کیف پول پی پال

همه چیز در مورد ساخت کیف پول پی پال در ایران

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
5 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

در زمان قدیم مردم برای خرید یک کالا در سراسر جهان فقط از طریق انتقال پول و حواله‌های بانکی اقدام به انجام این کار می‌کردند. حال امروزه با ساخت یک کیف پول پی پال به راحتی می‌توانید تمامی نیازها و خریدهای اینترنتی را در سریع‌ترین زمان ممکن صورت دهید. در این مقاله به ارائه توضیحات کاملی در رابطه با پی پال و نحوه باز کردن حساب به شما دوستان عزیز می‌پردازیم.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

پی پال پلتفرمی است که در‌های بیشماری را به روی میلیون‌ها کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان باز کرده است. در سال ۲۰۲۳، پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران 6.7 درصد افزایش یابد و به 223.3 میلیون نفر برسد، قبل از اینکه این تعداد مجدداً با ۶ درصد افزایش در سال ۲۰۲۴ مرز 236.7 میلیون نفر را رد کند. پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که افراد و مشاغل را قادر می‌سازد تا به صورت امن و از طریق اپلیکیشن تلفن و وب سایت پول ارسال و دریافت کنند. پی پال هر روز به طور متوسط ۴۱ میلیون تراکنش را پردازش می‌کند که این مقدار نسبت به سال ۲۰۱۹، در حدود ۲۱ درصد افزایش یافته است. اگر پی پال با حساب بانکی یا کارت اعتباری شما لینک داده می‌شود، می‌توان از این سیستم برای تجارت الکترونیک نیز استفاده کرد. paypal از طریق وب، برنامه تلفن همراه یا حضوری قابل دسترسی است و به عنوان واسطه‌ای برای ایمن نگه داشتن اطلاعات بانکی شما عمل می‌کند.

چه کسی از پی پال استفاده می‌کند؟

همه افراد می‌توانند از پی پال استفاده کنند. پی پال بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان و ۲۹ میلیون حساب تجاری دارد. از تأسیس این شرکت چندین دهه می‌گذرد و به طور رسمی به عنوان بهترین گزینه پرداخت دیجیتال برای eBay محبوبیت پیدا کرده است. اکنون، پس از دهه‌ها خدمت، PayPal تقریباً توسط هر نوع شرکت و مصرف‌کننده استفاده می‌شود.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

PayPal چگونه کار می‌کند؟

پی پال به عنوان یک واسطه بین شما و یک بانک کار می‌کند. کاربر یک حساب بانکی یا کارت اعتباری را به سیستم پی پال اضافه می‌کند و هر زمان که پرداخت آنلاین انجام می‌دهد، می‌تواند انتخاب کند که تراکنش از کدام حساب انجام شود. همه تراکنش‌ها به جای بانک شما از طریق پی پال پردازش می‌شوند. هر پولی که دریافت می‌کنید در حساب PayPal شما قرار می‌گیرد و می‌تواند برای تجارت الکترونیک استفاده شود یا به حساب بانکی شما منتقل شود. موجودی حساب PayPal شما همچنین می‌تواند با یک حساب بانکی یا کارت اختصاص داده شده تکمیل شود. برای افراد، پی پال انتقال پول ساده، کارت‌های نقدی/اعتباری، نقدینگی چک و خدمات چک الکترونیکی را ارائه می‌دهد. برای بازرگانان، پی پال خدمات متنوعی با نرخ‌های رقابتی، بدون قرارداد‌های بلندمدت دارد که شامل ویژگی‌هایی مانند حمل و نقل پی پال، صورت‌حساب، سرمایه در گردش و حتی وام‌های پی پال است. راه‌اندازی حساب پی پال رایگان است، اما هزینه‌های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پی پال (Paypal) چیست و چگونه کار می‌کند؟

کیف پول پی پال چیست؟

برای استفاده از خدمات مالی PayPal، ابتدا باید در paypal.com ثبت‌نام کنید. پس از ایجاد موفقیت‌آمیز حساب پی پال، موجودی حساب شما صفر است و باید حساب خود را شارژ نمایید. پس از افزایش موجودی کیف پول خود از ارزهای مختلف پی پال استفاده کنید و پرداخت‌هایتان را انجام دهید. سرویس شارژ پی پال در صرافی سفیرپیمنت امکان شارژ کردن کیف پول پی پال را به شما ارائه می‌دهد. کیف پول paypal دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی است، بنابراین یکی از امن‌ترین راه‌ها برای انتقال پول در جهان به حساب می‌آید. کیف پول الکترونیکی پی پال بسیار سریع است و می‌توانید از خریدهای آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید. کیف پول پی پال یک حساب واقعاً مجازی است و می‌توانید‌ روی اعتبار آن حساب نمایید.

انواع کیف پول پی پال

کیف پول پی پال دارای دو نوع حساب است در زیر به شرح آن می‌پردازیم:

حساب پرسونال پی پال

حساب شخصی، یکی از انواع حساب‌های پی پال است که برای خرید از وب‌سایت‌های خارجی و انتقال پول به کشورهای مختلف در اسرع وقت استفاده می‌شود. بسیاری از افراد در سراسر جهان به طور معمول از این حساب برای انجام مبادلات ارزی خود استفاده می‌کنند؛ زیرا علاوه بر امنیت بالا، تراکنش‌های مالی در کمترین زمان نیز انجام می‌گردد.

حساب بیزینس

یک حساب تجاری مانند یک حساب شخصی به کاربران این امکان را می‌دهد که در محیطی امن پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند. این حساب برای خرید آنلاین و سایر نهادهای تجاری مناسب است؛ همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تحت نام یک شرکت یا گروه تجارت کنید. اکانت بیزینس نیز ویژگی‌های زیادی مانند پذیرش پرداخت در وب‌سایت، ارسال و دریافت پرداخت به همه حساب‌ها در 203 کشور مختلف را ارائه می‌دهد؛ با این وجود می‌توانید از طریق کارت اعتباری به حساب PayPal خود دسترسی داشته باشید.

نحوه ساخت کیف پول پی پال

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است به وب‌سایت PayPal مراجعه کنید یا اگر برنامه روی گوشی هوشمند شما نصب شده است به برنامه PayPal مراجعه نمایید. بازکردن حساب پی پال از طریق زیر انجام می‌گیرد. در هر صورت، یادآوری این نکته ضروری است که به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران با آی‌پی‌های ایرانی نمی‌توانید اقدام به ساخت حساب پی پال کنید و این محدودیت شما را از ساخت کیف پول پی پال باز می‌دارد.

ساخت کیف پول پی پال

توجه داشته باشید که اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید، بسته به فیلترشکنی که به سایت پی پال متصل کرده‌اید، URL بسته به کشور و زبان سایت تغییر می‌کند. در مراحل زیر می‌توانید کشور مورد نظر را انتخاب نمایید.

برای شروع مطابق شکل دکمه “Sign Up for Free” و یا “Sign Up” را انتخاب کرده تا وارد صفحه‌ی مربوط به ثبت‌نام شوید.

پی پال چیست

در این مرحله شما وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید یکی از انوع حساب‌ها را برای ساخت کیف پول پی پال انتخاب کنید. مطابق آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، از دو نوع حساب پرسونال و بیزینس، باید یکی را انتخاب کنید.

paypal

در این مرحله از ساخت کیف پول پی پال، پس از انتخاب نوع اکانت از شما خواسته می‌شود که شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس کد تأییدی که برای شما ارسال می‌گردد را وارد نمایید. دوستان عزیز مراقب باشید! به دلیل وجود تحریم‌ها، شماره تلفن‌های ایرانی هرگز پذیرفته نمی‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود در این مرحله از سیم‌کارت بین‌المللی استفاده کنید. پی پال

در این قسمت باید ایمیل، نام، نام خانوادگی، رمز عبور خود را وارد کرده و رمز عبور را تکرار نمایید. برای امنیت بیشتر، توصیه می‌کنیم یک ایمیل جدید برای حساب PayPal خود ایجاد کنید و از ایمیل‌هایی که در جای دیگری استفاده کرده‌اید برای ایجاد PayPal استفاده ننمایید؛ همچنین هنگام واردکردن ایمیل خود، مطمئن شوید که ایمیل را به درستی وارد کرده‌اید، زیرا تمام اعلان‌های برداشت و واریز به این ایمیل ارسال می‌گردد؛ همچنین یک رمز عبور امن برای PayPal بسازید تا کسی به راحتی وارد حساب شما نشود و امنیت حسابتان حفظ گردد.

حساب پی پال شخصی
در این مرحله از ساخت کیف پول پی پال، باید کد پستی، شماره تماس، آدرس، نام شهر، تاریخ تولد، ملیت خود را وارد کنید و در نهایت اگر می‌خواهید ایمیل‌های تبلیغاتی دریافت کنید، آن را انتخاب کرده و قوانین زیر را بپذیرید: با انتخاب گزینه موافقم و ایجاد حساب کاربری، مرحله ششم را نیز با موفقیت انجام خواهید داد؛ همچنین در این مرحله توجه داشته باشید که آدرس‌های داخل ایران پذیرفته نمی‌شود و باید در این مرحله از آدرس خانواده یا دوست خود که در کشو‌رهای دیگر زندگی می‌کنند استفاده کنید یا از وب‌سایت‌های تولید کننده آدرس استفاده نمایید.

حساب پی پال شخصی

با وارد کردن صحیح اطلاعات و رفتن به مرحله بعد تقریباً می‌توان گفت که قسمت اصلی ساخت کیف پول پی پال به پایان رسیده است و شما با موفقیت یک حساب پی پال ایجاد کرده‌اید. این بخش دو سرویس اصلی را برای استفاده از PayPal برای شما مشخص می‌سازد و می‌توانید با کلیک روی قسمت افزودن کارت برای استفاده بعدی، کارت بانکی خود را به حساب خود متصل کنید.

پی پال آمریکا
نکته بسیار مهم این است که شما قبل از اضافه کردن کارت نمی‌توانید اکانت پی پال خود را تایید کنید و اکانت شما عملا غیر قابل استفاده است. برای تأیید حساب پی پال خود به کارت اعتباری نیاز دارید. اگر مسترکارت یا ویزا کارت ندارید، نگران نباشید. می توانید آن را به ما بسپارید. مجموعه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن حساب پی پال شما را تأیید می‌کند.

نحوه شارژ کیف پول پی پال

دو راه برای شارژ کردن حساب پی پال وجود دارد. لازم به ذکر است که این روش‌ها با کارت‌های بانکی ایرانی و یا با حساب‌ها‌ داخل ایران امکان پذیر نیست. برای این کار باید به عنوان واسطه به یکی از روش‌های پرداخت بین‌المللی دسترسی داشته باشید.

پرداخت کارت اعتباری پی پال

برای شارژ و تأیید حساب پی پال خود به یکی از این انواع کارت‌های اعتباری نیاز دارید. کارت‌های اعتباری می‌توانند ویزا کارت، مسترکارت فیزیکی یا هر یک از انواع کارت مجازی باشند. کارت‌های مجازی دو ویژگی خوب دارند. اول، کارت‌های مجازی فقط می‌توانند برای باز کردن و تأیید حساب PayPal استفاده شوند؛ به عبارت دیگر، به دلیل اینکه گیفت‌کار‌ت‌ها امکان پذیرش حواله را ندارند و فقط یک بار شارژ می‌شوند، امکان واریز دلار پی پال روی این کارت‌ها وجود ندارد. نکته دوم استفاده از این روش است که افتتاح حساب پی پال و تأیید آن فقط با استفاده از گیفت‌کارت‌هایی مانند ویزا کارت مجازی امکان پذیر است؛ به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید حساب پی پال خود را با انواع گیفت‌کارت تأیید کنید. برای دریافت کارت اعتباری باید حساب ارزی باز کنید؛اما نگران نباشید شما از طریق سفیرپیمنت می‌توانید به این کارت‌های اعتباری دست یابید. اگرچه شرایط بین‌المللی مانع از افتتاح حساب پی پال توسط شهروندان ایرانی می‌شود؛ اما این امر از طریق خدمات مجموعه ما قابل دستیابی است.

شارژ کیف پول پی پال با واسطه

بهترین راه برای افزودن موجودی حساب پی پال خود استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین خدمات ارزی ایرانی است. با خدمات مجموعه ما می‌توانید حساب پی پال خود را بدون مشکل خاصی شارژ کنید.

ارزهای پیشتیبانی کننده از کیف پول پی پال

همان‌طور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، نام دیگر حساب پی پال، کیف پول پی پال الکترونیکی است. در زمانی که شما آن را با یکی از ارزهای مختلف شارژ کنید، می‌توان گفت، یکی از انواع کیف پول پی پال را استفاده کرده‌اید. امروزه پی پال از ارزهای بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند که شرح آن به صورت زیر است:
دلار استرالیا (AUD)
برزیل (BRL)
پوند انگلیس (GBP)
دلار کانادا (CAD)
چک (CZK)
کرون دانمارکی (DKK)
یورو (EUR)
دلار هنگ کنگ (HKD)
فورینت مجارستان (HUF)
اسرائیل (ILS)
ین ژاپن (JPY)
پزوی مکزیک (MXN)
دلار تایوان (TWD)
دلار نیوزیلند (NZD)
کرون نروژی (NOK)
پزوی فیلیپین (PHP)
زلوتی لهستانی (PLN)
روبل روسیه (RUB)
دلار سنگاپور (SGD)
کرون سوئدی (SEK)
فرانک سوئیس (CHF)
بات تایلندی (THB)
دلار آمریکا (USD)

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

خدمات سفیرپیمنت در حوزه کیف پول پی پال

مجموعه ما این افتخار را دارد تا بهترین خدمات ارزی را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما هم‌میهنان عزیز ارائه کند. چنانچه قصد خرید پی پال و یا ساخت کیف پول آن را دارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت safirpayment مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن پاسخگوی شما هستند و تمامی خدمات و حساب‌های غیر قابل دسترس را برای شما در دسترستان قرار می‌دهند. قبل از خرید هر حساب می‌توانید با مشاورین مجموعه به صورت رایگان مکالمه کنید تا از اطلاعات و آگاهی کافی برای افتتاح حساب پی پال و یا ایجاد کیف پول پی پال مطمئن شوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(5)
   
روهام بختیاری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

مقاله بسیار مفید و با ارزش بود.

   
کیانوش بیاتی کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سلام
در حالی که امکان افتتاح کیف پی پال به صورت رایگان وجود داره چرا باید 4 تا 5 میلیون تومان برای اینکار هزینه کنم؟
از طرفی نمی دونم چطور با این کیف کار می کنند. درسایت شما فیلمی در این خصوص پیدا نکردم.

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر
    افتتاح و وریفای کامل حساب پی پال برای ایرانیان کار سختی هست و بایستی چندین مرحله را پشت سر بذارید
    از طریق مقالاتی که در سایت هست، می‌توانید اطلاعات مفیدی راجع به حساب پی‌پال کسب کنید
    با احترام

   
علی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

اگه بتونید حساب منو وری فای کنید ک عالیه و من الاه توفیق

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام. لطفا برای این مورد از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید