پی پال اجاره ای

بهترین روش تهیه پی پال (paypal) اجاره ای

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
10 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

چه بخواهیم و چه نخواهیم قیمت دلار چند برابر ریال هست و کسانیکه در شرکت‌ها حقوق‌های ثابتی دریافت می‌کنند و یا حتی پروژه‌هایی را می‌گیرند؛ با این افزایش قیمت‌ها شرایط زندگی برایشان سخت شده؛ بهترین راه برای وقف دادن خود با این شرایط، کسب درآمد دلاری است؛ کسب درامد دلاری پی پال نیز ممکن است. این فرآیند مستلزم یکسری از امکانات مثل اجاه پی پال (پی پال اجاره ای) بوده، که در ادامه بررسی می‌کنیم.

اولین شرط مود نیاز برای وارد شدن به این حوزه، داشتن مهارتی است که در بازارهای خارجی بابت آن پروژه تعریف می‌کنند. مهارت‌هایی مانند طراحی لوگو، طراحی سایت و …. اینگونه آموزش‌ها را می‌توانید از طریق سایت‌های آموزش محور مجازی مثل udemy،evanto و … کسب کنید.

دومین شرط مورد نیاز بعد از گرفتن پروژه متناسب با مهارت خود، داشتن حساب پی پال است که بتوانید درآمد خود را دریافت کرده و به ریال تبدیل کنید. در ادامه روش‌های ساخت حساب و  تهیه پی پال اجاره ای را برای شما توضیح خواهیم داد؛ پس اگر شما نیز به دنبال روشی برای تهیه پی پال اجاره ای هستید تا پایان این متن همراه ما باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

پی پال چیست؟

اولین لازمه قبل از افتتاح حساب پی پال و یا اجاره حساب پی پال و یا اجاره حساب پی پال، کسب اطلاعات درباره چیستی پی پال خواهد بود. پی پل که در فرهنگ لغت عامیانه فارسی به صورت اشتباه پی پال جا افتاده است، یک سیستم پرداخت ارزی بین المللی بسیار معتبر است که توسط اکثر سایت‌های اینترنتی معتبر شناخته شدهو انجام تراکنش‌های ارزی در آن فارغ از چیستی ارز مبدا و مقصد و به نحو دلخواه کاربران انجام می‌شود. اگر برای شما اتفاق افتاده که قصد خرید خدمات یا محصولی از خارج مرزهای ایران داشته باشید و یا اینکه قصد فروش محصول یا خدمات خود به شخصی خارج از کشور را بکنید؛ حتما به خدمات ارزی بین المللی نیاز خواهید داشت.

پی پال یکی از ارائه دهندگان خدمات ارزی با کیفیت بالا و کاربری آسان است. با استفاده از پی پال شما می‌توانید وجه مورد نظر خود را کارت به کارت کرده و یا از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. paypal خدمات کم‌نظیر دیگری نیز دارد ولی چیزی که این سیستم پرداخت بین المللی را متمایز می‌کند، سهولت استفاده آن است. پی پال یک شرکت مستقر در خاک آمریکا است که از سال 1999 کار خود را آغاز کرده و در سال 2001 پس از ادغام با یک شرکت مالی بر سر زبان‌ها افتاد.

paypal در ابتدای آغاز فعالیت خود دچار مشکلات عدیده‌ای از قبیل استفاده هکرها و کلاه‌برداران اینترنتی از آن شد. استفاده از خدمات این شرکت در همان ابتدای کار توسط دولت آمریکا ممنوع اعلام شد؛ دیری نپایید که پی پال با ایجاد یک ساز و کار درست و رعایت قوانین مالی آمریکا و بین الملل توانست، رضایت‌مندی حداکثری مردم و دولت‌ها را به دست آورد و این آغازی بر شهرت این سیستم پرداخت ارزی بود.

همانطور که از مطالب فوق استنباط می‌شود از عمر پی پال زمان زیادی نمی‌گذرد و شاید به همین دلیل واضح و جدید بودن این شرکت خدمات مالی بین المللی از امکانات فراوان و راضی کننده‌ای برخوردار است. برای مثال استفاده از اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به خدما پی پال ممکن است و یا تراکنش‌های مالی به راحتی در آن ثبت شده و بعدا قابل بررسی و پیگیری است. یکی دیگر از مزیت‌های پی پال رایگان بود کارمزد تراکنش‌های آن برای انتقال وجه است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت پی پال

 

ساخت و خرید حساب پی پال

ساخت حساب پی پال برای افراد داخل کشور امری غیر ممکن است و شما برای ساخت حساب یی پال نیاز به مدارک اقامتی خارج از کشور ایران هستید و خب این امکان برای همه فراهم نیست که بتوانند مدارکی متناسب با اطلاعات خود در خارج از کشور تهییه کنند؛ ولی جای نگرانی نیست، چون سفیرپیمنت حساب‌هایی را برای فروش در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود حساب ‌های پی پال قدیمی و جدید را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که تمام حساب‌ها کانفرم شده، هویت دارنده حساب به تایید رسیده است و قدرت بالایی برای دریافت مبالغ فریلنسری را دارند.

ولی افرادی هم هستند که شاید در اوایل کار خود نیاز ندارند که یک حساب کاملا وریفای شده را برای گرفتن درگاه پی پال تهییه کنند (برا مطالعه بیشتر درباره مراکز خرید با پی پال مقاله آن را مطالعه نمایید). برای همین منظور سفیرپیمنت حساب‌هایی را برای این افراد درنظر گرفته است که می‌توانند به سادگی آنها را اجاره کنند و از خدمات پی پال بهره‌مند شوند.

اجاره حساب پی پالپی پال اجاره ای چیست؟

اجاره حساب پی پال موضوع بسیار جذابی هست که می‌تواند برای بعضی از کسب و کارها ارزشمند باشد. صرافی‌هایی وجود دارند که حساب‌های پی پال خود را به افرد متقاضی اجاره می‌دهند؛ البته باید اطمینان خاطر کنید که حساب‌ اجاره شده معتبر باشد؛ تا اینکه خدای ناکرده حساب مسدود و پول شما بلوکه نشود؛ البته خوشبختانه سفیرپیمنت حساب‌های پی پال قدرت‌مندی دارد که در صورت رعایت نکات ضروری، لیمیت یا بلاک نمی‌شود. (برای دانستن بیشتر حتما مقاله جامع لیمیت شدن پی پال را مطالعه نمایید)

پی پال اجاره ای بدین صورت است که شما اطلاعات حساب پی پال اجاره شده را نظیر شماره حساب، زیپ کد و… دریافت کرده و در درگاه فروشگاه‌ های اینترنتی و سایت‌های فریلنسری وارد می‌کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات ورود به حساب پی پال تحت اختیار کاربران قرار داده نمی‌شود؛ زیرا VPS تحت اختیار صرافی بوده و ممکن است کاربر با IP ایران یا غیر مشابه وارد حساب شود و حساب پی پال به دلیل آی پی ایران بلاک شود.

حتما شما برای گرفتن درگاه پی پال نیاز به خرید یا افتتاح یک حساب پی پال با VPS ندارید؛ فقط کافی است تا اطلاعات کسب و کار خود را تحت اختیار شرکت‌هایی قرار دهید که حساب پی پال اجاره می‌دهند. شما معمولا باید نزد اجاره دهنده، معتبر بودن کسب و کار خود را اثبات کنید؛ زیرا پی پال بر روی تراکنش‌ها حساس است و به همین دلیل باید خیال اجاره دهنده از تراکنش‌ها و کسب و کارتان آسوده شود.

البته لازم به ذکر است که انتقال پول با پی پال دارای کارمزدهای مخصوص به خود است. بنابراین برای ورود به دنیای بزرگ پی پال مقاله کارمزد پی پال را مطالعه نمایید.

تمام واریزها در حساب پی پال ثبت می‌شود و جای نگرانی برای کم و کسر شدن درآمدتان وجود ندارد.

پی پال اجاره ای در چه شرایطی استفاده می‌شود؟

همانطور که در گذشته ذکر شد، استفاده از حساب پی پال اجاره‌ای با ریسک‌هایی رو به رو است؛ بنابراین اگر قصد استفاده از این نوع حساب پی پال را دارید باید از یک ارائه دهنده معتبر استفاده کنید. ممکن است حساب پی پال پیشنهاد شده بن باشد که در این صورت تراکنش مالی شما بلاک خواهد شد و وجه دریافتی یا پرداختی از دسترس شما خارج می‌گردد.

سفیر پیمنت اجاره حساب پی پال را تنها در شرایطی خاص مناسب می‌داند. اگر شما پرداخت‌های مالی فراوانی دارید و یا جا به جایی وجه به صورت بین المللی را زیاد انجام می‌دهید، بهتر است اقدام به افتتاح حساب پی پل کنید. در صورتی که تراکنش مالی شما مقطعی و موردی است، استفاده از حساب پی پال اجاره ای کار درستی است. نکته قابل توجه اینکه در صورت درخواست اجاره حساب پی پال از قبل بن بودن یا اعتبار حساب را توسط کارشناسان سفیرپیمنت چک کنید.

اجاره حساب پی پال (Paypal) از سفیرپیمنت

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، حساب‌های پی پال باید از اعتبار مناسبی برخوردار باشند؛ تا اینکه خدای ناکرده درآمدتان از بین نرود. در واقع اگر حسابی احراز هویت نشده باشد یا اینکه قبلا فعالیت‌های مشکوکی داشته و اکنون لیمیت شده باشد مناسب برای استفاده نخواهند بود.

سفیرپیمنت حساب‌های کارکرده و وریفای شده بیزنس خود را برای ایجاد درگاه پی پال بر روی وب‌سایتتان استفاده می‌کند؛ تا بتوانید به راحتی  درگاه بین‌المللی برای وب‌سایت خود داشته باشید. سفیرپیمنت به دلیل فعالیت در حوزه فریلنسینگ دغدغه‌های فریلنسرهای عزیز را به خوبی درک می‌کند و درآمد کسب شده شما عزیزان را با قیمتی مناسب خریداری کرده و به حساب ایرانی‌تان واریز خواهد کرد. تیم سفیرپیمنت ارائه دهنده خدمات بی‌نظیر دیگری در زمینه پی پال نظیر خرید پی پال، افتتاح حساب پی پال، خرید و فروش پی پال کار کرده، آموزش نحوه استفاده از پی پال در ایران، آموزش کاربرد پی پال و… است که در صورت نیاز به هر یک از خدمات فوق می‌توانید با تیم پشتیبانی سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سرویس پی پال یک سرویس بین‌المللی است که بستری امن برای انتقال پول در میان کشورهای دنیا فراهم کرده است. این سرویس به شما کمک می‌کند تبادل مالی با سراسر دنیا برقرار کرده و ضمن خرید از سایت‌های خارجی حتی درآمد ارزی خود از راه‌های مختلف از جمله فریلنسری را نیز به این شیوه دریافت نمایید. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی که علیه کشور ایران وضع شده است، سال‌ها است که پی‌پال خدمات خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده و این دسته از کاربران اجازه استفاده از پی‌پال را ندارند. در چنین شرایطی واسطه‌هایی برای کمک به شما آماده شده‌اند تا در این مسیر برای برداشتن موانع همراهتان باشند.

در این مقاله ضمن اعلام محدودیت‌هایی که برای استفاده از پی‌پال وجود دارد و توضیح تهیه پی پال اجاره ای تیم سفیرپیمنت را نیز به شما معرفی کردیم. مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی، انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین را با سرعت و کیفیت بالا ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت هر گونه خدمات ارزی و حتی تهیه پی پال اجاره ای با پشتیبانی این مجموعه ارتباط گرفته و درخواست خود را آن‌ها ارجاع دهید. کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن درخواست شما را پاسخ داده و خدمت مورد نظر را دریافت خواهید کرد. در صورتی که قبلا تجربه استفاده از حساب پی‌پال را داشته‌اید و یا از یک حساب اجاره‌ای استفاده کرده‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ضمنا می‌توانید سوالات خود در رابطه با موضوع این مقاله را نیز در بخش نظرات بپرسید تا کارشناسان ما پاسخ آن‌ها را ارائه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(10)
   
مرجان مردامند کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بسیار مقاله بی نظیر بود.

   
لیدا کرمی قراملگی کاربر سایت ۲۹ آبان ۱۴۰۱

سلام خوبین ممنونم ازتون اگه ممکنه بهم بگید من ببینم حساب پی پال را بنویسم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    با سلام. لطفا از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

   
مراد عرب بیگی کاربر سایت ۲۵ تیر ۱۴۰۱

سلام. خیلی ممنون یکی تز بهترین مقالاتی بود که در زمینه اجاره حساب پی پال خونده بودم 🙏🏻

   
محمد اصلانی کاربر سایت ۱۵ تیر ۱۴۰۱

سلام این حساب پی پال اجازه ای که فرمودین فقط به یک نفر درگاهش اختصاص داده میشه یا اینکه ممکنه افراد دیگه ای هم از اون حساب استفاده کنن؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام و عرض ادب

    وابسته به نظر کارشناسان سفیرپیمنت است اما با توجه به محدودیت‌ها و قوانین سخت‌گیرانه پی‌پال، در ۹۹ درصد مواقع هر حساب به یک بیزنس اختصاص داده می شود

   
محمد صولتی کاربر سایت ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

سلام دوست گرامی.وقت بخیر
اولا بفرمایید هزینه اجاره‌ی پی پال که قدرت جذب بالاتر از هزار دلار را داشته باشد چقدر است.

ثانیا .نحوه پرداخت این اجاره به چه صورت خواهد بود.یعنی کی باید این اجاره را پرداخت نماییم.

ثالثا. چطور مبالغ موجود در حساب را شما تبدیل به ریال می فرمایید. ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و عرض ادب
    قیمت‌گذاری حساب های کارکرده پی پال وابسته به سن، میزان کارکرد، مدارک، تعداد دفعات لیمیت و آن لیمیت شدن و… بستگی داره
    در ابتدا باید بیزنس کسب و کار به صورت کامل بررسی شود و سپس حساب یا حساب های پی پال مورد نیاز به صورت فروشی یا اجاره ای تحویل داده بشه
    سوال دوم و سوم در ارتباط با نحوه پرداخت و تسویه، توافقی‌ست و برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید و یا از طریق پنل کاربران تیکت ارسال کنید

   
احسان فدایی کاربر سایت ۲۲ دی ۱۳۹۹

سلام
شرایط ارائه درگاه بیزنسی پی پال برای کسب و کارها چیه؟
من از چه طریق می تونم برای دریافت حساب اقدام کنم؟
و اینکه مسال فنی سایت برای قراردادن درگاه روی پلن ها رو هم خود سفیرپیمنت برای ما میشه انجام بده؟
خیلی ممنون

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام

    شما می‌توانید با تماس به تلفن مرکزی شرکت و ارتباط با کارشناسان فروش سفیرپیمنت، از شرایط ارائه درگاه بیزنسی پی‌پال مطلع شوید
    همچنین بزودی مقاله‌ای با عنوان مرتبط، در وبلاگ سفیرپیمنت منتشر خواهد شد

    بله، در صورتی که در قسمت فنی با مشکلی مواجه باشید تیم فنی سفیرپیمنت اون مشکل را به صورت رایگان برای شما حل خواهند کرد