سایت duplichecker

معرفی سایت duplichecker

آخرین بروز رسانی:  ۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

بسیاری از مقالاتی که در سطح وب مشاهده می‌کنید شاید از وب‌سایت دیگری کپی شده باشند. تنها راه حل تشخیص این موضوع استفاده از سایت duplichecker است. این وب‌سایت به راحتی محتوای شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و چنانچه این محتوا از منبعی کپی شده باشد، قابل بررسی است. در این مقاله در مورد کاربرد و چگونگی کارکردن با این سایت به شما توضیح خواهیم داد.

سرقت ادبی چیست؟

سرقت یا دستبرد علمی، دزدی ادبی، کپی کلمات، محتوا ربایی و معادل عربی آن انتحال و معادل انگلیسی آن پلی‌جریسم و… واژگانی هستند که به اقدامی غیراخلاقی و نوعی تخلف در حوزهٔ پژوهش و نگارش اشاره دارند. به نظر می‌رسد که می‌توان ده‌ها عبارت و واژهٔ دیگر هم جایگزین این کلمه کرد. اما آنچه کامل‌تر و بهتر به نظر می‌رسد، این است که متخصصان، صاحب‌نظران و فرهنگستان‌ علوم ترجمه‌ای واحد برای “Plagiarism” انتخاب کرده‌اند و تنها آن را به کار می‌برند. آن‌چنان که این مفهوم در زبان انگلیسی تنها با واژه “Plagiarism” شناخته می‌شود و اکثر مردم با این نام آن را می‌شناسند.

تشخیص سرقت ادبی در یک مقاله

اگر شما یک نویسنده هستید و هر روز مطالب زیادی را در وب‌سایت یا وبلاگ خود انتشار می‌دهید باید مواظب سرقت ادبی یا کپی‌ رایت مقالات خود باشید. این موضوع برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا امری ضروری و کاملاً کاربردی است. اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت دارند پس از نوشتن یک مقاله، ابزار مناسبی برای بررسی کیفیت محتوایشان پیدا نمی‌کنند و ممکن است که مقالات آنها از لحاظ بار محتوایی کیفیت بسیار بالایی داشت باشد اما موارد نگارشی و یا سایر مواردی که منجر به کپی بودن یک مقاله 10000 کلمه‌ای باشد را رعایت نکنند. با این وجود ابزارهایی در اختیار شما قرار دارد که به بررسی مقالاتتان با تعداد کلمات بالا می‌پردازد.

 سایت duplichecker چیست؟

بسیاری از ما به حوزۀ تولید محتوا و نویسندگی علاقه‌مند هستیم؛ اما با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف‌های بالا به آن اشاره کردیم برای یونیک کردن یک محتوا و بررسی دقیق آن به ابزارهایی نیاز دارید تا محتوای شما را بررسی کند. یکی از بهترین ابزارهای جهان برای بررسی یک مقاله آسمان خراش و یا کوتاه سایت duplichecker است که کاربرد بسیار بالایی برای تولیدکنندگان محتوا دارد.

این وب‌سایت با توجه به ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد به‌ راحتی متن‌های کپی شده در یک مقاله را به شما نمایش می‌دهد. این کار موجب می‌شود تا شما نتیجه بسیار خوبی از کیفیت مقاله خود بگیرید و اگر تولید محتوای وب‌سایت و یا وبلاگ خودتان را برون‌سپاری می‌کنید از صحت اعتبار و صداقت تولیدکننده محتوا مطلع خواهید شد. در ادامه طریقه کار با این وب‌سایت را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه کار با سایت duplichecker

برای کار با سایت داپلی چکر به ‌صورت زیر عمل کنید:
در گام اول وارد وب‌سایت داپلی چکر شوید.
در مرحله بعد یک حساب در این سایت ایجاد کنید.
اکنون متن مورد نظرتان را در قسمت بارگذاری متن جایگزین نمایید.

سایت داپلی چکر
اکنون برای بررسی کپی بودن این مقاله روی دکمه “check plagiarism” بزنید تا مقاله شما بررسی شود.

نحوه کار با داپلی چکر
مشاهده می‌کنید که این متن از چه سایت‌هایی کپی شده و چند درصد از آن متعلق به شما نیست.

چگونه میزان مشابهت مقاله را به صفر رساند؟

برای یونیک کردن محتوای بارگذاری شده در سایت duplichecker باید موارد زیر را انجام دهید:

  • محتوای نوشته شده را از هیچ جا کپی نکنید.
  • در صورت نمایش محتوای مشابه سریعاً آن را حذف کنید و یا مطلب هم معنا با آن جایگزین نمایید.
  • متن‌های مشابه را مطابق با چند موضوع مختلف در موتورهای جستجو پیدا کنید و آنها را طبق مفهومی که از آن برداشت می‌کنید، بنویسید.
  • اگر موضوع مشابه را به زبان‌هایی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی جستجو کنید مطالب بسیار خوبی را در این زمینه خواهید یافت.
  • چنانچه موضوع شما تخصصی است مانند طریقه گلاب‌گیری، بهتر است که از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه مطلب جمع‌آوری کنید.

انواع حساب‌های سایت duplichecker

در کنار خدمات رایگانی که سایت داپلی چکر به کاربران تولید محتوا ارائه می‌دهد، خدمات باکیفیت‌تری هم در ازای خرید اشتراک این وب‌سایت به شما ارائه می‌گردد. شما در این وب‌سایت فقط اجازه دارید  1000 کلمه را برای بررسی کپی بودن یک مقاله بارگذاری کنید. برای بارگذاری بیش از 1000 کلمه در سایت داپلی چکر باید اشتراک این وب‌سایت را تهیه کنید. در صورتی که قصد تهیه اشتراک سایت duplichecker را دارید، شما به یک حساب پی پال وریفای شده نیازمند هستید. (برای خرید پی پال به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید.)

مزایای خرید اشتراک سایت duplichecker

  • حداکثر 25000 کلمه برای جستجو کردن می‌توانید بارگذاری کنید.
  • جستجوی پیشرفته در تمام موتورهای جستجو
  • پشتیبانی از فرمت‌های متفاوت
  • تبدیل متن به pdf به همراه دانلود
  • پیشرفته‌ترین جستجوگر سرقت ادبی
  • بازنویسی مقاله (فقط انگلیسی)
  •  ررسی URL کلمات
  • جستجوی عمیق (گسترده)
  • آخرین فناوری (پایه‌های هوش مصنوعی)
  • امکان بارگذاری چند فایل به‌صورت هم‌زمان

سایت‌های مشابه داپلی چکر

وب‌سایت‌های نسبتاً خوبی در سطح وب وجود دارند که همانند سایت duplichecker فعالیت می‌کنند و به کاربران خدماتی ارائه می‌دهند. در لیست زیر به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

Copy Scape

وب‌سایت “کپی اسکپ” به صورت رایگان محتوای شما را بررسی می‌کند تا متوجه کپی بودن آن شوید. در صورتی که می‌خواهید از محتوای خود در وب‌سایت‌های بزرگ مالکیت کسب کنید با پرداخت مبلغی بین 5 تا 20 دلار در ماه قادر به انجام این کار خواهید بود.

Grammarly

یکی دیگر از وب‌سایت‌های کاربردی برای تشخیص متون کپی شده سایت “گراملی” است. این وب‌سایت نه تنها متن شما را از لحاظ کپی بودن بررسی می‌کند بلکه نکات املایی و دستور زبانی آن را هم مورد بررسی قرار می‌دهد. این ویژگی برای متن‌های انگلیسی بسیار کاربردی است.

PlagScan

وب‌سایت “پلاگ اسکن” ابزاری فوق‌العاده حرفه‌ای به جهت تشخیص سرقت ادبی است. این وب‌سایت دارای هوش مصنوعی بسیار قوی است که حتی سرقت ادبی با جملات مشابه را به راحتی شناسایی و به کاربر نمایش می‌دهد.

Plagramme

وب‌سایت “پلگرام” یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که به منظور بررسی سرقت ادبی محتوای کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وب‌سایت به بیش از 90 کشور جهان خدمات ارائه می‌کند. این ابزار متمرکز به راحتی محتوای کپی را تشخیص می‌دهد. پلگرام فناوری منحصر به فردی دارد و به کاربران اجازه بارگذاری و بررسی مطالب با چند زبان مختلف را ارائه می‌کند.

Plag Tracker

از وب‌سایت‌ها فعال و معروف برای نمایش سرقت ادبی می‌توان به “پلگ تراکر” اشاره کرد. این مجموعه در بین دانشجویان و مقاله نویسان کاربرد بسیار زیادی دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است. وب‌سایت “پلگ تکر” با حجمی بیش از 20 میلیون اتر به بررسی محتوای شما می‌پردازد.

Similar Page Check

اگر به تمام وب‌سایت‌ها و ابزارهای بررسی محتوا سر زدید، وقت آن رسیده تا به وب‌سایت “سیمیلار پیج چک” هم مراجعه کنید. این ابزار هم مانند مابقی سایت‌ها محتوای شما را با جزئیات کامل مورد بررسی قرار می‌دهد و چنانچه مطلب مشابه و یا سرقت ادبی انجام داده باشید به راحتی قابل نمایان است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *