آموزش کسب درآمد و نقد کردن درآمد 99 دیزاین

آموزش کسب درآمد از وب سایت 99designs

آخرین بروز رسانی:  ۱۰ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  16 دقیقه

یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از فریلنسرهای طراح گرافیک، یافتن مداوم مشتری است. 99designs به فریلنسرها بستری امن و مطمئن برای نشان دادن استعدادهای خود، یافتن فرصت های درآمدی و ایجاد یک شبکه قابل اعتماد می دهد. با 99designs چقدر می‌توانید کار کنید و درآمد داشته باشید؟ برای فریلنسرها، این بستگی به نرخ هایی دارد که برای هر پروژه تعیین می کنید؛ با استفاده ، کنترل کاملی بر نرخ های خود و پروژه هایی که می پذیرید دارید. خواه طراح وب و اپلیکیشن، طراح لوگو یا متخصص طراحی بسته باشید، این اختیار را دارید که فقط پروژه هایی را انتخاب کنید که شما را خوشحال می کند.
در این مقاله، نگاهی اجمالی به نحوه عملکرد 99designs، مزایای آن برای طراحان گرافیک آزاد و نکاتی در مورد نحوه شروع کار به عنوان فریلنسر دریافت خواهید کرد.

 

99designs چیست؟

99designs یک پلتفرم خلاقانه است که در آن طراحان گرافیک آزاد می توانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و برای پروژه های مختلف مشتری پیدا کنند. این شرکت استرالیایی دارای یک جامعه جهانی از طراحان گرافیک است که بیش از یک میلیون پروژه برای مشتریان مختلف ایجاد کرده اند. این پلتفرم به فریلنسرها این امکان را می دهد که به جای اتلاف وقت برای بازاریابی و جستجوی مشتریان، روی حرفه خود تمرکز کنند. برای افرادی که علاقه مند به کار آزاد هستند، 99designs به عنوان یک واسطه عمل می کند که می تواند به طور قابل توجهی استرس را برای طراحان فریلنسری که نگران داشتن کار کافی هستند کاهش دهد.

 

99designs چگونه کار می کند

 

99designs چگونه کار می کند؟

طراحان گرافیک می توانند به صورت رایگان در وب سایت 99designs ثبت نام کنند. می توانید یک نمایه طراح برای نمایش کار و طرح های مورد علاقه خود ایجاد کنید. در داخل پلتفرم، مشتریان می توانند شما را با استفاده از فیلترهای مختلف پیدا کنند. مشتریان می توانند مستقیماً برای پروژه ها با شما تماس بگیرند. طراحانی که تصمیم می گیرند مستقیماً با مشتری کار کنند، می توانند نرخ های خود را دریافت کنند. طراحان سطح بالا این امکان را دارند که بسته های خدمات سفارشی ایجاد کنند و دید جستجوی بالاتری داشته باشند. اگر در بین مشتریان هستید، می توانید برای ارتقای مهارت های خود، به دست آوردن جوایز پولی و کسب اعتبار در جامعه به یک مسابقه طراحی بپیوندید. مسابقات طراحی برای مشتریانی مفید است که مفهوم طراحی خاصی را در ذهن دارند اما می‌خواهند طرح‌بندی‌های متفاوتی برای انتخاب داشته باشند. طراحان بسته به سطح خود مسابقات مختلفی برای دسترسی دارند. طراحان سطح ورودی می‌توانند به بسته‌های مسابقه برنز و نقره بپیوندند، در حالی که طراحان سطح متوسط تا سطح بالا می‌توانند به بسته‌های مسابقه طلایی، پلاتین و سفارشی با پرداخت بالاتر دسترسی داشته باشند.

 

چقدر می‌توانید از 99designs درآمد کسب کنید

 

چقدر می‌توانید از 99designs درآمد کسب کنید؟

99 Designs یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی است. با فروش خدمات طراحی خود در 99designs می‌توانید هزاران دلار در ماه درآمد کسب کنید. بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید با طراحان دیگر رقابت کنید یا نگران پیدا کردن مشتری باشید. در عوض، شما فقط طرح های خود را آپلود می کنید و منتظر می مانید تا آنها بفروشند. میانگین قیمت برای یک مسابقه طراحی در 99طراحی حدود 400 تا 600 دلار است، اما بسیاری از مسابقات نیز بیش از 1000 دلار پرداخت می کنند. اگر بتوانید در یکی از این مسابقات بزرگ‌تر برنده شوید، می‌توانید ماهانه چندین هزار دلار درآمد داشته باشید نرخ و پاداش در هر پروژه به پیچیدگی و نوع کار طراحی بستگی دارد. اگر مشتری مستقیماً شما را استخدام کند، می‌توانید برای خدماتی که ارائه می‌دهید، نرخ تعیین کنید. می‌توانید قیمت خود را بر اساس استانداردهای صنعت تعیین کنید یا در صورت پیچیده بودن طراحی، نرخ بالاتری را درخواست کنید. برای مسابقات طراحی، مشتریان بسته به مسابقه بین 299 تا 1299 دلار پرداخت می کنند.

در صورت برنده شدن ورودی شما می توانید درصد زیادی از قیمت بسته را برنده شوید. اگر در مسابقه برنده نشدید، همچنان حق چاپ کامل طرح خود را به دست خواهید آورد و می توانید آن را برای مشتریان بعدی سفارشی کنید. مراقب هزینه ها باشید از آنجایی که شما از خدمات یک پلتفرم بازاریابی آنلاین استفاده می کنید، 99designs به طور خودکار هزینه ای را از درآمد شما کسر می کند. این هزینه برای نگهداری سایت، پشتیبانی مشتری، پشتیبانی طراح و تدارکات است. همچنین 20 درصد هزینه معرفی مشتری برای 500 دلار اول درآمد شما وجود دارد. با این حال، اگر مشتری را به پلتفرم بیاورید، از این امر چشم پوشی می کنند. گزینه یک به یک با 15 درصد کارمزد برای درآمد شما در صورتی که سطح ابتدایی هستید، 10 درصد برای سطح متوسط و پنج درصد برای طراحان سطح بالا ارائه می شود.

 

مزایا و معایب کار بر روی 99design

 

مزایا و معایب کار بر روی 99design

استفاده از پلتفرم فریلنسینگ هم مزایا و هم معایب دارد. اینکه آیا این برای شغل شما مفید خواهد بود یا نه بستگی به این دارد که آیا شما به دنبال امنیت شغلی از طریق استخدام طولانی مدت هستید یا اینکه آیا در محیط خود انگیزه و کمتر محدود کننده ای که فریلنسینگ ارائه می دهد بهتر پیشرفت می کنید. در زیر نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا 99designs بهترین پلتفرم برای شما است یا خیر.

 

مزایای کار بر روی 99design

تلاش کمتری برای جستجوی مشتریان فکر کردن به اینکه پروژه بعدی خود را کجا پیدا کنید یکی از پر استرس ترین جنبه های کار آزاد است. با 99طراحی، شما یک پلتفرم برای بازاریابی خود را برای برندها و صاحبان مشاغلی دارید که به طور خاص به دنبال هنرمندان گرافیک هستند.

کنترل حجم کار فریلنسینگ به شما این امکان را می دهد که هر چقدر که می خواهید کار کنید. 99designs به شما این امکان را می دهد که در حین کار روی پروژه های دیگر، یک مشتری آنلاین داشته باشید.

از آزادی کار از راه دور در هر نقطه از طریق پلت فرم 99designs لذت ببرید. برای ملاقات با مشتریان نیازی به لباس پوشیدن برای جلسات ندارید. به سادگی به حساب خود بروید و تمام تراکنش ها و ارتباطات در وب سایت در دسترس هستند.

هیچ مدرکی لازم نیست؛ حتی اگر یک گرافیست خودآموخته باشید، باز هم می توانید بخشی از 99designs باشید. برای استفاده از این پلتفرم نیازی به داشتن مدرک تحصیلی یا ارائه تجربه کاری قبلی نیست. 99designs یک پلت فرم مبتنی بر مهارت است و هدف شما تبدیل شدن به یک طراح سطح بالا است.

سود بالاتر: 99designs به شما این امکان را می دهد که نرخ مورد نظر خود را بر اساس تلاش و ارزش شخصی خود به دلخواه محاسبه کنید.

 

معایب کار بر روی 99design

مشکلات ارتباطی: 99designs یک پلتفرم جهانی است و گاهی اوقات انتقال پیام شما به مشتریان خارجی زبان دشوار است. حتی اگر مشتری بتواند انگلیسی صحبت کند، تفسیر اشتباه پیام ها آسان است.

99designs از رویکرد بازار مسابقه طراحی استفاده می‌کند که به نفع مشتریان است، اما اگر طراحان برنده مسابقه نباشند، می‌تواند منجر به تلف کردن زمان شود. از سوی دیگر، می توانید از آن به عنوان یک فرصت آموزشی برای بهبود فرآیند طراحی و مهارت های خود استفاده کنید

رقابت سخت
گرافیست های با استعداد زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند و شما باید در طول مسابقات با آنها رقابت کنید. اگر شما یک طراح سطح ابتدایی در پلتفرم هستید، جذب مشتریان در ابتدا می تواند مشکل باشد زیرا آنها اغلب متخصصان این حوزه را ترجیح می دهند.

بازی انتظار : تا زمانی که دعوتی برای پروژه ای دریافت کنید، زمان بیکاری در این بین می تواند ناراحت کننده باشد. با این حال، می‌توانید از این زمان برای ارتقاء سطح مهارت‌های خود از طریق دوره‌های آنلاین یا پیوستن به مسابقات موجود در پلتفرم استفاده کنید.

کارمزد تراکنش: 20 درصد هزینه معرفی مشتری و 15 درصد هزینه پلتفرم که 99designs می‌پردازد بسیار بالا است. خوشبختانه، هزینه معرفی فقط یک بار کسر است و با رسیدن به سطح بالا، هزینه شما می تواند به پنج درصد کاهش یابد.

پیشنهادی برای مطالعه: پرداخت ارزی در سایت‌های گرافیک و طراحی

چگونه یک طراح گرافیک 99design شویم؟

می توانید مشتریانی را پیدا کنید که به دنبال کمک در مورد طیف گسترده ای از پروژه های طراحی هستند و می توانید هر چیزی از جلد کتاب گرفته تا کارت ویزیت را طراحی کنید. ثبت نام به عنوان طراح در وب سایت آسان است و فقط یک دقیقه طول می کشد. با این حال، هر برنامه از طریق تیم طراحی طراح، که برنامه ها را بر اساس تجربه و مهارت بررسی می کند، می رود. در زیر مراحلی وجود دارد که هنگام ثبت نام به عنوان طراح گرافیک 99designs طی خواهید کرد.

1- به عنوان طراح ثبت نام کنید در صفحه ثبت نام، کادری را که می گوید به عنوان یک طراح مستقل ثبت نام می کنید، علامت بزنید. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را برای ثبت نام وارد کنید. مراحل درخواست را تکمیل کنید و منتظر اعلان ایمیلی باشید که باید ظرف هفت روز دریافت کنید. اگر درخواست شما رد شد، می توانید دوباره درخواست دهید، اما حداکثر دو بار.

2- فرآیند تأیید 99designs یک پلت فرم بازاریابی ایمن و حرفه ای است، بنابراین همه طراحان ثبت نام شده باید یک شناسه معتبر برای تأیید ارائه دهند. تمام طراحان جدید که علاقه مند به شرکت در مسابقه هستند، ملزم به ارائه شناسه تایید قبل از ورود هستند. به همین ترتیب، اگر قبلاً یک طراح حرفه‌ای هستید، از شما خواسته می‌شود برای اولین پرداخت خود در پلتفرم یک شناسه ارسال کنید. 99designs تلاش می کند تا جامعه ای حرفه ای و ایمن را هم برای طراحان و هم برای مشتریان حفظ کند و شناسه تنها یک راه برای اطمینان از انجام همه تراکنش ها با افراد قانونی است.

3- مراحل بعدی پس از تایید پس از تایید شما به عنوان یک طراح، آنها یک سطح را بر اساس تجربه شما به شما اختصاص می دهند. شما می توانید یک طراح سطح ابتدایی، متوسط یا سطح بالا باشید. طراحان سطح بالاتر از مزایایی مانند هزینه های پلتفرم کمتر، پرداخت سریع تر، جایزه بیشتر در مسابقات و دیده شدن بیشتر برای مشتریان برخوردار هستند.

 

چگونه در 99design کسب درآمد کنیم؟

اگر شما یک طراح با استعداد هستید، هیچ کمبودی برای راه های کسب درآمد از مهارت های خود وجود ندارد. یکی از گزینه های عالی این است که طرح های خود را در 99designs بفروشید، یک بازار آنلاین که مشاغل را با طراحان آزاد مرتبط می کند. برای شروع، به سادگی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و نمونه کارها را آپلود کنید. از آنجا، می توانید مسابقات طراحی موجود را مرور کنید و آثار خود را ارسال کنید. اگر مشتری طرح شما را انتخاب کند، از فروش کمیسیون دریافت خواهید کرد. توجه به این نکته ضروری است که همه مسابقات یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از آنها جوایز بالاتری نسبت به سایرین ارائه می دهند، بنابراین قبل از شرکت در هر مسابقه، چاپ دقیق را بخوانید. علاوه بر این، سعی کنید بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید. بهتر است چند طرح عالی در کارنامه خود داشته باشید تا ده ها طرح متوسط.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت‌های فریلنسری طراحی

چگونه در 99design درآمد بیشتری کسب کنیم؟

99designs یک پلتفرم عالی برای به دست آوردن پول اضافی جدی است. دو راه برای کسب درآمد وجود دارد: از طریق پروژه های مستقیم با مشتریان یا با شرکت در مسابقات. همچنین راه های بیشتری برای به حداکثر رساندن پلتفرم و کسب درآمد بیشتر وجود دارد. در زیر نکاتی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود نمایه، بهینه‌سازی عملکرد و یافتن پروژه‌های بیشتر دنبال کنید.

پس از برنده شدن در مسابقه، پروژه های بیشتری را با مشتریان دنبال کنید پس از برنده شدن در مسابقه، می توانید برای کارهای اضافی با مشتری پیگیری کنید. نمایه خود را به روز کنید تا بتوانند کار شما را ببینند و برای پروژه های آینده خود با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانید خدمات طراحی دیگری را ارائه دهید و به صورت تکی با آنها کار کنید. از ویژگی دعوت نامه ایمیل استفاده کنید 99designs 20 درصد یا حداکثر 100 دلار را از اولین فاکتورهای ترکیبی 500 دلاری شما کسر می کند، اما اگر از ویژگی دعوت نامه ایمیلی استفاده کنید، می توانید از این هزینه صرفنظر کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید مشتریان فعلی خود را به پلتفرم 99designs دعوت کنید
به یک مسابقه در دسته طراحی مناسب بپیوندید
1500 مسابقه در دسته های مختلف در سراسر این پلتفرم وجود دارد. برای افزایش شانس برنده شدن، به مسابقه ای در دسته ای بپیوندید که با مهارت های شما مطابقت دارد با کمترین تعداد شرکت کننده. اگر یک طراح سطح متوسط تا سطح بالا هستید، این امتیاز را دارید که در مسابقات عمومی یا خصوصی نامحدود شرکت کنید. برای برخورداری از جوایز بزرگ‌تر، وضعیت سطح بالا را هدف بگیرید یک طراح سطح بالا بودن به شما در جامعه اعتبار می بخشد و پاداش و مزایای نقدی بیشتری به شما می دهد. برای مثال، به‌عنوان یک طراح سطح بالا، هزینه‌های شما به پنج درصد کاهش می‌یابد، شما برای مسابقه‌ها انتخاب می‌شوید و 15 درصد از کل جایزه را برای آثاری که برنده نشده‌اند، دریافت می‌کنید. طرح های مسابقه غیر برنده خود را بفروشید شما می توانید در مسابقات شرکت کنید و طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید. حتی اگر اثر شما انتخاب نشود، همچنان حق چاپ اثر فروخته نشده خود را حفظ کرده و می توانید آن را در پلتفرم های دیگر بفروشید. می توانید کار خود را به مجموعه خود اضافه کنید و آن را برای سایر مشتریان احتمالی قابل مشاهده کنید.

 

آیا کار روی 99design ارزشش را دارد

 

آیا کار روی 99design ارزشش را دارد؟

کار بر روی 99designs ارزش آن را دارد اگر به سطح بالایی برسید. به عنوان یک عملکرد برتر، با کارمزدهای کمتر، پرداخت های بالاتری دریافت می کنید. عضویت در جامعه ای متشکل از هزاران طراح و کسب جایگاه معتبر در سطح بالا می تواند به مشتریان در هنگام استخدام شما اطمینان بیشتری بدهد.

 

چگونه طرح های خود را قیمت گذاری کنیم

 

چگونه طرح های خود را قیمت گذاری کنیم؟

هنگامی که به عنوان یک طراح شروع به کار می کنید، دانستن اینکه چگونه طرح های خود را قیمت گذاری کنید می تواند دشوار باشد. شما می خواهید از علاقه خود پول به دست آورید، اما نمی خواهید برای کار خود هزینه اضافی یا کم هزینه کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه قیمت گذاری طرح های خود آورده شده است:

ارزش خودتو بدون. برای تحقیق در مورد نرخ‌های پیشروی طراحان در منطقه‌تان و با سطح تجربه‌تان، کمی وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که هزینه مواد را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که درک خوبی از آنچه دیگران می‌خواهند داشته باشید، می‌توانید بر اساس آن قیمت‌گذاری کار خود را شروع کنید.

ارائه تخفیف: بسیاری از مشتریان در صورت دریافت تخفیف، مایلند مبلغ بیشتری را بپردازند، بنابراین در صورت تمایل به آنها تخفیف بدهید. می‌توانید برای سفارش‌های انبوه، ارجاع‌ها یا حتی مشتریانی که فقط به آنها بازمی‌گردند، تخفیف ارائه کنید.

انعطاف‌پذیر باشید: اگر برای یافتن مشتری یا فروش کارتان به کمک نیاز دارید، سعی کنید در قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیرتر باشید. بر اساس بودجه مشتری، مظنه های سفارشی یا قیمت گذاری در مقیاس کشویی ارائه دهید. این نشان دهنده تمایل شما برای همکاری با آنها و ملاقات با آنها در حد متوسط مالی است.

خلاق باشید: راه‌های بی‌پایانی برای قیمت‌گذاری کارتان وجود دارد، پس خلاق باشید. خارج از نرخ سنتی ساعتی یا کارمزد هر پروژه فکر کنید و چیزی را ارائه دهید که برای شما و مشتری شما مفید باشد. قیمت گذاری طرح های شما نباید پیچیده باشد. فقط از این نکات به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و به سطح مهارت و ارزش خود وفادار بمانید. با کمی تمرین، می توانید قیمت کار خود را به گونه ای تعیین کنید که هم برای شما منصفانه باشد و هم برای مشتریان جذاب باشد.

چه نوع طرح هایی در 99design بهترین فروش را دارند؟ چند نوع طرح مختلف وجود دارد که در این پلتفرم فروش خوبی دارند. طرح‌های ساده و تمیز و همچنین طرح‌هایی که به راحتی قابل درک و خواندن هستند، خوب عمل می‌کنند. طرح هایی با مفهوم قوی نیز فروش خوبی دارند. به طور کلی، خوب است که طرح های خود را حرفه ای نگه دارید و از استفاده بیش از حد از رنگ ها یا نقش ها خودداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *