فعال کردن هشدار پرداخت hetzner

اولین آموزش فارسی فعال کردن هشدار پرداخت hetzner

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

سایت Hetzner همه چیز را ارائه می‌دهد، از راه‌حل‌های ساده میزبانی مشترک تا سرور‌های مدیریت شده، میزبانی ابری، VPS، میزبانی سرور اختصاصی، ثبت دامنه و همچنین راه‌حل‌های سفارشی بر اساس تقاضا.
Hetzner همچنین یک سایت حراج سرور ارائه می‌دهد که در آن شما فرصت دارید تا سرور‌های اختصاصی با سخت‌افزار کمی قدیمی‌تر را اجاره کنید. استفاده از این سرور‌ها هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیست‌محیطی راه‌حل معقولی است. برچسب‌های قیمت محصولات Hetzner نیز بسیار جذاب و وسوسه‌کننده است. اگر شما هم قصد خرید هتزنر را دارید یا قبلاً مشتری سایت Hetzner شده‌اید این مطلب از سایت سفیرپیمنت تحت عنوان آموزش فعال کردن هشدار پرداخت hetzner برای شما بسیار مفید است!

 

چه زمانی فاکتور خود را دریافت خواهم کرد؟

هدف فعال کردن هشدار پرداخت hetzner به تعویق نیفتادن پرداخت فاکتور‌های این سایت است. شما می‌توانید فاکتور خدمات خریداری شده خود را به‌ راحتی مشاهده کنید. با رفتن به «Account؛ Billing»، می‌توانید فاکتور‌های باز خود را در هر زمانی، بدون توجه به اینکه چه زمانی فاکتور شما ایجاد می‌شود، از طریق حساب خود در کنسول Cloud مدیریت کنید.

 

چه زمانی باید هزینه سرور را پرداخت کنم؟

 

هشدار پرداخت هتزنر

 

صورت‌حساب خودکار برای همه سرور‌های اختصاصی، سرور‌های ابری و… در یک روز مشخص در هر ماه انجام می‌شود. هنگامی که اولین سفارش خود را انجام دادید، یک روز پس از دریافت محصول، فاکتور را دریافت خواهید کرد. چند روز پس از صورت‌حساب، پرداخت‌ها به‌طور خودکار از حساب بانکی یا کارت اعتباری شما برداشت می‌شود. اگر با حواله بانکی پرداخت می‌کنید، پس از دریافت فاکتور باید پرداخت را انجام دهید؛ اگر با استفاده از PayPal پرداخت می‌کنید، باید پس از دریافت فاکتور، پرداخت را خودتان (به صورت دستی) از طریق رابط مدیریت حساب‌های Hetzner انجام دهید.

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که در طول ماه باید اقساط و هزینه‌های مختلفی را پرداخت کنید و به خاطر سپردن تاریخ سررسید این فاکتور‌ها برای شما دشوار است؛ فعال کردن هشدار پرداخت hetzner برای شما بسیار مفید است.

 

شرایط پرداخت و تأخیر در پرداخت سایت hetzner

در ادامه مطلب شرایط پرداخت سایت hetzner آورده شده است. در یکی از بند‌های شرایط پرداخت این سایت ذکر شده است که اگر فاکتور به موقع پرداخت نشود شما باید علاوه بر پرداخت هزینه فاکتور، دیرکرد نیز بپردازید.

 

شرایط پرداخت این سایت به شرح زیر است:

  • هر گونه خدمات الزام‌آور قراردادی با استفاده از قیمت‌های به روز شده قابل مشاهده در www.hetzner.com، به اضافه مالیات بر ارزش‌افزوده قانونی، برای مشتری صورتحساب می‌شود. در صورتی که خدمات مربوط به کالا‌های ارسالی باشد، قیمت شامل هزینه پست و بسته‌بندی از محل نگهداری مشخص شده است.
  • بسته به قرارداد، فاکتور‌های ماهانه، سه‌ماهه یا سالانه با استفاده از روش پرداخت توافق شده پردازش می‌شوند. مشتری موظف است از شرایط و ضوابط سرویس پرداختی که برای پرداخت فاکتور استفاده می‌کند، پیروی نماید.
  • اگر مشتری پرداخت را با تأخیر انجام دهد، حتی بدون یادآوری، این حق برای hetzner محفوظ است که به دلیل تأخیر پرداخت از تاریخ سررسید، بهره دریافت کند. این مبلغ مطابق بند ۲۸۸ قانون مدنی آلمان (BGB) تعیین می‌شود.
  • مشتری موظف است کلیه هزینه‌ها و مالیات‌های متحمل شده با استفاده از سرویس یا اشخاص ثالث تعیین شده توسط مشتری را بپردازد. صورتحساب ارائه شده به صورت الکترونیکی رایگان است اما اگر می‌خواهید صورت‌حساب را به صورت فیزیکی دریافت کنید، هزینه‌هایی برای تحویل پستی وجود دارد.
  • مشتری موظف است از هرگونه مقررات کنترل صادرات و واردات قابل اجرا به ویژه مقررات ایالات متحده و همچنین سایر مقررات مربوطه پیروی کند.

 

همان‌طور که از قوانین این سایت مشخص است، پرداخت به موقع هزینه فاکتور‌ها بسیار مهم است. در ادامه به آموزش فعال کردن هشدار پرداخت hetzner می‌پردازیم.

 

چگونه هزینه‌های خود را تحت کنترل داشته باشم؟

هتزنر امکانات زیادی را برای مشتریان خود تدارک دیده است؛ یکی از این امکانات فعال کردن هشدار پرداخت hetzner است. شما می‌توانید هشدار‌هایی را تنظیم کنید که در صورت تجاوز از محدودیت هزینه، برای شما‌ایمیل ارسال شود. برای تنظیم این هشدار، به «Account؛ Billing» در Cloud Console بروید.

با کلیک بر روی اعداد می‌توانید مقادیری را برای هر پروژه تعیین کنید.

 

هشدار پرداخت hetzner چیست؟

به‌صورت کلی زمانی که یک فاکتور توسط هتزنر صادر می‌شود، این فاکتور باید در زمان مقرر پرداخت شود؛ اگر از زمان پرداخت فاکتور بگذرد، هتزنر به صورت مرحله به مرحله هشدار ارسال می‌کند. در ابتدا هشدار مرحله ۱ و سپس هشدار مرحله ۲؛ اگر تا هشدار مرحله ۲ پرداختی صورت نگیرد، هشدار مرحله ۳ با تعلیق سرویس‌ها انجام می‌شود. در صورتی که چند روز پس از این هشدار یعنی هشدار مرحله ۳ هم پرداخت انجام نشود، کل سرویس و پنل هتزنر بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شارژ مستقیم اکانت/پنل هتزنر با قیمت مناسب و بدون کارمزد

جمع‌بندی

سایت هتزنر یکی از سایت‌های برتر ارائه‌دهده سرور‌های مشترک و اختصاصی، VPS، سرویس‌های ابری و… است. از طریق فعال کردن هشدار پرداخت hetzner شما می‌توانید محدوده‌ای برای هزینه‌های خود تعیین کنید تا در صورت تجاوز از این محدوده، ‌ایمیل دریافت کنید.
اگر فاکتور هتزنر به‌موقع پرداخت نشود، سایت هتزنر برای شما در ۳ مرحله هشدار ارسال می‌کند. بعد از دریافت این ۳ هشدار اگر پرداخت انجام نشود، کل سرویس و پنل شما در این سایت بسته می‌شود.

شما می‌توانید جهت افتتاح و وریفای کامل حساب پی پال از متخصصین سفیرپیمنت مشاوره دریافت کنید. یک حساب پی پال معتبر و کامل به شما کمک می‌کند تا فاکتور‌های hetzner یا سایت‌های مشابه را به‌راحتی پرداخت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *