آموزش پرداخت در سایت jetbrains

پرداخت و خرید از سایت JetBrains

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  17 دقیقه

مجموعه جت برینز در حوزه زبان‌های برنامه‌نویسی و ابزارهایی که برای توسعه نرم‌افزاری لازم است، فعالیت دارد. شما با مراجعه به سایت JetBrains می‌توانید محصولات و خدمات این مجموعه را مشاهده نمایید. ایجاد یک حساب JetBrains تنها روشی است که می‌توانید از محصولات و خدمات این مجموعه استفاده کنید. در واقع شما برای پرداخت در سایت JetBrains و خرید کردن از آن نیاز است که حتما یک حساب کاربری داشته باشید. در این مقاله قصد داریم درباره خرید از سایت JetBrains و ایجاد حساب کاربری در آن صحبت کنیم. پس تا انتهای مسیر همراه ما باشید.

 

همه چیز درباره معرفی جت برینز

 

معرفی سایت JetBrains

در تعریف این سایت می‌توان اینطور بیان کرد که راه ارتباطی مخاطب با خدمات و محصولات JetBrains، مراجعه به این سایت و افتتاح حساب کاربری در آن است. به عبارتی اگر می‌خواهید از خدمات JetBrains استفاده کنید، باید حتما به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. داشتن یک حساب کاربری در این مجموعه به شما کمک می‌کند تا به خدمات زیر دسترسی داشته باشید:

  • وب سایت اصلی JetBrains و سرویس‌های آن
  • انجمن توسعه دهندگان JetBrains
  • مخزن پلاگین برای IDEهای IntelliJ-based
  • وبلاگ محصولات

 

خرید اکانت دولوپر گوگل google developer
خرید اکانت دولوپر گوگل وریفای شده

 

از طرفی با اطلاعات کاربری خود که یک ایمیل و رمز عبور هستند نیز در چند قسمت می‌توانید لاگین کنید. در واقع شما یک حساب کاربری در سایت JetBrains ایجاد می‌کنید اما از همان اطلاعات کاربری در قسمت‌های مختلف می‌توانید بهره‌مند شوید:

  • برای ورود آنلاین به سایت و استفاده از خدمات جت برینز
  • برای ارزیابی و بررسی نرم‌افزار JetBrains
  • برای اعمال مجوز استفاده از نرم افزار JetBrains در صورتی که مجوز مربوطه به حساب شما باشد
  • برای مدیریت و نظارت بر تمام مجوزهایی که در سایت حساب JetBrains دارید
  • برای مدیریت مجوزهای تجاری سازمان‌تان در سایت JetBrains
  • برای استفاده از ساخت‌های EAP از JetBrains IDE که نیاز به یک حساب JetBrains دارند

 

تاریخچه جت برینز

JetBrains در ابتدای فعالیت خود و در زمان تاسیس توسط سه توسعه دهنده نرم افزار روسی در سال 2000 IntelliJ Software نام داشت. سرگئی دیمیتریف، والنتین کیپیاتکوف و یوجین بلیایف افرادی هستند که این نام را برای مجموعه خود در نظر گرفتند. اولین محصولی که این شرکت به بازار معرفی کرد IntelliJ Renamer بود که برای بازآفرینی کد در جاوا کاربرد داشت.

سایت جت برینز در سال 2021 از سوی نیویورک تایمز متهم به همکاری در جاسازی بدافزار در IntelliJ Renamer شد اما اثباتی برای آن پیدا نشد و جت برینز به شدت آن را رد نمود. مبدا این شرکت کشور جمهوری چک است و دفتر اصلی در آنجاست اما دفاتر مختلفی داخل کشورهای دیگری نیز دارد. پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، خدمات جت برینز در روسیه و همچنین فروش در بلاروس به حالت تعلیق درآمده است.

 

خرید اکانت jetbrains جت برینز

 

خرید اکانت jetbrains

همانطور که گفتیم شما برای استفاده از خدمات جت برینز نیاز به یک حساب کاربری خواهید داشت. این حساب کاربری خیلی ساده ایجاد می‌شود اما نیاز به احراز هویت خواهد داشت. شما می‌توانید با خرید اکانت jetbrains به سادگی و بدون دغدغه از خدمات این سایت بهره‌مند شوید. در واقع خرید اکانت jetbrains شما را از احراز هویت و چالش‌های آن بی‌نیاز خواهد کرد. در ادامه توضیحات لازم برای ایجاد حساب کاربری در این سایت را ارائه کرده‌ایم.

برای ثبت نام در جت برنیز تنها به یک آدرس ایمیل احتیاج دارید. اگر از قبل خرید لایسنس jetbrains را انجام داده‌اید، پس باید حتما از ایمیلی استفاده کنید که این مجوزها روی آن باشد. چنانچه تا به حال هیچ اقدامی برای خرید از سایت jetbrains نداشته‌اید، می‌توانید از هر آدرس ایمیلی استفاده کنید. ثبت‌نام در این سایت هم با کمک یک آدرس ایمیل و هم با کمک حساب‌های کاربری در سایت‌های مختلفی از جمله گوگل قابل انجام خواهد بود.

 

ثبت نام با کمک آدرس ایمیل

برای ثبت‌نام در جت برینز با کمک ایمیل تنها کافی است که به سایت اصلی این مجموعه وارد شوید. سپس به قسمت ثبت ورود به حساب کاربری بروید. صفحه‌ای همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که اکنون قصد ثبت‌نام دارید، پس اطلاعاتی برای ورود نخواهید داشت. در این حالت از قسمت پایین صفحه با ورود آدرس ایمیل خود، روی گزینه sign up کلیک کنید. با انجام این کار ثبت‌نام شما به راحتی انجام خواهد شد.

 

ثبت نام با ایمیل در سایت JetBrains

 

افتتاح حساب jetbrains با حساب‌های کاربری سایت‌های دیگر

این مجموعه به منظور راحتی توسعه‌دهندگان و مخاطبان خود ، این امکان را فراهم کرده است که شما با کمک حساب‌های کاربری خود در سایت‌های دیگر بتوانید در این سایت نیز ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری در گوگل، گیت‌هاب، بیت‌بوکت و گیت‌لب دارید، می‌توانید در همانصفحه ورود به حساب کاربری انتخاب کرده و افتتاح حساب jetbrains را نیز با همان حساب انجام دهید.

 

افتتاح حساب در سایت JetBrains بدون داشتن ایمیل

 

باید در نظر داشته باشید که در این قسمت شما صرفا یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید. از این حساب تا زمانی که آن را احراز هویت نکنید، نمی‌توانید استفاده نمایید. به عبارتی شما باید خرید لایسنس jetbrains را انجام دهید تا حسابتان به حالت active دربیاید؛ در غیر این صورت حساب شم کاربردی نخواهد داشت. همچنین این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای پرداخت در jetbrains نیاز به استفاده از سرویس‌های ارزی دارید. تحریم بودن این سرویس‌ها برای کاربران ایرانی نیز چالش دیگری برای شما خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم که با ساخت اکانت jetbrains، همه این چالش‌ها را برطرف نمایید. به طور کلی شما می‌توانید در ساخت و وریفای اکانت jetbrains خود از سفیرپیمنت نیز کمک بگیرید تا همه فرآیند خرید از سایت jetbrains برای فعالسازی بدون دغدغه برای شما انجام شود. تیم ما با تخصص در حوزه پرداخت‌ها و خدمات ارزی همراه شما در زمان پرداخت و خرید از jetbrains نیز خواهد بود.

 

اضافه کردن ایمیل به jetbrains

از آنجایی که شما ممکن است آدرس‌های ایمیل مختلفی داشته باشید و هر کدام از لایسنس‌های شما روی یکی از آن‌ها باشد، jetbrains قابلیت اضافه کردن ایمیل را به یک حساب فراهم نموده است. شما با این ویژگی می‌توانید به راحتی ایمیل‌های دیگرتان را نیز به یک حساب اصلی متصل کنید تا نیازی به جابه‌جایی بین حساب‌ها نداشته باشید. برای انجام این کار مراحل زیر را باید پشت سر بگذارید:

 

وارد کردن ایمیل

برای اضافه کردن آدرس ایمیل در گام اول ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس روی گزینه اطلاعات حساب کاربری خود کلیک کنید و در آن قسمت گزینه Linked emails. را انتخاب نمایید. صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که باید درآن آدرس ایمیلی را که می‌خواهید به این حساب پیوند دهید، اضافه کنید. در نهایت باید روی گزینه Link This Email کلیک نمایید.

 

اضافه کردن ایمیل به حساب جت برینز

 

در ادامه:

 

اضافه کردن ایمیل به جت برنیز جهت جلوگیری از پرداخت در سایت ketbraims مجدد

 

احراز هویت آدرس ایمیل

در این قسمت لازم است آدرس ایمیلی را که وارد نموده‌اید، تایید کنید. بدین منظور jetbrains برای شما یک ایمیل تایید ارسال می‌نماید. داخل این ایمیل یک لینک وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. با انجام این کار آدرس ایمیلی شما به حسابتان اضافه می‌شود. پس از آن می‌توانید با همان حساب اصلی به مجوزهای حساب دیگرتان که تازه اضافه کرده‌اید نیز دسترسی داشته باشید.

 

پیوستن ایمیل به جت برینز

 

پذیرفتن موافقت‌نامه

باید برای استفاده از هر لایسنسی موافقت‌نامه‌ای را بپذیرید. در صورتی که داخل ایمیل قبلی خود این کار را نکرده باشید، با اضافه کردن آن به این حساب اصلی لازم است این کار را انجام دهید. در واقع از شما خواسته می‌شود تا در بخش مربوطه پذیرش این موافقت‌نامه‌ها را تایید کنید. دقت داشته باشید که زمانی امکان استفاده از مجوزها را خواهید داشت که حتما این تایید را انجام داده باشید.

 

محدودیت‌های اضافه کردن ایمیل

جت برینز برای اضافه کردن آدرس ایمیل به حساب اصلی محدودیت‌هایی را نیز تعیین نموده است. اولین محدودیت مربوط به تعداد ایمیل‌ها است. شما می‌توانید حداکثر سه آدرس ایمیل مختلف را به یک حساب مرتبط کنید. محدودیت بعدی این است که یک آدرس ایمیل را فقط می‌توان به یک حساب مرتبط کرد. همچنین اضافه کردن آدرس‌های ایمیل یکبار مصرف مجاز نیستند.

 

آموزش جامع و عملی پرداخت در جت برینز با سفیرپیمنت

 

خرید از سایت JetBrains برای تمدید اشتراک

برای استفاده از خدمات این سایت نیاز به خرید از سایت jetbrains دارید. درواقع شما باید حق اشتراک برای استفاده از خدمات این مجموعه را تهیه نمایید. برای تمدید اشتراک‌ها در این سایت باید به نکاتی توجه کنید از جمله اینکه مجوزهای کسب و کار و سازمان فقط توسط ادمین حساب سازمان و سرپرست تیم قابل تمدید است. تمدید خودکار می‌تواند برای بسته‌های اشتراک توسط مدیران راه‌اندازی و مدیریت شود. بسته‌های اشتراک فعال دارای گزینه «تنظیم پرداخت» برای فعال کردن تمدید خودکار هستند و اگر این قابلیت فعال شود، دکمه «غیرفعال کردن تمدید خودکار» را در دسترس خواهند داشت.

توجه داشته باشید که قابلیت تمدید خودکار به طور پیش فرض برای کاربران فردی روشن است.به عبارتی اگر حساب شما سازمانی نیست و خودتان به صورت فردی حساب کاربری دارید، برای غیرفعال کردن تمدید خودکار، لطفاً وارد حساب JetBrains خود شوید. سپس روی پیوند روش‌های پرداخت کلیک کنید و روش پرداخت را جدا کنید. اگر این کار را انجام ندهید، لایسنس شما همواره به طور خودکار تمدید خواهد شد و هزینه آن نیز از حسابتان کسر می‌شود.

 

چگونه آدرس صورت‌حساب خود برای خرید از سایت JetBrains را تغییر دهیم؟

اگر خرید از JetBrains دارید، دو راه برای تغییر آدرس صورت‌حساب شما وجود دارد. روش اول این است که هنگام خرید یا تمدید مجوزهای خود، آدرس صورت‌حساب جدیدتان را در صفحه پرداخت وارد کنید. روش دوم نیز این است که با تیم پشتیبانی فروشجت برینز تماس بگیرید و آدرس صورت‌حساب و اطلاعات حساب جدیدتان را ارائه دهید که به شناسایی شما کمک کند. این اطلاعات می‌تواند نام، شناسه مشتری و یا هر یک از شماره‌های سفارش یا شماره فاکتور باشد. JetBrains آدرس را برای شم به‌روزرسانی خواهد کرد.

 

ارتقا اشتراک و پرداخت در سایت JetBrains

در JetBrains این قابلیت را دارید که لایسنس‌های قدیمی خود را ارتقا دهید. مسئله پرداخت در سایت JetBrains می‌تواند در این زمینه نیز خود را نشان دهد. شما با پرداخت در JetBrains و ارتقا حق اشتراک خود می‌توانید از قابلیت‌های جدید این مجموعه در نسخه‌های جدیدتر بهره‌مند شوید. در نمای تیم یا سازمان، پیوند ارتقا در کنار تمامی مجوزهای قابل ارتقا وجود دارد. در نمای محصول، می‌توانید مجوزها را برای ارتقا با استفاده از انتخابگر سمت چپ یا کادرهای تأیید کنار مجوزهای خاص کلیک نمایید و سپس گزینه ارتقای مناسب را انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های اکانت JetBrains

شما با ثبت نام و استفاده از JetBrains می‌توانید از ویژگی‌هایی که این مجموعه برای شما فراهم کرده است نیز استفاده نمایید. ویژگی‌هایی که شما را ترغیب می‌کنند حتما به عنوان یک توسعه‌دهنده خرید از JetBrains را انجام داده و حق اشتراک آن را تهیه نمایید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های اکانت JetBrains که به صورت حق اشتراکی هستند را برای شما در ادامه ارائه کرده‌ایم که عبارت است از:

  • امکان پرداخت ماهانه و سالانه
  • مجوزهای جایگزین دائمی که پس از یک دوره پرداختی یکساله ارائه می‌شوند
  • قیمت‌های مناسب و دارای تحفیف برای کاربران جدید و لایسنس‌های اضافه
  • امکان استفاده از تمامی محصولات نرم‌افزاری دسکتاپ با قیمت ماهانه

 

معرفی محصولات برای خرید از سایت JetBrains

برای خرید از سایت JetBrains و استفاده از خدمات آن می‌توانید به صفحه محصولات بروید. در آن صفحه برای همه توسعه‌دهندگان ابزارهای مختلفی وجود دارد که با پرداخت در سایت JetBrains می‌توانند از آن استفاده نمایند. این محصولات همگی نرم‌افزارها و ابزارهایی هستند که به افراد برای توسعه هر چه بهتر و سریع‌تر نرم‌افزار یا برنامه خود کمک می‌کنند. لازم به ذکر است که پرداخت در سایت JetBrains به صورت ارزی خواهد بود که می‌توانید از تیم ما برای انجام آن کمک بگیرید.

 

فعال کردن کامل نرم افزار jetbrains

 

فعال کردن نرم افزار JetBrains

استفاده از حساب JetBrains سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای فعال کردن نرم افزار JetBrains است. پس از ورود به سیستم، لیست مجوزهای مرتبط با حساب خود را خواهید دید. مجوزی را که می‌خواهید با آن نرم‌افزار را فعال کنید، پیدا نمایید. محصول JetBrains خود را باز کنید. اگر پیام فعال‌سازی بلافاصله ظاهر نشد، به قسمت help | register بروید و روی Activate New License کلیک نمایید. همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، دریافت مجوز از حساب JB را انتخاب و روی ورود به حساب JetBrains کلیک کنید.

در ادامه شما توسط مرورگر خود به صفحه ورود به حساب جت برنیز هدایت می‌شوید. پس از ورود باید کمی صبر کنید تا پیام موفقیت آمیز مجوز در صفحه ظاهر شود و سپس به محصول JetBrains خود بازگردید. اطلاعات مجوز خود را در گفتگوی فعال سازی خواهید دید. به همین راحتی نرم‌افزار JetBrains شما فعال خواهد شد. اگر پیامی می‌بینید که می‌گوید هیچ مجوز معتبری با حساب مرتبط نیست، به مرحله قبل برگردید تا مطمئن شوید که مجوز مناسب با حسابی که استفاده می‌کنید مرتبط است. در نهایت باید روی Activate و برای استفاده از آن روی Continue کلیک کنید.

 

لغو اشتراک JetBrains

بعضا ممکن است پیش بیاید که بخواهید اشتراک خودتان در جت برینز را لغو کنید. در نظر داشته باشید که حق اشتراک‌های فردی یا سازمانی با روشی که در ادامه توضیح می‌دهیم قابل لغو هستند اما لایسنس‌ها به طور کلی حذف نمی‌شوند. همچنین اگر اشتراکی را لغو نمودید، دیگر قابلیت‌های تمدید خودکار، اعلان‌ها و… نیز برای آن‌ها لغو خواهد شد. برای حساب‌های شخصی با هدف لغو اشتراک تنها کافی است مانند شکل زیر روی گزینه Cancel subscription کلیک کنید.

 

لغو اشتراک و عدم پرداخت در سایت jetbrains

 

اگر به عنوان یک سازمان یا شرکت قصد دارید تا اشتراک خود را لغو کنید، لطفا آنها را انتخاب و « Stop Payments » را از منوی پرداخت کلیک نمایید. این اقدام باعث لغو اشتراک‌ها و حذف آن‌ها از بسته اشتراک شما خواهد شد. با انجام این کار اشتراک‌ها دیگر در یادآوری یا تمدید خودکار قرار نمی‌گیرند. شما همچنین می‌توانید اشتراک‌ها را با کلیک روی پیوند “Change Subscription Pack” به بسته اشتراک دیگری منتقل نمایید. پس از لغو دیگر نیاز به پرداخت در سایت JetBrains نخواهید داشت.

 

لغو اشتراک شرکتها و عدم خرید دوباره از سایت jetbrains

 

قوانین استفاده از جت برینز

مانند هر مجموعه‌ای شما برای استفاده از خدمات جت برینز نیز باید طبق قوانین این مجموعه رفتار کنید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما قوانین این مجموعه را مطالعه نمایید و سپس برای خرید از JetBrains اقدام کنید. در واقع پیش از هر گونه پرداخت در سایت جت برنیز لازم است تا قوانین این مجموعه را مطالعه نمایید. مجموعه قوانینی که جت برنیز برای استفاده دارد را در صفحه قوانین جت برینز مطالعه کنید.

 

پرداخت در جت برینز با سفیرپیمنت jet brains

 

خدمات سفیرپیمنت؛ خرید از سایت JetBrains

خرید از سایت جت برینز با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌هایی که این مجموعه برای توسعه‌دهندگان فراهم نموده است، تقریبا ضروری خواهد بود. به عبارتی JetBrains همواره برای راحت‌تر کردن و سریع‌تر کردن فرآیند توسعه نرم‌افزار، قابلیت‌هایی را در اختیار افراد قرار داده است. لازمه استفاده از این خدمات و خرید از سایت JetBrains داشتن یک حساب کاربری در آن است. نحوه ثبت نام در JetBrains را در این مقاله ما به طور کامل توضیح دادیم.

از آنجایی که برای پرداخت در سایت JetBrains نیاز به استفاده از سرویس‌های بین‌المللی ارزی دارید و این سرویس‌ها برای کاربران ایرانی تحریم هستند، سفیرپیمنت شما را برای انجام هرگونه خرید از سایت های خارجی همراهی می‌نماید. افتتاح حساب پی پال وریفای شده جهت شخصی‌سازی پرداخت‌ و یا خرید مسترکارت واقعی، از پیشنهادات دیگر سفیرپیمنت به مشتریان است. تنها کافی‌ست در صورت نیاز به این خدمات و یا به طور کلی هر نوع خدمات ارزی، درخواست خود را در پنل کاربران سفیرپیمنت به ما ارجاع دهید. همچنین پاسخگوی سوالات شما در بخش نظرات و یا پشتیبانی سایت هستیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *