سایت quillbot

معرفی quillbot

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

افراد بسیاری در جهان در زمینه تولید محتوا مشغول به فعالیت هستند؛ اما در این میان سرعت نوشتن و طریقه بازنویسی یک محتوا بسیار مهم است. اگر شما شخصی هستید که در زمینه نویسندگی و یا تولید محتوا مشغول به فعالیت می‌باشید و نمی‌دانی که چگونه یک محتوای چند هزار کلمه‌ای را از اول بازنویسی کنید، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی یک مقاله را از نو بازنویسی کرده و سرعت تولید محتوا خودتان را بالا ببرید. سایت quillbot یک ابزار بسیار حرفه‌ای بری ناشران و نویسندگانی است که روزانه به دنبال نوشتن مقالات هستند.

سایت quillbot چیست؟

quillbot  یک ابزار بازنویسی محتوای متنی است و یکی از ارزان‌ترین ابزارهای نوشتن به شمار می‌رود. هدف اصلی این سایت بازنویسی محتوا با تغییر ساختار جمله و جایگزینی کلمات با مترادف آن‌ها با حفظ معنای اصلی محتوا است کوئیل بات در سال 2017 توسط سه دانشجوی کامپیوتر در آمریکا تأسیس شد. علاوه بر بازنویسی محتوا، در جمع‌بندی و بررسی گرامر نیز بسیار خوب به شما کمک می‌کند. جالب است بدانید که سایت quillbot  بیش از پنجاه میلیون کاربر در بین دانشجویان، متخصصان و نویسندگان دارد. به‌ تازگی این ساز دو قسمت به پنج قسمت خود اضافه کرده است که تقریباً غیرقابل‌باور است.

سرقت کردن ادبی به چه معناست؟

دزدی کرده فقط به دزدیدن یا سرقت اموال فیزیکی افراد محدود نمی‌گردد، گاه شامل سرقت عقاید، افکار و حواس‌پرتی نامحسوس می‌شود. جالب‌تر این است که گاهی اوقات خود دزد حتی متوجه نمی‌شود که چه می‌کند ما در مورد سرقت ادبی صحبت می‌کنیم. سرقت ادبی به استفاده از افکار و عقاید دیگران به روش‌های مختلف در قالب محتوا اشاره دارد. در دنیای تولید محتوا با این وسعت، امکان سرقت ادبی بسیار زیاد است. مثلاً در زمینه نگارش مقالات علمی این اتفاق زیاد می‌افتد. برخی ازآنچه در دنیای علم به‌ عنوان سرقت ادبی می‌گذرد، غیرعمدی است.

به‌ عبارت‌دیگر، شخصی که متنی مشابه متن دیگری منتشر می‌کند یا از بخش‌هایی از اثر دیگری در کار خود استفاده می‌کند، دقیقاً نمی‌داند که مرتکب سرقت ادبی شده است. درنتیجه لازم است بخش مهم دیگری را بشناسیم که به آن بازنویسی یا بازنویسی می‌گویند.

طریقه کار کردن با سایت quillbot

در گام اول به آدرس اصلی این سایت مراجعه نمایید.

سپس محتوای خودتان را از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه کنید(بهترین موتور ترجمه متن google translate)

بعد از ترجمه مقاله به زبان انگلیسی ان را در quillbot قرار دهید و میزان حساسیت Synonyms را بالا ببرید.

میزان حساسیت را بالا ببرید Synonyms

اکنون روی دکمه pharaphrase زده و متن جدید شما قابل‌مشاهده است.

ترجمه کنید

متن بازنویسی شده را توسط موتورهای ترجمه گر ترجمه کنید.

اکنون شما یک محتوای جدید و یونیک شده دارید.

نقاط قوت و ضعف سایت quillbot

 قوت

  • بازنویسی محتوا بدون داشتن کپی
  • جایگزینی مترادف‌ها در جملات
  • رونوشت متن به چند حالت رسمی، اداری، ساده، تجاری، ادبی
  • رفع غلط‌ های املایی در متن محتوا
  • بالا بردن سرعت تولید محتواهای تخصصی و خبری برای تولیدکنندگان محتوا

ضعف

  • امکان بارگذاری محتوا و بازنویسی آن بدون خرید اکانت quillbot بسیار محدود است
  • پشتیبانی نکردن از زبان فارسی
  • قیمت بالای اشتراک اکانت پریمیوم

چه سایت‌های مشابه quillbot وجود دارند؟

aiarticlespinner.co

یک پلتفرم مبتنی بر متن که به‌صورت کاملاً رایگان محتوای شما را بازنویسی و یا رتوییت می‌کند این سرویس حتی از سایت quillbot کمی بهتر محتوای شما را بازنویسی کرده و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد بازنویسی متن و یا محتوای یک وب‌سایت رادارید حتماً از خدمات این سایت استفاده کنید.

www.duplichecker.com

سایت دوپلی چکر متشکل از تیمی مجرب و حرفه‌ای است که خدمات آنلاین درزمینهٔ متون علمی را به‌ صورت معتبر و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این وب‌سایت به کمک ابزارهای رایگان خود خدمات متنوعی ازجمله بهبود کیفیت محتوای وب‌سایت برای افزایش کیفیت وب‌سایت، تصحیح گرامر و املای متون و مقالات علمی در سطح بالا ارائه می‌دهد. با هدف افزایش اعتبار و دقت متون، بهینه‌سازی متن‌ها به‌ صورت آنلاین، به کاربران پیشنهاد می‌کند که نوشته‌ها و مطالب خود را اصلاح کنند.

Grammerly

Grammarly یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که در سال 2009 به‌ صورت رایگان در اوکراین برای شناسایی خطاها و جلوگیری از سرقت ادبی معرفی شد. این برنامه اکنون می‌تواند با استفاده از 250 قانون دستور زبان انگلیسی متن را بررسی کرده و خطاهای موجود در متن را به اطلاع نویسنده برساند. Grammarly یک برنامه ساده است که به شما امکان می‌دهد با یک ایمیل شخصی یک حساب کاربری ایجاد کنید و بدون هیچ مشکلی از خدمات آن استفاده کنید. برخی از این خدمات رایگان هستند و برخی دیگر در نسخه پریمیوم در دسترس کاربران هستند.

همچنین می‌توانید لهجه‌های مختلف انگلیسی مانند آمریکایی، استرالیایی یا بریتانیایی را تنظیم کنید. Grammarly طیف بسیار وسیعی از نرم‌افزارها و محیط‌ های وب را پوشش می‌دهد. Grammarly را می‌توان به‌ عنوان یک افزونه برای مرورگر شما (Chrome، Firefox، Edge، Safari) نصب کرد.

مزایای خرید اشتراک پریمیوم سایت quillbot

  • بسیار مقرون‌به‌صرفه
  • تحت نسخه وب موجود است
  • قابلیت استفاده از تمام سبک‌های متنی مانند: اداری، تجاری، ادبی، عامیانه، رسمی
  • بازنویسی نامحدود کلمات
  • ایجاد زیرنویس ویدیو
  • توانایی تشخیص کلمات غیرقابل تغییر و کوتاه
  • امکان استفاده از تمامی ویژگی‌های برنامه
  • بارگذاری نامحدود کلمات
  • امکان ذخیره جملات و کلمات در زمان بازنویسی

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران quillbot

سفیرپیمنت که یک صرافی آنلاین است و هدفش ارائه خدمات غیرقابل‌ دسترس برای ایرانیان عزیز در سراسر جهان هست. اگر شما قصد خرید اشتراک پریمویم سایت quillbot رادارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت ما مراجعه نمایید پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و یک جلسه مشاوره رایگان در زمینه خرید اکانت مدنظرتان از ما دریافت خواهید کرد.

شرایط پرداخت با پی‌پال در سایت quillbot

برای تهیه اشتراک وب‌سایت کوئیل بات لازم است تا شما یک حساب بین‌المللی داشته باشید. بهترین حسابی که می‌توانید از آن به‌ منظور خرید در تمامی سایت‌های فروشگاهی و یا خدماتی استفاده نمایید حساب پی‌پال است. چنانچه قصد خرید پی پال وریفای شده را دارید درخواست خودتان را برای ما ارسال کرده و منتظر پاسخگویی از طرف ما باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت duplichecker

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحاتی در خصوص سایت quillbot به شما عزیزان ارائه کردیم. اگر شما یک نویسنده و یا تولیدکننده محتوا هستید و در فرایند نوشتن یک محتوا با موضوعات دشوار روبه‌رو می‌شوید می‌توانید با استفاده از ابزارهای بازنویسی متن قسمت‌هایی از 10 محتوا را بازنویسی کنید و از دل آن یک محتوای خاص و یونیک تولید کنید. در نظر داشته باشید که بیشتر کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند برای اینکه بتوانند موضوع موردنظرشان را به‌سرعت تمام کنند و یا با کمبود محتوا روبه‌رو می‌شوند مطالبی را بدون اجازه نویسنده اصلی و گردآوری از آن  در سایت خود قرار می‌دهند.

این کار نه‌ تنها نقض قوانین کپی‌رایت محسوب می‌گردد بلکه محتوای شما در گوگل و یا صفحات جستجو رتبه‌ای نخواهد گرفت. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمل تشکر راداریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *