راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

راهنمای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ شهریور, ۱۴۰۲
23 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

استفاده از فرصت‌های مالی موجود در جهان می‌تواند برای ایرانیان کمی چالش‌برانگیز باشد. متأسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی برای افراد ساکن در ایران، امکان استفاده از کیف پول پی پال به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود. شما در افتتاح و استفاده از حساب پی پال نباید هیچ‌گونه اطلاعاتی از کشور ایران وارد نمایید. مهم‌ترین این موارد شماره تلفن است. استفاده از شماره مجازی برای پی پال بهترین گزینه برای این امر خواهد بود.
این مقاله نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به کمک شماره مجازی رایگان برای پی پال، اقدام به افتتاح حساب paypal در ایران نمایید.

پی پال چیست؟

پی پال یک سرویس خدمات پرداخت بین‌المللی است که در سال ۱۹۹۸ توسط پیتر تیل و مکس لوچین با نام confinity تاسیس شد. در اوایل به سوء استفاده بعضی از افراد از این سیستم باعث شد که برخی از دولت‌ها استفاده از آن را ممنوع کنند؛ اما به مرور زمان این شرکت با افزایش امنیت، بررسی تراکنش‌ها و پیروی از قوانین ایالات متحده آمریکا، به رسمیت شناخته شد. پس از گذشت چندین سال نام این شرکت به پی پال تغییر کرد و توسط کمپانی ebay خریداری شد. در حال حاضر پی پال شناخته‌شده‌ترین پلتفرم مالی در جهان است که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند.

 

شماره مجازی برای پی پال

 

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی از انواع خطوط برقراری ارتباط است که مختص به مکانی ثبات نمی‌باشد. از شماره‌های مجازی می‌توان برای برقراری یا دریافت تماس و پیامک با تلفن‌های ثابت، تلفن‌های همراه یا نرم‌افزاری استفاده نمود. استفاده از این ابزار برای کارمندان یا کسانی که در خانه کار می‌کنند بسیار مناسب است.
شماره مجازی امکان برقراری تماس در دستگاه‌های مختلف را بسته به نیاز و انتخاب شما فراهم می‌کند و در صورت لزوم می‌توانید دستگاه مورد نظر برای تماس را در چند دقیقه تغییر دهید؛ همچنین استفاده از این گزینه شما را قادر به فعالیت به صورت ناشناس خواهد کرد؛ به همین دلیل می‌توان از شماره مجازی برای پی پال استفاده نمود.
امروزه، شماره تلفن‌های مجازی محبوبیت شایانی پیدا کرده‌اند. مشاغل، صرف‌نظر از اینکه دفاتر آن‌ها در کجا واقع شده است از آن‌ها برای پذیرش تماس مشتریان در سراسر جهان استفاده می‌کنند.
شماره‌های تلفن مجازی به سیم کارت یا آدرس فیزیکی نیاز ندارند و از فناوری ایمن اینترنت برای برقراری تماس تلفنی بین افراد استفاده می‌کنند. این روش کاملا شبیه برقراری تماس از طریقiMessage ،WhatsApp یا Google Voice است.

 

شماره مجازی پی پال رایگان

 

مبارزه با مشکلات تراکنش‌های بین‌المللی در کشورهای جهان سوم

بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات مالی دارای بستر ارسال و یا دریافت پول به صورت آنلاین هستند. پلتفرم‌هایی مانند WorldRemit،Western Union و MoneyGram ابزارهای مطمئنی را برای ارسال و دریافت پول در سطح جهان، از جمله در کشورهای جهان سوم ارائه می‌دهند؛ اما متأسفانه این موارد از محبوبیت در سطح جهانی برخوردار نیستند.
PayPal ،Skrill و Payoneer نمونه هایی از پلتفرم‌های انتقال پول هستند که توسط بسیاری از مشاغل و سیستم عامل‌های ارائه دهنده کارهای آزاد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ با این وجود این موارد امکان فعالیت به کشوری مانند ایران را نمی‌دهند.
پراستفاده‌ترین موارد ذکر شده Paypal است، سرویسی که در ۲۰۳ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود دسترسی چشمگیر به این پلتفرم، مردم بسیاری از کشورها نمی‌توانند از طریق PayPal به تراکنش‌های مالی بپردازند و حتی برخی موارد امکان افتتاح حساب نیز فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟

شماره تلفن مجازی چگونه کار می‌‌کند؟

یک شماره تلفن مجازی به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از تقریباً هر دستگاه متصل به اینترنت، در هر زمان با هر کسی در جهان ارتباط برقرار کنید؛ بنابراین، قابل درک است که محبوبیت شماره تلفن‌های آنلاین در حال افزایش است. شماره‌ مجازی برای پی پال و سایر سایت‌ها، گزینه‌های ارتباطی انعطاف‌پذیر و لایه‌ای از حریم خصوصی را ارائه می‌دهند، چیزی که بسیاری از افراد نگران آن هستند.
شماره مجازی به شما کمک می‌کند در شرایط مختلف همچون حضور در خانه یا سفر به نقاط مختلف امکان برقراری یا پاسخگویی به تماس‌ها را داشته باشید.

 

شماره مجازی رایگان برای پی پال

 

تماس از طریق پروتکل اینترنت (VoIP)

از رایج‌ترین راه‌ها برای دسترسی به شماره تلفن‌های مجازی استفاده از پروتکل Voice over Internet یا ارائه دهنده خدمات VoIP است. این ارائه‌دهندگان خدمات مبتنی بر ابر به شما امکان برقراری تماس در نقاط مختلف جهان را از طریق اینترنت برای شما مقدور می‌سازد. از مهم‌ترین نقاط ضعف شماره‌های مجازی منوط بودن آن به اینترنت می‌باشد؛ به عبارت دیگر اگر اینترنت قطع شود یا به شکل دیگری در دسترس نباشد، استفاده از سرویس تلفن مجازی برای شما غیرممکن خواهد بود.
لازم به ذکر است استفاده از شماره مجازی رایگان برای پی پال به دلیل اینکه ممکن است تنها یک‌بار به آن نیاز داشته باشد مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نمی‌کند.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

ملاحظات هنگام دریافت خدمات شماره مجازی

یافتن و استفاده از یک شماره مجازی برای پی پال بسیار ساده است؛ با این حال، هنگام آماده شدن برای یافتن یا خرید شماره مجازی برای پی پال، باید عوامل کلیدی را در نظر گرفت. سفیرپیمنت استفاده از شماره مجازی پی پال رایگان را توصیه نمی‌کند؛ زیرا این مورد ممکن است عواقب ناخوشایندی مانند بسته شدن حساب و یا لیمیت شدن موجودی را برای شما به همراه داشته باشد. دقت کنید که استفاده از شماره مجازی برای پی پال به تنهایی باعث لیمیت شدن حساب نخواهد شد؛ اما در صورت استفاده از شماره‌های نامناسب احتمال بروز مشکل برای شما وجود خواهد داشت؛ با این حال در ادامه به شرح نکات پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.

 

دسترسی و استفاده

استفاده از شماره تلفن مجازی برای کسب و کار و دسترسی به آن‌ها، اغلب برای اطمینان از استفاده مناسب و صحیح پرسنل از شماره‌های تجاری ضروری است. ارائه‌دهندگان خدمات معمولاً افزونه‌هایی را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کنند تا به استفاده از خط تلفن بهتر نظارت کنید و از وقوع اتفاقات در اسرع وقت آگاه شوید.

 

قیمت و ارزش برای هزینه

گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه زیادی برای دریافت شماره مجازی پی پال وجود دارد. اگرچه یک سرویس رایگان می‌تواند برای یک کسب‌ وکار کوچک یا استفاده شخصی، گزینه‌ای مناسب باشد؛ اما شرکت‌های بزرگ‌ ملزم به پرداخت هزینه متناسب با نیاز خود افزون بر ساخت شماره مجازی برای پی پال خواهند بود.

 

شماره مجازی رایگان

برخی از ارائه‌دهندگان خدمات مانند Google Voice یک شماره تلفن مجازی رایگان به کاربران ارائه می‌دهند؛ علاوه بر این، با پرداخت هزینه‌ای اندک و ارتقا حساب می‌توانید از چند شماره نیز برخوردار شوید.

 

ساخت شماره مجازی برای پی پال

 

ساخت شماره مجازی برای پی پال

تنها راه دستیابی به خدمات کامل در کشور ایران، داشتن شماره تلفن از کشورهای خارجی با دسترسی کامل به PayPal است. با استفاده از شماره مجازی برای پی پال، می‌توانید یک حساب مستقر در کشور هدف باز کنید. پس از بررسی و تجربه زیاد، سفیرپیمنت راهی برای دریافت شماره مجازی پی پال رایگان ایالات متحده پیدا کرده است که می‌توانید از طریق آن برای ارسال و دریافت پیام‌های متنی و حتی برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت اقدام کنید. بهترین قسمت استفاده از شماره پی پال فیک، امکان افتتاح و تأیید حساب PayPal در ایالات متحده برای دریافت و ارسال پول است.
وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که شماره تلفن‌های ایالات متحده را برای استفاده‌های مختلف ارائه می‌دهند. از مشهورترین این سایت‌ها جهت دریافت شماره مجازی رایگان برای پی پال textnow.com است که در زیر با جزئیات بیشتر این پلتفرم با شما همراه خواهیم بود.

textnow.com

TextNow یک سرویس آنلاین است که شماره تلفن‌های همراه مستقر در ایالات متحده را ارائه می‌دهد. از این پلتفرم می‌توانید برای برقراری تماس و ارسال یا دریافت پیامک استفاده کنید. دقت کنید که شماره رایگان دارای محدودیت‌هایی در ارسال عکس و فیلم و همچنین سرعت برای تماس‌های برقرار شده است؛ اما در صورتی که تنها نیاز به دریافت متن برای تأیید حساب خود در PayPal باشید، این مسئله چندان مهم نخواهد بود.

برای دریافت شماره مجازی برای پی پال ایالات متحده نیاز است که با استفاده از حساب Gmail یا Facebook خود در textnow.com ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام، TextNow درخواست انتخاب یک منطقه از ایالات متحده برای ارائه شماره را خواهد نمود. شما می‌توانید کد منطقه دلخواه خود در ایالات متحده را انتخاب نمایید و TextNow برای آن منطقه شماره‌ای اختصاص داده و شما را به قسمت پیام‌رسانی این شماره مجازی برای پی پال هدایت خواهد کرد.

توجه داشته باشید که افتتاح حساب پی پال آمریکا نیازمند مدارک و طی کردن مراحل بیشتر خواهد بود؛ به همین دلیل استفاده از شماره مجازی آمریکا برای پی پال و افتتاح حساب در این کشور توسط شخص توصیه نمی‌گردد. در صورت تمایل برای افتتاح حساب در سایر کشورها، می‌توانید با گرفتن شماره مجازی آمریکا، حساب PayPal را در کشور دیگری مانند مالزی باز کنید.

برخی مواقع ممکن است TextNow در زمان و مکان مورد نظر شما امکان ارائه شماره را نداشته باشد. در این صورت می‌توانید کد منطقه دیگری را امتحان یا چند ساعت صبر کنید و مجدد جهت اخذ شماره مجازی برای پی پال اقدام نمایید. هنگامی که شماره خود را در اختیار گرفتید، می‌توانید از آن برای ثبت‌نام و تأیید حساب در PayPal استفاده کنید. پیام تأیید از طریق وب سایت TextNow ارسال می‌شود.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت برای پی پال

 

گزینه های دیگر

بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر دسترسی به شماره تلفن در ایالات متحده یا سایر کشورهای جهان را برای شما میسر می‌کنند. سرویس‌های ذکر شده در زیر جایگزین‌های TextNow هستند که می‌توانید جهت دریافت شماره مجازی برای پی پال از آن‌ها استفاده کنید. دقت کنید از این موارد صرفاً امکان استفاده از خدمات پیام‌های متنی را به شما ارائه خواهند داد.

این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

SMS Recieve Free receivesms.cc Recieve sms Online
receivesms.com Call Centric Receive sms now
freephonenum.com getfreesmsnumber.com My Trash Mobile
receive-smss.com freesmsverification.com hs3x.com

اکثر موارد ذکر شده در بالا شماره مجازی پی پال برای آمریکا ارائه می‌دهند و استفاده از آن‌ها برای دریافت شماره از سایر کشورها توصیه نمی‌گردد.

پی پال تا کنون سیاستی جهت بسته شدن حساب‌های افتتاح شده با شماره‌های مجازی اتخاذ نکرده است؛ با این وجود، همان‌طور که در قسمت‌های قبل نیز به آن اشاره شد، سفیرپیمنت استفاده از شماره‌های مجازی رایگان را برای افتتاح و استفاده از حساب توصیه نمی‌کند. فراموش نکنید در صورت مشکوک شدن نسبت به شماره، پی پال در هنگام ورود ممکن است برای شما کد ارسال نماید و در صورت عدم دسترسی مجدد به شماره مجازی پی پال، امکان ورود به حساب برای میسر نخواهد بود.

دقت کنید در صورت نیاز برخی سرویس‌ها با دریافت هزینه‌ای اندک، شماره مجازی برای پی پال را از سراسر جهان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این شماره‌ها برای برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک و سایر ویژگی‌های بدون محدودیت نیز استفاده کنید.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پی پال 

با توجه به اینکه پی پال ایرانیان مقیم کشور را در استفاده از خدمات خود تحریم کرده‌ است، امکان افتتاح حساب و استفاده از خدمات آن برای ساکنین ایران وجود ندارد؛ با این حال سفیرپیمنت تمام موارد مرتبط با پی پال (افتتاح حساب پی پال، خرید با paypal، نقد کردن درآمد ارزی پی پال و…) را پوشش می‌دهد تا شما با خیالی آسوده از امکانات این حساب استفاده کنید. برای ثبت سفارش در امور مرتبط با پی پال کافی است به پنل مراجعه نمایید و در کمترین زمان ممکن از خدمات پی پال استفاده کنید.

نتیجه

شماره تلفن مجازی وابسته به مکان یا موقعیت خاصی نیست و تنها با دسترسی به اینترنت قادر خواهید بود از خدمات آن در تمام نقاط جهان استفاده کنید. این ابزار امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم می‌کند. ابزارهای مختلفی برای ساخت شماره مجازی برای پی پال وجود دارند. ما در این مقاله چند مورد از راهکارهای موجود برای ساخت و خرید شماره مجازی رایگان برای پی پال پرداختیم و موارد مورد نیاز برای رعایت در این زمینه را خدمت شما معرفی کردیم. لازم به ذکر است در صورت استفاده از حساب‌های ارائه شده توسط سفیرپیمنت دیگر نیاز به استفاده از شماره مجازی رایگان برای پی پال نیز نخواهید بود.
در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که پیش از افتتاح حساب پی پال، نسبت به کسب آشنایی در رابطه با لیمیت شدن پی پال اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(23)
   
Hesam Azizi کاربر سایت ۰۴ مهر ۱۴۰۲

ممنون از سایت شما

   
Hesam Azizi کاربر سایت ۰۴ مهر ۱۴۰۲

من یک شماره مجازی رایگان پی پال میخوام
ممنون از سایت شما

   
امید کاربر سایت ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

عالی خیلی خوبه دلارو ب ریال تبدیل میوکنه برنامه عالی هس نصب کنید

   
مهدی احمدی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۲

خدا امواتتون روبیامرزه ک مشکل مردم روحل می کنید

   
ilia کاربر سایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

عالیه از این بهتر نمیشه

   
ilia کاربر سایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

عالیه

   
ایلیا کاربر سایت ۰۸ آذر ۱۴۰۱

سلام و روز به خیر خدمت شما
ممکنه کسی دیگه‌ای هم از این شماره مجازی پی پال که م بخوایم استفاده بکنیم استفاده کرده باشه؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام. در صورتی که شماره تلفن از نظر پی پال قابل قبول نباشه، امکان دریافت کد نخواهد داشت. اما این احتمال هم وجود داره که فرد دیگری قبلا از این شماره برای ساخت اکانت پی پال استفاده کرده باشه.

   
لیدا کرمی قراملکی کاربر سایت ۰۲ آذر ۱۴۰۱

اگر امکانش هست یک شماره بدید که به پیپال را باز کند من نمیتونم برم به پی پال هوا هشت گم گم کنید ممنونم از شما که هستید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    با سلام. لطفا برای این مورد از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

   
لیدا کرمی قراملکی کاربر سایت ۰۲ آذر ۱۴۰۱

اگر امکانش هست یک شماره بدید که به پیپال را باز کند

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام. برای این مورد لطفا مقالات سایت رو مطالعه بفرمایید. با تشکر

   
لیدا کرمی قراملگی کاربر سایت ۲۶ آبان ۱۴۰۱

سلام خوبی ممنونم ازتون که با این کارتون خوبه عالی دستتون درد نکنه

   
توحید کاربر سایت ۱۹ آبان ۱۴۰۱

سلام من با هزار زحمت پی پال و نصب کردم اما نمیتونم شماره مجازی درست کنم. راهکار شما چیه،؟ به نظر شما اگر من یک شماره دائمی آمریکا رو بخرم بهتر نیست ؟؟ اگه آره از کجا بخرم مطمئن تر است. ممنون از مطالب مفیدتان

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ آبان ۱۴۰۱

    سلام و عرض ادب. برای شماره های یکبار مصرف میتونید از سایتهایی که این شماره ها رو به فروش میرسونند استفاده کنید. همچنین میتونید از شماره مجازی آمریکا (گوگل ویس) استفاده کنید. برای تهیه گوگل ویس هم میتونید با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

   
mah کاربر سایت ۰۱ آبان ۱۴۰۱

سلام؛
شماره مجازی بعد از یک مدتی از بین میره یا همیشگیه؟
اگر آی پی پیپالمون از یه کشور باشه و شماره مجازی برای کشور دیگری باشه، برای اکانت پیپالمون مشکلی پیش نمیاد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۴ آبان ۱۴۰۱

    با سلام
    دوست عزیز شماره مجازی یکبار مصرف هستند. اگر اکانت پرسونال میسازید، باید صرفا شماره تلفن همان کشور رو بهش لینک کنید. اما اگر اکانت بیزنس دارید میتونید شماره از هر کشوری به اون لینک کنید. اگر از شماره های مجازی که یکبار مصرف نیستند استفاده کنید، برای دریافت کد در دفعات آتی مشکلی نخواهید داشت.

   
اذرخش بهرامی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام و روز به خیر اگر حساب پی پالمون رو با یک شماره مجازی بسازیم و شماره ازبین بره ممکنه بعدها مشکلی برامون پیش بیاد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    ممکنه در آینده پی پال بخاطر تغییر آی پی یا فعالیت مشکوک بر روی اکانت، از شما بخواد که کد به اون شماره ارسال کنه و اجازه ورود به اکانت رو نده. در این صورت باید با پشتیبانی پی پال در تماس باشید و بهشون اطلاع بدین که به شماره دسترسی ندارید.

   
محمدعلی کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
هیچ راهی نیست که بشه برای ساخت اکانت paypal بدون شماره تلفن اقدام کرد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. خیر دوست عزیز. برای ساخت اکانت پی پال تایید تلفن ضروری است.

   
غزاله کاربر سایت ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

من خیلی دنبال شماره مجازی رایگان پی پال بودم ممنون بابت این محتوای خوب و رایگانتون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    خواهش می کنم؛ خوشحالم که تونستیم به شما مشتری عزیز کمکی کرده باشیم
    سپاس از بازخورد شما