خرید تیک آبی اینستاگرام

خرید تیک آبی اینستاگرام

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

خرید تیک آبی اینستاگرام می‌تواند برند شما را در بالاترین سطح اعتبار رسانه‌های اجتماعی نشان دهد! اگر این تیک آبی کوچک را به دست آورید، همه می‌دانند که حساب شما یک حساب واقعی است و حساب‌های جعلی برای جعل هویت شما کار سختی خواهند داشت.
در حال حاضر، دست‌یابی به تأییدیه اینستاگرام آسان نیست و همه افراد قادر به انجام آن نیستند؛ اما اگر می‌خواهید در این مورد اطلاعات به دست آورید، این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد تیک آبی اینستاگرام بدانید، مزایای داشتن آن و کارهایی که می‌توانید برای دریافت و خرید تیک آبی اینستاگرام در حساب خود انجام دهید را پوشش می‌دهد.

 

تیک آبی در اینستاگرام چیست؟ و چه کاربردی دارد.

تیک آبی اینستاگرام که به عنوان برچسب تأییدشده اینستاگرام نیز شناخته می‌شود، یک هدف ساده دارد و آن نشان دادن نمایه رسمی یک کاربر یا برند است. تایید اینستاگرام از جعل هویت جلوگیری می‌کند، به همین دلیل است که این نشان برای افراد مشهور، برندهای جهانی و شخصیت‌های عمومی محفوظ است.

اینستاگرام برای اولین بار در آگوست 2018 به کاربران اجازه داد تا برای دریافت این تیک آبی درخواست دهند. هنگامی که شخصی برای دریافت این نشان درخواست می‌دهد، اینستاگرام برای تعیین اینکه آیا نشان آبی تأییدشده را اعطا کند یا خیر، عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرد.

یکی از عوامل اصلی که این پلتفرم در نظر می‌گیرد این است که احتمال جعل هویت حساب زیاد باشد. متقاضیان باید چهره‌های عمومی مانند برندها، افراد مشهور یا تأثیرگذار باشند تا نشان علامت آبی را دریافت کنند.

 

کاربرد تایید هویت اینستاگرام

 

کاربرد نشان‌ تایید اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای حساب‌هایی که نشان‌دهنده برندهای معروف و اینفلوئنسرها هستند، در مواردی که احتمال جعل هویت حساب زیاد است، یک بررسی تأیید ارائه می‌کند. این نماد به کاربران اینستاگرام کمک می‌کند تا اطمینان داشته باشند که با برندها و افراد معتبر سروکار دارند. خرید تیک آبی اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در بین کاربران به عنوان یک فرد یا برند قابل اطمینان شناخته شوید.

اگر شما، کسب ‌و کار یا برندتان در خطر جعل هویت هستید، باید در اسرع وقت جهت دریافت یا خرید تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید. گرفتن استیکر تاییدشده اینستاگرام مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها در زیر ذکر شده است:

  • به نشان دادن انحصار برند شما کمک می‌کند.
  • یک راه آسان برای افزایش آگاهی از برند و افزایش تعداد فالوورهای شما است.
  • یک استراتژی موثر برای محافظت از نام تجاری شما و شهرت آن در برابر افراد متقلب است.
  • باعث افزایش اعتماد بین برند شما و دنبال‌کنندگان شما می‌شود.
  • برندها ترجیح می‌دهند با اینفلوئنسرها یا افرادی که حساب تاییدشده دارند، کار کنند.
  • نشان تأیید آبی همچنین به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی برند شما را در رسانه‌های اجتماعی پیدا کنند.
  • زمانی که شخصی به دنبال نام تجاری شما باشد، حساب شما معمولا در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شود.

خرید تیک آبی اینستاگرام دسترسی به ویژگی‌های مختلف این پلتفرم مانند swipe up را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. در حالت عادی برای دسترسی به این ویژگی، یک برند باید بیش از 10000 فالور داشته باشد اما حساب‌های دارای تیک آبی از این قانون مستثنی هستند.

 

 

ویژگی‌های لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان

احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که آیا واجد شرایط دریافت نشان تأیید اینستاگرام هستم؟
اگر می‌خواهید برای دریافت نشان تایید اینستاگرام به صورت رایگان اقدام نمایید، حساب اینستاگرام شما باید معیارهای زیر را داشته باشد:

 

اکانت باید معتبر باشد

حساب اینستاگرام شما باید نماینده یک کسب و کار یا نهاد ثبت‌شده یا متعلق به یک شخص حقیقی یا شخصیت عمومی باشد.

 

اکانت باید منحصر به فرد باشد

اینستاگرام به ازای هر نفر فقط به یک اکانت اجازه دریافت تیک آبی را می‌دهد؛ از این رو، اگر چندین حساب تجاری دارید، باید حساب اصلی را برای انجام فرآیند تأیید انتخاب کنید.

 

 اکانت باید عمومی باشد

نشان آبی اینستاگرام فقط برای نهادهای عمومی و افراد مشهور است، به این معنی که شما نمی‌توانید با یک پروفایل خصوصی در پلتفرم، تیک آبی دریافت نمایید.

 

اکانت باید کامل باشد

یعنی باید عکس پروفایل، بیو و حداقل یک پست اینستاگرام در فید داشته باشد. حساب باید در زمان درخواست تأیید به طور فعال استفاده شود.

 

حساب اینستاگرام باید قابل توجه باشد

برای تایید شدن، حساب اینستاگرام شما باید نشان‌دهنده یک چهره یا برند شناخته‌شده باشد. علاوه بر رعایت معیارهای ذکر شده در بالا، باید از شرایط خدمات اینستاگرام و همچنین دستورالعمل‌های انجمن این پلتفرم پیروی کنید. این بدان معنی است که اگر در گذشته به دلیل رعایت نکردن این دستورالعمل‌ها ممنوع‌الکار شده‌اید، بعید است که به عنوان یک نمایه تأیید‌شده، پذیرفته شوید.

 

 

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان

اگر شرایط دریافت رایگان این نشان را دارید و به خرید تیک آبی اینستاگرام فکر نمی‌کنید، این قسمت مخصوص شما است. مراحلی که در ادامه لیست می‌شود را با دقت و به صورت کامل انجام دهید:

 

وارد حساب کاربری خود شوید

از طریق اپلیکیشن موبایل اینستاگرام وارد اکانت کاربری خود شوید. اگر بیش از یک اکانت دارید، مطمئن شوید که وارد اکانتی شده‌اید که می‌خواهید، تأیید کنید.

 

برای دریافت تیک آبی درخواست دهید

هنگامی وارد پروفایل اینستاگرام خود شدید، روی دکمه Menu واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید (نماد تنظیمات شبیه به یک چرخ‌دنده کوچک است). از این قسمت گزینه Account و سپس Request verification  را انتخاب نمایید.

 

فرم درخواست را تکمیل کنید

نام کامل و قانونی شما باید دقیقاً همانطور که در شناسه صادرشده توسط دولت شما نشان داده شده است، نوشته شود. سپس باید یک مدرک شناسایی رسمی را بارگذاری کنید. اگر حساب شما شخصی است، می‌توانید از گذرنامه، کارت شناسایی ملی یا گواهینامه رانندگی خود استفاده کنید. برای کسب‌وکارها، می‌توانید از قبض آب و برق با نام شرکت، اساسنامه یا اظهارنامه مالیاتی خود استفاده نمایید. اطمینان حاصل کنید که نام واردشده با نام روی اسناد شما مطابقت داشته باشد.

در مرحله بعدی، دسته‌بندی‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و شما باید دقیق‌ترین گزینه را برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید. همچنین از شما پرسیده می‌شود که در کدام کشور/منطقه برجسته‌تر هستید. حتی اگر یک برند جهانی یا یک چهره عمومی شناخته‌شده بین‌المللی هستید فقط باید یک کشور را انتخاب کنید.

در ادامه می‌توانید حداکثر 5 لینک که مشهور بودن شما را نشان می‌دهد، اضافه کنید. انجام این مرحله اختیاری است اما به شدت توصیه می‌شود.

 

پرداخت در سایت های خارجی با سفیرپیمنت

 

هنگامی که درخواست خود را تکمیل کردید، روی ارسال ضربه بزنید.

هنگامی که اینستاگرام درخواست شما را بررسی کند، به شما اطلاع می‌دهد که آیا درخواست شما تایید است یا خیر؟ اگر در اولین تلاش موفق نشدید، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا اینستاگرام ممکن است تصمیم بگیرد درخواست شما را برای نشان آبی رد کند. اگر اولین درخواست شما رد شد، وقت بگذارید و دریابید که چگونه می‌توانید نمایه خود را بهبود ببخشید، مخاطبان خود را افزایش دهید و خود را به عنوان یک فرد یا برند قابل توجه آنلاین معرفی کنید. هنگامی که آن تغییرات را ایجاد کردید، به سادگی دوباره درخواست دهید. شما می‌توانید درخواست بعدی را 30 روز پس از رد درخواست قبلی ارسال کنید.

 

قیمت تیک آبی اینستاگرام

 

قیمت تیک آبی اینستاگرام چقدر است؟

اینکه آیا باید برای خرید تیک آبی اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید یا خیر، چیزی است که فقط شما می‌توانید تصمیم بگیرید. اگر فردی تأثیرگذار هستید یا اگر فالوور قابل توجهی در اینستاگرام دارید، مزایای خرید تاییدیه اینستاگرام ممکن است، ارزشمند باشد. با این حال، اگر یک سلبریتی عمومی با طرفداران قابل توجه نیستید، احتمالا نیازی به خرید تیک آبی ندارید. قیمت تیک آبی اینستاگرام در حال حاضر 14.99 دلار در ماه است.

 

آموزش خرید تیک آبی اینستاگرام

خرید تیک آبی اینستاگرام نه تنها ارزش نام تجاری شما را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند فالورهای ارگانیک شما را نیز افزایش دهد و فرصت‌های شبکه‌ای را فراهم کند که هرگز تصور نمی‌کردید. در هر صورت سرمایه‌گذاری ارزشمندی است و به داشتن یک برند شخصی قوی کمک می‌کند!

نشان تایید اینستاگرام جعل هویت را متوقف می‌کند به همین دلیل، حساب‌های تأیید شده فقط برای افراد یا شرکت‌های شناخته‌شده در دسترس است. تیک آبی نشان می‌دهد که شما مهم هستید. خرید تیک آبی اینستاگرام به مشتریان شما کمک می‌کند تا اکانت مورد نظر خود را در رسانه‌های اجتماعی ساده‌تر پیدا کنند.

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت زیر است:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • یک نمایه عمومی یا خصوصی که با نام کامل شما مرتبط است و پروفایل یک عکس از چهره شما باشد.
  • شناسه عکس معتبر که با نام نمایه و عکس نمایه شما مطابقت دارد.
  • احراز هویت دو مرحله‌ای در نمایه شما فعال باشد.

 

اگر مطمئن هستید که تمام شرایط بالا را دارید، در اینجا نحوه ثبت نام برای خرید تیک آبی اینستاگرام آمده است:

  • با ضربه روی عکس نمایه خود در سمت راست پایین برنامه، به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • روی منوی بالای صفحه (سه خط بالا سمت راست) ضربه بزنید.
  • گزینه “Meta Verified” را انتخاب کنید. توضیحات را بخوانید، سپس روی «Next» ضربه بزنید.
  • اکانتی را که می‌خواهید تأیید شود، انتخاب کنید.
  • تایید و پرداخت را انجام دهید.
  • از اینجا به بعد، هزینه اشتراک ماهانه از حساب شما کسر می‌شود مگر اینکه اشتراک را لغو کنید. ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد تا تیک آبی شما  ظاهر شود.

 

پرداخت هزینه خرید تیک آبی اینستاگرام با سفیرپیمنت

همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله اشاره شد، شما از دو طریق می‌توانید به تیک آبی اینستاگرام برسید. از آنجایی که دریافت رایگان این نشان تایید دشوار است و برای همه امکان‌پذیر نیست، اکثر افراد به سراغ خرید تیک آبی اینستاگرام می‌روند.

در قسمت قبلی مقاله به مراحل خرید این نشان اشاره کردیم اما برای خرید تیک آبی باید به حساب‌های معتبر بین‌المللی دسترسی داشته باشید که در ایران به راحتی امکان‌پذیر نیست و باید مراحل خاصی را دنبال کنید.

مجموعه سفیرپیمنت با تجربه‌ای که در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی دارد، به کمک تیم متخصص خود می‌تواند برای پرداخت هزینه خرید تیک آبی اینستاگرام به شما کمک کند.

 

بررسی نهایی خرید تیک آبی اینستاگرام

 

جمع‌بندی

اینستاگرام فراتر از یک شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس است. این پلتفرم با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، ابزاری قدرتمند برای رشد کسب و کار شما است. داشتن یک حساب کاربری تاییدشده در اینستاگرام فرصت‌های بیشتری را برای رشد کسب و کار شما باز می‌کند.
برای برندها و کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام، دارا بودن تیک آبی بهترین نوع اعتبارسنجی است. در این مطلب به صورت کامل و تصویری دو روش جهت دریافت و خرید تیک آبی اینستاگرام بیان شد. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شود.

سوالات متداول؛ خرید تیک آبی اینستاگرام

عدد خاصی برای تعداد فالوورهای لازم جهت دریافت تیک آبی در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، یکی از الزامات اصلی برای تایید، داشتن یک حساب کاربری قابل توجه است. این ویژگی بدان معنی است که حساب شما باید نماینده یک شخص، برند یا تجارت شناخته شده و بسیار جستجو شده باشد. بنابراین در حالی که هیچ عددی برای تعداد رسمی فالوور مورد نیاز شما وجود ندارد، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، اینستاگرام شما را قابل توجه‌تر می‌داند.
خیر، اعطای تیک آبی اینستاگرام فقط از طریق بررسی پروفایل کاربران توسط این پلتفرم ممکن است.
دریافت تاییدیه به عنوان یک شخصیت عمومی حدود 30 روز طول می‌کشد، با این حال، ممکن است خیلی زودتر نشان تایید را دریافت کنید و این مورد به تیمی که پروفایل‌ها را بررسی می‌کند، بستگی دارد. دریافت Meta Verified یا خرید تیک آبی اینستاگرام بسیار سریعتر اتفاق می‌افتد. هنگامی که اولین پرداخت ماهانه خود را انجام دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که در عرض 48 ساعت تیک آبی را دریافت کنید.
 اگر شرایط دریافت رایگان تاییدیه اینستاگرام را ندارید، خرید تیک آبی اینستاگرام ساده‌ترین راه برای دریافت نشان تأیید است. با این حال، توجه داشته باشید که کلاهبرداری‌های زیادی در این زمینه انجام می‌شود. معتبرترین راه، درخواست از طریق خود اینستاگرام است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *