آموزش خرید اکانت azure

آموزش خرید اکانت azure

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

سرورهای ابری و فضادار در جهان پرکاربرد هستند و بسیاری از برنامه‌نویسان و افرادی که قصد ایجاد سرور مجازی برای ساخت ماشین مجازی و یا پروژه‌های خود دارند به دنبال یک شبکه خاص برای انجام کارهای خود هستند؛ با این وجود اگر شما هم به دنبال ایجاد یک مکانی برای اجرای سیستم‌عامل خو هستید، می‌توانید با آموزش خرید اکانت azure از این ویژگی بهره‌مند گردید.

azure چیست؟

مایکروسافت آزور که قبلاً با نام Windows Azure شناخته می‌شد، پلتفرم محاسبات ابری عمومی مایکروسافت است. این مجموعه خدمات ابری از جمله محاسبات، تجزیه و تحلیل، ذخیره سازی و شبکه را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از میان این سرویس‌ها برای توسعه و مقیاس‌بندی برنامه‌های کاربردی جدید یا اجرای برنامه‌های کاربردی موجود در فضای ابری عمومی انتخاب کنند. هدف پلتفرم Azure کمک به کسب‌وکارها در مدیریت چالش‌ها و رسیدن به اهداف سازمانی است. این پلتفرم ابزارهایی را ارائه می‌دهد که از تمام صنایع – از جمله تجارت الکترونیک، امور مالی و انواع شرکت‌های Fortune 500 – پشتیبانی می‌کند و با فناوری‌های منبع باز سازگار است.

آزور این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از ابزارها و فناوری‌های مورد علاقه خود استفاده کنند؛ علاوه بر این، Azure چهار شکل مختلف از محاسبات ابری را ارائه می‌دهد: زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS)، پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS)، نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) و بدون سرور. مایکروسافت برای Azure بر اساس پرداخت هزینه دریافت می‌کند، به این معنی که مشترکین هر ماه یک صورت‌حساب دریافت می‌کنند که فقط برای منابع خاصی که استفاده کرده‌اند از آن‌ها هزینه دریافت می‌شود. در ادامه آموزش خرید اکانت azure به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

خرید اکانت azure

مایکروسافت پنج گزینه مختلف پشتیبانی مشتری را برای Azure ارائه می‌دهد:

  1. Basic
  2. Developer
  3. Standard
  4. Professional Direct
  5. Premier

این طرح‌های پشتیبانی مشتری از نظر دامنه و قیمت متفاوت است. پشتیبانی اولیه برای همه حساب‌های Azure در دسترس است؛ اما مایکروسافت برای سایر پیشنهادات پشتیبانی هزینه‌ای دریافت می‌کند. هزینه پشتیبانی از توسعه دهندگان 29 دلار در ماه است، در حالی که پشتیبانی استاندارد 100 دلار در ماه و پشتیبانی مستقیم حرفه‌ای 1000 دلار در ماه است. قیمت حساب پرمیر با دیگر حساب‌ها کاملا متفاوت است.

Microsoft Azure برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

از آنجایی که Microsoft Azure از خدمات متعددی تشکیل شده است، موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. اجرای ماشین‌های مجازی یا کانتینرها در فضای ابری یکی از محبوب‌ترین کاربردهای Microsoft Azure است. این منابع محاسباتی می‌توانند میزبان اجزای زیرساخت مانند سرورهای سیستم نام دامنه (DNS) باشند.

خدمات ویندوز سرور — مانند خدمات اطلاعات اینترنتی (IIS)؛ یا برنامه‌های شخص ثالث مایکروسافت همچنین از سیستم عامل‌های شخص ثالث مانند لینوکس پشتیبانی می‌کند. Azure همچنین معمولا به عنوان یک پلتفرم برای میزبانی پایگاه داده در فضای ابری استفاده می‌شود. مایکروسافت پایگاه داده‌های رابطه‌ای بدون سرور مانند Azure SQL و پایگاه‌های داده غیر رابطه‌ای مانند NoSQL را ارائه می‌دهد.

تاریخچه ساخت Microsoft Azure

مایکروسافت برای اولین‌بار از برنامه‌های خود برای معرفی یک سرویس رایانش ابری به نام Windows Azure در سال 2008 پرده برداری کرد. نسخه‌های پیش نمایش این سرویس در دسترس قرار گرفت و توسعه یافت که منجر به راه اندازی تجاری آن در اوایل سال 2010 شد. مانند AWS  این نمونه کارها به تکامل خود ادامه داد و از پایه بزرگتری از زبان‌های برنامه نویسی، چارچوب‌ها و سیستم عامل‌ها پشتیبانی کرد. در اوایل سال 2014، مایکروسافت متوجه شد که پیامدهای رایانش ابری بسیار فراتر از ویندوز است و این سرویس به Microsoft Azure تغییر نام داد.

خرید اکانت Microsoft Azure

نکاتی که قبل از خرید حساب وریفای شده مایکروسافت Azure بدانید؟

  • فعال‌سازی صرفاً از طریق ایمیل اختصاصی انجام می‌شود و دسترسی کامل به سرور ایمیل ارائه خواهد شد.
  • حساب کاربری با نام، پروفایل و آدرس ایمیل مشخص شده ایجاد می‌گردد و شما حق تغییر آن را ندارید.
  • اگر می‌خواهید مدت زمان حساب دریافتی را بیشتر کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید و تمام قبوض چند ماه آینده توسط ما پرداخت می‌شود.
  • شما این قابلیت را خواهید داشت که در هفته اول خرید اکانت خود سه سرور را همزمان بسازید.
  • رعایت محدودیت‌های آموزش خرید اکانت azure الزامی است و اگر خارج از چارچوب تعیین شده از آن استفاده کنید و نباید خلاف قوانین و مقررات به آن عمل کنید.
  • حساب داده شده کاملاً تأیید شده است و می‌تواند برای چندین ماه استفاده شود.
  • حداکثر زمان ارسال این حساب 24 ساعت است.

خرید اکانت مایکروسافت Azure

برای خرید این حساب می‌توانید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت safirpayment مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان متبحر ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره قبل از خرید خواهند داد. سفیرپیمنت یک صرافی آنلاین اینترنتی است که تمامی خریدها و اکانت‌های مورد نظر کاربران را با مناسب‌ترین قیمت ارز در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. از اینکه ما را برای انجام خدمات مدنظرتان انتخاب کرده‌اید از شما سپاسگذاریم.

نحوه تحویل اشتراک Microsoft Azure به چه صورت است؟

به سادگی کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید و پرداخت کنید. در عرض 30 دقیقه تا 12 ساعت کاری، مشخصات کارت را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید اشتراک در ایمیل شما فعال شود، کافی است رسید سفارش خود را که یک ایمیل نیز می‌باشد، ارسال کنید تا پس از پرداخت از طریق تلگرام پشتیبانی شود تا سفارش شما در حساب شخصی شما فعال شود.

استفاده از مایکروسافت آژور به چه صورت است؟

مرحله اول ثبت‌نام است و ممکن است با یک حساب مایکروسافت نام‌نویسی کنید و سپس با کارت اعتباری حساب خود را تأیید کنید؛ اما اگر می‌خواهید نحوه کار با Azure را یاد بگیرید، از یک حساب رایگان برای دسترسی به انواع خدمات به مدت یک سال استفاده کنید. در 30 روز اول سال، مایکروسافت 200 دلار به شما اختصاص می‌دهد و می‌توانید به صورت نامحدود از همه خدمات استفاده کنید. پس از 30 روز، عملکردها محدود می‌شوند و پس از 12 ماه، می‌توانید بر اساس نیاز خود طرحی را خریداری کنید.

افرادی که مایل به استفاده بیشتر از Azure هستند به یک ماشین حساب هزینه و همچنین گزینه‌هایی مانند ساخت ماشین مجازی یا پایگاه داده SQL دسترسی خواهند داشت.

خرید اکانت Microsoft Azure در ایران

امکان خرید اکانت مایکروسافت آژور هم اکنون به لطف ارائه زیرساخت‌های لازم توسط سفیرپیمنت در ایران در دسترس است. می‌توانید از فناوری محاسبات ابری Microsoft Azure استفاده کنید و خدماتی را که ارائه می‌دهد کنترل کنید. شما این قابلیت را دارید تا با استفاده از پورتال کاربر سرویس Azure به آن دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از Azure در ایران، می‌توانید یک داشبورد اختصاصی ایجاد کنید که از طریق آن امکان دسترسی به تمام سرویس‌هایی را که استفاده می‌کنید و همچنین Microsoft Azure خود را در ایران با چند کلیک بررسی کنید و سرویس‌های جدید اضافه کنید؛ همچنین می‌توانید از ابزار مدیریت منابع Azure برای دسته‌بندی و ترتیب خدمات خود استفاده کنید. Azure Powershell همچنین ممکن است برای انجام کارهای تکراری استفاده شود.

پبشنهاد مطالعه: ده ارائه دهنده خدمات ابری برتر جهان در سال 2023

چکیده کلی از مقاله خرید اکانت آژور

در این مقاله در رابطه با آموزش خرید اکانت azure و کاربرد آن توضیحاتی را به شما دوستان عزیز ارائه کردیم که امیدواریم با مطالعه آن کسب اطلاعات مفیدی را داشته باشید. تمامی سرویس‌های شرکت مایکروسافت از قابلیت‌هایی برخوردار هستند و می‌توان به منظور کاربردی که دارند آن‌ها را به‌راحتی خریداری کرد.

به فرض مثال اگر شما بخواهید یک لایسنس برای نرم Microsoft office word تهیه کنید. پس از مطالعه آموزش خرید اکانت azure و رفتن به سایت این نرم افزار می‌توانید لایسنس مرود نظرتان را با قیمت اعمال شده محصول خریداری کرده و به‌راحتی از آن استفاده کنید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم. هدف ما ایجاد بستری امن برای شما است تا با کسب اطلاعات مفید از سمت سفیرپیمنت از دانش و آگاهی کافی برخوردار شوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *