خرید از سایت HostGator

خرید از سایت HostGator

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

شما یک طرح جامع دارید می‌خواهید کار خسته‌کننده‌تان را ر‌ها کنید، یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و سپس به اندازه کافی درآمد غیرفعال داشته باشید تا در یک ساحل استوایی در جایی در تایلند بازنشسته شوید… اما قبل از اینکه شروع به نوشتن نامه استعفای خود برای تحویل به رئیس خود کنید، مطمئن شوید که برنامه‌ای برای میزبانی وب سایت جدید خود دارید. بدون یک ارائه دهنده میزبانی وب قوی، قابل اعتماد و سریع، سرمایه‌گذاری جدید شما محکوم به شکست خواهد بود. در این مطلب، به سؤالات مربوط به آنچه که یک وبلاگ‌نویس جدید باید هنگام خرید یک سرویس میزبانی برای وب‌سایت خود بداند، پاسخ خواهیم داد. اگر در میزبانی سایت خود کاملاً تازه‌کار هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مقاله به بررسی سایت HostGator می‌پردازیم و با نحوه خرید از این سایت آشنا می‌شویم.

HostGator یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های میزبانی وب در صنعت است. این مطلب به بررسی مزایا و معایب، پشتیبانی، قیمت و خرید از سایت hostGator می‌پردازد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این سایت برای شما مناسب است یا خیر؟

سایت HostGator چیست؟

HostGator یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین ارائه‌دهندگان میزبانی وب در بازار است. این شرکت در سال 2002 در فلوریدا تأسیس شد. در سال 2012 موفقیت این شرکت افزایش پیدا کرد و EIG و آن‌ها را به قیمت 225 میلیون دلار خریداری کرد. EIG یک شرکت بزرگ و صاحب برندهایی مانند Constant Contact، iPage و Bluehost است.

مزایا و معایب خرید از سایت HostGator

برای خرید هاست از سایت HostGator و یا هر سایت دیگری باید مزایا و معایب آن سایت بررسی شود تا انتخاب مناسبی داشته باشیم. در ادامه به بررسی مزایا و معایب خدمات سایت HostGator پرداخته شده است. با توجه به این نکات می‌توان تصمیم گرفت که این سایت انتخاب مناسبی است یا خیر؟

مزایای خرید از سایت HostGator

  • قیمت بسیار مناسب

وقتی صحبت از برنامه‌های اساسی و مشترک می‌شود، خرید از سایت هاست گیتور به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیار محبوب است؛ به‌عنوان‌مثال، با تخفیف 60٪ فعلی، ابتدایی‌ترین برنامه سرور میزبانی مشترک HostGator از 2.75 دلار در ماه شروع می‌شود! البته، قیمت تمدید مطابق با قیمت برنامه میزبانی معمول (بدون هیچ تخفیفی) خواهد بود.

  • نام دامنه رایگان

به مدت یک سال با ثبت‌نام برای میزبانی 12، 24 یا 36 ماهه می‌توانید از نام دامنه رایگان استفاده کنید.

انتقال رایگان سایت
با خرید از سایت HostGator، این سایت به شما پیشنهاد می‌کند که اگر سایتی را از قبلاً داشته‌اید به صورت رایگان آن را منتقل کنید.

  • نصب آسان وردپرس

سایت HostGator به خوبی با وردپرس ادغام شده است، بنابراین اگر می‌خواهید یک سایت WP را با استفاده از هاست گیتور میزبانی کنید، آن‌ها این کار را برای شما بسیار آسان کرده‌اند.

  • گواهی SSL رایگان

با خرید هاست از وب‌سایت خارجی هاست گیتور، گواهی SSL رایگان دریافت می‌کنید. گواهینامه‌های رایگان SSL سایت شما را پرچم گذاری می‌کنند، به این معنی که هر بازدیدکننده می‌تواند نماد معروف “سایت امن” قفل را در گوشه سمت چپ نوار آدرس مشاهده کند.

  • ۴۵ روز ضمانت بازگشت وجه

در حالی که اکثر ارائه‌دهندگان هاست موجود در بازار 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهند با خرید از HostGator یک دوره مهلت بسیار سخاوتمندانه 45 روزه دریافت می‌کنید که در طی آن می‌توانید خدمات سایت HostGator را امتحان کنید و ببینید که آیا آن‌ها را دوست دارید یا نه.
گزینه‌های صورت‌حساب انعطاف‌پذیر
وقتی نوبت به پرداخت هزینه خرید هاست از HostGator می‌رسد، این ارائه‌دهنده هاست، شش چرخه صورت‌حساب مختلف را ارائه می‌دهد.
شما می‌توانید بین ۱، ۳، ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه یکی را انتخاب کنید. بااین‌حال، صورت‌حساب برای ۱، ۲، و ۳ ماه به طور قابل توجهی گران‌تر از چرخه‌های دیگر است.

معایب خرید از سایت HostGator

  • ویژگی دامنه رایگان برای یک سال برای همه برنامه‌های میزبانی معتبر نیست

هاست گیتور یک دامنه رایگان را برای یک سال فقط در برنامه‌های میزبانی اشتراکی، وردپرس یا ابر ارائه می‌دهد. برای همه برنامه‌های میزبانی دیگر، مانند VPS و اختصاصی، باید یک دامنه با هزینه اضافی دریافت کنید.

  • افزایش فروش تهاجمی

EIG به عنوان گزینه‌های افزایش فروش تهاجمی، به‌ویژه در سرویس‌هایی مانند پشتیبان‌گیری خودکار و گزینه‌های عملکرد پیشرفته شناخته شده است؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید به طور تصادفی هزینه دیگری را بپردازید، تیک ویژگی‌هایی را که به آن‌ها نیاز ندارید بردارید.

نگران نباشید، اگر متوجه شدید که در یک نقطه خاص به آن‌ها نیاز دارید، همیشه می‌توانید بعداً آن‌ها را اضافه کنید.

  • گزینه‌های محدود برای پشتیبان‌گیری

با خرید از سایت HostGator، می‌توانید از پشتیبان‌گیری خودکار روزانه رایگان استفاده کنید اما به غیر از این پشتیان‌گیری، گزینه‌های پشتیبان‌گیری رایگان بسیار محدود هستند، مگر اینکه برای افزونه‌ها هزینه کنید.

  • قیمت ماهانه بالا

وقتی قیمت ماهانه Hostgator و قیمت برنامه سالانه را مقایسه می‌کنید، تفاوت زیادی وجود دارد. برای طرح هاست اشتراکی، ابتدایی‌ترین گزینه صورت‌حساب 2.75 دلار با 60 درصد تخفیف فعلی است که با اشتراک ۳۶ماهه پرداخت می‌شود اما اگر انتخاب کنید که به صورت ماهانه، هر سه ماه یا هر شش ماه یکبار پرداخت کنید. برای شما 10.95 دلار در ماه هزینه دارد.

خرید هاست و دامنه از HostGtor

هزینه‌های خرید هاست و دامنه معمولاً بر اساس بسته‌ای است که می‌خرید. هزینه هاست با سطح بسته‌ای که خریداری می‌کنید افزایش می‌یابد؛ برای مثال، سرورهای ابری و اختصاصی پرهزینه‌ترین شکل‌های میزبانی هستند، پس از آن VPS، و سپس میزبانی مشترک.
در ادامه مراحل خرید از سایت HostGator به صورت کامل بیان شده است.

به صفحه اصلی HostGator بروید و روی “Webhosting” یا “Started now” کلیک کنید.

  • انتخاب HostGator Hosting Plan

در صفحه بعدی در زیر منوی کشویی “Baby Plan” یک سال یا بیشتر را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم هاست خود را برای حداقل دو سال رزرو کنید.

  • Hatchling plan: زمانی که می‌خواهید فقط یک وب‌سایت را میزبانی کنید.
  • Baby plan: زمانی که قصد دارید بیش از یک سایت را میزبانی کنید.
  • Business plan: زمانی که به IP اختصاصی نیاز دارید.

خرید از سایت HostGator

  • انتخاب نام دامنه

اگر از قبل صاحب دامنه هستید، بخشی را انتخاب کنید که می‌گوید “I currently have a domain name” در غیر این صورت، می‌توانید دامنه‌ای را از HostGator خریداری کنید. به یاد داشته باشید، سایت هاست گیتور برای هر دامنه، ۱۵ دلار هزینه دریافت می‌کند.

  • انتخاب طرح میزبانی

در اینجا می‌توانید طرح میزبانی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض، بسته میزبانی را که در مرحله ۱ انتخاب کرده‌اید، انتخاب می‌شود.
این آخرین صفحه‌ای است که در آن خرید حساب HostGator خود را تکمیل می‌کنید. از اینجا می‌توانید مدت‌زمان میزبانی را تغییر دهید.
یک نام کاربری برای حساب خود و همچنین یک پین امنیتی انتخاب کنید.

مراحل خرید از سایت HostGator

  • اطلاعات صورت‌حساب

در قسمت “billing info” باید آدرس و شماره‌تلفن خود را وارد کنید. پیشنهاد می‌کنیم این اطلاعات را مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست است، زیرا بعد از خرید از سایت، HostGator آن‌ها با شماره‌تلفن همراه ارائه‌شده‌تان تماس می‌گیرند تا خرید مورد نظر را تأیید کنند.
در اینجا می‌توانید روش پرداخت هزینه خرید از سایت هاست گیتور را نیز انتخاب کنید:

پی پال یا کردیت کارت.

اگر پی پال را انتخاب کنید، در صفحه بعد به صفحه پرداخت پی پال هدایت می‌شوید. در بخش خدمات اضافی، مطمئن شوید که تیک همه موارد را بردارید. بسیاری از افزونه‌های پولی ارزشی ندارند زیرا جایگزین‌های رایگانی دارند.

در زیر اطلاعات صورت‌حساب، می‌توانید جزئیات کامل سفارش خود را مشاهده کنید. قبل از اینکه سفارش را ادامه دهید، حتماً سفارش خود را تأیید کنید.

آیا HostGator امن است؟

HostGator یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان در صنعت میزبانی وب با قیمت‌های مقرون به صرفه است. در بخش امنیتی HostGator شما ملزومات نهایی مانند SSL و فایروال در سطح سرور را دریافت می‌کنید اما برای هر ویژگی اضافی باید هزینه بپردازید. برای شروع، بدانید که همه برنامه‌ها شامل گواهینامه‌های SSL هستند که همیشه یک امتیاز مثبت است. همچنین یک فایروال در سطح سرور دریافت خواهید کرد که می‌تواند از وب سایت شما در برابر ترافیک ناخواسته یا حتی مخرب محافظت کند. تا اینجا خیلی خوب است، اما هر ویژگی امنیتی دیگری که ممکن است بخواهید پیاده‌سازی کنید هزینه اضافی دارد.

مزایا و معایب HostGator

مزایا

  • میزبانی وب بسیار پایدار و قابل اعتماد
  • زمان بارگذاری سریع وب سایت
  • قیمت‌های مقرون به صرفه که از 2.75 دلار در ماه شروع می‌شود

معایب

  • ابزار‌های امنیتی رایگان محدود هستند
  • سرور فقط در ایالات متحده قرار دارد

خدمات سایت HostGator

  • خرید نام دامنه

اگرچه هاست گیتور یک ثبت‌کننده نام دامنه پیشرو نیست اما شما می‌توانید نام دامنه را از این سایت تهیه کنید.

  • برنامه‌های میزبانی مشترک

با خرید از سایت HostGator، شما می‌توانید از هاست‌های مشترک استفاده کنید. این نوع از سرویس‌ها، مشابه زندگی در یک خانه مشترک، مشتریان (وب‌سایت‌ها) متفاوتی را تحت سرور یکسان میزبانی می‌کند.

  • میزبانی وردپرس

کسانی که به دنبال یک هاست اشتراکی هستند که برای وردپرس بهینه شده است، می‌توانند از خدمات سایت HostGator استفاده کنند.

  • VPS

این عبارت مخفف Virtual Private Server است. شما می‌توانید این را به عنوان یک سرور میزبانی اشتراکی در نظر بگیرید که با استفاده از یک پیکربندی نرم‌افزاری خاص به سرورهای فرعی کوچک‌تر تقسیم شده است.

پلن‌های سایت هاست گیتور

اولین نکته‌ قابل توجه در مورد قیمت‌گذاری HostGator، تخفیف‌های بزرگ برای دوره اول است.
یک نام دامنه رایگان نیز برای سال اول قرار دارد (برای برنامه‌های سالانه یا طولانی‌تر) ، توجه داشته باشید که هزینه‌های تمدید بسیار بیشتر است.

جدول پلن‌های سایت HostGator

خدمات سایت HostGator

آیا HostGator گزینه خوب و مناسبی است؟

قطعا! HostGator مانند Ford Focus دنیای میزبانی آنلاین است. این سایت فانتزی یا زرق و برق دار، فوق‌العاده سریع یا خیلی کند نیست؛ در عوض، با عملکرد عالی در مقایسه با قیمت، پشتیبانی با کیفیت و بسیاری از ویژگی‌های اضافی، درست در وسط قرار می‌گیرد. هاست گیتور ثابت کرده است که قابلیت اطمینان عالی و سرعت اتصال سریع‌تر به همراه قیمت مقرون به صرفه با لایه‌های مختلف برنامه‌های خود ارائه می‌دهد که با سایر شرکت‌های میزبانی بزرگ، قابل مقایسه است.
مهمتر از همه، HostGator همچنین شامل یک گواهینامه پایه SSL رایگان برای همه مشتریان، صرف نظر از برنامه آن‌ها است. قرارداد‌ها با ارائه‌دهندگان میزبانی وب اغلب می‌تواند برای چندین ماه یا حتی سال‌ها قفل شود؛ اگر وب سایت شما در حال حاضر در جای دیگری میزبانی می‌شود، باید بدانید که برای چه نوع تعهدی ثبت نام کرده‌اید و چه گزینه‌های انتقالی در دسترس است. با HostGator، می‌توانید یک پروژه وب موجود را با کمترین وقفه به پلتفرم این شرکت منتقل کنید؛ سپس می‌توانید ادامه دهید و از بهترین تجربه میزبانی در فضای ابری لذت ببرید.

خدمات سفیرپیمنت

استفاده از خدمات شرکت‌های انتقال پول آنلاین بین‌المللی و خدمات شرکت‌های پرداخت، به دلیل محدودیت‌های ارزی بین‌المللی، سیاست‌ها و تحریم‌های موجود در ایران بسیار محدود شده است. سفیرپیمنت یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین در ایران است که در جهت رفع محدودیت‌ها و مشکلات ارزی در ایران فعالیت می‌کند.
اگر به دنبال خرید از وب‌سایت‌های خارجی مانند HostGator هستید، هزینه خدمات خریداری شده را باید با استفاده از روش‌های پرداخت معتبر جهانی مانند پی پال بپردازید.
برای افتتاح و وریفای حساب پی پال و همچنین دریافت کردیت کارت مدنظرتان می‌توانید از خدمات سفیرپیمنت استفاده کنید.

جمع‌بندی

هاست گیتور یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین ارائه‌دهندگان هاست است. برای خرید هاست و خرید دامین از سایت خارجی می‌توانید استفاده از خدمات سایت HostGator را مدنظر قرار دهید.
با خرید از سایت HostGator می‌توانید از مزایای آن از جمله: قیمت مناسب، گواهی SSL رایگان، انتقال رایگان سایت و ۴۵ روز ضمانت بازگشت وجه بهره ببرید.
برای خرید هاست از وب‌سایت خارجی، با مراجعه به سایت هاست گیتور، می‌توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از اعتبار پی پال و یا کردیت کار، هزینه را بپردازید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *