شارژ اکانت هتزنر با سفیرپیمنت

شارژ حساب هتزنر Hetzner بدون کارمزد

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

دیتاسنتر هتزنر به عنوان یک مجموعه معتبر در عرصه جهانی خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهد. برای پرداخت هزینه سرویس‌های این مجموعه باید از سرویس‌های ارزی بین‌المللی استفاده کنید. به طور کلی برای پرداخت فاکتور هتزنر شما می‌توانید از چهار شیوه استفاده نمایید. در این میان روشی وجود دارد که شما از قبل حساب خود را شارژ کنید و با شارژ اکانت هتزنر بتوانید هزینه سرویس‌ها را پرداخت نمایید. انجام این کار صرفا با حواله‌های بانکی است. اگر به شارژ پنل هتزنر نیاز دارید، در ادامه نحوه شارژ حساب هتزنر را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

 

مزیت‌های شارژ مستقیم اکانت هتزنر

شارژ پنل هتزنر با انتقال بانکی (Transfer) داخلی آلمان صورت می‌گیرد. این شیوه مزایای زیادی را برای کاربران از جمله اعتماد بیشتر سازمان هتزنر و افزایش اعتبار پنل به همراه دارد. انجام این کار همچنین با سرعت بخشیدن به فرایند پرداخت و ساده‌سازی مدیریت حساب، باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود؛ چرا که اگر پنل شما شارژ باشد، هتزنر مستقیما صورت‌حساب شما را به صورت خودکار پرداخت خواهد کرد.

شارژ مستقیم با اطمینان از پرداخت هزینه خدمات در حین استفاده، بدون نگرانی از پرداخت دستی یا فاکتورهای از دست رفته، به مشتریان آرامش خاطر می‌دهد که همواره سرویس‌های آن‌ها به‌روز بوده و پرداخت‌ها در زمان درست انجام می‌شوند. از طرفی Hetzner چندین گزینه پرداخت را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین روش را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. علاوه بر این، شارژ حساب هتزنر ایمن است و این مجموعه تمام اقدامات لازم را برای محافظت از اطلاعات شما و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز انجام می‌دهد.

 

 

تفاوت شارژ با پرداخت فاکتور

اینکه شارژ حساب هتزنر با پرداخت فاکتور آن چه تفاوتی دارد سوالی است که برای مخاطبان هتزنر به وجود می‌آید. برای پاسخ به این سوال باید اینطور بگوییم که شارژ حساب به نوعی دادن پیش‌پرداخت به هتزنر است. در واقع شما با شارژ حساب پولی را نزد هتزنر به امانت می‌گذارید و این مجموعه هزینه ارائه خدمات به شما را از این پول برداشت می‌کند. در چنین حالتی همواره صورت‌حساب‌های شما به موقع پرداخت خواهند شد. ضمن اینکه نوسانات ارزی در ایران دیگر تاثیری روی هزینه شما نخواهد داشت.

در مقابل فاکتور صرفا زمانی صادر می‌شود که شما بخواهید از سرویسی استفاده نمایید. به عبارتی این شیوه برای وقتی است که شما در لحظه استفاده از سرویس، پول آن را پرداخت می‌کنید. شیوه‌های پرداختی نیز برای شارژ اکانت هتزنر و یا پرداخت برای فاکتورهای آن نیز متفاوت است. شما برای پرداخت فاکتورهای هتزنر از چهار شیوه می‌توانید استفاده کنید که شامل پی پال، کارت‌های اعتباری، SEPA و حواله بانکی می‌شود. در حالی که برای شارژ پنل هتزنر صرفا باید از حواله بانکی استفاده کنید.

 

برای شارژ حساب هتزنر اطلاعات لازم را از کجا بردارم؟

در صورتی که تصمیم دارید برای شارژ حساب هتزنر اقدام کنید، نیاز به اطلاعات حساب بانکی هتزنر خواهید داشت. برای دریافت این اطلاعات ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از بخش Invoices گزینه Manage payment details را انتخاب نمایید. در این صفحه می‌توانید اطلاعات حساب بانکی شرکت هتزنر را مشاهده کنید. اطلاعات دیگری نیز در این صفحه وجود دارد. برای مثال شما امکان انتخاب روش پرداخت، تنظیم فاکتور خودکار، دریافت اعلان‌های شارژ خودکار برای پیگیری هزینه‌ها و… را در اینجا خواهید داشت.

برداشتن اطلاعات حساب بانکی برای شارژ حساب هتزنر

 

بررسی موجودی شارژ پنل هتزنر

بدیهی است که باید شما بتوانید در هر زمان از موجودی شارژ اکانت هتزنر خود مطلع شوید. جدای از اینکه می‌توانید در بخش صورت حساب‌ها متوجه شوید که تا به حال چقدر از شارژ خود را استفاده نموده‌اید، این امکان نیز وجود دارد که موجودی شارژ حساب هتزنر خود را نیز مستقیما بررسی کنید. برای انجام این کار در منوی سمت چپ پنل کاربری‌تان داخل بخش invoice گزینه‌ای با نام «Credit balance» وجود دارد. با ورود به این قسمت می‌توانید موجودی حساب هتزنر خود را مشاهده نمایید.

در این صفحه اطلاعات دیگری نیز مربوط به شارژ حساب هتزنر و صورت‌حساب‌های شما وجود دارد.چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری در رابطه با استفاده از پنل هتزنر و نحوه کار کردن با آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش جامع کار با پنل هتزنر را نیز مطالعه نمایید. اطلاعات کافی برای نحوه استفاده از پنل هتزنر و قابلیت‌های آن را در این مقاله ارائه کرده‌ایم.

 

شارژ مستقیم پنل هتزنر چگونه انجام می‌شود؟

اکنون که می‌دانید مزیت‌های شارژ حساب هتزنر چیست و از کجا می‌توانید موجودی شارژ اکانت هتزنر خود را مشاهده نمایید، نوبت به چگونگی شارژ پنل هتزنر می‌رسد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، شارژ حساب هتزنر تنها با حواله بانکی و به صورت مستقیم انجام می‌شود. به عبارت دیگر شما باید از طریق حواله بانکی پول را مستقیما به حساب بانکی شرکت هتزنر واریز کنید. سپس رسید واریزی خود را از طریق پنل کاربری‌تان برای هتزنر ارسال می‌کنید. با دریافت پول توسط هتزنر و تایید رسید ارسالی، شارژ پنل شما انجام و موجودی حساب‌تان افزایش خواهد یافت.

از آنجایی که پرداخت با حواله بانکی نیازمند دسترسی به سرویس ارزی بین‌المللی است کاربران ایرانی در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند. به عبارت دیگر به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیما از حواله بانکی استفاده نمایند. در چنین شرایطی امکان شارژ حساب هتزنر با حواله را نیز نخواهند داشت، پس راه چاره چیست؟ کاربران ایرانی نمی‌توانند شارژ اکانت هتزنر را انجام دهند؟

خدمات سفیرپیمنت؛ شارژ حساب هتزنر

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی، انواع خدمات ارزی و پرداخت‌های ارزی آنلاین را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هرگونه پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی را از تیم ما بخواهید. درواقع برای خرید هاست و سرور خارجی نیز می‌توانید روی کمک تیم ما حساب کنید. برای استفاده از خدمات هتزنر، سفیرپیمنت پرداخت فاکتور هتزنر و شارژ اکانت آن را نیز انجام می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید حساب وریفای شده هتزنر را هم از سفیرپیمنت دریافت کنید. جزئیات بیشتر این کار در لینک زیر قرار دارد:

خرید اکانت هتزنر hetzner
خرید اکانت hetzner هتزنر

 

از آنجایی که شارژ پنل هتزنر نیازمند پرداخت ارزی با حواله بانکی است و امکان انجام این کار به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها وجود ندارد، می‌توانید از تیم سفیرپیمنت بخواهید تا در اسرع وقت برای شما این کار را انجام دهد. به عبارت دیگر با کمک تیم ما می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی از بابت موانع موجود، سرویس‌های هتزنر را مورد استفاده قرار دهید. برای دریافت راهنمایی و جزئیات بیشتر یا در بخش نظرات و یا پشتیبانی سفیرپیمنت با ما ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

ویژگی شارژ مستقیم Hetzner یک مزیت بزرگ برای کاربرانی است که می‌خواهند مدیریت حساب و فرایند پرداخت را ساده کنند. همچنین با انجام این کار می‌خواهند اطمینان داشته باشند که خدمات میزبانی آنها همیشه به‌روز است. این یک روش ایمن، مطمئن و قابل‌اعتماد برای مدیریت حساب‌های شما و پرداخت هزینه خدماتی است که استفاده می‌کنید و آن را به یک انتخاب محبوب برای توسعه‌دهندگان و مشاغل تبدیل می‌نماید. با فعال‌کردن پرداخت مستقیم به حساب Hetzer خود، می‌توانید از آرامش خاطر لذت ببرید و روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنید.

در این مقاله ضمن توضیح مزیت‌های این کار، اطلاعات لازم برای شارژ حساب هتزنر را نیز ارائه نمودیم. همچنین گفتیم که برای رفع چالش اصلی شارژ اکانت هتزنر با حواله که همان تحریم‌ها علیه ایران است، می‌توانید روی کمک تیم سفیرپیمنت حساب کنید. کافی است برای دریافت خدمات، درخواست خود را در پنل کاربران سفیرپیمنت ثبت نمایید. رفع تحریم، سرعت بالا و نرخ بسیار عالی سفیرپیمنت می‌تواند تجربه‌ای شیرین برای شما در استفاده از خدمات هتزنر رقم بزند. میزبان سوالات و نظرات شما در رابطه با شارژ پنل هتزنر در بخش نظرات همین صفحه هستیم.

 

سوالات متداول؛ شارژ حساب هتزنر

فقط از روش حواله بانکی و به صورت مستقیم می‌توانید شارژ اکانت هتزنر را انجام دهید.
حداقل مبلغی که برای آن حواله صادر می‌شود 100 یورو خواهد بود.
شارژ حساب هتزنر و فعال کردن این قابلیت.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *