل درآمدهای ارزی به ریال کارچندان آسانی نیست و نیاز به شرکت‌هایی به عنوان واسطه دارد. اما به دلیل بالا بودن نرخ کارمزد، سرعت عمل پائین و هزاران دلیل دیگر افراد ترجیح می‌دهند این تبدیل ارزی را انجام ندهند. از این‌رو شما به عنوان کاربری که قصد تبدیل ارزی دارید لازم است تا با آگاهی از این شرکت‌ها و اطلاع از شرایط خدمات آن‌ها، درآمد وب مانی را به ریال انجام دهید.

شما می‌توانید شرکت‌های متفاوتی را مورد بررسی قرار دهید و در پایان یکی از بهترین‌های آن را در زمینه نرخ کارمزد، سرعت ارائه خدمات و… انتخاب کنید.

برای اطلاع از کارمزد انتقال وبمانی مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

 

آموزش تبدیل وب مانی به ریال از طریق سفیرپیمنت

سفیرپیمنت یکی از این مجموعه‌های تخصصی در زمینه پرداخت های ارزی است که به شما کمک می‌کند تا تمامی پرداخت‌ها و فعالیت‌های ارزی خود را با سهولت و سرعت انجام دهید.

این مجموعه با در نظر گرفتن نرخ کارمزد پایین و سرعت و کیفیت خدمات بالا، قادر است شما را در زمینه هرگونه تبدیلات ارزی به خصوص تبدیل وب مانی به ریال کمک کند. برای دریافت خدمات این مجموعه کافی است با تیم پشتیبانی سفیرپیمنت تماس حاصل فرمایید.

 

نتیجه

همان‌طور که بیان شد تبدیل کردن درآمدهای ارزی وب مانی به ریال کار چندان راحتی نمی‌باشد. شما می‌توانید برای این کار از نرم افزار وب مانی کیپر کلاسیک WinPro استفاده کرده و طبق مراحل گفته شده، وب‌ مانی خود را به ریال تبدیل کنید. توصیه می‌‌شود که به دلیل نرخ کارمزدهای متغیر و سرعت عمل‌های متنوع، از یک مجموعه‌ی واسط دقیق برای تبدیل وب مانی به ریال بهره بگیرید.

در پایان اگر علاقه‌مندید تا وب مانی به را پرفکت مانی تبدیل کنید، مقاله تبدیل پرفکت مانی به وب مانی را نیز مطالعه فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
رضابانکی کاربر سایت ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

باسلام واحترام:ابدا متوجه نشدم,,,ازقضیه خارج میشوید من میپرسم چگونه پول ریال به حساب وبمانیم ازکارت بانکیم واریزکنم وبعد چگونه این ریال به دلارتبدیل میشودوبعدچگونه میتوان این پول دروبمانی رابه شمار ه حسابی نزد بروکرخودانتقال دهم ,,,شماابدا دراین باره قلم نزدید غقط مرتب تبلیغ کردبد۰

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و عرض ادب
    برای شارژ اکانت وبمانی ابتدا باید از صرافی های آنلاین (مانند سفیرپیمنت) اقدام به خرید دلار وبمانی کنید.
    شما ریال به حساب واریز می کنید و معادل دلاری اون به حساب شما انتقال داده میشود.
    برای شارژ حساب بروکر هم درگاه مستقیم وبمانی وجود داره که با وارد کردن اطلاعات اکانت وبمانی خودتون میتونید از حساب پول برداشت کنید و بروکر خودتون رو شارژ کنید.
    زمانی هم که قصد نقد کردن دلار وبمانی رو داشتید، موجودی اکانت خودتون رو برای ما انتقال میدین و ما هم به حساب بانکی شما ریال واریز می کنیم.