سایت تخصصی بازی برای گیمرها

معرفی 11 مورد از سایت‌های تخصصی برای گیمرها

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

با پیشرفت فنّاوری، بازی‌های رایانه‌ای نیز به یکی از سرگرمی‌ها و علایق زندگی بشر تبدیل ‌شده است و هر روز بر تعداد علاقه‌مندان به این‌گونه بازی‌ها افزوده می‌شود.بسیاری از گیمرها به دنبال بهترین سایت‌ها برای دانلود بازی‌های رایگان و افزودن آن‌ها به مجموعه بازی‌های شخصی خود هستند. در این میان دانلود بی‌دغدغه و آسان این بازی‌ها مطرح است؛ برای حل این مشکل قصد داریم به معرفی سایت تخصصی بازی برای علاقه‌مندان به این حوزه بپردازیم. اگر شما هم به این صنعت علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سایت تخصصی بازی برای گیمرها

Destructoid

‌یک سایت بازی بسیار کامل با برخی اطلاعات کلی است. این سایت به‌صورت هفتگی، نقد بازی و تعداد قابل‌توجهی از اخبار بازی، بررسی‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی‌های سایت عمدتاً شامل به‌روزرسانی‌های جداگانه بازی، پیش‌نمایش بازی‌های آینده و افکار منتقدان بازی است؛ همچنین بررسی بازی‌های کنسول و رایانه شخصی و بازی‌های موبایل و DLC را دارد. نقدهای موجود در این سایت همگی به زبان انگلیسی اولیه نوشته ‌شده‌اند و شما می‌توانید پس از مطالعه نقدهای بازی، آن‌ها را ارزیابی کنید. وب‌سایت Destructoid یکی از سایت تخصصی بازی برای گیمرها با مقالات بسیار معتبر در زمینه بازی‌های کامپیوتری در جهان است.

GamesRadar

GamesRadar یکی دیگر از وب‌سایت‌های خبری بازی با محتوای ساده و مناسب است. می‌توانید اخبار، بررسی‌ها، ویژگی‌ها و نظرات بازبینان در مورد بازی‌های جدید را در این وب‌سایت بخوانید؛ همچنین می‌توانید نظرات و آموزش‌های مربوط به بازی‌ها را در سیستم دلخواه خود مشاهده کنید و با نسخه فعلی بازی‌ها آشنا شوید؛ با این‌ حال، قبل از اینکه از GamesRadar به‌عنوان منبع بررسی بازی‌ها استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که این سایت همیشه همه بازی‌ها را ارزیابی نمی‌کند و اغلب عناوین محبوب خاصی را بررسی می‌نماید.

درواقع، بررسی‌های ارائه‌شده در GamesRadar نشان می‌دهد که نویسندگان سایت برای ارزیابی همه بازی‌ها وقت نمی‌گذارند، بلکه برخی از ضروری‌ترین نسخه‌ها را به‌صورت تخصصی و سامان‌دهی شده تجزیه ‌و تحلیل می‌کنند. به ‌طور کلی فهرستی از عناصر خوب و بد بازی‌ها در نقدهای سایت وجود دارد که تصمیم‌گیری را برای مخاطب آسان می‌کند. GamesRadar مطالب عالی برای بررسی و اخبار سریع برای پیگیری اخبار بازی ارائه می‌دهد و یک انتخاب خوب به عنوان معرفی سایت تخصصی بازی برای گیمرها است.

سایت تخصصی بازی

Game Informer

این‌ وب‌سایت مجله بازی‌های ویدیویی قدیمی و شناخته‌شده است. برخلاف سایر وب‌سایت‌های بازی که گاهی اطلاعاتی بر اساس اخبار و رویدادهای فیلم و تلویزیون ارائه می‌کنند، این وب‌سایت صرفاً بر روی بازی‌ها تمرکز دارد و گهگاه فیلم‌های مبتنی بر بازی را بارگذاری می‌کند. در این وب‌سایت، می‌توانید اخبار، پیش‌نمایش‌های بازی‌های آینده، بررسی‌ها و اطلاعاتی درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی بیابید. Gaming Informer مانند انتشارات بازی‌های قدیمی، بازی‌های متعددی را بررسی می‌کند.

بسیاری از نویسندگان و گردآورندگان این وب‌سایت همگی بازیکنانی باتجربه و بعضاً حرفه‌ای هستند. بیشتر ارزیابی‌ها در ارقام و آمار توصیف‌شده‌اند که ممکن است کار مخاطب را برای بررسی بازی‌ها بسیار ساده‌تر کند. تعداد کمی از سایت‌ها در حال حاضر بازی‌ها را عمدتاً بر اساس اعداد و آمار ارزیابی می‌کنند.

به‌طورکلی، Game Informer توسط علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند و فقط برای گیمرها طراحی‌ شده است. اگرچه این سایت همه بازی‌ها را ارزیابی نمی‌کند، اما بازی‌هایی که دارد به‌صورت حرفه‌ای بررسی‌شده‌اند. این مجموعه هم مانند سایر سایت‌های بالا یک سایت تخصصی بازی برای گیمرها به حساب می‌آید.

Metacritic

Metacritic برای شما مناسب است اگر نمی‌خواهید نقدهای گسترده بخوانید و فقط می‌خواهید به‌سرعت رتبه‌بندی‌های اعطاشده به بازی‌ها را بررسی کنید تا بفهمید آیا بازی ارزش بازی کردن دارد یا خیر؟ این وب‌سایت یک وب‌سایت بررسی نیست؛ بلکه رتبه‌بندی‌های اعطاشده به بازی‌های بسیاری از وب‌سایت‌های بررسی بازی مانند Rotten Tomatoes و وب‌سایت‌های مشابه را جمع‌آوری می‌کند.

وقتی نام یک بازی را در این وب‌سایت جستجو می‌کنید، امتیازهایی از 0 تا 100 به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید نظرات دیگران را در مورد بازی‌ها بخوانید یا نظرات منتقدان را با نظرات کاربران و بازی مقایسه کنید. برخی اوقات، خلاصه کردن کیفیت یک بازی در یک عدد دشوار است؛ درنتیجه، بسیاری از گیمرها با این عنصر از وب‌سایت مشکل‌ دارند؛ با این حال، برای کسانی که به دنبال ارزیابی کوتاه و آسان از بازی هستند، معرفی سایت تخصصی بازی Metacritic برای گیمرها مناسب است.

Nintendo Life

The Nintendo Experience همان‌طور که از نامش پیداست یکی از برترین وب‌سایت‌های بازی برای طرفداران نینتندو است. Nintendo Life و بر روی Nintendo کلید، 3DS، eShop و سایر مسائل مرتبط تمرکز دارد. می‌توانید نظرات، اخبار، ویژگی‌ها و حتی فیلم‌های اصلی بازی را در این وب‌سایت ببینید و ارزیابی کنید. یک ناحیه راهنما در وب‌سایت وجود دارد که می‌تواند بسیار مفید باشد. راهنمای آنلاین نینتندو لایق برای کمک به بازیکنان برای غلبه بر مشکلات در این وب‌سایت قرار داده‌شده است و ممکن است در شرایطی مانند تایپ بد در بازی‌های پوکمان یا تشخیص آثار هنری نادرست در Animal Crossing بسیار مفید باشد.

همچنین بازی‌های دانلود شده در فروشگاه اینترنتی و نسخه‌های اصلی بازی‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ درنتیجه، مطالب مختلفی روزانه در این سایت به‌روز می‌شود که می‌توانید از آن‌ها سود ببرید؛ ازاین‌رو، بررسی این سایت برای همه طرفداران و بازیکنان پیشنهاد می‌شود.

سایت تخصصی بازی برای گیمرها

GameSpot

GameSpot یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های بازی است و اطلاعات باکیفیت و به‌روز آن قطعاً ارزش خواندن دارد. هنگامی‌ که برای اولین بار به این سایت مراجعه می‌نمایید، مشاهده می‌کنید که جدیدترین اخبار بازی در صفحه اصلی ارائه می‌شود و همچنین می‌توانید از این صفحه به لیست بازی‌های آینده و بررسی‌های اخیر قرار داده ‌شده در سایت دسترسی داشته باشید. GameSpot همه بازی‌ها را از همه پلتفرم‌ها ازجمله عناوین محبوب، ناشناخته، معمولی و حرفه‌ای ارزیابی می‌کند. علاوه بر بررسی همه بازی‌ها، می‌توانید از نمایش‌های ویدیویی مرتبط با بازی و تالار گفتگوی سایت برای تعامل با سایر بازیکنان دیدن کنید.

اگرچه GameSpot یک سایت تخصصی بازی است، اما می‌توانید یک نقد بازی را تا پایان بخوانید و متوجه شوید که نویسنده بازی را انجام نداده است! اگر به صنعت بازی‌های ویدئویی بسیارعلاقه‌مند هستید، این سایت ارزش بازدید کردن را دارد.

Christ Centered Gamer

بسیاری از وب‌سایت‌های بازی در ارزیابی‌های خود دیدگاه‌های مغرضانه‌ای ارائه می‌کنند؛ با این حال، این سایت با محوریت مسیج توسط بسیاری در صنعت به دلیل ارائه نظرات و انتقادات واضح و صادقانه تحسین‌شده است و در بیشتر موارد، می‌توانید نظرات بازی‌ها را بدون تعصب یا ترجیحات شخصی بخوانید. می‌توانید به قسمت مربوطه در سایت بروید تا نمرات و نظرات بازی‌ها را ازنظر فناوری، کنترل‌ها و سایر جنبه‌ها بررسی کنید. اگر می‌خواهید بازی‌ها را بر اساس متغیرهایی مانند زبان و موارد مشابه بشناسید، سری به این سایت بزنید. حداقل یک‌بار ببینید که چگونه محیط دقیق و محتوای جذاب آن شمارا مجذوب خود می‌کند. این سایت را می‌توان یکی از برترین‌ها برای معرفی سایت تخصصی بازی برای گیمرها شناخت.

سایت Origin

Origin یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها برای دانلود بازی است. این سایت تحت مالکیت و اداره EA، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی در جهان، مسئول عناوینی مانند FIFA، Madden و Mass Effect است. Origin با پخش داخلی Twitch، مدیریت کامل پروفایل، ادغام کامل حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و کنسول و سایر ویژگی‌ها، مکانی عالی برای یافتن و انجام بازی‌ها است.

سایت Steam

وقتی صحبت از پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی می‌شود، استیم یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در این تجارت است. این پلتفرم مورد استفاده بسیاری از گیمر‌ها برای یافتن بازی‌ها است و عناوین بی‌شماری را از انواع توسعه‌دهندگان، از جمله استودیو‌های مشهور جهانی و سازندگان مستقل ارائه می‌دهد. بازی‌های رایگان زیادی را نیز در Steam خواهید یافت، مانند بازی‌های تیراندازی، عناوین پازل، بازی‌های اکشن، بازی‌های معمولی، بازی‌های ماجراجویی، بازی‌های RPG و…

سایت Epic Games Store

فروشگاه Epic Games در سال‌های اخیر به عنوان یکی از رقبای اصلی عنوان بهترین فروشگاه دانلود بازی ظاهر شده است. Epic یک شرکت بازی‌سازی موفق است و آن‌ها برای ایجاد این پلتفرم به اندازه کافی برای رقابت با استیم تلاش و پول زیادی صرف کرده‌اند. این سایت عناوین رایگان را به طور منظم ارائه می‌دهد، بسیاری از بازی‌های بزرگ به صورت رایگان برای مدت زمان محدود در این سایت قرار می‌گیرند.

سایت Ocean of Games

Ocean of Games سایت مفید دیگری برای یافتن بازی‌های رایگان در طیف وسیعی از ژانر‌ها است. طرح‌بندی و رابط کاربری این سایت کمی ابتدایی و قدیمی است، اما همچنان به خوبی کار می‌کند، با دکمه‌های دسته‌بندی و نوار جستجوی مفیدی که به شما در یافتن عناوینی که دوست دارید کمک می‌کند. این سایت مانند یک وبلاگ معمولی به نظر می‌رسد، با پست‌هایی که به هر بازی اختصاص داده شده است، جزئیات و لینک‌های دانلود مستقیمی را برای طیف وسیعی از ژانر‌های محبوب مانند استراتژی، تیراندازی، اکشن، ماجراجویی و پازل ارائه می‌دهد.

بهترین وب‌سایت‌های خبری و نقد بازی از نظر کاربران و گیمرها

تاکنون، ما فقط مجلات حرفه‌ای را برای اخبار و بررسی‌های مربوط به بازی نگاه کرده‌ایم؛ با این ‌حال، به خاطر داشته باشید که چندین پلتفرم اینترنتی وجود دارد که می‌توانید از نظرات افرادی را که بازی‌ها را انجام داده‌اند، استفاده کنید.

یوتیوب

امروزه یوتیوب در بین همه مشهور است، بنابراین هرکسی که نظری در مورد یک بازی داشته باشد ممکن است یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کند و ویدئویی درباره آن پست کند یا آن را بررسی کند. اگر ترجیح می‌دهید تماشا کنید تا اینکه درباره یک بازی بخوانید، ویدیوهای یوتیوب یک جایگزین فوق‌العاده هستند و به ‌احتمال‌ زیاد با شخصی روبرو می‌شوید که درباره بازی موردعلاقه‌تان صحبت می‌کند. برای شروع، به دنبال بهترین کانال‌های بررسی بازی‌های یوتیوب باشید.

GameFAQs

GameFAQs علاوه بر اینکه یکی از بهترین مکان‌ها برای بررسی و سایت تخصصی بازی است، منبعی عالی برای نظرات و سؤالات کاربران است. برای استفاده از اطلاعات موجود در سایت، ابتدا یک بازی را جستجو کنید و سپس روی قسمت نظرات کلیک کنید تا ببینید دیگران در مورد آنچه می‌گویند.

درک این نکته مهم است که این ارزیابی‌ها از یک الگوی تعیین‌شده پیروی نمی‌کنند و بسیار حرفه‌ای نیستند، بنابراین اغلب به ترجیح کاربر بستگی دارند، و شما باید تصمیم بگیرید که کدام بررسی کاربردی‌تر است.

سایت g2g

وب‌سایت G2G یک فروشگاه آنلاین و یک سایت تخصصی بازی برای گیمرها است. کن جی این وبلاگ را در سال 2013 ایجاد کرد و به ‌سرعت در مقیاس جهانی به شهرت رسید. این وب‌سایت به گیمرها از سرتاسر جهان امکان بیان افکار، خرید و فروش بازی‌ها و استفاده از خدمات آن را می‌دهد؛ در واقع، این وب‌سایت شبیه eBay برای گیمرها است. برخی از محصولات و خدمات موجود در g2g.com عبارت‌اند از: عرضه طلاهای درون بازی، آیتم‌های موجود در بسیاری از بازی‌ها، خرید و فروش اکانت داخل بازی، خدمات و تقویت‌کننده بازی‌های مختلف مانند ArcheAge، FIFA ، Final XIV، World of Warcraft و… .

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

سایت بازی

سایت g2a

G2A یک سایت تخصصی بازی برای گیمرها است. این بازار آنلاین کدهای آنلاین ارزان‌قیمت و همچنین خدمات مرتبط با بازی مانند دوربین‌ها را ارائه می‌دهد.

این سایت کدهایی را برای بازی‌های کنسول ارائه می‌دهد؛ اما محبوب‌ترین آن‌ها برای Steam است. این کدها کاملاً امن و ساده برای پیاده‌سازی هستند.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که وب‌سایت G2A محصولی را ارائه نمی‌دهد. در عوض، عملکرد آن مشابه وب‌سایت eBay است، زیرا فقط بستری را برای کاربران فراهم می‌کند تا کدهای استفاده ‌نشده خود را با حداقل هزینه بفروشند. جی تو آ یک سایت تخصصی بازی است که به وسیله سفیرپیمنت می‌توانید پرداخت‌های مربوط به آن را انجام دهید؛ از طرف دیگر شما قادر خواهید بود با استفاده از سفیرپیمنت موجودی خود در این پلتفرم یا سایت‌های بالا را نقد نمایید.

چکیده کلی از مقاله

در معرفی سایت تخصصی بازی ویدیویی بهترین‌ها همیشه آن‌هایی نیستند که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. بسیاری از وب‌سایت‌های بازی شناخته‌شده دارای ایرادات جدی هستند، مانند عدم رعایت اخلاق، ارزیابی‌های غیرمنطقی و ضعیف یا تعصب شدید. منابعی که در این پست قرار داده‌ایم ممکن است برای یادگیری در مورد بازی‌های ویدیویی و اطلاع از اخبار صنعت مفید باشد و شما را به سمت بهترین سایت تخصصی بازی سوق دهند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *