سایت Licensepal

معرفی سایت Licensepal

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

اگر تا به حال از شرکت‌های خارجی، هاست خریداری نکرده‌اید و دوست دارید که هاست و یا سرور مجازی تهیه کنید، مطالعه این مقاله برای شما مفید است. در میان شرکت‌های مختلف، سایت “Licensepal” یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست، vps، هاست ابری، دامین و… است. این سازمان تا به امروز مشتریان بسیاری را به جهت خرید این خدمات به سمت خود جذب کرده است. برای آشنایی بیشتر و روش ثبت‌نام در این وب‌سایت پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سایت Licensepal چیست؟

LicensePal Limited یک شرکت خصوصی مستقر ثبت شده در بریتانیا است. آنها یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار هستند که از آگوست سال 2006 فعالیت خود را شروع کردند و عمده فعالیتشان بر بستر نرم‌افزارهای مرتبط با بازار میزبانی وب است. طیف وسیعی از محصولات ارائه شده توسط این شرکت، همراه با قیمت‌های پایین و خدمات عالی که ارائه می‌کنند، این مجموعه را در صنعت هاستینگ بسیار محبوب کرده است. هزاران مشتری از سرتاسر جهان از خدمات آنها استفاده می‌کنند تا نرم‌افزاری را که برای راه اندازی کسب و کارشان نیاز دارند در اختیارشان بگذارند.

 

سایت Licensepal چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

این مجموعه خدماتی را به صورت حرفه‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد که شرح آن به صورت زیر است:

  • خدماتی در زمینه لایسنس نرم‌افزار
  • هاستینگ ابری
  • کنترل پنل سی پنل
  • نصب اسکریپ تخصصی روی وب‌سایت
  • دامین
  • فروش انواع هاست لینوکس
  • فروش انواع هاست ویندوز
  • پشتیبانی از نرم‌افزارهای غیر قابل اجرا
  • خدمات فروش و لایسنس نرم‌افزارهای حسابداری
    تمامی این خدمات را می‌توانید در سایت Licensepal دریافت کنید.

روش ثبت‌نام و پرداخت در Licensepal

برای ایجاد اکانت Licensepal به صورت زیر عمل کنید:
در گام اول به آدرس اصلی سایت Licensepal مراجعه کرده و روی گزینه “Home” کلیک نمایید.
سپس روی گزینه “Order now” در بالای منوی سایت کلیک کنید.
در صفحه جدید باید روی گزینه “account” و سپس روی “register” کلیک کرده تا حساب شما ایجاد شود.

 

سایت لاینسنس پال

 

با کلیک روی این گزینه، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات خواسته شده را به ‌دقت وارد نمایید و سپس روی دکمه “register” بزنید.

 

سایت لاینسنس پال

 

اگر اطلاعات وارد شده را به درستی ثبت کنید، نام‎‌نویسی شما در این مرحله به پایان رسیده و اکنون می‌توانید وارد سایت Licensepal شوید.

 

مزایای استفاده از خدمات سایت Licensepal

  • فعال‌سازی فوری نرم‌افزار برای خدمات درخواستی از طرف کاربر
  • سابقه بسیار خوب در زمینه ارائه انواع هاست، لایسنس و…
  • تنوع محصولات بسیار بالا
  • ضمانت کتبی محصول و بازگشت وجه
  • پشتیبانی سریع در هر ساعت از شبانه‌روز
  • رفع عیب‌یابی در صورت وجود هرگونه مشکل در خدمات دریافتی
  • تخفیف‌های بسیار مناسب برای خرید هر سرویس

 

هاست ابری چیست؟

هاست ابری یک سرور مجازی با کنترل کامل است. این هاست مانند یک سرور اختصاصی، می‌تواند منابع اختصاصی، آدرس IP اختصاصی و موارد دیگر را دریافت کند؛ به‌طورکلی، رایانش ابری، عمل ذخیره، مدیریت و پردازش داده‌ها در شبکه از جمله کارهایی است که وظیفه هر هاست می‌باشد.

ارائه‌دهندگان هاست ابری معمولاً از گروهی از سرورهای شبکه‌ای استفاده می‌کنند که با یکدیگر برای ارائه خدمات میزبانی وب کار می‌کنند. سرورهای ابری تحمل خطا را دارند، بنابراین یک اشکال در یک سرور روی سرورهای دیگر تأثیر نمی‌گذارد. معادل خوب یک سرور ابری، شبکه الکتریکی است که انرژی (پهنای باند، ذخیره‌سازی و…) را سریع و قابل‌اطمینان ارائه می‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که این سرویس به صورت درخواستی است، یعنی فقط در صورت درخواست سرویس در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ به عنوان مثال، سوئیچ چراغ را روشن می‌کند و هنگامی که شما چراغ را خاموش می‌کنید، انرژی به شخص دیگری بازمی‌گردد تا در شبکه از آن استفاده کند؛ این بدان معناست که در برخی مواقع، اگر سایت شما مقداری ترافیک دارد و نمی‌خواهید آن را هدر دهید، هاست ابری راه‌حل مناسبی برای شماست.

 

آیا میزبانی ابری مفید است؟

یکی از مزایای میزبانی ابری منابع پویا و در نتیجه قدرت بالقوه آن است. آیا این بدان معناست که اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت شما به طور ناگهانی افزایش یابد، با کمبود منابع مواجه نخواهید شد؟! در این حالت هاست ابری اطلاعات سایت را در سرور دیگری کپی می‌کند و سایر کاربران را میزبانی می‌کند. هاست ابری انعطاف پذیرتر است و در صورت نیاز از منابع استفاده و آنها را بهینه می‌کند.

برای درک بهتر هزینه هاست ابری، می‌توانید مصرف گاز، برق، آب و سایر سیستم‌های‌ مشابه را تصور کنید که هزینه آن را با مقدار منابع مصرف شده و نه بیشتر پرداخت می‌کنید. رابط گرافیکی هاست ابری استفاده از آن را آسان می‌کند. علاوه بر این واقعیت که بسیاری از فرآیندهای مدیریت ابری خودکار هستند، منابع را می‌توان به صورت دستی مدیریت کرد. یکی دیگر از مزایای هاست ابری که باعث محبوبیت آن شده است، سرعت ارائه خدمات به کاربران است. این افزایش سرعت به این دلیل است که سرورها در نقاط مختلف منطقه جغرافیایی قرار دارند و در هنگام پاسخگویی به درخواست کاربر برای صفحه، نزدیکترین سرور انتخاب می‌شود.

 

VPS یا سرور مجازی به چه معنا است؟

ابتدا باید بدانیم “VPS” چیست؟ VPS مخفف Virtual Private Server است. اما سرورهای مجازی چیست و چه کاری انجام می‌دهند؟ سرور مجازی یا VPS یک سرور تخصصی است که با استفاده از فناوری مجازی‌سازی به چندین سرور تقسیم می‌شود و‌‌ از نظر سخت‌افزاری یکسان هستند. نکته جالب این است که سرورهای مجازی ارزان‌تر از سایر سرورها می‌باشند.

 

سرور اختصاصی یا vps برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

اگر بخواهیم ویژگی‌های یک سرور مجازی مانند VPS را به شما بگوییم، باید به موارد زیر بپردازیم.

  • منابع اختصاصی CPU، حافظه اصلی و فضای ذخیره‌سازی داده‌ها
  • گزینه مدیریت از راه دور اختصاصی
  • امکان نصب نرم افزارهای سفارشی
  • امکان ارتقاء منابع در کمترین زمان ممکن
  • امکان میزبانی تعداد زیادی وب‌سایت بدون محدودیت در صورت وجود منابع کافی
  • یک IP اختصاصی
  • در مقایسه با یک سرور اختصاصی هزینه کمتری در بر دارند.
  • امکان مدیریت سرور مانند فعال یا غیرفعال کردن سرور با دسترسی به کنترل پنل سرور
  • امکان نصب سیستم عامل ویندوز (سرور مجازی ویندوز) یا لینوکس بسته به نیاز کاربران سرور
  • توانایی حل سریع مشکلات و انتقال اطلاعات به سرور مجازی دیگر

 

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران Licensepal

چنانچه قصد خرید از سایت Licensepal را دارید می‌توانید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت safirpayment مراجعه کنید و در خواست خرید خود را از این روش ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و تمامی آنچه را که مدنظر دارید برای شما مهیا می‌کنند.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید در وب‌سایت‌های خارجی به یک حساب پی پال وریفای شده نیازمند خواهید بود. اگر شما به دنبال افتتاح حساب پی پال هستید تا خودتان تمامی پرداخت‌های نقدی را انجام دهید ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن این حساب را در اختیار شما می‌گذاریم. پی پال یک سرویس بسیار حرفه‌ای برای پرداخت در بیشتر فروشگاه‌های آنلاین در جهان است.

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به ‌صورت کامل توضیحاتی در رابطه با سایت Licensepal و کاربرد آن به شما دوستان عزیز ارائه کردیم که امیدواریم با مطالعه آن آگاهی کامل در این زمینه را کسب کرده باشید. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای ایرانیان عزیز در سراسر جهان است. تا تمامی خدمات ارزی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورند. سفیرپیمنت این افتخار را دارد تا شما را در جهت رسیدن به کلیه سرویس‌ها میزبانی کند. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را از شما داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *