صرافی های کرج

صرافی های کرج

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ خرداد, ۱۴۰۳
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

به هر شرکت سهامی خاص یا تضامنی که به کار خریدوفروش ارز، سکه یا سایر فلزات گران‌بها مشغول باشد، صرافی گویند. صرافی های کرج از تفاوت قیمت خرید و فروش ارز یا سکه و… کسب درآمد می‌نماید. دامنه فعالیت صرافی‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال: برخی صرافی‌ها کار حواله پول به کشور‌های دیگر را هم انجام می‌دهند، دسته خاصی از صرافی‌ها روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارند، برخی صرافی‌ها مانند سفیرپیمنت کار افتتاح حساب بین‌المللی را هم انجام می‌دهند و… .

گاه برخی صرافی‌ها در ارائه خدمات مختلف نظیر ارز کشور خاص، حواله به نوع خاصی از حساب‌های بین‌المللی و یا… بهتر عمل می‌کنند. با توجه به موارد فوق، بهتر است جهت دریافت انواع خدمات مختلف از صرافی های کرج، مجزا تحقیق شود. عمل به روش فوق باعث می‌گردد، بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت دریافت کنید. صرافی های کرج آپدیت خرداد سال 1403

 

لیست بروز صرافی های کرج

صرافی‌های کرج در قلب استان البرز، به عنوان منطقه‌ای کلان و مهم برای تبادل ارز و انجام معاملات مالی، نقش حیاتی دارند. این صرافی‌ها به عنوان نقاط اصلی تبادل ارز در این منطقه شناخته می‌شوند و به جمع‌آوری و توزیع ارزهای خارجی و ملی در این نقطه اقتصادی کلان زیر نظر بانک مرکزی می‌پردازند.

 

لیست بروز صرافی های کرج

 

با توجه به اهمیت اقتصادی کرج و نیازهای متنوع مشتریان، لیست صرافی‌های کرج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این لیست شامل اطلاعات تماس و آدرس‌های صرافی‌ها می‌شود. با مشاهده این لیست می‌توانید به راحتی صرافی مناسبی را برای تبادل ارزها و انجام معاملات مالی خود در کرج انتخاب کنید و از این طریق به بهبود و تسهیل فرآیند مالی خود کمک کنید.

 

صرافی های کرج

نام آدرس شماره تماس (026)
امين پاريا و شرکا 45 متری گلشهر – خيابان انوشيروان – پلاک 13 33522966
بهزاد آقازاده و شرکا ولیعصر – خیابان فرهنگیان – بلوار سرداران شرقی
ساختمان 444 – طبقه همکف
32747000
حسين زاده فرد و شرکا بلوار طالقانی شمالی – بالاتر از پل آزادگان
نبش خیابان مریم – برج قائم – طبقه همکف
32216830-31
رضا حکمت آرا و شرکا چهل و پنج متری گلشهر – اول خيابان درختی
جنب نان فانتزی طعم گندم – پلاک 76
33526716
رضا فردوس حسين آبادی و شرکا رجائی شهر – خيابان چهارم شرقی – بين سوم و
چهارم – پلاک 94
سيد عباس پارسائيان و شرکا سه راه رجایی شهر – ساختمان صدف یک 32702253
علی بخشی و شرکا خيابان شهيد بهشتی – خيابان ادهم – طبقه اول 32222332
كريمی دريک و شرکا نرسيده به ميدان شهدا – خيابان مظاهری
مقابل مسجد وليعصر – پلاک 265
32209401
محرم زاده و شرکا خيابان شهيد بهشتی – روبروی بازار ملاصدرا
نبش کوچه شريفی – پلاک 1513
34426066
محسن صفری و شرکا جهان شهر – خیابان بوستان (شهید جعفر محمدی)
بلوار شهید بهشتی – پلاک 195 – طبقه همکف
34218567
صرافی آرین جهانشهر- بلوار شمس -خ. بهشتی
صرافی همسفر رجائی شهر- خ. رجایی شهر- خ. آزادی 34479797
صرافی الغدیر اسلام آباد – خ. قزوین – خ. ادهم
بورس سکه پاسارگاد حسین آباد – بلوار امام خمینی – خیابان رسولی
خیابان ولی عصر پاساژ امام رضا طبقه همکف
33321200
33320005
صرافی دریک اصفهانیها – میدان شهدا – بلوار مظاهری 32209401
صرافی اطلس گلشهر – بلوار شمس – بلوار انوشیروان غربی 33522966
صرافی بابک خیابان شهید بهشتی خیابان بهشتی – مابین سه راه گوهردشت و میدان
سپاه – روبروی ملاصدرا – مجتمع پردیس
34436066
صرافی ممتاز مهرویلا مهرویلا ، خیابان درختی ، پلاک 76 33551250

لیست صرافی های سایز شهرها

در ادامه لیست بهترین صرافی‌های موجود در ایران به تفکیک شهر و استان لیست شده است. جهت اطلاع از نام و مشخصات این صرافی‌های می‌توانید صفحه مورد نظر آن را مورد بررسی قرار دهید:

 

خدمات صرافی آنلاین سفیرپیمنت در کرج

 

صرافی آنلاین سفیرپیمنت در کرج

سفیرپیمنت با تکیه بر تجربه و دانش فنی تیم کارآزموده خود، ارائه‌بخش عمده‌ای از خدمات ارزی (به‌جز خرید و فروش فیزیکی ارز) را انجام می‌دهد. تمامی خدمات صرافی آنلاین سفیرپیمنت به صورت مجازی ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری، ایستادن در صف، صرف زمان‌های طولانی و… نیست.

افتتاح حساب ارزی نظیر پی پال، پرفکت مانی، وایز و… از مهم‌ترین خدمات سفیرپیمنت است. افتتاح اکانت در سایت‌های خارجی نظیر سایت‌های ارائه خدمات هاست و سرور، اکانت گوگل دولوپر، گوگل ویس و… از خدمات فروشگاه سفیرپیمنت شناخته می‌شود.

صرافی آنلاین سفیرپیمنت کار نقدکردن انواع حساب‌های ارزی مانند نقد کردن پی پال، نقد کردن پرفکت مانی، نقد کردن درآمد وایز، نقد کردن موجودی رولوت و… را انجام می‌دهد. در بخش صرافی سفیرپیمنت امکان پرداخت در سایت‌های خارجی هم وجود دارد.

 

جمع‌بندی

بررسی جامع صرافی های کرج در این مطلب صورت گرفت. صرافی آنلاین سفیرپیمنت در کرج آماده ارائه خدمات ارزی به صورت حرفه‌ای با قیمت مناسب است. لیست صرافی های کرج که در ابتدای متن مشاهده می‌کنید، تمامی صرافی های کرج نیستند. همواره می‌توانید صرافی‌های معتبر شهر کرج که از خدمات آن رضایت دارید را در بخش کامنت‌های همین مطلب معرفی نمایید تا در لیست بالا آپدیت شود. برای معرفی صرافی جدید حداقل سه فاکتور نام صرافی، آدرس و شماره‌تلفن را کامنت کنید. اگر از خدمات هر یک از صرافی‌های فوق استفاده کردید، بازخورد این استفاده را با دیگران به اشتراک بگذارید تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند.

سوالات متداول؛ صرافی های کرج

از عوامل مشخص‌کننده بهترین صرافی‌ها در شهر کرج قیمت رقابتی و خدمات گسترده است. صرافی‌ها در این شهر با توجه به نرخ اعلامی توسط بانک مرکزی برای قیمت‌گذاری و ارائه خدمات در سطح شهر و استان اقدام می‌کنند.
بله، تمامی صرافی‌های فیزکی شهر کرج که مجاز به فعالیت هستند، باید مجوزهای لازم برای فعالیت‌های خود را داشته باشند.
خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از خدمات اصلی صرافی های آنلاین است. بیشتر صرافی های کرج خدمات جامعی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ندارد.
بله، تمامی نرخ‌های اعلامی در تابلو صرافی های کرج بروز است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *