هشدار مارتین لوئیس (خبرنگار) به دارندگان حساب پی پال (paypal)

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

طبق قانون کشورهای مختلف هر کسی بر اساس شرایطی ملزم به پرداخت مالیات خواهد شد. سرویس پی‌پال نیز بر اساس شرایطی که دارد و البته تبعیت از قانون کشور آمریکا دارندگان حساب پی‌پال را طبق شرایط مشخص شده ملزم به پرداخت مالیات پی پال می‌کند. این سرویس شرایط اخذ مالیات خود را به تازگی تغییر داده است و آن را پس از اعلام لازم‌الاجرا می‌داند. از این‌رو مارتین لوئیس به عنوان یک خبرنگار هشداری را به کاربران این سرویس مبنی بر گرفتن مالیات پی پال سالانه داده است. در ادامه این هشدار را اعلام کرده‌ایم.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

پرداخت مالیات پی پال هشداری برای دارندگان حساب پی پال

مارتین لوئیس هشدار مالیات پی پال سالانه را به دارندگان حساب پی پال رساند. بنیانگذار مجموعه The Money Saving Expert در ماه اکتبر هشدار داد که در توافق نامه کاربران با PayPal تغییراتی ایجاد می‌شود. این تغییرات شامل مالیات‌های جدید تراکنش‌ها و همچنین اعمال مالیات برای افرادی که از حساب پی پال خود استفاده نمی‌کنند.

افرادی که خیلی معدود از حساب پی پال خود برای خرید و انجام تراکنش استفاده کرده و آخرین خریدشان به یکسان گذشته می‌رسد، این احتمال وجود دارد که مالیات جدید از آخرین تراکنش‌شان نیز بیشتر شود. از 16 دسامبر، پی پال حساب‌های کابرانی را که به مدت یک سال  یا بیشتر با حساب خود به هر دلیلی استفاده نکرده باشند، 12 یورو جریمه خواهد کرد؛ البته ممکن است پی پال کل موجودی حسابتان را صفر کند که این کار بعید نیست. اگر موجودی حسابتان در زمان اخذ مالیات صفر باشد، بالانس حسابتان منفی خواهد شد.

برای اینکه بتوانید از این مالیات بی‌رحمانه خلاص شوید، باید قبل از تاریخ 15 دسامبر از حساب پی پال خود استفاده کنید؛ البته می‌توانید حساب خود را از قبل ببندید که این کار از طریق settings قابل انجام است. با توجه به مشکلات افتتاح حساب پی پال در ایران، توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از تاریخ گفته شده با حساب خود کار کنید تا دچار این مالیات نشوید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت مجازی پی پال

 

محدودیت‌هایی که برای دارندگان حساب پی پال در ایران وجود دارد

سرویس پی‌پال به دلیل تحریم‌های بین‌المللی سال‌ها است که کشور ایران را تحریم کرده و کابران ایرانی اجازه استفاده از این سرویس را ندارند. در واقع کاربرانی ایرانی نمی‌توانند هیچگونه استفاده‌ای از خدمات این سرویس ببرند و حتی اجازه افتتاح حساب پی‌پال را نیز نخواهند داشت. بر اساس این شرایط هر نوع استفاده از پی‌پال برای ایرانی‌ها ممنوع بوده و عملا محدودیتی جامع برای آن‌ها اعمال شده است؛ از این‌رو این دسته از کاربران برای استفاده از سرویس مدنظر خود لازم است تا به کمک یک واسطه از خدمات آن بهره‌مند شوید. با توجه به مسئله مالیات پی پال که به تازگی مطرح شده است پیشنهاد می‌کنیم تا اقدامات لازم را قبل از هر گونه اعمال مالیاتی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: محدودیت‌ها و سقف تراکنش پی پال به چه صورت است؟

سفیرپیمنت و دارندگان پی پال

سفیرپیمنت یک مجموعه واسط برای ارائه خدمات ارزی به شما است که به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی همراهی‌تان می‌کند. شما می‌توانید به کمک این تیم خدمات ارزی مدنظر خود را از سرویس‌های مختلف دریافت کرده و دیگر نگران محدودیت‌ها و تحریم‌ها نباشید. سفیرپیمنت سال‌ها  با ارائه انواع خدمات ارزی و پرداخت‌های ارزی آنلاین و تخصصی که در این زمینه دارد، یاری‌رسان بسیاری از کاربران ایرانی بوده است. شما نیز می‌توانید جهت دریافت هر گونه خدمات ارزی برای پرداخت با پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید.

به طور کلی شما می‌توانید درخواست خدمات پرداخت ارزی خود را به تیم سفیرپیمنت بسپارید تا در اسرع وقت کارتان انجام شود. همچنین امکان دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان متخصص سفیرپیمنت را نیز خواهید داشت. برای دریافت هر گونه خدمات از تیم ما کافی است درخواست خود را به قسمت پشتیبانی ارجاع دهید تا در کمترین زمان ممکن خدمت مورد نظر برای شما ارائه شود.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سرویس پی‌پال یک سرویس بین‌المللی نقل و انتقال پول در سطح بین‌المللی است که به شما امکان جابه‌جایی پول بین هر کشوری را می‌دهد. از سمت این سرویس توسط مارتین لوئیس به تازگی خبری مبنی بر تغییر شرایط اخذ مالیات پی پال ارائه شده است که برخی از حساب‌ها را شامل می‌شود. در این مقاله ضمن انتشار این خبر بیان کردیم که چه اقداماتی لازم است انجام دهید تا مشمول این قانون اخذ مالیات نشوید. همچنین با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در استفاده از سرویس پی‌پال وجود دارد تیم سفیرپیمنت را به عنوان یاری‌رسان شما در هر گونه خدمات پرداخت ارزی معرفی کردیم. در صورتی که قبلا از این خبر مطلع شده‌اید یا روشی می‌شناسید که به صورت قانونی نیاز به پرداخت مالیات پی پال نداشته باشید، در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
شکوفه حبی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

مقالتون جامع و عالی بود