سقف تراکنش پی پال

محدودیت‌ها و سقف تراکنش پی پال به چه صورت است؟

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

پی پال یک ابزار فوق‌العاده مفید و برندی است که در سراسر جهان مورد اعتماد قرار گرفته است؛ با این حال، حداقل و حداکثر محدودیت‌های پی پال در تراکنش می‌تواند برای کسب‌وکار شما گیج‌کننده و ناخوشایند باشد. فقط بدانید، این محدودیت‌ها به دلایلی وجود دارد. سقف انتقال پی پال و محدودیت‌های آن نقش ارزشمندی در حفاظت از امنیت کاربران و هر حساب بانکی مرتبط ایفا می‌کند. در ادامه، اطلاعاتی در مورد محدودیت‌های انتقال، میزان محدودیت‌ها و نحوه افزایش میزان انتقال پول در یک تراکنش مشاهده خواهید کرد. در واقع قصد داریم توضیحاتی در رابطه با محدودیت‌های سقف تراکنش پی پال ارائه کنیم؛ پس اگر شما نیز به اطلاعاتی در رابطه با این موضوع نیاز دارید، همراه ما تا انتهای این مقاله باشید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

نکات کلیدی در خصوص سقف تراکنش پی پال

در مورد سقف تراکنش پی پال نکات مهمی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • پی پال محدودیت‌هایی برای انتقال پول دارد که به عواملی مانند روش پرداخت و حساب تأیید شده بستگی دارد.
  • سقف انتقال 10000 دلار در یک تراکنش بلافاصله پس از افتتاح حساب پی پال یا حداکثر 60000 دلار در هر تراکنش با ارائه حساب بانکی یا سایر مدارک شناسایی است.
  • یک حساب پی پال می‌تواند با درخواست اعتبار پی پال نیز تأیید شود.
  • نقل و انتقالات فوری، شامل سقف انتقال پی پال متفاوتی است که به نحوه اتصال حساب شما بستگی دارد.

 

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت مجازی برای پی پال

 

محدودیت انتقال چیست؟

همان‌طور که مشخص است، محدودیت‌های پی پال، محدودیتی است برای تعیین اینکه چه مبلغی را می‌توانید از طریق PayPal در یک تراکنش ارسال کنید. میزان این محدودیت‌ها، اطلاعات مهمی برای افراد است، به‌خصوص اگر یک کسب‌وکار آنلاین داشته باشند. همچنین دانستن حداقل و حداکثر مبلغ در صورت پرداخت در سراسر مرزها برای کارمندان آنلاین مفید است. برخلاف چک‌های سنتی، هزینه‌ها و سقف انتقال پی پال می‌تواند بر میزان دریافتی کارکنان شما تأثیر بگذارد.

چرا تراکنش‌های پی پال محدودیت دارد؟

محدودیت های پی پال

بر خلاف بسیاری از پردازشگرهای پرداخت و کیف پول‌های الکترونیکی، پی پال محدودیت‌های انتقالی را برای محافظت از کاربران در نظر گرفته است. این محدودیت‌های پی پال می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

  • از صاحبان مشاغل بخواهد هویت خود را از طریق چندین مرحله تأیید کنند تا اطمینان حاصل شود
  • از ارسال پول بیش از حد کاربران به دلیل اشتباه تایپی جلوگیری کند
  • شخصی را از ارسال پول بیش از حد در یک تراکنش غیرمجاز نگه دارد

اگرچه محدودیت‌های انتقال می‌تواند آزاردهنده باشد (مخصوصاً برای یک حساب تجاری)، راه‌هایی برای برداشتن آن‌ها و جلوگیری از تأثیرگذاری بر جریان نقدی شما وجود دارد.با تأیید هویت شما با PayPal، پیوند دادن یک حساب بانکی و موارد دیگر می‌توان سقف تراکنش پی پال را به‌راحتی برطرف کرد. بیایید بررسی کنیم که این حداکثر و حداقل محدودیت‌های PayPal چیست و چگونه می‌توان از تأثیر آن‌ها بر تجارت خود جلوگیری کرد.

به طور کلی از آنجایی که هدف سرویس پی‌پال از اعمال این محدودیت‌ها تامین امنیت کاربران برای انجام تراکنش‌های مالی است، شما می‌توانید با انجام اقداماتی همچون احراز هویت کردن این محدودیت‌ها را برداشته و یا کم کنید. با این شیوه افراد می‌توانند خیلی بهتر از این سرویس استفاده کرده و رضایت بیشتری به هنگام استفاده از آن را داشته باشند.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

حداکثر محدودیت انتقال در پی پال چقدر است؟

برای یک عضو معمولی PayPal، بدون توجه به موجودی و خرید پی پال شما، حداکثر محدودیت انتقال 10000 دلار در هر تراکنش است. اگر به انتقال پول برای مبلغ بیشتر نیاز دارید، با پرداخت‌های متعدد می‌توانید کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید ماهیانه حداکثر 500 دلار از حساب بانکی برداشت کنید. این محدودیت برای حساب‌های تأیید نشده است و ممکن است هزینه‌های اضافی PayPal اعمال شود.

شما می‌توانید این محدودیت‌‌های پی پال را با تأیید حساب خود برطرف کنید. هنگامی که حساب خود را با پی پال تأیید می‌کنید، اطلاعات بیشتری را در مورد هویت خود به پلتفرم ارائه می‌دهید که خطرات امنیتی را از بین می‌برد. پس از تأیید حساب، می‌توانید تا 60000 دلار در هر تراکنش ارسال کنید؛ همچنین محدودیتی برای میزان پولی که می‌توانید از حساب خود ارسال کنید، نخواهید داشت.

صاحبان مشاغل کوچک و فریلنسرها باید حساب‌های خود را در اسرع وقت تأیید کنند. داشتن سقف تراکنش پی پال و یا محدودیت‌های پی پال برای تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد تا از PayPal به‌عنوان روش پرداخت مطمئن‌تر استفاده کنید. علاوه بر این، فریلنسرها در صورت تأیید می‌توانند پرداخت‌ها را سریع‌تر بپذیرند.

حداقل محدودیت انتقال در پی پال چقدر است؟

حساب‌های پی پال حداقل مبلغ تراکنش 0.01 دلار دارند. این اساساً به این معنی است که برای ارسال حواله با این سرویس مالی به مقدار کمی پول احتیاج است. در واقع حداقل مبلغی که شما می‌توانید با این سرویس جابه‌جا کنید مبلغ 0.01 دلار است و امکان جابه‌جایی پول با مبلغ پایین‌تر وجود نخواهد داشت.

آموزش برداشتن سقف تراکنش پی پال

وقتی به پی پال اعتماد داشته باشید، پی پال بهتر کار می‌کند. بهترین راه برای دورزدن محدودیت‌‌های پی پال، تبدیل‌شدن به یک کاربر تأیید شده از پلتفرم پرداخت آنلاین است. با تأیید حساب شما می‌توانید در هر تراکنش به میزان 60000 دلار منتقل کنید که مبلغ قابل توجهی است.

شما نمی‌توانید سقف انتقال پی پال و حداکثر محدودیت‌های تراکنش را برای ویژگی انتقال فوری PayPal لغو کنید. پی پال این محدودیت‌ها را به دلیل ماهیت فوری تراکنش‌ها حفظ می‌کند. این محدودیت‌‌ها برای محافظت از صاحبان مشاغل در از دست دادن پول بیش از حد در صورت کلاهبرداری یا سرقت است.

بااین‌حال، صاحبان مشاغل می‌توانند هنگام استفاده از یک حساب بانکی مرتبط، به هر تعدادی که تمایل دارند، انتقالات فوری انجام دهند و محدودیت‌های پی پال در انتقال‌های فوری در مبلغ هر تراکنش است نه تعداد تراکنش‌ها.
برای برداشتن سقف تراکنش پی پال باید حساب پی پال خود را وریفای کنید. تأیید حساب پی پال را می‌توانید از دو طریق انجام دهید.

برداشتن محدودیت پی پال با درخواست و تأیید پی پال کردیت

محدودیت های پی پال

تأیید کردیت پی پال به معنای برآورده کردن حداقل نیازهای پی پال و درخواست آنلاین است. امتیاز اعتباری قوی شانس تأیید شما را افزایش می‌دهد
اگر یک حساب پی پال دارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست دهید.

برداشتن محدودیت پی پال با پیوند دادن یک حساب بانکی، کارت نقدی یا کارت اعتباری

برای بسیاری از صاحبان مشاغل، پیوند دادن یک حساب بانکی هم مفید و هم ساده‌ترین راه برای تأیید است. برای پیوند یک حساب بانکی به کیف پول PayPal و تأیید هویت:

  • پروفایل PayPal خود را وارد کنید.
  • روی «summary» کلیک کنید و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، آدرس ایمیل و یا شماره‌تلفن خود را تأیید کنید.
  • روی “Wallet” و “Link a Bank” در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  • هنگام پیوند یک حساب بانکی، به شماره‌حساب بانکی، مکان و شماره مسیریابی بانک خود نیاز دارید. سیستم همچنین از شما می‌خواهد که یک آدرس ایمیل و یا شماره‌تلفن را تأیید کنید. به یاد داشته باشید، هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، محافظت از حساب شما برای PayPal آسان‌تر است.
    پس از ارائه این اطلاعات، پی پال دو واریز کوچک از پی پال شما به حساب بانکی شما انجام می‌دهد. پس از واریز وجه در چند روز کاری، یک ایمیل تأیید ارسال خواهد شد.
  • دو پرداخت پی پال را شناسایی کنید (معمولاً هرکدام فقط چند سنت) و مبالغ سپرده را در حساب پی پال خود وارد کنید.
  • سپس PayPal به شما وضعیت “تأیید شده” را می‌دهد و محدودیت تراکنش شما افزایش پیدا می‌کند.

سقف انتقال پی پال

با این شیوه شما می‌توانید ضمن تایید اطلاعات بانکی و حساب پی‌پال خود محدودیت‌های سقف تراکنش پی پال را برداشته و با خیال راحت تراکنش‌های ملی خود را انجام دهید. همانطور که اشاره شد، این روش ساده‌ترین راه برای گرفتن تایید از سرویس پی‌پال با هدف برداشتن محدودیت‌های سقف تراکنش است.

سقف تراکنش پی پال در انتقال فوری

محدودیت های پی پال برای اکثر تراکنش‌ها یکسان عمل می‌کنند اما قوانین متفاوتی برای انتقال فوری وجود دارد. سرویس انتقال فوری به شما امکان می‌دهد در عرض 30 دقیقه پرداخت‌های PayPal را به بانک یا کارت نقدی واجد شرایط انتقال داده یا دریافت کنید. به دلیل سرعت، معمولاً 1.5٪ کارمزد ثابتی وجود دارد که همراه با انتقال است. میزان محدودیت‌های انتقال فوری PayPal نیز به نحوه اتصال حساب شما بستگی دارد. در اینجا محدودیت‌های هر دو راه وجود دارد:

سقف حساب پی پال برای خدمات انتقال فوری با استفاده از دبیت کارت

سقف تراکنش پی‌پال در هر شرایط و نوع حسابی متفاوت خواهد بود؛ به عبارت دیگر، شما برای انجام هر تراکنشی با هر نوع حسابی مشمول محدودیت‌های خاص خود خواهید شد. محدودیت های پی پال برای پرداخت کارت نقدی عبارت‌اند از:

  • حداقل مبلغ انتقال 1.00 دلار
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در هر تراکنش
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در روز
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در هفته
  • حداکثر مبلغ انتقال 15000 دلار در ماه

سقف تراکنش پی پال برای انتقال فوری در حساب‌های بانکی مرتبط

محدودیت انتقال فوری PayPal برای بانک‌ها ساده است: حداکثر 25000 دلار برای هر تراکنش. این مقدار به طور قابل توجهی بالاتر از سقف تراکنش پی پال برای کارت‌های نقدی است. زیرا کاربران برای استفاده از این قابلیت باید حساب بانکی خود را به PayPal مرتبط کنند؛ بنابراین، هویت آنها قبلاً تأیید شده است. همین مسئله نشان می‌دهد که تایید هویت شما برای پی‌پال تا چه اندازه‌ای اهمیت دارد چرا که حساب‌های تایید هویت شده محدودیت‌های کمتری را تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

خدمات سفیرپیمنت

پی پال یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات انتقال پول به صورت آنلاین است. متاسفانه این شرکت ایران را تحریم کرده و استفاده از خدمات آن در کشور ما به‌صورت رسمی و قانونی میسر نیست. با گسترش دنیای ارتباطات و رشد مشاغل آنلاین، تمایل برای انتقال پول و استفاده از خدمات شرکت‌های مشابه با پی پال افزایش پیدا کرده است. سفیرپیمنت افتخار دارد با استفاده از نیروی متخصص و تجربه‌ای که در این حوزه دارد برای افتتاح حساب و وریفای پی پال در خدمت هم‌وطنان باشد و با دانش کافی در جهت رفع این مشکلات و محدودیت‌ها گام بردارد.

به طور کلی سفیرپیمنت با عنوان سفیر شما در خدمات ارزی فعالیت کرده و آماده ارائه هر گونه خدمات در این عرصه است. این مجموعه خدمات مختلف پرداخت‌های ارزی آنلاین را ارائه کرده و به شما کمک می‌کند تا دغدغه‌ای بابت تحریم‌های وضع شده علیه ایران نداشته باشید. در صورتی که به این دسته از خدمات نیاز دارید می‌توانید به راحتی درخواست خود را به تیم پشتیبانی سفیرپیمنت ارجاع دهید تا در کمترین زمان ممکن خدمت درخواستی برای شما ارائه شود. همچنین اگر در این حوزه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید نیز می‌توانید از راهنمایی‌های مشاوران متخصص سفیرپیمنت بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

سقف تراکنش پی پال و حداقل و حداکثر محدودیت‌های پی پال می‌تواند ناامیدکننده و ناخوشایند باشد اما این محدودیت‌ها نقش ارزشمندی در تضمین امنیت کاربران PayPal و هر حساب بانکی مرتبط دارند. این برند می‌داند که امن‌ترین داده‌های مالی به آن‌ها سپرده شده است و بنابراین، مکانیسم‌های زیادی را برای محافظت از اطلاعات حساس در نظر گرفته است. برداشتن این محدودیت‌ها به اندازه کافی آسان است و صاحبان مشاغل باید هویت خود را تأیید کنند تا تراکنش‌ها سریع‌تر انجام شود. اگر محدودیت‌های PayPal همچنان بر جریان نقدی کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد، تراکنش واحد را به یک دسته تقسیم کنید. این یک راه حل ساده برای حفظ گردش کار ثابت از طریق پلتفرم است.

در این مقاله ضمن توضیح محدودیت‌هایی که برای سقف تراکنش پی پال وجود دارد و دلایلی که این سرویس سقف تراکنش پی پال بیزینس و یا شخصی را اعمال کرده است، راه حل برطرف کردن این محدودیت‌ها را نیز بیان کردیم. ضمنا مجموعه سفیرپیمنت با تجربه و مهارتی که در حوزه پرداخت‌های ارزی دارد آماده ارائه خدمات مختلف در این زمینه به شما است تا بتوانید موانع موجود در مسیر که به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده‌اند را برطرف کنید. چنانچه ابهام یا سوالاتی در این رابطه دارید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کرده تا پاسخ آن را از کارشناسان ما دریافت نمایید. همچنین اگر تجربه مرتبط با موضوع دارید نیز با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
عفت مولایی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سقف تراکنش پی پال چقدر است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    برای حساب‌ها و کشورهای‌ مختلف متفاوت است و پی پال اعداد دقیقی را برای این سوال شما بیان نکرده است.