10 نمونه از برترین ارائه‌دهنده خدمات ابری برتر جهان

ده ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان در سال 2023

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  18 دقیقه

امروزه به واسطه پیشرفت‌های رخ داده در حوزه رایانش ابری شاهد آن هستیم که تکنولوژی‌های چشمگیر مانند نرم افزار، برنامه و سیستم عامل همگی وابسه به این حوزه شده‌اند. در این صورت، امروزه مشاغل بیشتری شروع به مهاجرت به خدمات رایانش ابری کرده و میلیاردها دلار در این زمینه سرمایه گذاری خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم ده نمونه از برترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان را معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

معرفی رایانش ابری

 

رایانش ابری چیست؟

پیش از آن که در مورد ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان صحبت کنیم بهتر است ابتدا ماهیت رایانش ابری را بشناسید. رایانش ابری سرویسی است که افراد و مشاغل را قادر می سازد تا در منابع گوناگونی که عمدتاً شامل فضای ذخیره سازی، پایگاه داده، رویدادها، پردازش، پیام رسانی، خدمات، ماشین های مجازی و حافظه هستند، مشغول شوند. در نظر داشته باشید که این سرویس‌ها اغلب به روزرسانی می‌شوند و فرایند به روز رسانی‌ آن به گونه‌ای است که براساس سرویس قبلی به روزتر می‌شوند و محاسبات مبتنی بر وب در هسته اصلی آن‌ها انجام خواهد شد. استفاده از خدمات رایانش ابری مزایای زیادی از قبیل موارد زیر به دنبال دارد:

هزینه کمتر:

یکی از مهم‌ترین مزایایی که استفاده از خدمات رایانش ابری به دنبال دارد آن سات که با استفاده از رایانش ابری، نیازی به پرداخت هزینه‌های کلان برای خرید نرم افزار و سخت افزار نیست. از آنجایی که تأمین زیرساخت فیزیکی نیاز به پرداخت هزینه برای خرید کامپیوترهای قدرتمند و تأمین برق آن‌ها است خدمات رایانش ابری کمک خواهد کرد تا با صرف هزینه کمتری فعالیت‌های این زمینه انجام شود.

بهره وری بیشتر:

با استفاده از رایانش ابری می‌توان به سرعت زیرساخت‌های لازم را به صورت مجازی تآمین کرد چرا که تامین زیرساخت‌ها به صورت فیزیکی و واقعی کاری بسیار دشوار است. از این رو با رایانش ابری می‌توان  زمان خود را به اهداف تجاری بسیار مهم‌تر خود اختصاص داد و از این طریق بهره‌وری را بالاتر برد.

عملکرد بالاتر:

از دیگر مزایای سرویس‌های رایانش ابری آن است که این سرویس‌ها روی یک شبکه بزرگ توزیع شده و بر این اسسا در مراکز داده سرتاسر جهان کار می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا شاهد عملکرد بالایی از رایانش ابری در فضای مجازی باشیم.

امنیت بالاتر:

در نظر داشته باشید که مسئله امنیت در هر موضوع و مکانی بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل تامین کنندگان خدمات رایانش ابری مجموعه‌ای از قوانین، تکنولوژی‌ها و روش‌های کنترلی را برای افزایش امنیت داده‌های شما و مشتریان شما در نظر گرفته اند.

 

حالا که با مزایای رایانش ابری آنشا شدید در ادامه ده نمونه از برترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین ارائه دهندگان خدمات ابری برتر جهان

 

ده نمونه از برترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان

Google Cloud Platform  (GCP)

یکی از بزرگترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان Google، Google Cloud Platform  است که مجموعه‌ای از خدمات رایانش ابری می‌باشد. این مجموعه قادر است زیرساخت را به عنوان یک سرویس محیط‌های محاسباتی بدون سرور را فراهم کند. این ارایه دهنده خدمات ابری در آوریل 2008، گوگل App Engine را به عنوان پلتفرمی برای توسعه و میزبانی وب برنامه‌های کاربردی در مراکز داده تحت مدیریت گوگل معرفی کرد که اولین سرویس رایانش ابری این شرکت بود. بهتر است بدانید که GCP برترین شرکت‌های رایانش ابری در جهان بر اساس سهم بازار است.

در ادامه برخی از دلایل محبوبیت این ارائه دهنده را بررسی خواهیم کرد.

  • قیمت گذاری رقابتی
    اولین موضوعی که تاثیر زیادی در محبوبیت این خدمات ابری برتر جهان داشته است مسئله قیمت گذاری می‌باشد. بر اساس این Google Cloud یک طرح قیمت گذاری ماهانه ارائه می‌دهد که این برای کاربران از اهمیت بالایی برخودار می‌باشد. همچنین در قیمت گذاری Google Cloud تخفیف‌هایی برای کاربران وفادار ارائه می‌دهد. در این طرح، اگر متعهد به خرید مقدار مشخصی از خدمات این مجموعه باشید می‌توانید بالای 50 درصد تخفیف بگیرید.
  • سرعت
    Google Cloud سرعت شبکه Google Cloud و Google App را به مشتریان خود تا 10 ترابایت ارائه می‌دهد. برای همین این مجموعه در بین سایر رقیبان خود از محبوبیت بالاتری برخودار شده است. این شبکه در سراسر جهان در ایالات متحده، اروپا، شهرهای اصلی ژاپن، مراکز اصلی در آسیا و بسیاری موارد دیگر ارتباط دارد.
  • داده های بزرگ
    این شرکت ارائه دهنده خدمات ابری از خلاقیت زیادی در زمینه کاری خود برخوردار است. به عبارتی گوگل ابزارهای نوآورانه زیادی برای انبارداری ابری مانند Big Query و ابزارهای پردازش داده‌های بلادرنگ مانند Google Cloud Dataflow دارد. Big Query نیز یک انبار داده است که پردازش گسترده داده‌ها را با سرعت بالا برای کاربران این مجموعه امکان پذیر می‌کند.

 

خدمات وب آمازون (AWS)

یکی دیگر از جامع‌ترین و گسترده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری، وب آمازون است که بیش از 175 سرویس کاملاً ویژه را از مراکز داده در سطح جهان به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که AWS به طور قابل توجهی خدمات بیشتر و ویژگی‌های بیشتری نسب به سایر سرویس دهندگان خدمات ابری در خود جای داده است و از فناوری‌های زیرساخت مانند محاسبات، ذخیره‌سازی، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، دریاچه‌های داده و تجزیه و تحلیل و… بهره گرفته است.

بهتر است بدانید که AWS با توجه به قالیت‌ها و ویژگی‌هایی که در ارائه خدمات ابری به کاربران داشته است رتبه دوم در فهرست برترین شرکت‌های رایانش ابری در جهان بر اساس سهم بازار را اذعان خود کرده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این سرویس ابری ارائه کرده است آن است که از ۹۰ استاندارد امنیتی و گواهی انطباق پشتیبانی می‌کند. همچنین این سرویس قادر است تمام داده‌های مشتری را ذخیره کند و امکان رمزگذاری آن داده ها را برای کاربران فعال کند.

همچنین بهتر است بدانید که در میان تمامی ارائه دهنگان سرویس‌های ابری، این شرکت به عنوان انعطاف‌‌پذیرترین و امن‌ترین محیط محاسبات ابری است که امروزه در دسترس می‌باشدشناخته شده است. در خصوص امنیت این سرویس بهتر است بدانید که امنیت آن به حدی است که به عنوان زیرساخت اصلی نیازهای امنیتی ارتش، بانکهای جهانی و سایر سازمانهای با حساسیت بالا قابل استفاده است. بر اساس همین موضوع امروزه وب آمازون به بزرگترین و پویاترین سیستم موجود، در سطح جهان تبدیل شده است که میلیون‌ها مشتری فعال و ده‌ها هزار شریک تجاری دارد.

 

Digital Ocean

دیجیتال اوشن یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان است که به مشاغل کمک می‌کند تا برنامه های مختلفی را که همزمان روی چندین رایانه اجرا می شوند مقیاس بندی کنند. بهتر است بدانید که دیجیتال اوشن قادر است خدماتی مانند قابلیت نظارت، امنیت و امکانات ذخیره سازی اضافی را به کاربران خود ارائه کند که این خدمات برای کاربران بسیار مفید و سودمند خواهد بود. در خصوص جایگاه استقرار این سرویس دهنده خدمات ابری لازم است بگوییم که دفتر مرکزی آن ها در نیویورک است و پایگاه‌های داده آن‌ها در هر گوشه از جهان گسترده شده‌اند، تا خدمات ابری یکپارچه ای را در سر تا سر جهان ارائه کنند. برخی مزایای ارائه شده توسط دیجیتال اوشن عبارت است از:

  • ارائه عملکرد و برنامه های استاندارد: این امری طبیعی است که هر کاربری از شرکت ارائه دهنده هاستینگ ابری انتظار عملکردی با کیفیت داشته باشد. چرا که کاربر قصد مدارد زمان خود را صرف مدیریت سرور کند. از این‌رو دیجیتال اوشن سعی کرده است این نیاز کاربر را تا حد مطلوبی برطرف کند. در خصوص این موضوع بهتر است بدانید که این شرکت یکی از اولین ارائه دهندگان ماشین های مجازی مبتنی بر SSD است، و پیش از این که دیگر شرکت ها حتی استفاده از IPv6 را در نظر بگیرند، دیجیتال اوشن از آن استفاده می‌کرده است. همین موضوع نشان دهنده عملکرد بسیار بالای این سرویس ارائه دهنده خدمات ابری است.
  • قیمت گذاری یکنواخت: یکی از دلایلی که به عنوان مزیت دیجیتال اوشن و محبوبیت آن شاخته می‌شود قیمت‌های یکنواخت دیجیتال اوشن است. در واقع این پلتفرم خدمات خود را با قیمت ۵ دلار در ماه ارائه می‌دهد و امکان پرداخت ماهانه یا ساعتی آن برای استارتاپ‌های کوچک و توسعه دهندگان نرم افزارها بسیار مقرون به صرفه است. البته این قیمت نشان دهنده نقص در کار این ارائه دهنده نیست و با وجود قیمت‌های مناسب، این پلتفرم کیفیت بسیار خوبی نیز در مقابل ارائه می‌دهد.
  • انجمن دیجیتال فعال: یکی از بهترین امکاناتی که این پلتفرم ابری برای کاربران خود در نظر گرفته است تشکیل یک انجمن دیجیتال فعال است که با پاسخ به پرسش‌ها و برگزاری بحث‌های تعاملی، به کاربران فعل خود کمک می‌کند تا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه‌ها با یک دیگر به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: دیجیتال اوشن چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ | VPS ابری پر سرعت

Microsoft Azure

یکی دیگر از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری پلتفرم Azure است که بیش از 200 محصول و سرویس ابری در خود جای داده است که به کاربران خود کمک می‌کند تا با راه‌حل‌های جدیدی موثر مرتبط به تجارت آشنا شوید و با ابزارها و چارچوب های انتخابی خود، برنامه‌ها را در چندین ابر، اجرا و مدیریت کنید. نکته مهمی که لازم است در خصوص این سرویس دهنده ابری بزرگ بدانید آن است که Azure متعلق به مایکروسافت می‌باشد و توانسته است در مدت فعالیت خود به یکی از شرکت های برتر رایانش ابری در جهان و ایالات متحده تبدیل شود.

البته این محبوبیت به دلیل قابلیت‌های مختلفی مانند منعطف و مقرون به صرفه بودن و همچنین دسترسی به منابع و ابزارها برای عملکرد مستحکم می‌باشد. علاوه بر این یکی از مهم ترین قابلیت‌های مایکروسافت آژور ارائه قابلیت Infrastructure as a Service می‌باشد که بر اساس آن  مبحث مجازی سازی (Virtualization) نمود بیشتری دارد و کاربران می‌توانند با ایجاد ماشین‌های مجازی با سیستم عامل دلخواه، نسبت به کنترل کامل سرویس خود در فضای ابری، اقدام کنند.

 

Oracle Cloud

یکی دیگر از ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهانOracle Cloud  می‌باشد که توسط شرکت اوراکل راه‌اندازی شده است. این سرویس ارائه دهنده خدمات ابری راه حل‌های DaaS داده به عنوان سرویس IaaS، SaaS و PaaS را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پلتفرم اوراکل کلود نیز دو قابلیت دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که عبارت‌اند از

Storage Data: (ذخیره سازی داده ها)

Cloud Architecture: (معماری ابری)

بر اساس این دو قابلیت ذخیره سازی داده‌ها عمدتا برای انجام تجزیه و تحلیل های تجاری به کار می‌رود و معماری ابری شامل برنامه‌ها، مدیریت داده‌ها و پایگاه داده است که کاربران می‌توانند در این زمینه از آن استفاده کنند. بهتر است بدانید که این پلتفرم دارای ویژگی‌های قدرتمند است و قابلیت پشتیبانی از حجم کار بسیار زیادی را دارد و معمولاً شامل میکروسرویس‌ها، اینترنت اشیا، OLTP و سایر برنامه‌های وابسته به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است. از جمله مزایایی که این پلتفرم برای کاربران خود به دنبال دارد می‌توان به موارد زیر اشاه کرد:

  • حفاظت در برابر حملات سایبری: یکی از مهم‌ترین مزایایی که این کمپانی با خود به دنبال دارد، حفاظت در برابر حملات سایبری است. این موضوع نشان دهنده آن است کهOracle Cloud از امنیت بالایی در بین سایر ارائه دهنگان سرویس ابری برخوردار است.
  • ارائه دهنده ابزارهای مدیریت داده پیشرفته: مدیریت داده برای توسعه دهندگان از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و علت محبوبیت این ارائه دهنده در بین کاربران آن است که ابزارهای مدیریت پیشرفته را در اختیار آن‌ها قرار می‎‌دهد.
  • فناوری های مدرن: یکی دیگر از قابلیت‌های این مجموعه آن است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و در نظر گرفتن نیاز کاربر سعی کرده است فناوری های مدرنی را در خود جای دهد تا بدین وسیله کاربر از آگاهی های بروز برخوردار باشد.
  • دسترسی به برنامه‌های غیر مجاز: شما به عنون یک کاربر می‌توانید با استفاده از خدمات Oracle Cloud از دسترسی به برنامه‌های غیرمجاز برخوردار شوید.

 

IBM Cloud

یکی دیگر از پلتفرم های ابری جالب، پلتفرم IBM Cloud است که توسط کمپانیIBM درسال 2011 معرفی شد. بهتر است بدانید که IBM‌ علاوه بر ارائه خدمات ابری سرویس‌های غیر مبتنی بر ابر مانند سخت افزار و سرورهای مجازی را که از شبکه‌های مدیریتی، خصوصی و عمومی ساخته شده‌اند را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید که این سرورهای مجازی و مبتنی بر سخت افزار در یک پلتفرم رایانش ابری جمع شده اند. به همین دلیل شما به عنوان کاربر دسترسی کاملی به زیرساخت‌ها خواهید داشت

نکته مهم دیگری که لازم است در خصوص این سرویس بدانید آن است که این سیستم عامل ابری به کمک یک سیستم واحد کنترل می‌گردد. به عبارتی شما می‌توانید از طریق برنامه‌های تلفن همراه، پورتال وب یا حتی یک واسط برنامه نویسی (API) آن را به راحتی کنترل کنید. علاوه بر این IMB مزایای زیر را برای کاربران خود به همراه دارد:

  • عملکرد فوق العاده ابر
  • افزایش ارزش تجارت

 

Alibaba Cloud

سرویس رایانش ابری علی بابا یکی دیگر از بهترین ارائه دهندگان خدمات ابری برتر جهان است که از سال 2009 در سنگاپور شروع به کار کرده است و در حال حاضر به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ابری در چین تبدیل شده است‌. در گذشته و ابتدای مسیر فعالیت این سرویس به صورتی طراحی شده بود که فقط برای جامعه تجارت الکترونیک Alibaba قابلیت استفاده داشت؛ اما امروزه برای عموم در دسترس است می‌تواند ۱۹ منطقه دیگر را پوشش دهد.

این سرویس ارائه دهنده خدمات ابری قادر است خدمات مختلفی مانند اینترنت اشیا، فناوری تجزیه و تحلیل داده‌ها، نظارت و مدیریت، ارتباطات ابری، وب سایت‌ها و دامنه‌ها، خدمات پایگاه داده، محاسبات الاستیک و خدمات رسانه‌ای نیز می‌باشد و قادر است نیازهای کاربران را در این زمینه مرتفع کند.  برخی مزایای ارائه شده توسط علی بابا عبارت اند از:

  • نتایج سریع پشتیبانی: پشتیبانی یکی از خدمات ارزنده‌ای است که این ارائه دهنده برای خدمات خود به همراه دارد. از این‌رو کاربران می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی نتایج سریع پشتیبانی خود را دریافت کنند.
  • حفاظت از اطلاعات: اطلاعاتی که در اختیار این سرویس‌های رایانش ابری قرار می‌گیرد بعضا اهمیت زیادی دارند و لازم است مخفی بمانند. علی بابا با فراهم کردن سطح بالایی از امنیت قادر است حفاظت از اطلاعات کاربر را بر عهده بگیرد.
  • ابزارهای مدیریتی متنوع: به کاربردن ابزارهای مدیریتی برای توسعه دهندگان اهمیت والایی دارد. از این‌رو علی بابا سعی کرده است با مرتفع کردن نیاز کاربر در این زمینه ابزارهای مدیریتی متنوعی را در اختیار او قرار دهد.
  • ذخیره سازی اطلاعات پهناور: در این سرویس ارائه دهنده خدمت ابری اطلاعات قادر هستند به صورت پهناور ذخیره شوند.

 

Rackspace Managed Cloud

یکی دیگر از ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان سرویس Rackspace cloud cloud  است که به عنوان یک سرویس محاسبات ابری باورنکردنی شناخته می‌شود. این پلتفرم به کاربران خود این آزادی را می‌دهد که مطابق انتخاب خود، یک provider را انتخاب کنند تا از طریق پلتفرم ارائه شده ارتباط گیرند. برخی مزایای ارائه شده توسط Rackspace Managed Cloud عبارت‌ اند از انتقال سریع به ابر، پرداخت های مبتنی بر استفاده و ارائه درایوهای سخت و حالت جامد.

 

Salesforce

سلزفورس نسبت به سایر ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان کم‌تر شناخته شده است. اگر چه این فضای ابری کمتر شناخته شده است اما اکنون روند رو به رشد خوبی را در پیش گرفته است. این پلتفرم برنامه‌های کاربردی موردنیاز کسب‌وکار مانندCRM ،ERP ،خدمات مشتری، فروش، برنامه‌های تلفن همراه و بازاریابی را به کاربران خود ارائه می‌دهد بهتر است بدانید که در آغاز استراتژی اصلی این شرکت، عرضه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی در قالب خدمات بود که این‌ کار با کمک فناوری رایانش ابری امکان‌پذیر بود.

Salesforce را می‌توان از نخستین شرکت‌هایی دانست که نرم‌افزارهای سازمانی را با روش SaaS عرضه کرده است. به همین دلیل این مزیت به کاربران کمک کرد تا با دسترسی به اطلاعات مشتریان قبل و حین جلسه، عملکرد خود را بهبود دهند و مدیران شرکت‌ها هم با هزینه‌ی کم‌تری فرآیند فروش خود را مدیریت کنند. در ادامه برخی از مزایای این سرویس دهنده را با هم بررسی خواهیم کرد. چرا که کاربران Salesforce معتقدند که این نرم‌افزار به دلایل زیر، یک راهکار بی‌نظیر است:

  • سرعت در کار: یکی از مهمترین مزایایی که ساتفاده از سرویس ارائه دهنده سرویس ابری سلزفورس به دنبال دارد سرعت می‌باشد. راه‌اندازی و جاگیری نرم‌افزارهای قدیمی CRM بیش از یک سال زمان می‌برد. اما راه‌اندازی Salesforce طی چند هفته به اتمام می‌رسد و این خود مزیتی بزرگ برای کاربران این مجموعه است.
  • مدیریت بهتر زمان: مدیریت زمان همواره و در همه جا یک اصل بوده است. از این‌رو اگر در میان شرکت‌های ارائه دهنده سرویس ابری شرکتی بتواند در زمینه مدیریت زمان پیشرفت کند مزیتی بزرگ را اذعان خود کرده است. از این رو مدیریت زمان یک مزیت بزرگ برای Salesforce است و یکی از بهترین راه‌ها برای رشد و شکوفایی یک کسب‌وکار می‌باشد. در واقع شما با استفاده از خدمات این کمپانی و به لطف اطلاعات جامع مشتری و منابع برنامه ریزی مفید، همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت و بر این اساس دیگر زمان را برای جستجو در لاگ‌ها و فایل‌ها برای اطلاعات مهم تلف نمی‌کنید. همچنین در نظر داشته باشید که سلزفورس دارای یک تقویم است که برنامه ریزی پروژه ها، جلسات، تماس های تلفنی و موارد دیگر را برای شما به عنوان یک کاربر انجام می‌دهد.
  • افزایش درآمد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که لازم است بدانید آن است که بدون Salesforce راه اندازی یک کسب و کار در دنیای امروز می‌تواند برای شما هزینه بر باشد. از این‌رو این سرویس نه تنها خدمات خود را با قیمتی کم در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه تلاش می‌کند شما را به درآمد نیز برساند.

 

 

Dropbox

یکی دیگر از برترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان سرویس ابری Dropbox است که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود توانسته فضای کاری مدرنی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بدین وسیله فایل‌های خود را در مکانی واحد ذخیره کنند. این سرویس از هر جایی و در هر زمانی قابل دسترسی است و می‌توان آن را در تمام دستگاه‌ها همگام‌سازی کرد و این موضوع را می‌توان از جمله ویژگی‌ها محبوب آن در بین کاربران در نظر گرفت. در نظر دشته باشید که این ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان برای فضاهای کم حجم کاربرد دارد.

 

سفیرپیمنت و ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان

 

خدمات سفیرپیمنت

سفیرپیمنت مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی است که قادر است نیاز شما را در زمینه انواع پرداخت‌های ارزی، افتتاح حساب در سیستم و سرویس‌های خارجی و یا خرید هاست و سرور از بهترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان یاری کند. از این‌رو شما می‌توانید به منظور دریافت راهنمایی و خدمات این مجموعه با تیم مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی و بررسی جامع وب‌سایت oneprovider

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که در متن مقاله نیز گفته شد، ورود انواع سرویس‌های ابری، تحولی بزرگ و بسیار کارآمد برای کسب‌وکارها به دنبال داشته است. چرا که رایانش ابری همه ‌چیز را در مورد ارائه خدمات مختلف مانند دیتابیس، نرم‌افزار، آنالیز، سرورها، فضای ذخیره‌سازی و شبکه شامل می‌شود. در واقع رایانش ابری یک زیرساخت مبتنی بر نرم افزار می‌باشد که بر اساس آن داده‌ها و اطلاعات روی سرورهای توزیع شده ذخیره می‌شود. در این مقاله ضمن معرفی ماهیت رایانش ابری سعی کرده‌ایم شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری را به شما معرفی کنیم. از این رو در لیستی ده مورد از بهترین ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان را با ذکر قابلیت‌هایی که به همراه دارند معرفی کردیم. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد. چنانچه نظر و یا پیشنهادی در خصوص دارید با تیم سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *