برداشت پول بلاک شده پی پال

برداشت پول بلاک شده از پی پال پس از 180 روز

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

برداشت پول بلاک شده پی پال. پی پال یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های انتقال وجه در دنیا است که کسب‌وکار‌های بزرگ و کوچک از درگاه‌ آن برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. در حال حاضر تقریباً تمام فروشگاه‌های آنلاین از درگاه پی پال استفاده می‌کنند. از دلایل محبوبیت درگاه پرداخت پی پال خدمات محافظت از فروشنده و خریدار است که امنیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد. با این وجود، در راستای امنیت فروشنده و خریدار‌ها، پی پال قوانین ارائه خدماتی دارد که به آن اجازه مسدود کردن حساب‌ها را در هر لحظه می‌دهد. این موضوع دردسر‌های زیادی برای تجارت‌ها ایجاد می‌کند؛ زیرا مبلغ دریافتی آن‌ها برای مدت قابل توجهی مسدود می‌ماند.

در این مقاله دلایل متداول مسدود شدن حساب‌های پی پال را معرفی می‌کنیم. همچنین آموزش برداشت پول بلاک شده در پی پال را ارائه می‌دهیم. پس اگر شما نیز نگران مسدود شدن حساب پی پال هستید یا می‌خواهید فعالیت پی پال خود را شروع کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

دلایل متداول مسدود یا فریز شدن حساب Paypal

دلیل اصلی مسدود شدن مبلغ واریزی به حساب پی پال برای جلوگیری از کلاهبرداری و فعالیت‌های مشکوک مالی است. زمانی که در ازای ارائه محصول یا خدماتی پول دریافت می‌کنید، این مبلغ تا زمان ارائه اطلاعات ارسال محصول و یا تأییدیه ارائه خدمت در پی پال مسدود می‌ماند. این موضوع برای آن است که فروشنده نتواند در فروش خود کلاهبرداری انجام دهد. به این شکل در صورتی خریدار درخواست برگشت وجه کند و دلایل قانع‌کننده ارائه دهد، مبلغ بلاک شده از حساب شما کسر می‌شود. در کنار این، دلایل امنیتی و هویتی نیز می‌تواند باعث مسدود شدن حساب شود که در مقاله دیگر به صورت کامل توضیح داده‌ایم. شما می‌توانید از طریق این لینک به مطالعه آن مقاله بپردازید.

 

بررسی علت‌های مسدود شدن حساب پی پال

 

آموزش برداشت پول بلاک شده پی پال پس از 180 روز

گاهی کاربران به اشتباه گمان می‌کنند که حساب‌شان مسدود است زیرا نمی‌توانند مبلغ دریافتی خود را برداشت کنند. اما واقعیت آن است که مبلغ دریافتی در حالت “Hold” بوده و به اصطلاح مسدود نشده است. پی پال به 2 شکل از دسترسی به مبلغ داخل حساب جلوگیری می‌کند. اولین قدم آن است که تفاوت‌های Hold و Freeze را بشناسیم و روش‌های برطرف کردن هرکدام را بررسی کنیم.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

آموزش برداشت پول هولد شده پی پال

هر مبلغی که به PayPal شما واریز می‌شود به حالت “هولد” یا به عبارت دیگر “نگهداری شده” در می‌آید. به صورت معمول مبلغ هولد تا 24 ساعت قابل برداشت نیست و پس از آن به صورت خودکار آزاد می‌شود. با این وجود ممکن است به دلایل دیگر این مدت نگه‌داری به حتی 45 روز نیز افزایش یابد. نگه‌داری وجه یا همان حالت هولد برای تضمین امنیت خریدار است تا اگر خریدار از محصول یا خدمات دریافتی ناراضی بود، پی پال مبلغ را به او برگرداند. به طور معمول پی پال برای رفع این نوع ضبط پول‌ها، مدارک تأیید ارسال یا مدارک تأیید خدمت طلب می‌کند.

با ارائه مدارکی که نشان دهد محصول یا خدمت به خریدار تحویل داده شده است، وجه هولد شده آزاد می‌شود. برای این کار وارد حساب پی پال خود شوید و بررسی کنید که آیا گزینه آزادسازی پول برای شما فعال هست یا خیر. در صورتی که فعال نباشد پی پال تا 21 روز مبلغ را نگه‌ می‌دارد. در صورتی که امکان آزاد سازی برای شما فعال است، با وارد شدن به بخش آزادسازی می‌توانید مدارک مورد نیاز برای آزادسازی را مشاهده کنید. شما می‌توانید با ارتباط با بخش پشتیبانی تمام وقت پی پال و ارائه مدارک، موجودی خود را آزاد نمایید. البته اگر حساب شما هیچ گردش مالی یا فعالیتی در 30 روز اخیر نداشته باشد، مبلغ موجود به صورت خودکار به حالت هولد در می‌آید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت مجازی paypal پی پال

 

آموزش برداشت پول بلاک شده پی پال

با وجود تمام مزایای درگاه پرداخت پی پال، متأسفانه یکی از اصلی‌ترین معایب استفاده از پی پال آن است که به صورت تصادفی ممکن است حساب شما فریز یا به عبارتی مسدود شود. تنها با یک سرچ ساده از عبارت “حساب پی پال مسدود‌ شده” متوجه خواهید شد که این مشکلی رایج است و تنها به عده خاصی مانند ایرانیان مربوط نمی‌شود. حساب مسدود به معنای آن است که شما امکان ارسال یا برداشت از حساب خود را نخواهید داشت و هر مبلغی که در حساب وجود دارد غیر قابل دسترسی خواهد بود.

 

پرداخت اینترنتی با PayPal در سایت‌های خارجی

 

برخلاف باور افراد، مسدود شدن حساب پی پال از روی خصومت شخصی یا ایرانی بودن صاحب حساب نیست. پی پال برای جلوگیری از فعالیت‌های کلاهبرداری و پول‌شویی، در صورت مشاهده هرگونه عملیات مشکوک به صورت خودکار حساب را تا برطرف شدن موضوع مسدود می‌کند. برای مثال اگر تا به حال مبالغ کمی واریز و برداشت داشته‌اید و ناگهان مبلغی مانند 5000 دلار به حساب شما واریز شود، حساب شما مسدود خواهد شد. موارد زیر بعضی از دلایل مسدود شدن حساب هستند.

  1. افزایش غیرمعمول در حجم تراکنش حساب شما
  2. دریافت مبلغ هنگفتی در حساب شما
  3. شکایات مشتریان به پی پال علیه کسب‌و‌کار شما
  4. ورود به حساب کاربری خود از یک مکان مشکوک
  5. امتیاز اعتباری پایین
  6. نقض قرارداد کاربر پی پال
  7. دریافت درخواست‌های زیاد بازپرداخت یا استرداد وجه از مشتریان
  8. استفاده از آدرس IPهای متفاوت برای دسترسی به حساب
  9. اطلاعات شخصی نادرست یا قدیمی در حساب PayPal شما
  10. استفاده از حساب پی پال تایید نشده

 

چرا حساب پی پال مسدود می شود

 

ادامه بررسی برداشت پول بلاک شده در PayPal

برای آزادشدن حساب خود اول وارد اکانت پی پال شوید. پس از ورود در صورت مسدود شدن حساب به بخش مرکز رفع مشکلات هدایت خواهید شد. در این قسمت دلایل احتمالی مسدود شدن حساب و مدارک مورد نیاز برای آزاد کردن حساب به شما قابل بررسی است. به دقت اطلاعات را مطالعه و اقدامات لازم را طبق دستورالعمل انجام دهید. فراموش نکنید که می‌بایست مدارک درخواست شده از طرف پی پال را آپلود کنید. پس از آن منتظر ایمیل بررسی از طرف تیم پشتیبانی باشید.

در صورتی که پی پال درخواست شما را نپذیرد، حساب شما برای 180 روز مسدود باقی می‌ماند. برای آن که بتوانید به وجوه باقی مانده در حساب دسترسی پیدا کنید می‌بایست 180 روز (6 ماه) منتظر بمانید. قطعاً 6 ماه زمان زیادی برای آزادسازی مبالغ مسدود است و برای تسریع این فرایند می‌توانید با پشتیبانی مشتریان پی پال تماس بگیرید و مدارک اضافی را که ممکن است از شما بخواهند ارسال کنید. با این وجود، برخی از کسب‌وکار‌ها موظف هستند برای آزادسازی مبالغ خود 6 ماه منتظر بمانند. همچنین اگر حساب پی پال شخصی داشته باشید و بیش از 20 هزار دلار گردش مالی انجام دهید، حساب شما مسدود می‌شود و می‌بایست حساب خود را به تجاری ارتقا دهید.

شایان ذکر است که اگر حساب شما به دلیل فعالیت‌های غیر قانونی مسدود باشد، این راه حل‌ها کمک آن‌چنانی به شما نخواهند کرد و می‌بایست پس از 6 ماه تمام وجه را برداشت کرده و از استفاده دوباره از آن حساب صرف نظر کنید.

 

رفع مسدودیت پی پال با سفیرپیمنت پس از 180 روز

 

خدمات سفیرپیمنت در رفع لیمیت پی پال

از آنجایی که لیمیت حساب‌های پی پال رایج است و دغدغه بزرگی برای کاربران ایجاد می‌کند. سفیرپیمنت برای ارائه خدمات رفع لیمیت پی پال به کاربران آماده است. سفیر‌پیمنت با در اختیار داشتن متخصصینی زبده، تمام مراحل ارتباط با پشتیبانی را به صورت تخصصی انجام می‌دهد تا در صورت امکان، هرچه سریع‌تر حساب پی پال شما رفع لیمیت شود. برای استفاده از خدمات رفع لیمیت سفیرپیمنت از این لینک و یا از طریق پنل کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت پشتیبانی سفیرپیمنت با شما ارتباط برقرار کنند.

 

بررسی نهایی برداشت پول بلاک شده پی پال

 

جمع‌بندی

پی پال نامی آشنا در زمینه پرداخت‌های اینترنتی است. این درگاه پرداخت در طی سال‌های فعالیت خود به آوازه‌ای جهانی دست پیدا کرده است. امروزه تمام فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های فروش از درگاه پرداخت پی پال استفاده می‌کنند. از این‌رو، پی پال به گزینه‌ای مناسب برای فریلنسر‌ها تبدیل می‌شود. با این وجود پی پال عاری از مشکل و دغدغه نیست. پی پال سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای در مقابل کلاهبرداری‌های آنلاین دارد و به صورت رایج حساب‌ها را به دلیل فعالیت مشکوک مسدود می‌کند. این موضوع اصلی‌ترین دغدغه استفاده از پی پال برای تمام کاربران جهان است.

در این مقاله دلایل عمده مسدود شدن حساب و انواع مختلف فریز شدن دارایی را معرفی کردیم. همچنین روش‌های برداشت پول بلاک شده پی پال را برای هر مورد آموزش دادیم. به طور کلی، اصلی‌ترین راه برطرف کردن مشکل لیمیت شدن حساب، ارتباط با واحد پشتیبانی پی پال است که می‌تواند کاری پرچالش برای مردم باشد. از این‌رو، می‌توانید از طریق پنل کاربری از خدمات رفع لیمیت پی پال سفیرپیمنت استفاده کنید تا مشکل به وجود آمده در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود. متخصصین سفیرپیمنت تمام دانش و تلاش خود را برای رفع هرچه سریع‌تر مشکل به کار خواهند گرفت.

چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ برداشت پول بلاک شده پی پال

مشکل مسدود شدن حساب فقط به کاربران ایرانی اختصاص ندارد و دغدغه‌ای جهانی است. عمده‌ترین دلیل مسدود شدن حساب، فعالیت‌های مشکوک یا گردش حساب غیر معمولی است. با این وجود، استفاده از IP ثابت غیرایرانی توصیه می‌شود.
بهترین راه رفع مشکل، ارتباط با واحد پشتیبانی پی پال و ارائه مدارک مورد نیاز است.
در صورتی که درخواست رفع لیمیت شما پذیرفته نشود، موجودی شما برای 180 روز مسدود باقی می‌ماند و پس از آن می‌توانید موجودی خود را برداشت کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *