معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه

معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه + آموزش خرید از Openprovider

آخرین بروز رسانی:  ۱۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

اگر در جستجوی سایتی مناسب برای خرید دامنه و خدمات مرتبط با آن هستید سایت Openprovider برای شما راه‌اندازی شده است. این پلتفرم یکی از برترین موارد موجود در این حوزه است؛ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم پس از معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه به آموزش خرید دامین از Openprovider بپردازیم.

 

معرفی سایت Openprovider

Openprovider یک شرکت ثبت دامنه و فناوری معتبر ICANN است که در سال 2004 در روتردام، هلند تأسیس شد. این پلتفرم دامنه‌ها، همه gTLD ‌های جدید، گواهی‌های SSL، مجوزهای Plesk، EasyDMARC، SpamExperts و موارد دیگر را به فروش می‌رساند. آن‌ها خود را یک رهبر معرفی می‌کنند و همواره در تلاش هستند در این حوزه این شعار را عملی کنند.

 

خدمات Openprovider چیست؟

پس از معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه در این قسمت به معرفی تمام خدمات آن می‌پردازیم.

دامنه
فروش دامنه و خدمات مرتبط با آن از اصلی‌ترین خدمات سایت Openprovider است.

DNS
هر آنچه که باید در مورد مدیریت رکوردهای سیستم نام دامنه در Openprovider در دسترس داشته باشید.

API و پلاگین‌ها
برای کسانی که برای زمان ارزش قائل هستند و می‌خواهند کارهای روزمره را با کمک یکپارچه‌سازی‌ها خودکار کنند این ابزار ارائه شده است.

SpamExperts
ابزارهای حرفه‌ای ضد اسپم برای جلوگیری از ایمیل‌‌هایی ناخواسته نیز در این سایت وجود دارد.

PLESK
کنترل پنل میزبانی وب برای ساخت، ایمن‌سازی و اجرای وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی شما در این زمینه نیز در Openprovider ارائه می‌شود.

گواهینامه‌های SSL
با گواهینامه‌های SSL از معتبرترین برندها، وب‌سایت‌های خود را ایمن کنید و اعتماد مصرف‌کنندگان را افزایش دهید.

لازم به ذکر است این سایت دائماً در حال توسعه است و خدمات خود را همواره به‌روزرسانی می‌کند. پس از آموزش خرید دامین از Openprovider بهترین است آموزش خرید دامین از Openprovider را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

آموزش خرید دامین از سایت Openprovide

پس از معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه برای فراگیری آموزش خرید دامین از Openprovider کافی است مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

وارد اکانت خود شوید و از بخش “Domain management” گزینه “Domain registration” را انتخاب نمایید.

دامنه مورد نظر خود را جستجو کنید. در این مرحله می‌توانید بررسی کنید که آیا دامنه مورد نظر برای ثبت‌نام در دسترس است یا خیر؛ همچنین امکان بررسی و اطلاع از قیمت نیز در این بخش گنجانده شده است.
دامنه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی “Next” کلیک کنید.

معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه

مدت زمان ثبت دامنه را انتخاب کنید و در صورت تمایل به هرگونه خدمات اضافی، آن را علامت بزنید.

آموزش خرید دامین از Openprovider

همه مخاطبین را اضافه کنید: مالک، اداری و فنی. اگر از قبل آن‌ها را ایجاد نکرده‌اید، می‌توانید با کلیک بر روی فلش سبز رنگ، آن‌ها را اضافه نمایید.

نام سرورهایی را که می‌خواهید استفاده کنید اضافه کنید. اگر می‌خواهید از DNS خود استفاده کنید، باید “No nameserver group” را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید از نام سرورهای Openprovider نیز استفاده کنید.

سایت Openprovider

پس از تکمیل موارد بالا بر روی عبارت “Finish order” کلیک نمایید.

دقت کنید آموزش خرید دامین از Openprovider به سادگی مانند مراحل بالا قابل انجام است و نیاز به طی کردن مرحله افزون بر آن نخواهید بود.

 

کدام ارزها در Openprovider پشتیبانی می‌شود؟

ارزی که کاربر قرار است با آن اقدام به شارژ کند به کشور محل اقامت او بستگی دارد:
یورو برای کشورهای اتحادیه اروپا
GBP برای انگلستان
دلار برای سایر کشورها

 

Openprovider از کدام روش‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند؟

کارت‌های اعتباری مسترکارت، ویزا و امریکن اکسپرس از مهم‌ترین روش‌های پرداختی در این سایت هستند. در دسترس‌ترین روش پذیرفته شده برای ایرانیان عزیز نیز پی پال است. پی پال یک شرکت آمریکایی است که با ارائه یک کیف پول الکترونیک امکان پرداخت در بسیاری از سایت‌ها را به شما می‌دهد.
لطفاً توجه داشته باشید که کارت‌های اعتباری صادر شده توسط بانک‌های روسیه کار نمی‌کنند.

 

خدمات سفیرپیمنت برای سایت Openprovider

اگر به هر یک از راه‌های پرداختی اشاره شده در بالا دسترسی ندارید جای نگرانی وجود ندارد. سفیرپیمنت افزون بر امکان افتتاح حساب پی پال برای شما، پرداخت در سایت Openprovider را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید بدون پرداخت کارمزد و با بهترین نرخ هزینه Openprovider را پرداخت کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه پرداختیم. آموزش خرید دامین از Openprovider بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن می‌توانید دامنه مربوط به خود را ثبت نمایید. این سایت افزون بر دامنه، خدمات دیگری نیز در حوزه امنیت و وب به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پی پال یکی از روش‌های پرداختی پذیرفته شده توسط Openprovider است که هم‌وطنان عزیز می‌توانند از خدمات سفیرپیمنت برای افتتاح حساب پی پال و یا پرداخت از طریق آن بهره ببرند. از اینکه وقت خود را جهت مطالعه این مقاله سپری کردید از شما سپاس‌گزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *