اکانت اسپاتیفای

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

اگر به پخش موسیقی علاقه‌مند هستید و از پیدا کردن موزیک‌های مورد علاقه‌تان خسته شده‌اید، بهتر است که به سراغ برنامه spotify بروید. این اپلیکیشن کاربردی به شما این قابلیت را می‌دهد تا ساعت‌ها به موسیقی گوش دهید؛ اما برای گوش دادن به این موزیک‌ها باید یک اکانت اسپاتیفای ایجاد کنید. شاید تصور کنید هزاران اپلیکیشن و سایت دیگری وجود دارد که بدون نیاز به خرید اکانت قادر است ساعت‌ها برای شما موسیقی پخش کند اما بهتر است بدانید که ساخت اکانت اسپاتیفای قرار است شما را به دنیای جدید تری وارد کند که در این مقاله قصد پرداختن به این موضوع و به طور کلی ساخت حساب اسپاتیفای و کاربرد آن داریم.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی در جهان است. بیشتر خدمات این برنامه پولی هستند و شما برای استفاده از آن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید اما در حساب‌های رایگان محدودیت‌های وجود دارد؛ مثلاً در زمان پخش موسیقی مورد علاقه شما تبلیغاتی پخش می‌شود که لذت گوش‌دادن به موسیقی را در حین رانندگی و یا ورزش‌ کردن از بین می‌برد. چنانچه تمایلی به پخش تبلیغات در حین گوش‌دادن به موسیقی ندارید و می‌خواهید پخش آهنگ با کیفیت بالا و بدون قطعی اینترنت انجام شود باید اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم برای شما نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای را توضیح دهیم. همچنین لازم است بدانید که این نرم‌افزار به‌راحتی در دسکتاپ و ویندوز قابل‌ دانلود و استفاده است.

تاریخچه اسپاتیفای؟

شاید تاکنون نام Spotify را در گوشی همراه خود دیده و یا از اطرافیان شنیده باشید اما هیچگاه از ماهیت آن خبر دار نشده باشید. بهتر است بدانید که اسپاتیفای در سال 2006 در استکهلم سوئد توسط دانیل اک و مارتین لورنز پایه‌گذاری شد. به گفته کارشناسان، این شرکت در ابتدا هدفش حمایت از هنرمندان و آرتیست‌ها بود. امروزه بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار در این برنامه صفحه اختصاصی دارند و درآمد بسیار خوبی را از این سرویس کسب می‌کنند.

هنرمندان پرطرف‌دار در اسپاتیفای

لیست پردرآمدترین و پرطرف‌دارترین هنرمندان جهان در اسپاتیفای به شرح زیر است:

  1. Ed Sheeran
  2. Ariana Grande
  3. Drake
  4. Billie Eilish
  5. Justin Bieber
  6.  Eminem
  7.  Taylor Swift
  8.  BTS
  9.  Arijit Singh
  10.  Bad Bunny
  11.  Rihanna
  12.  The Weeknd
  13. Queen
  14.  Bruno Mars
  15.  Imagine Dragons
  16.  Adele
  17.  Shawn Mendes
  18.  Post Malone
  19.  XXXTentacion
  20.  Maroon 5

اکانت اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یکی از سرویس‌های محبوب و پرطرفدار پخش موسیقی در سراسر دنیا است که با استفاده از آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، موسیقی، پادکست و … به زبان‌های مختلف و حتی موسیقی‌های زبان فارسی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید تنها با ایجاد یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا توییتر به طور رایگان از این سرویس موسیقی استفاده کنید. البته اگر می‌خواهید موسیقی ها بدون تبلیغ برای شما پخش شوند ، باید نسبت به ساخت اکانت پرمیوم آن اقدام کنید.

اکانت اسپاتیفای رایگان

برای افتتاح اکانت اسپاتیفای ، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید. شما می توانید برای ساخت اکانت در این پلتفرم از طریق کامپیوتر خود اقدام نمایید و پس از ساخت اکانت، نرم افزار اسپاتیفای را دانلود کنید.
1- با مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم سیستم خود، به صفحه ثبت‌نام وب‌سایت اسپاتیفای بروید.

2- گزینه “Get Spotify Free” را انتخاب نمایید.

حساب اسپاتیفای
3- در این مرحله می‌توانید با استفاده از حساب فیس بوک و یا آدرس ایمیل خود، نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

4- در صورتی که تمایل دارید از حساب فیسبوک خود استفاده نمایید، گزینه “Sign up with Facebook” را انتخاب کنید، و اطلاعات حساب خود را وارد کرده و بر روی کلمه “Log in” کلیک کنید.

spotify
5- اگر تمایل به استفاده از آدرس ایمیل خود برای ثبت نام دارید، فرم مربوطه را با دقت پر کرده و اطلاعاتی مانند ایمیل، رمز عبور، نام کاربری، تاریخ تولد و جنسیت خود را مشخص کنید.

پیش از آنکه فرایند ثبت نام را تکمیل نمایید، می‌توانید شرایط و ضوابط استفاده از امکانات و خدمات سایت اسپاتیفای را کامل مطالعه کنید؛ بدین منظور، می‌توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. اگر از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن هستید، می‌توانید بر روی کلمه “Sign up” کلیک کنید.

خرید حساب اسپاتیفای

قیمت خرید اکانت اسپاتیفای

قیمت خرید حساب اسپاتیفای بسته به قیمت نوسانات دلار بسیار متفاوت است اما این شرکت خدماتش را همیشه نسبت به سایر فروشگاه‌های دیگر با هزینه مناسب‌تری به کاربرانش ارائه می‌دهد. برای خرید اشتراک این برنامه شما به یک حساب پی‌پال وریفای شده نیازمند هستید. در لیست زیر قیمت اشتراک‌های ماهیانه و سالیانه حساب اسپاتیفای را قابل مشاهده است. توصیه ما به شما خرید حساب یک‌ساله اسپاتیفای است.

ساخت اکانت اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

  1. ساخت اکانت اسپاتیفای امکان دسترسی بدون محدودیت به جدیدترین موزیک ها را به شما می‌دهد.
  2. انتخاب نامحدود آهنگ‌ها و آلبوم‌ها که این یک امتیاز بسیار ویژه برای این برنامه به شمار می‌رود.
  3. قابلیت انتخاب نامحدود موسیقی‌ها و آلبوم‌ها که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است.
  4. عدم پخش تبلیغات مزاحم در زمان گوش دادن به موسیقی که در حساب رایگان اینگونه نیست از دیگر مزایای ساخت اکانت اسپاتیفای می‌باشد.
  5. ساخت اکانت اسپاتیفای کیفیت پخش بهتر موسیقی با “bitrate” بالاتر را برای شما فراهم می‌کند.
  6. پخش موسیقی بدون دسترسی به اینترنت که در مواقع ضروری بسیار اهمیت دارد.

امکانات و قابلیت‌های اسپاتیفای

دیتابیس کامل و بدون نقص

یکی از قابلیت های جذابی را که میتوانید در این محیط مشاهده کنید وجود هزاران موزیک از تمامی آرتیست‌ها با ملیت‌های مختلف در این برنامه است که شما می‌توانید به این آنها گوش دهید و به لیست مورد علاقه‌تان بیفزاید.

کیفیت بالای پخش موسیقی

تمامی کاربران اسپاتیفای با ساخت حساب رایگان به راحتی موزیک‌های باکیفیت و استاندارد را دریافت میکنند و کاربرانی که حساب پریمیوم اسپاتیفای را خریداری می‌کنند، موزیک ها را با کیفیت 320kbps می توانند گوش دهند و دانلود کنند.

امکان ایجاد پلی لیست‌های مختلف شخصی

شما می‌توانید در اپلیکیشن یا سرویس پخش موزیک اسپاتیفای پلی لیست‌های محبوب خود را درست کرده و آنها را شخصی‌سازی کنید. افراد بسیار زیادی دوست دارند تا در بین موزیک های موجود در اسپاتیفای آنها را گلچین کنند.

امکان ساخت پلی لیست‌های مشترک

یکی از امکانات ویژه Spotify قابلیت ایجاد پلی لیست مشترک است؛ به فرض مثال شما و دوستانتان طرفدار یک خواننده هستید و می‌توانید بعد از ساخت پلی لیست مشترک به راحتی از آن استفاده کنید و هر دو را مدیریت کنید.

امکان نمایش موسیقی که دوستانتان در لحظه به آن گوش می‌کنند

قابلیت بسیار ویژه‌ای در اسپاتیفای وجود دارد آن است که موزیک‌های مورد علاقه دوستانتان را به شما نمایش میدهد. در این صورت شما می‌توانید سلیقه موسیقیایی دوستان خود را تشخیص دهید.

امکان اشتراک گذاری ساده در داخل و خارج از برنامه

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب برای این محیط آن است که شما می‌توانید به راحتی موسیقی‌های مورد علاقه خود را داخل یا خارج از برنامه به اشتراک بگذارید.

امکان گوش دادن به موسیقی بدون دسترسی به اینترنت

حساب‌های پرمیوم این قابلیت را به شما می‌دهد تا موزیک‌های مورد علاقه‌تان را بدون دسترسی به اینترنت گوش دهید و آنها را دانلود کنید.

امکان استفاده در دستگاه‌های مختلف

شما می‌توانید از این سرویس در سیستم‌عامل‌های مختلفی مانند اندروید، ios، ویندوز فون، mac os و یا تلویزیون‌های خانگی هوشمند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره soundcamps.com | آموزش کسب درامد از Sound Camps

خدمات سفیرپیمنت برای خرید اکانت اسپاتیفای

حالا که دانستید  spotify چیست و نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای چگونه است بهتر است راه شما را برای خرید اکانت و فعال کردن اکانت پرمیوم کمی راحت تر کنیم. چنانچه قصد خرید اسپاتیفای را دارید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی نیاز شما هستند. بهترین خدمات ارزی را در ایران با نازل‌ترین قیمت ممکن از ما بخواهید. با سفیرپیمنت همیشه یک گام به جلوتر گام بردارید. هدف ما ایجاد بستری بسیار راحت و مناسب برای کاربران ایرانی در سراسر جهان است.

نتیجه گیری

همان‌طور که می‌دانید گوش دادن موسیقی در طول روز می‌تواند ذهن و روان آرامی را برای هر فرد رقم بزند. اسپاتیفای یکی از محیط های مناسب برای موسیقی و فعالیت اجتماعی است که در ان مقاله در خصوص آن صحبت کردیم. همچنین شما را برای ساخت اکانت اسپاتیفای خصوصا نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران آگاه کردیم. امیداوریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشد شما را در این زمینه راهنمایی کند. چنانچه نظر و یا اطلاعاتی در خصوص این محیط دارید آن را با ما در میان بگذارید ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *