نمونه اسپیکینگ آیلتس 7

دسترسی سریع و آسان به نمونه اسپیکینگ آیلتس 7

آخرین بروز رسانی:  ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس دارای 3 بخش است و 5 تا 15 دقیقه طول می‌کشد. آزمون فرعی نیز شامل مصاحبه با یک ممتحن آموزش دیده است و کل مکالمه برای ارزیابی بعدی ضبط می‌شود. در بخش اول از شما سوالات کلی در مورد سرگرمی‌ها یا فعالیت‌هایتان پرسیده می‌شود، در قسمت دوم شما باید 2 دقیقه در مورد یک موضوع صحبت کنید و در قسمت سوم در مورد سوال‌های مربوط به اسپیکینگ خود در قسمت دوم با ممتحن بحث کنید. مطالعه نمونه اسپیکینگ آیلتس 7 می‌تواند راهی عالی برای یادگیری نحوه پاسخگویی به انواع مختلف سوالات و دستیابی به نمره‌ی 7 باشد.

راه‌های رسیدن به اسپیکینگ ۷

برای دستیابی به نمره‌ی 7 و بالاتر در بخش اسپیکینگ آیلتس لازم است که تمرینات مداومی را انجام دهید. همچنین، راه‌های زیر به شما برای رسیدن به اسپیکینگ آیلتس 7 کمک می‌کنند:

نمونه اسپیکینگ آیلتس 7

۱- هر روز مدتی به زبان انگلیسی صحبت کنید

این موضوع باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری کنید. در میان اکثر دانشجویانی که نمره‌ی 7 و بالاتر را در آزمون اسپیکینگ آیلتس به دست آورده‌اند، این موضوع مشترک است. بهتر است هر روز کمی تمرین کنید و مهارت‌های خود را به تدریج ارتقا دهید تا اینکه کل کلاس آیلتس را در کل هفته به زبان مادری خود صحبت کنید.

۲- اگر متوجه سوال نشدید، از آزمونگر بخواهید توضیح دهد

آزمون گفتاری آیلتس شما باید مانند یک مکالمه عادی بین 2 نفر باشد. بنابراین، اگر کلمه ای را نمی‌فهمید، می‌توانید از آزمونگر بخواهید معنی آن را توضیح دهد. فقط بگویید “متاسفم، می‌توانید معنای X را توضیح دهید؟” همچنین، می‌توانید از آن‌ها بخواهید سوال را تکرار کنند. با این حال، نمی توانید از آزمونگر بخواهید کل جمله را توضیح دهد.

۳- 24 ساعت قبل از آزمون پیوسته به زبان انگلیسی صحبت کنید

درست مانند اینکه یک ورزشکار قبل از یک رویداد ورزشی نیاز به گرم شدن دارد، شما نیز باید قبل از امتحان آیلتس خود را گرم کنید. بنابراین، شما باید به مدت 24 ساعت قبل از آزمون اسپیکینگ آیلتس خود انگلیسی صحبت کنید، بنویسید، بخوانید و گوش دهید. ممکن است خانواده و دوستانتان فکر کنند شما دیوانه هستید؛ اما این کار تفاوت زیادی در نمره شما ایجاد می‌کند!

نمونه اسپیکینگ آیلتس 7۴- پاسخ های کامل بدهید

“بله” و “نه” پاسخ های رضایت بخشی در آزمون آیلتس شما نیست؛ شما باید به آزمونگر نشان دهید که انگلیسی شما چقدر خوب است.

اگر خیلی کوتاه جواب دهید، به هیچ وجه آزمونگر نمی‌تواند از خوب بودن شما مطلع شود. بنابراین، باید سعی کنید پاسخ‌های خود را با توضیحات و مثال‌ ارائه دهید.

۵- اشتباهاتتان را اصلاح کنید

افراد وقتی مدام صحبت می‌کنند، به خصوص وقتی در امتحان دچار استرس هستند، اشتباهات کوچکی مرتکب می‌شوند. با تصحیح اشتباهات خود، می‌توانید به ممتحن نشان دهید که واقعاً از دستور زبان و واژگان خود اطلاع دارید. وقتی اشتباه کوچکی مرتکب شدید، به سادگی عذرخواهی کرده و جمله را به درستی تکرار کنید.

نمونه اسپیکینگ ielts 7۶- روان صحبت کنید

اصلی‌ترین عاملی که در ارتقای نمره اسپیکینگ آیلتس شما موثر است، Fluency یا روان صحبت کردن شما است. بنابراین تا حد امکان باید بکوشید که روان صحبت کرده و بین کلامتان مکث نداشته باشید.

۷- به لهجه و تلفظتان دقت کنید

حتما در هنگام تمرین برای اسپیکینگ آیلتس صدای خود را ضبط کنید. این کار باعث می‌شود به لهجه و تلفظتان حساس‌تر شوید و ایرادات آن را بیابید.

نمونه اسپیکینگ آیلتس 7

شما در ویدئوی زیر می‌توانید یک نمونه اسپیکینگ آیلتس 7 را مشاهده کنید. به لهجه و روان صحبت کردن فرد شرکت کننده دقت کنید. تمامی این فاکتورها نقش اساسی در ارتقای نمره‌ی اسپیکینگ آیلتس شما دارند.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

همان‌طور که می‌دانید آزمون بین المللی آیلتس نیازمند پرداخت های ارزی از طریق مستر کارت و یا ویزاکارت به منظور ثبت نام، خرید کتاب و… می‌باشد. اگر تهیه این کارت ها برای شما دشوار است می‌توانید خدمات خود را به کاشان‌پی بسپارید. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی می‌تواند شما را در انجام پرداخت‌‌های این آزمون یاری کند.

نتیجه

رسیدن به اسپیکینگ آیلتس 7 کار دشواری نمی‌باشد. برای کسب این نمره کافی است تمرین بسیار داشته باشید. در این مقاله تعدادی از روش‌های بهبود اسپیکینگ آیلتس از جمله روان صحبت کردن، تمرکز بر لهجه، تمرین روزانه و نمونه اسپیکینگ آیلتس 7 آورده شده است.

سوالات متداول

منابع اسپیکینگ آیلتس چیست؟

برای دستیافتن به تعداد بسیاری منابع اسپیکینگ آیلتس وارد مقاله مربوط به آن شوید.

منابع رایتینگ آیلتس چیست؟

شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی 11 منابع رایتینگ آیلتس بهترین منابع مورد نیاز در این حوزه را به دست آورید.

بهترین کشور برای آیلتس کجاست؟

بنا بر تجربه و تحقیق، مرکز باکو بهترین امکانات را برای برگزاری آزمون آیلتس در میان کشورهای همسایه ارائه می‌کند. بنابراین باکو آذربایجان بهترین کشور برای آزمون آیلتس است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *