پرداخت پی پال بدون کارمزد

آموزش تصویری پرداخت پی پال بدون کارمزد

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

همیشه کاهش هزینه‌های مالی و کسب سود بیشتر لذت‌بخش است؛ زمانی که حرف از پرداخت ارزی بین المللی است این کاهش هزینه لذت‌بخش تر نیز می‌شود. اعتبار بالای پی پال باعث شده خیلی از کاربران اینترنتی از خدمات این شرکت برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی خود استفاده کنند. اما متاسفانه تراکنش های پی ‌پال مستلزم پرداخت کارمزد است. واضح است که هیچ کس نمی‌خواهد مقداری از دارایی‌اش را صرف پرداخت کارمزد کند و همه به دنبال کاهش هزینه ‌های کارمزد و پرداخت پی پال بدون کارمزد هستند. در این مقاله روشی را به شما یاد می‌دهیم تا بدون پرداخت هیچ کارمزدی به افراد دیگر پول انتقال دهید؛ پس اگر شما هم به دنبال پرداخت با پی پال بدون کارمزد هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

انواع کارمزد پی پال

پی پال برای اکثر خدمات و تراکنش‌ها از شما کارمزد دریافت می‌کند. مقدار این کارمزد بسته به شرایط مختلف مثل کشور مبدا و مقصد، نوع حساب و مقدار تراکنش متفاوت خواهد بود. در واقع نمی‌توان مقدار ثابتی را برای میزان کارمزد پی‌پال تعیین نمود بلکه در هر تراکنش مبلغ کارمزد بر اساس شرایط خود تراکنش تعیین می‌شود. به طور کلی پی پال برای خدمات زیر، از شما کارمزد کم می‌کند:

  • فروش خدمات و اجناس
  • انتقال وجه
  • پرداخت صورت حساب (INVOICE)
  • خدمات پایانه‌های مجازی(Vittual Terminal Fees)
  • دریافت صورت حساب دوره‌ای
  • خدمات پیشرفته محافظت از حساب
  • تعویض ارزهای موجود در حساب
  • اضافه کردن کارت به حساب پی پال

برای اینکه اطلاعات کاملا دقیقی در رابطه با انواع کارمزد پی پال و خرید پی پال به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله آن را مطالعه نمایید؛ زیرا همانطور که گفتیم شرایط دریافت کارمزد پی‌پال مفصل است و باید توضیحات کامل آن را بخوانید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

پرداخت با پی پال بدون کارمزد ممکن است؟

پی پال برای اکثر خدمات و پرداخت‌ها از شما کارمزد دریافت می‌کند. پس شما باید بیشتر دنبال راهی باشید تا کارمزد کمتری بپردازید ولی یک راه برای انتقال پول هست که لازم نیست هیچ کارمزدی به خاطر آن بپردازید. این روش اصطلاحا گیفت نام دارد. در این روش شما هر مقدار که خواستید می‌توانید پول ارسال کنید و کارمزدی ندهید؛ ولی به یک شرط! لازم است حساب گیرنده و فرستنده هر دو مال یک کشور باشد در غیر این صورت باید ۲.۹۹ درصد کارمزد پرداخت کنید؛ به بیان ساده‌تر در صورتی که کشور مبدا و کشور مقصد تراکنش هر دو یکسان باشند شما می‌توانید به کمک گیفت پرداخت پی پال بدون کارمزد داشته باشید؛ در غیر این صورت کارمزدی به مبلغ 2.99 درصد به شما تعلق خواهد گرفت.

نکته فنی مهم

قبل از اینکه سراغ چگونگی پرداخت پی پال بدون کارمزد (پی پال رایگان) برویم، لازم است یک نکته بسیار ضروری را به شما متذکر شویم.

متاسفانه بعضی از کاربران برای یک یا چند خرید محدود، اقدام به افتتاح حساب پی‌ پال می‌کنند. این کار اصلا صحیح نیست؛ چون اگر حسابی افتتاح کنند و آن را ‌وریفای نکنند، مجبور خواهند بود که کارمزد بیشتری بپردازند و حساب آن‌ها در پایین‌ترین سطح امنیتی قرار خواهد گرفت. اگر هم بخواهند حساب‌شان را وریفای کنند، باید برای این کار هزینه‌هایی بپدازند که به خاطر یکی دو خرید، اصلا به صرفه نیست.

اگر شما هم می‌خواهید از طریق پی ‌پال خرید و یا هرگونه پرداختی را به صورت محدود انجام دهید و بعدا استفاده‌ای از حساب پی‌ پال ندارید، به هیچ وجه افتتاح حساب را به شما توصیه نمی‌کنیم.

در عوض، مسیر بهتری پیش روی شما می‌گذاریم؛ در حال حاضر  شرکت‌های معتبر ایرانی هستند که تمام خدمات مورد نیاز شما را در زمینه پی ‌پال انجام می‌دهند و شما می‌توانید خرید خود را به آن‌ها بسپارید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات مجموعه سفیرپیمنت است. برای استفاده از خدمات شرکت‌های ایرانی باید کارمزد خدمات ‌آن‌ها را پرداخت کنید اما در صورت استفاده از خدمات سفیرپیمنت، هیچ کارمزدی غیر از کارمزد اصلی پی‌ پال پرداخت نخواهید کرد و این به معنای کم‌ترین هزینه برای شماست.

اما اگر از حساب‌های ارزی استفاده‌های متعدد دارید، افتتاح حساب پی ‌پال اقدام هوشمندانه‌ای است. بعد از افتتاح حساب، برای جلوگیری از لیمیت شدن حساب‌تان، آن را وریفای کنید. برای افتتاح حساب‌ وریفای شده پی ‌پال می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید و حساب‌ مورد نیازتان را از کشوری که می‌خواهید به راحتی و با کم‌ترین هزینه باز کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد به کمک گیفت!

روشی که با آن می‌توانید پرداخت پی پال بدون کارمزد را داشته باشید گیفت است. با این روش در صورت یکسان بودن کشور مبدا و مقصد تراکنش هیچ کارمزدی به شما تعلق نخواهد گرفت. برای ارسال گیفت طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱ـ وارد سایت Paypal و سپس حساب‌تان شوید و مطابق تصویر زیر روی SEND کلیک کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد۲ـ در این قسمت باید نام، شماره یا ایمیل گیرنده را وارد کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد۳ـ وقتی صفحه‌ای مثل صفحه زیر برای شما باز شد، می‌توانید مبلغ و ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید در قسمت Add a note توضیحات تراکنش را نیز وارد کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد

۴ـ در این قسمت باید روی گزینه Sending to a friend کلیک کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد۵ـ حالا صفحه‌ای مثل صفحه‌ی زیر برای شما باز می‌شود. در این قسمت اطلاعات، مبلغ کارمزد(که صفر می‌باشد) و مبلغ نهایی پرداختی شما نشان داده می‌شود. اگر در این قسمت مشاهده کردید که چیزی را اشتباه وارد کرده‌اید می‌توانید اصلاح کنید و در نهایت روی Send Payment Now کلیک کنید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد

به همین راحتی تراکنش شما انجام شد و کارمزدی از حساب‌تان کم نشد. در صورتی که همه مراحل را به درستی طی کرده باشید، پرداخت پی پال شما بدون کارمزد انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهید کرد.

فوت و فن کوزه‌گری!

همانطور که گفته شد تنها زمانی تراکنش شما بدون کارمزد خواهد بود که هر دو حساب فرستنده و گیرنده متعلق به یک کشور باشند؛ اما درصورتی که حساب‌ها از دو کشور متفاوت باشند، باید ۳.۹ درصد کارمزد بپردازید.

ارسال گیفت از نظر پی پال جنبه‌ی هدیه‌ای دارد و برای پرداخت استفاده نمی‌شود؛ لذا اگر مبالغ زیادی را گیفت بزنید، ممکن است که پی پال به شما شک کند چراکه معمولا افراد هدیه‌هایی می‌دهند که قیمت آن خیلی زیاد نیست و وقتی شما مبالغ بسیار زیادی در قالب گیفت به کسی منتقل می‌کنید، پی پال شک می‌کند و حساب شما را مسدود می‌کند. پس کاملا مراقب استفاده از گیفت باشید و دفعات مکرر و پشت سر هم از آن استفاده نکنید. (برای جلوگیری از لیمیت شدن پی پال مقاله آن را مطالعه نمایید.)

با وجود این که انتقال در قالب گیفت به کشورهای غیر یکسان، مستلزم پرداخت ۳.۹ درصد است اما باز هم به صرفه می‌باشد. در واقع بعضا میزان مبلغ کارمزد پی‌پال به قدری بالا است که اگر شما کارمزد پرداخت به صورت گیفت را هم پرداخت کنید همچنان به صرفه‌تر خواهد بود. تنها باید به نکته‌ای که در رابطه با آن ذکر شد دقت نمایید.

 

نحوه محاسبه كارمزد پی پال

بهترین راه برای محاسبه کارمزد پی پال، استفاده از سایت‌هایی است که به این منظور ساخته شده‌اند. این سایت‌ها با الگوریتم‌های پی‌پال، آشنایی کاملی دارند و می‌توانند مبلغ دقیق کارمزد را برای شما محاسبه کنند. یکی از بهترین سایت‌هایی که کارمزد خدمات پی پال را برای شما محاسبه می‌کند،‌ وب سایت thefeecalculatr است. کار با این سایت بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید با وارد کردن مبلغ تراکنش، کارمزد خدمات مختلف پی پال را مشاهده کنید.

به طور کلی کارمزد پی‌پال بر اساس شرایط خاصی تعیین می‌شود که شاید محاسبه آن دشوار باشد؛ از این‌رو می‌توانید به کمک سایت‌هایی شبیه سایتی که معرفی کردیم به راحتی کارمزد را حساب نمایید. در واقع این سایت‌ها خودشان براساس قواعد پی‌پال کارمزد را محاسبه کرده و به شما نمایش می‌دهند. استفاده از این سایت‌ها برای افرادی که میزان تراکنش‌های زیادی دارند مناسب است و به آن‌ها کمک می‌کند که تراکنش‌های خود را مدیریت کرده و کمتر کارمزد پرداخت نمایند.

نحوه محاسبه كارمزد پی پال

آسان‌ترین راه

شما می‌توانید به راحتی به حساب دیگران در پی پال، پول انتقال دهید. کافی است با تیم تخصصی سفیرپیمنت در تلگرام ارتباط بگیرید؛ کارشناسان ما کارمزد پی پال را برای شما محاسبه کرده و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شما انجام می‌شود. مشتریان ما، ارزشمندترین دارایی ما هستند لذا سفیرپیمنت هیچ کارمزدی برای خدماتش از شما دریافت نمی‌کند. تیم فنی و پشتیبانی سفیرپیمنت آماده ارائه‌ی انواع خدمات ارزی و پرداخت‌های بین المللی، ساخت انواع حساب کاربری و… با مناسب ترین قیمت ممکن برای شما هستند.

به طور کلی سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی هر گونه خدمات در حوزه پرداخت‌های ارزی را ارائه می‌کند. شما می‌توانید پرداخت‌های ارزی خود در هر سایتی را به سفیرپیمنت سپرده و یا برای افتتاح حساب در سرویس‌های بین‌المللی همچون پی‌پال به سفیرپیمنت مراجعه نمایید. چنانچه در این حوزه نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز داشتید می‌توانید از کمک کارشناسان خبره سفیرپیمنت بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سرویس پی‌پال یک سرویس بین‌المللی برای نقل و انتقال پول در کل دنیا است که مخاطبانی از سراسر دنیا دارد. برای استفاده از خدمات این سرویس لازم است کارمزد پرداخت کنید که مبلغ این کارمزد را نمی‌توان از قبل تعیین نمود؛ زیرا به موارد مختلفی بستگی دارد. در این مقاله ضمن معرفی مواردی که به آن‌ها کارمزد تعلق می‌گیرد، روشی را معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانید پرداخت پی پال بدون کارمزد داشته باشید. در این روش تنها با فراهم بودن یک شرط، دیگر لازم به پرداخت کارمزد نخواهد بود و پرداخت خود را با هزینه کمتری می‌توانید انجام دهید.

در این مقاله تلاش کردیم به تمام سوالات شما در مورد پرداخت پی پال بدون کارمزد پاسخ دهیم و نکات مهم این موضوع را بیان کنیم. همچنین تیم سفیرپیمنت را برای دریافت خدمات مرتبط با پرداخت‌های ارزی خدمت شما معرفی کردیم که می‌توانید به کمک آن پرداخت‌های ارزی خود را بدون دغدغه انجام دهید. در صورتی که قبلا تجربه‌ای در این زمینه داشته‌اید و یا سوالاتی در رابطه با پرداخت پی پال بدون کارمزد دارید می‌توانید آن را در قسمت نظرات مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
کوکب براتی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

خداقوت . بیسار عالی

   
رضا فتحی کاربر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

سایتی که برای محاسبه کارمزد پی پال در بالا گذاشتید کشور رو هم لحاظ می‌کنه؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام. خیر. صرفا فی تراکنش اینترنشنال در این سایت محاسبه میشه. برای اطلاع از جزئیات فی تراکنش در پی پال باید به وبسایت رسمی اون مراجعه کنید

   
ایرج یزدانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام و روز به خیر… بنده برای خرید چند مورد محصول خارجی به حساب پی پال نیاز دارم…شما خودتون پرداخت انجام میدین که من نخوام اکانت بخرم….اگر انجام میدین انتقال وجه بدون کارمزد هست یا کارمزد هم کم می‌کنید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. وقت شما بخیر. بله دوست عزیز. شما میتونید از قسمت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا برای پرداختها با شما هماهنگی کنند.

   
شقایق برونند کاربر سایت ۱۶ تیر ۱۴۰۱

سلام
بنده برای پرداخت پی پال بدون کارمزد از gift برای بار اول استفاده کردم اما متاسفانه حسابم بسته شده؟ چیکار میتونم بکنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    اگر حساب بصورت دائم بسته شده کاری نمیشه کرد اما اگر از شما مدارک خواسته باید از طریق قسمت مربوطه وارد بشید و ببینید که چه مدارکی برای رفع لیمیت از شما خواسته شده.