منابع آزمون tef

4 منابع آزمون TEF را با ما بشناسید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

آزمون TEF به عنوان نوعی آزمون تعیین سطح دانش زبان فرانسه برای غیر فرانسوی زبانان طراحی شده است. افراد داوطلب در این آزمون پس از اخذ مدرک می‌توانند به مقاصد مهاجرتی، تحصیلی و حرفه‌ای در کشور فرانسه و یا کانادا دست پیدا کنند. آنچه که  مهم است موفقیت در این آزمون و کسب مدرک در سطوح بالا می‌باشد. از این‌رو داوطلبان موظف هستند خود را از راه‌های ممکن و موجود برای این آزمون آماده کنند. یکی از راه‌هایی که برای موفقیت در آزمون TEF وجود دارد، استفاده از منابع آزمون tef می‌باشد. در این مقاله به طور کامل منابع این آزمون را برای شما شرح خواهیم داد. همراه ما باشید.

آزمون tef چیست؟

آزمون (TEF (Test d’évaluation de français يا آزمون ارزشيابي زبان فرانسه، از جمله آزمون‌های شناخته شده بین‌المللی است که برای سنجش سطح زبان فرانسه افراد طراحی شده است. این آزمون مزایای متنوعی را برای داوطلبان خود به دنبال دارد و آن‌ها را برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه و یا کانادا، اخذ اقامت فرانسه، مهاجرت به کانادا و اخذ ملیت کانادایی و  سنجش زبان فرانسه در محل کار، آماده می‌کند.

همچنین این آزمون در سه نوع متفاوت برگزار می‌گردد که داوطلبان بر حسب شرایط خود و هدفی که در پیش دارند می‌توانند در یکی از این آزمون‌ها شرکت کنند. به علاوه این آزمون دارای نمره قبولی یا ردی نیست و با کسب هر امتیازی به داوطلب مدرکی مناسب با تسلط وی بر زبان فرانسه اعطا می‌گردد.

منابع آزمون tef

  • TEF 250 Activite 

یکی از منابع آزمون TEF، کتاب TEF 250 Activite می‌باشد. همان‌طور که از عنوان این کتاب می‌آید، این منبع شامل 250 فعالیت و تمرین است که شما را برای این آزمون آگاه‌تر می‌کند. این منبع توسط انتشارات CLE International در سال 2006 تدوین شده است و به همراه یک CD صوتی در اخیتار داوطلبان این آزمون قرار گرفته است.

منبع آزمون tef

  • TEF Objectif réussite

کتاب TEF Objectif Reussite، یکی دیگر از منابع خوب در این زمینه است که برای تقویت مهارت‌های لازم این آزمون زبان فرانسوی طراحی شده است. این مجموعه دارای آزمون‌های کامل و معتبر است که بر اساس بهترین آزمون‌های زبان TEF طراحی و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

منابع امتحان tef
  • Test d’évaluation de français

کتاب ” آزمون سنجش فرانسه” یکی از منابع معتبر از انتشارات Hachette livre در سال 2001  است که به شما کمک می‌کند تا خود را برای موفقیت در این آزمون آماده‌تر کنید.

  • ABC TEFAQ

یکی دیگر از منابعی که برای آزمون TEF  طراحی شده است کتاب ABC TEFAQ می‌باشد.  همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، این منبع جهت آماده سازی داوطلبانی است که قصد مهاجرت به شهر کِبک کانادا را دارند. همچنین این کتاب شامل ۳۰۰ تمرین می‌باشد و این یکی از امتیازات برتر این کتاب است.

منابع آزمون tef

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

کاشان‌پی همواره در مسیرهایی که نیاز به پرداخت بین المللی و یا ارزی دارید، کنار شماست. ثبت نام آزمون TEF، شرکت در دوره‌ها و یا خرید کتاب نیز به عنوان یک آزمون بین‌المللی و خارجی نیازمند پرداخت های ارزی است. سفیرپیمنت با ارائه خدمات در این زمینه، شما را برای این نوع پرداخت‌ها یاری می‌کند. چنانچه در این زمینه سوال و یا مشکلی داشتید، می‌توانید از مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

نتیجه

همان‌طور که گفته شد آزمون TEF، آزمونی است که برای سنجش زبان فرانسه غیر فرانسه زبانان به کار می‌رود و در انواع مختلف با توجه به نیاز داوطلبان برگزار می‌گردد. این آزمون همانند سایرآزمون‌های دیگر دارای منابع مشخصی است که داوطلب را برای شرکت در این امتحان راهنمایی می‌کند. در متن مقاله نمونه‌های از منابع آزمون TEF آورده شده است. خرید و یا دانلود این منابع و استفاده از آن‌ها می‌تواند موفقیت شما را در این آزمون بالا ببرد و شما را به یکی از دانشجویان و یا شهروندان فرانسه و یا کانادا تبدیل کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *