حساب بانکی گوگل ادسنس

معرفی انواع روش های نقد کردن گوگل ادسنس

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ اسفند, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

گوگل ادسنس امکان کسب درآمد دلاری را به شما می‌دهد. در واقع هر بار که بازدیدکننده‌ای از وب‌سایت شما روی یکی از تبلیغاتی که قرار است میزبان آن باشید، کلیک کند، شما درآمد کسب خواهید کرد. اگر مطابق با خط مشی‌های مربوطه گوگل ادسنس پیش بروید و در حساب AdSense شما هیچ گونه ابهامی وجود نداشته باشد، در آمد گوگل ادسنس شما به سقف معین رسیده و قابل دریافت است. از آنجایی که روش های نقد کردن گوگل ادسنس در ایران کمی متفاوت است، آموزش انجام این کار را در ادامه شرح داده‌ایم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی روش های نقد کردن گوگل ادسنس GOOGLE ADSENSE

در نظر داشته باشید که گوگل ادسنس حداقل برداشت برای حساب شما تعیین می‌کند. به عبارتی میزان درآمد شما ابتدا باید به حد مشخصی برسد و سپس امکان درخواست تسویه را خواهید داشت. در صورتی که درآمد به شما سقف معین نرسد، با ویرایش جزئیات پرداخت در صفحه تنظیمات حساب، می‌توانید در بین گزینه‌های پرداخت AdSense، شیوه مدنظر خود را انتخاب کنید.

به طور کلی روش های نقد کردن گوگل ادسنس ۵ مورد هستند. هر یک از این گزینه‌های پرداخت، مزایا و معایبی دارند و ممکن است با توجه به شرایط، موقعیت شما و نوع حسابتان متغیر باشد. از این‌رو توصیه می‌شود قبل از نهایی کردن روش‌های پرداخت، راهنمای پرداخت و روند پرداخت هر پنج مرحله را برای تنظیم حساب خود و اطلاعات اساسی مانند پرداخت مالیات بر درآمد AdSense را بررسی کنید. ۵ روش نقد کردن درآمد گوگل ادسنس عبارتند از:

 

حساب بانکی گوگل ادسنس

 

  1. دریافت با چک و نرخ ارز محلی(Check)
  2. صندوق الکترونیکی (EFT یا Electronic Funds Transfer)
  3. RAPIDA
  4. Single Euro Payments Area (SEPA)
  5. Wire Transfer

 

دریافت با چک و نرخ ارز محلی(Check)

شما می‌توانید از روش های نقد کردن گوگل ادسنس، شیوه چک را انتخاب نمایید. در این روش چک‌ها از سیتی‌بانک (Citibank) صادر می‌شوند که از تاریخ صدور به مدت یک سال معتبر هستند. با این حال، اگر چک‌های ارزی محلی را به عنوان روش پرداختی خود انتخاب می‌کنید، برای اطمینان هر چه بیشتر، لازم است لیست کشورهای واجد شرایط را نیز بررسی نمایید. به عبارتی اگر قرار است درآمدتان را با ارز محلی خودتان دریافت کنید، حتما بررسی کنید که ادسنس از ارز کشور شما پشتیبانی می‌کند یا خیر و سپس درخواست خود را ثبت نمایید.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که موسسه مالی شما چک‌های Citibank را می‌پذیرد یا خیر؟ چرا که این نکته مهمی است. از طرفی در نظر داشته باشید اکثر کاربرانی که از این چک‌ها استفاده می‌کنند، مبلغ خود را حدود 2 تا 4 هفته پس از تاریخ ارسال و گاهی اوقات در زمان بیشتری دریافت می‌نمایند. این در حالی است که شما می‌توانید با انتخاب گزینه «Secured Express Delivery» سریع‌تر، ایمن‌تر و البته بین 5 تا 7 روز آن را دریافت کنید. ضمنا اگر چک را به عنوان گزینه پرداخت خود انتخاب کنید، باید برای خدمات پیک نیز هزینه پرداخت کنید.

 

 

معایب این نوع روش پرداخت

  • تأخیر در دریافت
  • مشکل در هزینه
  • مشکلات موجود در جمع آوری و پردازش چک‌ها
  • احتمال از دست دادن چک و درخواست مجدد آن

 

صندوق الکترونیکی (EFT یا Electronic Funds Transfer)

پرداخت EFT یکی دیگر از روش های نقد کردن Google AdSense است. EFT یک سرویس الکترونیکی است که درآمد AdSense شما را مستقیماً به حساب بانکی و ارز محلی شما واریز می‌کند. این سرویس در دسترس ناشرانی است که آدرس آن‌ها در کشورهای پشتیبانی شده قرار دارد. این روش پرداخت یکی از بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش آنلاین در بین گزینه‌های موجود است. اگرچه این نوع روش داشتن حساب بانکی از سوی شما را الزامی می‌داند؛ اما این مزیت را دارد که برای گرفتن وجوه یا مذاکره در مورد چک، دیگر مجبور نیستید سفر کنید.

برای اطمینان از عملکرد این روش پرداخت آنلاین، مقداری به عنوان آزمایش پرداخت می‌شود تا اطمینان حاصل کنند که این واریز به طور دقیق به حساب شما صورت گرفته است. این سرویس برای همه سطوح دارندگان حساب AdSense در دسترس است. همچنین به دلایل مالیاتی و امنیتی شما نمی‌توانید از حساب بانکی در کشور دیگری استفاده کنید، مگر اینکه در آدرس پرداخت خود، کشور را تغییر دهید.

حساب بانکی گوگل ادسنس

 

RAPIDA از روش های نقد کردن گوگل ادسنس

راپیدا یکی دیگر از روش های نقد کردن درآمد گوگل ادسنس است. این شیوه به کاربران اجازه می‌دهد درآمد AdSense خود را به صورت نقدی دریافت کنند. با این حال، RAPIDA در حال حاضر فقط داخل روسیه در دسترس است و شما باید یک شعبه پست محلی پیدا کنید که این سرویس را ارائه دهد. همچنین در استفاده از این روش، لازم نیست نگران هزینه‌های بانکی و مهلت تسویه حساب طولانی مربوط به واریز چک‌ها باشید.

پرداخت از طریق راپیدا به دلار آمریکا است. همچنین پرداخت از تاریخی که در صفحه “جزئیات پرداخت” نشان داده شده است، سه روز تأخیر خواهد داشت. لازم به ذکر است که در حال حاضر گوگل ادسنس از این شیوه پرداختی پشتیبانی نمی‌کند؛ زیرا روسیه نیز در تحریم‌های گوگل قرار گرفته و خدمات به این کشور نیز ارائه نخواهد داشت؛ از این‌رو ناچارید به سراغ آموزش نقد کردن گوگل ادسنس با شیوه‌های دیگر بروید.

 

Single Euro Payments Area (SEPA)

شما می‌توانید از طریق تراکنش‌های منطقه پرداخت واحد یورو (SEPA) نیز به درآمد گوگل ادسنس خود دست یابید. این شیوه یک گزینه انتقال الکترونیکی وجوه (EFT) مقرون به صرفه و کارآمد را در تعدادی از کشورهای اروپایی ارائه می‌کند. در واقع سیستم SEPA به کاربران اروپایی این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های EFT را به هر کشوری که در منطقه یورو قرار دارد ارسال کنند. پرداخت‌های SEPA EFT مستقیماً درآمد AdSense شما را با یورو به حساب بانکی شما واریز می‌کند تا روند پرداخت را تا حد زیادی تسریع و ساده‌تر کند.

 

Wire Transfer

در میان روش های نقد کردن گوگل ادسنس، wire Transfer یا حواله سیمی نیز وجود دارد. این نوع حواله که به نوعی همان حواله مستقیم بانکی است به شما کمک می‌کند تا درآمد ادسنس را مستقیما داخل حساب بانکی خود دریافت نمایید. در واقع Google درآمدهای شما را به دلار یا یورو، با توجه به واحد پول حسابتان، از طریق حواله بین‌المللی به بانک مورد نظرتان ارسال می‌کند و شما پول را در حساب بانکی که مشخص کرده‌اید دریافت می‌کنید. این یک روش سریع، ساده و مطمئن برای دریافت درآمد شما خواهد بود.

 

آموزش نقد کردن گوگل ادسنس در ایران

سرویس گوگل ادسنس کاربران ایرانی را به طور کلی تحریم کرده است و نمی‌توانید با هویت ایرانی داخل این سرویس به درآمدزایی برسید. همچنین روش های نقد کردن درآمد گوگل ادسنس نیز در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارند و در آن قسمت نیز با چالش مواجه هستید.  از این‌رو آموزش نقد کردن گوگل ادسنس در ایران با دیگر کشورها متفاوت است. برای نقد کردن درآمد ادسنس در ایران، بهترین شیوه دریافت کمک از تیم سفیرپیمنت است. تیم ما به عنوان سفیر خدمات ارزی می‌تواند در بهترین حالت ممکن درآمد ارزی شما را به صورت ریالی به حساب بانکی‌تان واریز نماید.

برای استفاده از سرویس گوگل ادسنس و روش های نقد کردن آن، قبل از هر اقدامی با پشتیبانی ما ارتباط بگیرید. راهنمایی و مشاوره‌های لازم در این زمینه توسط تیم تخصصی ما به شما ارائه می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که می‌توانید درآمد ارزی خود را در هر بستری با سفیرپیمنت نقد نمایید. برای اتمام چالش‌های خدمات ارزی خود، روی کمک ما حساب کنید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

گوگل ادسنس یکی از بسترهای معتبری است که می‌توانید از آن درآمد دلاری کسب نمایید. کاربران ایرانی علاوه بر اینکه در استفاده از این سرویس با موانعی روبه‌رو هستند، در زمان نقد کردن درآمد نیز چالش دارند. به عبارتی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی کاربران ایرانی نمی‌توانند از روش های نقد کردن گوگل ادسنس استفاده نمایند. در این مقاله ضمن معرفی ۵ روش نقد کردن درآمد گوگل ادسنس مانند حواله بانکی، چک، EFT و… به آموزش نقد کردن گوگل ادسنس در ایران نیز پرداختیم. در بخش نظرات تجربیات خود در نقد کردن ادسنس را به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول؛ روش های نقد کردن گوگل ادسنس

یافتن بهترین بانک برای پرداخت ادسنس به موقعیت مکانی شما و عوامل مختلف دیگر بستگی دارد.
با توجه به موقعیت مکانی شما معمولاً از طریق چک، انتقال الکترونیکی وجوه (EFT) و... امکان دریافت درآمدتان را خواهید داشت.
آستانه پرداخت برای شما زمانی است که درآمد تبلیغات شما به 100 دلار برسد. در این صورت شما واجد شرایط پرداخت خواهید بود.
خیر
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *