5 sim

با 5sim.net به سادگی شماره مجازی دریافت کنید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

این روزها همه چیز به اینترنت متصل است؛ اتومبیل، لوازم خانگی، ساعت، تلویزیون. حضور در وب در طول روز یک امر عادی است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که تلفن شما در وب همراه شما نباشد. به جای استفاده از تلفن‌های قدیمی، کسب و کار شما می‌تواند به سیستم تلفن مجازی ارتقا یابد. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک شماره تلفن مجازی است. شماره مجازی اس ام اس بیشتر برای ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و ساخت حساب‌های کاربری استفاده می‌شود.

 

 

5sim شماره مجازی

 

شماره تلفن مجازی چیست؟

شماره تلفن مجازی که به عنوان شماره پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) نیز شناخته می‌شود، شماره تلفنی است که به جای یک دستگاه یا مکان خاص به یک حساب آنلاین متصل است. در حالی که شماره تلفن‌های سنتی به خطوط تلفن (اگر تلفن ثابت دارید) یا دکل‌های تلفن همراه (اگر تلفن همراه دارید) بستگی دارد، شماره‌های مجازی کاملاً مبتنی بر ابر هستند.

برای برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی از طریق شماره خود، فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید. این بدان معنی است که می‌توانید با مشتریان یا اعضای تیم از هر کجا و با هر دستگاهی چت کنید.

 

نحوه کار شماره تلفن های مجازی

برای استفاده از شماره تلفن مجازی نیازی به خرید یک تلفن رومیزی یا تلفن همراه جدید ندارید. فقط با ورود به برنامه ارائه دهنده VoIP خود با استفاده از هر دستگاه سازگار، اعم از رایانه، تبلت یا تلفن همراه، می‌توانید به شماره مجازی خود دسترسی پیدا کنید.

وقتی آماده برقراری تماس یا ارسال پیام هستید، این فرآیند ساده است: برنامه تلفن VoIP خود را باز کنید و شماره‌ای را که می‌خواهید به آن برسید شماره‌گیری کنید یا روی یکی از مخاطبین ذخیره‌شده ضربه بزنید. سپس ارائه‌دهنده خدمات VoIP شما داده‌های صوتی یا پیام‌های متنی را بین شما و مخاطبتان در زمان واقعی، صرفاً با استفاده از قدرت اینترنت ارسال می‌کند. این تجربه بسیار شبیه به استفاده از گوشی هوشمند شخصی شماست.

دریافت تماس نیز به همین سادگی است. هنگامی که یک تماس ورودی به شماره تلفن مجازی خود دریافت می‌کنید، برنامه VoIP شما صفحه تماس را در هر دستگاهی که به آن وارد شده‌اید نمایش می‌دهد، بنابراین می‌توانید به راحتی و به طور مستقیم پاسخ دهید.

 

شماره تلفن مجازی در مقابل شماره تلفن سنتی

شماره تلفن‌های مجازی تفاوتی با شماره تلفن‌های سنتی ندارند. همچنان یک کد منطقه و چند رقم خواهید داشت اما از آنجایی که شماره شما به یک مکان فیزیکی مرتبط نخواهد بود، می‌توانید اعدادی فراتر از کد منطقه خود را انتخاب کنید.

اعداد مجازی همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را کارآمدتر و موثرتر اداره کنید. در حالی که سیستم‌های تلفن تجاری سنتی چیز زیادی فراتر از ویژگی‌های تماس اولیه مانند پست صوتی ارائه نمی‌دهند، سیستم‌های تلفن مجازی می‌توانند به شما کمک کنند اطلاعاتی در مورد تماس‌هایی با شماره‌های خاص جمع‌آوری کنید، پیام‌های متنی خودکار، دسترسی به ضبط تماس و بسیاری موارد دیگر نیز با استفاده از شماره‌های مجازی در دسترس هستند.

 

5Sim.net چیست؟

سرویس پیام کوتاه 5SIM امکان استفاده از یک شماره مجازی موقت را برای دریافت پیام های متنی اس ام اس به صورت آنلاین از هر کجا فراهم می‌کند. امروزه بسیاری از سایت‌ها برای ثبت نام به کد تایید پیامکی نیاز دارند. اگر نمی‌خواهید از شماره تلفن شخصی خود برای تأیید یا فعال کردن حساب استفاده کنید، از شماره تلفن 5SIM استفاده کنید. بنابراین، نیازی به سیم کارت در تلفن همراه شما نیست، فقط نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. می‌توانید پیام های متنی را از طریق رابط وب یا API دریافت کنید.

برای استفاده از شماره تلفن آنلاین برای دریافت متن می‌توانید به گزینه‌های زیر توجه کنید:

  • ایجاد حساب های تأیید شده تلفن بدون استفاده از شماره واقعی خود – اصلی ترین و رایج ترین روش استفاده از سرویس تأیید پیامک
  • از خود در برابر وب سایت های کلاهبرداری محافظت کنید که از آنها خواسته می‌شود شماره تلفن شما را برای دانلود فایل یا تماشای فیلم وارد کنند. با وارد کردن شماره تلفن خود در این سایت ها خطر دریافت خدمات و اشتراک های پولی را دارید
  • توقف هرزنامه پیامک با استفاده از شماره تلفن یکبار مصرف 5SIM
  • ارتقاء وب سایت از طریق برنامه های سئو

 

امنیت، مزایا و معایب 5sim.net

5sim.net یک سایت کلاهبرداری نیست بلکه قانونی و قابل اعتماد است. الگوریتم‌های مختلف به بررسی 5sim.net امتیاز نسبتا بالایی داده اند. ما این رتبه‌بندی را بر اساس داده‌هایی که می‌توانستیم درباره این سایت در اینترنت جمع‌آوری کنیم، مانند کشوری که وب‌سایت در آن میزبانی می‌شود، استفاده از گواهی SSL و بررسی‌هایی که در وب‌سایت‌های دیگر یافت می‌شوند، به دست آورده ایم.

مزایا

نام دامنه از قبل ثبت شده است

این وب سایت (بسیار) قدیمی است

این وب سایت توسط الکسا با رتبه بندی محبوب شناخته می‌شود

گواهی SSL آن معتبر است

این وب سایت روش های پرداخت دوستانه “پول خود را پس بگیرید” ارائه می‌دهد

این وب سایت مورد اعتماد Trend Micro است

معایب

صاحب وب سایت از سرویسی برای مخفی کردن هویت خود در WHOIS استفاده می‌کند

این وب سایت عمدتاً نقدهای منفی دریافت کرده است

این فروشگاه اینترنتی روش‌های پرداخت ناشناسی را ارائه می‌دهد.

 

خدمات سایت 5sim

برای دریافت پیامک به صورت آنلاین و رایگان و بدون ثبت نام در سایت می‌توانید از شماره تلفن‌های مجازی 5sim استفاده کنید. سیم کارت آنلاین از هر کسی پیامک دریافت می‌کند، به جز اس ام اس از سیستم های پرداخت! همچنین می‌توانید پیامک‌های تکراری را با همان شماره تلفن دریافت کنید.

 

آموزش تصویری خرید از سایت 5sim

به سایت 5sim.net رفته و ثبت نام خود را با آدرس ایمیل انجام دهید.

در منوی سمت چپ کشوری که می‌خواهید شماره مجازی شما مربوط به آن باشد را انتخاب کنید.

حال مشخص کنید که قصد ثبت نام در چه سایتی را دارید. می‌توانید با انتخاب نام آن سایت گزینه‌ی Buy‌ را بزنید. اگر سایت مد نظر شما در لیست نبود، به سراغ گزینه‌ی other بروید.

حال باید پرداخت ارزی صورت حساب را انجام دهید. در این مرحله می‌توانید از شرکت‌های پرداخت ارزی کمک بگیرید تا ارسال وجه را برای شما انجام دهند.

شماره تلفن مورد نظر در این مرحله قابل دستیابی است. می‌توانید آن را کپی کرده و در سایت مد نظر هنگام ثبت نام از آن استفاده کنید.

اگر کد تایید دریافتی صحیح است، روی گزینه‌ی Complete کلیک کنید.

همچنین گزینه‌ی cancel برای زمانی است که بخواهید سفارش خود را کنسل کنید.

اگر سایتی که قصد ثبت نام در آن را دارید، به شما پیغام داد که این شماره قبلا استفاده شده؛ گزینه‌ی ban را انتخاب کنید.

این شماره تلفن تا 15 دقیقه برای شما فعال است و پس از آن از کار می‌افتد.

اگر با وجود گذشت زمان؛ فعالیتی نداشتید و پیامکی برای شما ارسال نشد؛ هزینه به شما برمی‌گردد؛ اما در صورت استفاده از خدمات هاستینگ، پول برگشت داده نخواهد شد.

اگر خطایی دریافت کردید و خودتان نمی توانید آن را حل کنید، به پشتیبانی پیام دهید.

کلید API برای سایت 5sim این است JWT (JSON Web Token) شما باید این کد را به هدر درخواست HTTP، مجوز کلید با مقدار “Bearer apiKey” اضافه کنید، که در آن apiKey مقدار شماست. اگر آن را ندارید به تنظیمات بروید.

مثالی از تنظیمات هدر:

Authorization: Bearer
eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9
TJVA95OrM7E2cBab30RMHrHDcEfxjoYZgeFONFh7HgQ

Buy video tutorial from 5sim site

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه 5sim

خرید شماره مجازی در سایت 5sim نیازمند پرداخت هزینه ارزی می‌باشد. از آن جا که به دلیل تحریم‌های گسترده مالی علیه کشورمان، امکان پرداخت مستقیم وجود ندارد؛ می‌توانید با مراجعه به تیم سفیرپیمنت از خدمات پرداختی آن استفاده کرده و وجه مورد نظر برای خرید شماره مجازی را برای سایت واریز نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش‌های پرداخت در سایت 5sim اینجا کلیک کنید.

 

نتیجه

سایت 5sim ابزاری برای کسانی است که می‌خواهند شماره مجازی یک کشور دیگر را برای ثبت نام در سایت‌های مختلف داشته باشند. به کمک ثبت نام در این سایت می‌توانید به راحتی یک شماره مجازی دریافت کرده و در سایت‌های موردنظرتان ثبت نام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
آریا تبریزیان کاربر سایت ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

این وبسایت فقط پول را دریافت می کند و و پس از آن ساعتها باید هر اپراتور مجازی هر کشور را امتحان کنید و چند ساعت منتظر بمانید و در آخر هیچ شماره ای دریافت نکنید! مگر آمریکا و کانادا که آن هم فقط چند ثانیه بعد مسدود میشود و پول شما کم می شود. به ویژه برای سرویس تلگرام. لطفا منتشر کنید تا کسی پولش را از دست ندهد.