وریفای اکانت پایر

افتتاح و وریفای اکانت payeer

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

افراد بسیار زیادی قصد نقدکردن درآمدهای دلاری و یا انتقال وجه به حساب یکدیگر را دارند. راه‌های بسیار زیادی برای این موضوع پیش روی شما قرار دارد که یکی از آنها استفاده از حساب پایر است. با در دست داشتن این حساب به راحتی مانند حساب پی پال از هر وب‌سایت یا فروشگاه آنلاینی که درگاه آن را پذیرفته است، خرید و فروش خود را انجام دهید. اما سؤال اساسی اینجاست که آیا این حساب در دسترس تمامی مردم جهان قرار دارد یا برای وریفای اکانت پایر باید از طریق یک شخصی که در خارج از کشور قرار دارد استفاده کنیم یا اینکه به واسطه شرکت‌های شتاب‌دهنده در ایران به این نوع از حساب‌ها دسترسی پیدا کنیم. در این مقاله به جواب تمامی این سؤالات خواهیم پرداخت.

پایر چیست؟

Payeer یک سیستم پرداخت کننده چندمنظوره است به این معنی که می‌توانید از آن برای مقاصد مختلف از پذیرش پرداخت در فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا انتقال مستقیم پول استفاده کنید. پایر یک راه‌حل عالی برای کاربران مبتدی و پیشرفته است. اولین و شاید مهم‌ترین مزیت Payeer، امکان ارسال پول به هر شخصی بدون شماره‌ حساب Payeer است. برای این‌کار تنها کافی است تا ایمیل یا شماره تلفن این شخص را طبق دستورات لازم دریافت کنید. این حساب هیچ کنترلی بر انتقال پول شما ندارد. آن‌ها اساساً اهمیتی نمی‌دهند که موجودی کیف پول Payeer خود را در کدام فروشگاه آنلاین استفاده می‌کنید؛ بنابراین ریسک بستن یک‌باره حساب بسیار پایین است.

شرایط وریفای اکانت پایر برای ایرانیان

یکی از موضوعات مهم برای ایرانیان در هر حساب خارجی طریقه وریفای کردن حساب پایر است. در ادامه ما به شما آموزش خواهیم داد تا به راحتی بتوانید اکانت پایر خود را وریفای کنید.

این حساب به دو روش زیر قابل وریفای کردن است:

روش اول که بسیار مرسوم است و بسیاری از آن به جهت وریفای اکانت پایر بهره می‌برند، استفاده از پاسپورت خود شخص به همراه مشخصاتش است. توصیه وب‌سایت سفیرپیمنت استفاده از همین روش است.

روش دوم که کمی ریسک بالایی دارد استفاده از پاسپورت و هویت فرد دیگر است. تقربیا 30 درصد حساب‌های وریفای شده پایر توسط این روش انجام شده است.

شرایط افتتاح و وریفای اکانت پایر کاملاً شبیه به کار با پرفکت مانی است که در مقالات دیگر به آن اشاره‌ کرده‌ایم.

شرایط استفاده از اکانت پایر برای کاربران ایرانی

به دلیل تحریم‌های اعمال شده در ایران این کار به‌ هیچ‌ عنوان توصیه نمی‌شود و بهترین کار ممکن برای استفاده از حساب پایر در ایران جایگزین کردن آن با یک حساب پرفکت مانی است. در صورت متصل کردن حساب‌هایی همچون پی پال، اسکریل و…  حساب پایر شما سریعاً مسدود خواهد شد، پس مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما وب مانی یا پرفکت مانی است. این دو حساب در حال حاضر با هویت کاربران ایرانی مشکلی ندارند و در صورت استفاده از آن‌ها به‌ راحتی می‌توانید وجه موردنیازتان را به‌حساب وریفای شده پایر انتقال دهید.

آی‌پی ثابت برای پایر چه کمکی می‌کند؟

بسیاری از وب‌سایت‌ها نظیر بایننس، پی پال، آمازون و… خدمات خود را برای بعضی از کشورها مسدود کرده‌اند که متأسفانه ایران هم در لیست این کشورها قرار دارد؛ اما خوشبختانه با خرید یک آی‌پی ثابت شما به‌راحتی این تحریم را دور خواهید زد و محدودیتی به جهت وریفای اکانت پایر برای شما اعمال نخواهد شد. برای خرید آی‌پی ثابت حتماً از یک سرور مجازی و یا vpn معتبر استفاده کنید. قبل از خرید آی‌پی حتماً کمی تحقیق به عمل آورید و بعد از خرید روی وب‌سایت‌های دیگری مانند پی پال آن را اعمال نمایید؛ چنانچه مشکلی برای شما پیش نیامد این ip معتبر و ثابت است و اکنون می‌توانید از آن برای وریفای اکانت پایر خود استفاده کنید.

مزایای اکانت وریفای شده پایر

  • ارزهایی مانند یورو، دلار، روبل و همچنین ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره) را می‌توان به‌طور مستقل در یک حساب مدیریت کرد.
  • کارمزدهای با درصد پایین در مقایسه با پی پال
  • امکان خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال
  • کاربران می‌توانند حساب‌های ناشناس و تأییدشده ایجاد کنند. کسب و کارها معمولاً هنگام استفاده از پایر در وب‌سایت خود از یک حساب تأییدشده استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال

معایب کلی پایر

اگرچه ذخیره سازی مجازی مزایای مخصوص به خود را دارد که در متن بالا گفته شد اما باید توجه داشت که ذخیره سازی به این صورت نیز دارای معایبی است. قل از هر چیز بهتر است بدانید که این سیستم به طور پیش فرض پایین ترین سطح امنیتی را به همراه دارد. از این‌ رو برای فعال کردن حداکثر سطح حفاظت، باید وارد تنظیمات کیف پول شده و اقدامات مناسب را انجام داد. همچنین بهتر است بدانید که در این سیستم برای برداشت وجه فقط می توانید از کارتی استفاده کنید که قبلاً مراحل تأیید را پشت سر گذاشته است. از دیگر معایب این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام تراکنش‌ها غیرقابل استرداد هستند.
  • عدم شفافیت هزینه
  • اعتبارسنجی پیامکی با هزینه تقریباً 0.05 دلار

اتصال پایر به وب‌سایت‌های فارسی

چنانچه شما قصدتان اتصال این حساب در سایت‌های فارسی زبان است بهتر است که از انجام این کار صرف نظر کنید. با وجود تحریم‌های وضع شده علیه ایران هرگونه فعالیت کاربران ایرانی و افرادی که با هویت کشورهایی که دارای خط قرمز برای استفاده از این حساب هستند، سریعا حساب آنها مسدود خواهد شد. بهترین راه حل جایگزین برای حساب پایر در سایت‌های ایرانی استفاده از پرفکت مانی و وب مانی است. این حساب‌ها با هویت شما هیچ کاری ندارند و در صورت افتتاح حساب در آنها هیچگونه محدودیتی برایتان اعمال نمی‌کنند.

شارژ حساب پایر چگونه ممکن است؟

قبل از شارژ این حساب ابتدا باید وریفای اکانت پایر خود را انجام دهید تا به هیچ مشکلی برنخورید سپس طبق مراحل زیر پیش بروید.

1- ابتدا به آدرس Payeer.com بروید و گزینه “Login” را انتخاب کنید.

وریفای اکانت پایر

2- نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید تا وارد حساب کاربرتان شوید.

حساب وریفای شده پایر

۳- در منوی سمت چپ روی گزینه میزان موجودی (Balance) کلیک کنید.

روی Balance کلیک کنید

۴- در اینجا موجودی یورویی، دلاری، روبل و موجودی ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و ریپل را مشاهده خواهید کرد. برای شارژ هر یک از آن‌ها روی گزینه “Deposite” کلیک کنید.

اکانت پایر

۵- برای افزایش موجودی پایر روش‌های متفاوتی همچون ویزاکارت، مسترکارت، مایسترو (Maestro) و همچنین ارزهای دیجیتال وجود دارد. باید بدانید که برای افزایش موجودی با ویزاکارت، مسترکارت و مایسترو نیاز به‌ حساب وریفای شده دارید.

حساب پایر

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران پایر

در این مقاله سعی کردیم مراحل آموزش وریفای اکانت پایر را برای شما قرار دهیم تا شما بتوانید با سهولت برای وریفای کردن حساب خود اقدام کنید. اگر شما به هر دلیل خودتان موفق به وریفای کردن حساب پایر نشدید، safirpayment یک انتخاب مناسب پیش روی شما است. هدف ما ایجاد بستری امن و راحت برای کاربران ایرانی است تا هر خدمات و حساب‌هایی که موردنیازشان است را در سریع‌ترین زمان ممکن با منصفانه‌ترین نرخ قیمت دلار دریافت کنند. وریفای اکانت پایر یکی از کارهای تخصصی در مجموعه ما است. چنانچه قصد خرید و افتتاح هر حساب دیگری مانند پی پال و… را دارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت ما مراجعه کنید. کارشناسان متبحر سفیرپیمنت در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چکیده کلی و کلام آخر

در این مقاله به‌ صورت تخصصی به افتتاح کانت پایر پرداختیم و تمامی مزایا و معایب آن را جز به جز مورد بررسی قراردادیم. حال چنانچه سؤال و نظری در رابطه باآموزش وریفای اکانت پایر دارید در زیر همین مقاله برای ما ارسال کنید. حساب پایر امروزه جایگاه بسیار خوبی را در میان درگاه‌های جهان کسب کرده است؛ به همین جهت افراد زیادی را توانسته به سمت خود جذب کند. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه گذاشتید کمال تشکر را داریم. چنانچه نظر و یا \یشنهادی در این زمینه دارید با ما در میان بگذرایدِ ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
محمد جواد سلیمانی کاربر سایت ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

درود و سلام بر شما . بسیار مفید بود . تشکر از تیم کاری تان