بهترین سایت‌های خارجی خرید قالب وردپرس را بشناسید

بهترین سایت‌های خارجی خرید قالب وردپرس را بشناسید

آخرین بروز رسانی:  ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

خرید قالب وردپرس جزو خریدهای پر اهمیت برای صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها محسوب می‌شود؛ زیرا وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی است که کار شما را برای طراحی سایت ساده کرده و حتی بدون دانش برنامه‌نویسی می‌توانید سایت خود را آماده کنید؛ از این‌ رو خرید قالب باید به گونه‌ای انجام شود که نیازهای شما را برطرف کرده و قابلیت‌های مدنظر خود را در سایت داشته باشید. در ادامه بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس را که ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین قالب‌های وردپرسی هستند معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌شود تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

 

ملزومات انتخاب بهترین قالب وردپرس

اگر بخواهید بهترین قالب وردپرس را داشته باشید باید به هنگام خرید لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهید. توجه به این موارد به شما کمک می‌کند تا خرید قالب خود را به بهترین نحو انجام دهید. مهم‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

 

ملزومات انتخاب بهترین قالب وردپرس

 

خرید نسخه اصلی (بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس)

مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید باید به آن توجه کرد، خرید نسخه اصلی و اورجینال قالب است. در هنگام خرید قالب سایت حرفه‌ای شما باید دقت کنید که این قالب اصلی باشد؛ زیرا ممکن است در ادامه به مشکلاتی برخورد کنید؛ برای مثال، قالب‌های نال شده و یا تقلبی ممکن است ویروسی باشند و یا اینکه روی سئوی سایت شما تاثیر منفی بگذارند؛ چون امکان دارد ارائه‌دهنده این لینک‌ها برای خودشان بک‌لینک ثبت کرده باشند. از طرفی قالب‌های غیراصلی پشتیبانی نداشته و در صورتی که به مشکل برخورد کردید هیچ کمکی به شما نخواهد شد.

نکته قابل توجه دیگری که نسخه‌های اصلی قالب وردپرس دارند، ارائه آپدیت‌های به موقع است. در صورتی که شما نسخه اصلی را داشته باشید به محض آمدن آپدیت جدید می‌توانید از آن بهره‌مند شوید؛ این در حالی است که نسخه‌های تقلبی یا نال شده با تأخیر زیادی ممکن است به دست شما برسند.

سرعت قالب

سرعت سایت یک مسئله بسیار مهم در جلب رضایت مخاطبان و رسیدن شما به اهدافتان است. بالا بودن سرعت یک سایت، رتبه شما را در موتورهای جستجو نیز بهبود می‌بخشد. در استفاده از بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه خرید قالب را انجام دهید، دموی آن را در ابزارهایی مانند gtmetrix بررسی کنید؛ البته قابلیت بهبود سرعت سایت در مراحل بعدی وجود دارد اما در زمان خرید قالب سایت حرفه ای بهتر است قالبی بخرید که اصول بهینه‌سازی سرعت را رعایت کرده باشد.

نحوه پشتیبانی

یکی از عوامل سنجش بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس نحوه پشتیبانی آن‌ها است. راه‌های ارائه پشتیبانی به مشتریان را در زمان خرید قالب سایت وردپرس در نظر بگیرید. اینکه سایت ارائه‌دهنده قالبی که خریداری کرده‌اید تا چه اندازه پشتیبان محصول خود هستند یکی از مسائل مهم است. در صورتی که پشتیبان حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید مشکلات احتمالی پیش روی خود را به راحتی برطرف نمایید.

ارائه نسخه‌های به‌ روزرسانی مستمر

به‌ روزرسانی مستمر قالب‌ها امری ضروری است؛ زیرا هر قالبی ممکن است ایراداتی داشته باشد که پس از ارائه مشخص شده و لازم باشد تا اصلاح گردد؛ همچنین اضافه کردن قابلیت‌های جدید نیز در هر نسخه جدیدی رقم خواهد خورد. به هنگام خرید حتما به انتشار این نسخه‌ها دقت داشته باشید. بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس بروزرسانی مستمر قالب‌های خود را در دستور کار دارند.

نصب آسان

نحوه نصب قالب وردپرس معیار بعدی خرید قالب است. یکی از مسائل مهمی که پس از خرید قالب وردپرس به آن برخورد می‌کنید، نصب وردپرس است. باید دقت داشته باشید که قالب منتخب شما نحوه نصب ساده‌ای داشته باشد. در صورتی که تخصص لازم را برای نصب نداشته باشید این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

برای شناسائی بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس حتما نظرات کاربران را بررسی کنید. نظراتی که کاربران برای هر قالبی ثبت کرده‌اند بسیار ارزشمند هستند. این نظرات کاملأ نشان می‌دهند که محصول منتخب شما تا چه اندازه توانسته است در جلب رضایت کاربران موفق عمل کند. ارشمندی این نظرات وقتی بیشتر می‌شود که نظرات پس از خرید و استفاده ثبت شده باشند؛ زیرا در این صورت به خوبی نشان می‌دهد که پس از خرید قالب سایت خارجی با چه مشکلات احتمالی مواجه خواهید شد.

قیمت

سرانجام می‌تواند مسئله قیمت را نیز جزو معیارهای خرید قالب معرفی نمود. لازم است قیمت محصول را با قابلیت‌هایی که دارد سنجیده و محصول را به قیمت خریداری کنید؛ همچنین خرید از فروشگاه معتبر می‌تواند شما را از این بابت مطمئن نماید؛ برای مثال، خرید قالب از سایت های خارجی معتبر ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد اما به نسبت مزایایی که دارد ارزش خرید نیز خواهد داشت.

دیگر نکات

موارد دیگری نیز می‌توان برای بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس مطرح نمود. دقت به تعداد فروش و سال انتشار قالب از جمله این موارد است. شما می‌توانید با مشاهده سال انتشار و تعداد فروش یک محصول از میزان محبوبیت قالب و البته به‌ روز بودن آن مطلع شوید. فروشنده قالب را نیز می‌توان جزو معیارها معرفی نمود. اگر توسعه‌دهنده قالب فرد یا شرکت معتبری باشد،‌ بیشتر می‌توانید به خرید خود مطمئن باشید.

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها و افراد توسعه‌دهنده قالب وردپرس خارجی هستند، پیشنهاد می‌کنید خرید قالب خود را از سایت‌های خارجی انجام دهید. در ادامه سایت های خارجی فروش قالب وردپرس را معرفی می‌نماییم. توصیه می‌شود برای خرید قالب وردپرس به این سایت‌ها مراجعه نمایید.

 

بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس

 

بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس

با توجه به نکاتی که گفته شد، برای خرید قالب وردپرس اصل و باکیفیت بهتر است از فروشنده اصلی خرید خود را انجام دهید. اغلب این فروشنده‌ها خارجی بوده و محصولات اورجینال خود را در سایت‌های خارجی ارائه کرده‌اند. از جمله بهترین سایت های خارجی فروش قالب عبارت‌اند از:

سایت StudioPress

این سایت یکی از بهترین بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس است. در این سایت شما دو قابلیت “Genesis Framework” و “Premium themes” را می‌توانید مشاهده نمایید. فریمورک “Genesis” نام بهترین را در میان دیگر قالب‌ها به خود اختصاص داده است. شما همچنین می‌توانید در سایت studiopress بهترین قالب‌های تجاری را خریداری نمایید.

سایت MyThemeShop

سایت MyThemeshop را نیز می‌توان جزو بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس معرفی نمود. در این سایت شما می‌توانید خرید قالب سایت حرفه‌ای خود را با قیمت‌های مناسبی انجام داده و از پشتیبانی عالی آن بهره‌مند شوید. قالب‌هایی که در سایت MyThemeshop منتشر شده‌اند معمولا سرعت بالایی داشته و به شما در کسب جایگاه بالای موتورهای جستجو کمک می‌کند. نکته‌ای که این سایت را در گروه بهترین سایت‌های خارجی فروش قالب قرار داده، این است که برای قالب‌های شما کنترل‌پنلی ارائه می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. قیمت قالب‌های این سایت 35 دلار بوده که نسبتأ مناسب است.

سایت MOJO Marketplace

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید قالب وردپرس از آن کمک بگیرید سایت MOJO Marketplace می‌باشد که این سایت به دلیل ارائه قالب ها، افزونه ها و خدمات وردپرس با کیفیت بالا مشهور است. این سایت می‌تواند به شما کمک کند به راحتی قالب‌های سازگار با CMS های مختلف شامل وردپرس، جوملا، Weebly، دروپال و… را به راحتی خریداری کنید. همچنین این سایت جذاب دارای 825 قالب با کیفیت است که شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود از آن ها استفاده کنید. همچنین وجود فیلترهای جستجوی لازم برای موضوعات و دسته بندی انواع قالب های وردپرس از دیگر مزایای خوبی است که این سایت به کاربران خود ارائه کرده است. 

سایت Elegant Themes

اگر به دنبال قالب‌هایی هستید که طراحی زیبا داشته و حرفه‌ای باشند، سایت Elegant Themes‌ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. قالب‌هایی که در این سایت ارائه شده‌اند همگی دارای سرعت بالا و بهینه‌سازی شده هستند؛ علاوه بر آن قیمت آن‌ها بسیار مناسب است. شما تنها با پرداخت 69 دلار می‌توانید به بیش از 87 قالب وردپرس دسترسی یابید.

سایت ThemeFuse

در این سایت نیز شما کنترل‌پنلی دارید که به کمک آن امکان شخصی‌سازی قالب برایتان وجود دارد. برای خرید قالب وردپرس باکیفیت ولی ارزان مراجعه به این سایت خالی از لطف نخواهد بود.

Themeforest

سایتی که محصولات خود را به صورت دسته‌بندی قرار داده باشد، افزونه، کدهای HTML و دیگر امکانات را یکجا داشته باشد تم فارست است. قابلیت جستجو و سادگی پیدا کردن محصولات نیز باعث شده است تا این سایت به یکی از بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس تبدیل شود. امکان مطالعه نظرات کاربران و مشاهده رتبه هر قالب میان مخاطبین نیز در این سایت وجود دارد.

سایت Themify

این سایت هم یکی از بهترین بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس بوده که مورد استفاده طراحان سایت قرار گرفته است. قالب‌های این سایت نیز با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه شده‌اند.

سایت Themeisle

سایت Themeisle هزاران کاربر دارد که از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. شما می‌توانید بهترین قالب‌های مجله‌ای، تجارت الکترونیک، نمونه کار و… را در این سایت خریداری نمایید. برای خرید قالب وردپرس ارزان می‌توانید این سایت را مشاهده کنید؛ زیرا تنها با پرداخت 99 دلار در سال امکان استفاده کردن بیش از 20 قالب را خواهید داشت.

سایت Engine Themes

یکی دیگر از سایت‌های جذاب ودر عین حال کاربردی سایت Engine Themes است که به شما در خرید قالب ورپرس کمک خواهد کرد. اگر در جستجوی قالب‌هایی هستید که در عین سادگی جذاب باشند، این سایت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تم‌های ارائه شده در این پلتفرم برای اغلب سایت‌ها مناسب است. دسته‌بندی قالب‌ها نیز در این سایت انجام شده که بهتر می‌توانید قالب مناسب سایت خود را انتخاب کنید.

 سایت CSSIgniter

سایت CSSIgniter مجموعه بزرگی از قالب های وردپرس است که از سال 2010 خرید قالب وردپرس را با بهترین امکانات به کاربران خود ارائه می‌دهد. بهتر است بدانید که همه قالب‌های وردپرس این سایت بهینه سازی شده هستند و بنابر نیاز کاربران امکان تنظیم و سفارشی سازی برای آن‌ها وجود دارد. البته نکته مهمی که لازم است آن را درنظر داشته باشید آن است که قالب‌های این سایت توسط شخص ثالث نوشته نمی‌شوند و کاربران تنها قالب‌ها و افزونه های توسعه یافته توسط CSSIgniter را می توانند خریداری کنند. همچنین این سایت دارای مزیت‌هایی شامل استفاده نامحدود، پشتیبانی از صفحه ساز، به روزرسانی محصولات و… می‌باشد.

 

بهترین روش های پرداخت هزینه خرید قالب وردپرس

 

بهترین روش های پرداخت هزینه خرید قالب وردپرس

حال که از مزایای خرید قالب وردپرس در سایت‌های خارجی برای شما گفتیم و تعدادی از بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس- نیز معرفی شدند، باید درباره نحوه پرداخت آن صحبت کنیم. از آنجایی که سایت‌های خارجی درگاه‌های پرداخت بین‌المللی دارند، برای خرید ممکن است شما دچار مشکل شوید. به طور معمول اغلب این سایت‌ها روش‌های پرداختشان از طریق پی‌پال و یا مستر/ویزا کارت است. برخی از سایت‌ها مانند تم‌فارست نیز امکان پرداخت از طریق اکانت اینواتو(Envato) را فراهم کرده‌اند.

در هر صورت کاربران عادی نمی‌توانند به راحتی پرداخت خود را انجام دهند. پس چاره چیست؟ مجموعه سفیرپیمنت ارائه‌ دهنده انواع خدمات ارزی و بین‌المللی به صورت تخصصی شما را در این زمینه همراهی می‌کند. شما برای خرید قالب وردپرس خود از سایت‌های خارجی تنها کافی است با این مجموعه ارتباط بگیرید. پس از اینکه شما در میان بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس جستجو کرده، سایت و قالب مدنظر خود را انتخاب نمودید، خرید و پرداخت آن را به کمک سفیرپیمنت انجام دهید. جهت راهنمایی و مشاوره برای خرید قالب می‌توانید از پشتیبانی سفیرپیمنت کمک بگیرید.

 

وردپرس

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفته شد، خرید قالب وردپرس چون اهمیت زیادی دارد باید از فروشگاهی انجام شود که معتبر بوده و نسخه اصلی را ارائه می‌کند. بهترین سایت‌های خارجی خرید قالب وردپرس معمولا این ویژگی‌ها را دارند. در این مقاله ما ببهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس را برای شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال آسوده خرید قالب سایت حرفه‌ای خود را انجام دهید؛ همچنین برای رفع چالش پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی نیز تیم سفیرپیمنت را به عنوان یک تیم متخصص به شما معرفی کردیم. در صورتی که شما سایت معتبری می‌شناسید که می‌تواند جزو بهترین سایت های خارجی خرید قالب وردپرس قرار گیرد آن را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید؛ همچنین می‌توانید سؤالات خود را در این زمینه در کامنت از ما بپرسید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
وردپرس کاربر سایت ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

بسیار عالی و کارآمد بود