انواع حساب وب مانی

با هفت حساب وب مانی آشنا شوید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید شما برای کسب درآمد دلاری، پرداخت هزینه کالا و خدمات در وب‌سایت‌های خارجی، شارژ حساب خارجی خود و یا دریافت پول از فردی در خارج از کشور به یک سیستم پرداخت جهانی نیاز دارید. وب مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین، می‌تواند نیاز شما را در زمینه‌های گفته شده برآورده کند. در ادامه شما را با انواع حساب وب مانی برای سهولت در انجام کارهای ارزی خود آشنا می‌کنیم.

وب مانی چیست؟

وب مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که انجام کسب‌ و کارهای اینترنتی و ارسال و دریافت پول از سراسر دنیا را فراهم می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۸ در کشور روسیه تاسیس شده و در مدت ۲۲ سال فعالیت خود اعتبار بالایی را در بین کاربران کسب کرده است. این سیستم به کاربران خود کمک می‌کند تا از این طریق به حساب دیگران در سراسر دنیا پول واریز و از آن‌ها پول دریافت کنند.

همچنین کاربران می‌توانند از فروشگاه‌های آنلاینی که از خدمات این شرکت پشتیبانی می‌کنند، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. مزیت وب مانی به سایر شرکت‌های مشابه، مثل پی پال، این است که کاربران ایرانی در این شرکت تحریم نیستند و امکان استفاده از خدمات این سیستم برای آن‌ها وجود دارد.

 

انواع حساب وب مانی

 

انواع حساب وب مانی:

1- حساب مینی یا Keeper Standard

پایین‌ترین سطح در حساب وب مانی مربوط به حساب مینی یا Keeper Standard است. به عبارت دیگر زمانی که شما برای اولین بار شروع به ساخت حساب در سایت می‌کنید، در حقیقت برای خود حساب مینی ایجاد کرده‌اید. این حساب قابل دسترسی از طریق همه مرورگرها و همچنین اپلیکیشن موبایل وب ‌مانی است و استفاده از آن با نام‌ کاربری و رمز عبوری که موقع ساختن حساب کاربری انتخاب کرده‌اید، امکان‌پذیر است.

 

2- حساب لایت یا  Keeper Webpro

این حساب مناسب افرادی است که بنا به دلایلی توانایی نصب برنامه کامل وب ‌مانی را ندارند. البته در این نوع از حساب، امکانات کمتری نسبت حساب کلاسیک به کاربران ارائه می‌شود. دسترسی به این حساب از طریق نام کاربری و رمز عبور و هم از طریق گواهی دیجیتال میسر است. توجه داشته باشید که دسترسی به این حساب تنها از طریق سایت وب ‌مانی و از طریق مرورگر امکان‌پذیر است.

 

3- حساب کلاسیک یا Keepre WinPro

برای داشتن این اکانت، لازم است که کاربران نرم‌افزار این حساب را بر روی سیستم ویندوز خود نصب نمایند. برای استفاده از این حساب، به ازای هر کاربر یک کلید شخصی تولید می‌شود که امنیت بالاتری برای کاربر را به دنبال دارد.

 

4- الیاس (alias wm)

در هنگام ثبت‌نام کاربر در سیستم وب مانی، این حساب به صورت خودکار و رایگان صادر می‌شود. این حساب در واقع نشان می‌دهد که اطلاعات ارائه شده توسط کاربر تأیید نشده‌اند.

 

5- فرمال (formal wm)      

حساب فرمال زمانی برای افراد فعال می‌شود که کاربر اطلاعات شخصی‌ خود را در سایت مرکز تأییدات شرکت وب مانی وارد کند. در این نوع حساب هر چند كاربر تا حدی تعيين هويت شده اما همچنان به عنوان يك کاربر به رسميت شناخته نمي‌شود.

 

6- اینیشال (initial wm)

این نوع از حساب برای کاربرانی فعال می‌شود که دارای حساب فرمال در شرکت وب مانی هستند. نماینده رسمی وب مانی می‌تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، حساب اینیشیال فرد را صادر نماید.

 

7- شخصی (personal wm)

این نوع حساب، اصلی‌ترین کیف پول و یا پاسپورت در سیستم وب مانی است. این حساب نیز زمانی صادر می‌شود که کاربر حساب فرمال در این شرکت داشته باشد. نماینده رسمی وب مانی می‌تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت این کمپانی را صادر کند.

 

سقف درامد انواع حساب وب مانی

همان‌طور که گفته شد، این شرکت برای کاربران خود چندین حساب در نظر گرفته است. از این‌رو شما باید به عنوان کاربر وب مانی بدانید که سقف واریز و برداشت در هر یک از انواع حساب وب مانی چقدر است.

 

انواع حساب وب مانی

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

تیم متخصص سفیرپیمنت در زمینه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی در خدمت شماست تا تمام خدمات مربوط به وب مانی را نیز برای شما انجام دهد. از این‌رو شما می‌توانید خدماتی مانند افتتاح حساب و احراز هویت در این سیستم، نقد کردن درآمد ارزی، شارژ کیف پول وب مانی، خدمات درگاه پرداخت و… خود را به این تیم بسپارید. همچنین ارائه مشاوره تخصصی رایگان در این زمنیه از دیگر خدماتی است که سفیرپیمنت برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق سایت و یا در تلگرام در ارتباط باشید و درخواست خود را مطرح کنید.

 

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، وب مانی یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که امکان انتقال، دریافت و یا واریز پول در سراسر دنیا را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این شرکت حساب‌های متعددی از جمله حساب مینی، لایت، کلاسیک، الیاس و… را برای کاربران خود در نظر گرفته است که هر یک از این حساب‌ها سقف درامد مخصوص به خود را دارد. شما می‌توانید با مطالعه ماهیت این حساب‌ها و انتخاب نوع و میزان سقف درآمدی خود، اقدام به افتتاح حساب در شرکت وب مانی کنید.

 

سوالات متداول

1- آیا ساخت حساب وب مانی هزینه دارد؟

خیر، ساخت حساب وب مانی کاملا رایگان است و هزینه‌ای برای شما در بر ندارد.

 

2- کارمزد تراکنش در وب مانی چقدر است؟

کارمزد وب مانی 0.8% است که از فرستنده کسر می‌شود. مثلا اگر مبلغ تراکنش شما ۱۰۰۰ دلار باشد، باید ۸ دلار کارمزد بپردازید.

 

3- نحوه افتتاح حساب در وب مانی چگونه است؟

ساخت حساب وب مانی کار چندان پیچیده و مشکلی نیست. کافی است ابتدا به آدرس www.wmtransfer.com بروید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید. پس از این وب مانی از ما شماره موبایل درخواست می‌کند و یک پیامک حاوی کد امنیتی برای شما ارسال می‌کند. پس از تایید شماره موبایل شما می‌توانید گذرواژه دلخواه خود را وارد کنید تا حساب شما از خطرات احتمالی در امان باشد

 

4- آیا ایرانیان می‌توانند از وب مانی استفاده کنند؟

بله، امکان استفاده از این سیستم و خدمات آن خارج از تمامی تحریم‌ها برای ایرانیان ممکن می‌باشد. البته به تازگی دسترسی به کیف پول یورویی برای کاربران ایرانی محدود شده است و نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *