آموزش وریفای اکانت سایت artstation

آموزش وریفای اکانت سایت artstation به صورت تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

ArtStation بستری برای هنرمندان است تا آثار هنری خود را به نمایش بگذارند. این سایت بیشتر برای خلاقانی است که به صنعت بازی، فیلم و سرگرمی علاقه دارند. بسیاری از هنرمندان دریافته‌اند که داشتن یک نمونه کار ArtStation می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در استودیو‌های بزرگ بازی شغلی پیدا کنند. ArtStation با میلیون‌ها بازید از وب‌سایت در هر ماه به یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اینترنت تبدیل شده است؛ این محبوبیت برای هنرمندانی که آثار خود را در ArtStation به نمایش می‌گذارند بسیار عالی بوده است، اما همچنین ترول‌های ناخواسته و حساب‌های جعلی زیادی را به خود جذب کرده است. این حساب‌های جعلی باعث شده‌اند تا سایت artstation از کاربران بخواهد تا حساب خود را وریفای کنند. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش وریفای اکانت سایت artstation می‌پردازیم.

آموزش وریفای اکانت سایت artstation

بازی‌های دیجیتال دارای انواع آثار هنری هستند، بنابراین اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را در طراحی شخصیت، وسیله نقلیه و دارایی به نمایش بگذارید، ArtStation یک سایت عالی است. پتانسیل زیادی برای هنرمندان Vectornator وجود دارد تا کار‌های خود را در ArtStation به اشتراک بگذارند و در معرض دید قرار گیرند!

برای اینکه حساب کاربری شما در artstation به عنوان یک حساب جعلی و فیک شناخته نشود باید حساب خود را تأیید یا وریفای کنید. در ادامه مطلب به آموزش وریفای اکانت سایت artstation می‌پردازیم.
قبل از هر چیزی شما باید در سایت artstation ثبت‌نام کرده و حساب کاربری بسازید. برای ساخت حساب وارد سایت artstation شوید و روی گزینه sing in در بالای صفحه کلیک کنید.

 

آموزش وریفای اکانت سایت artstation

در مرحله بعد شما می‌توانید انتخاب کنید که با استفاده از چه روشی می‌خواهید حساب کاربری بسازید. سه روش برای ثبت‌نام وجود دارد: A- استفاده از گوگل B- استفاده از فیس‌بوک C- استفاده از‌ایمیل؛ با انتخاب یکی از روش‌ها به مرحله بعدی ثبت‌نام بروید.

 وریفای اکانت سایت artstation

در این مرحله تیک گزینه ۱ را فعال کرده و سپس روی دکمه Accept یا شماره ۲ کلیک کنید. حساب کاربری شما در سایت artstation به همین راحتی ساخته شد.

سایت artstation
ArtStation اکنون از همه کاربران جدید می‌خواهد که حساب خود را تأیید کنند. تأیید حساب ساده است و از طریق فیس بوک یا پیامک کار می‌کند. این سایت اخیراً سیستم را راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر بسیاری از حساب‌های جعلی که از انجام وریفای حساب خودداری می‌کنند را شناسایی کرده است. این روش در بلندمدت به ایجاد یک جامعه با کیفیت بالاتر برای ArtStation منجر می‌شود. شما نیز اگر پیغام وریفای این سایت را دریافت کردید با استفاده از آموزش وریفای اکانت سایت artstation حساب خود را تأیید کنید. وریفای اکانت برای امنیت حساب شما و جلوگیری از حذف اکانت شما از سایت ضروری است.

آموزش وریفای اکانت سایت artstation

همان‌طور که در تصویر می‌بینید شما می‌توانید از طریق فیس‌بوک یا با ارائه یک شماره، حساب خود را وریفای و تأیید کنید. در مرحله بعدی کد تأییدیه برای شما پیامک می‌شود که این کد را باید در سایت artstation وارد کنید.

چرا وریفای حساب در artstation مورد نیاز است؟

Artstation به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اینترنت با میلیون‌ها کاربر در هر ماه تبدیل شده است و هنرمندان زیادی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این محبوبیت در قالب اکانتهای جعلی و ترول‌ها نیز دردسر‌هایی را به همراه داشته است. برای حفظ یک جامعه با کیفیت بالا در artstation، اکنون این سایت از کاربران می‌خواد تا هویت خود را تأیید کنند. شما می‌توانید اکانت خود در سایت artstation را با استفاده از حساب فیس بوک خود تأیید کنید یا با وارد کردن یک شماره، یک کد تأیید از طریق پیامک دریافت کنید.

جمع‌بندی

یکی از سایت‌های محبوب هنرمندان سایت artstation است که افراد زیادی در هر روز از این سایت بازدید می‌کند. بسیاری از هنرمندان حوزه بازی در این سایت مشغول فعالیت هستند و نمونه کار‌های خود را ارائه می‌دهند. ساخت حساب کاربری در این سایت بسیار راحت است و شما می‌توانید به راحتی از فروش آثار خلاقانه و هنرمندانه مربوط به بازی‌ها که خودتان طراحی کرده‌اید، درآمد کسب کنید. برای دریافت این درآمد دلاری و تبدیل بدون دردسر آن به ریال، شما می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت راهنمایی بگیرید. به دلیل محبوبیت بالای اسن سایت، حساب‌های کاربری جعلی ایجاد شده در آن زیاد است و اگر نمی‌خواهید حساب شما به عنوان یک حساب فیک شناخته شود از آموزش وریفای اکانت سایت artstation برای تأیید حساب خود استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *