مستر کارت گلد در المان

مستر کارت گلد در آلمان چیست و چه کاربردی دارد؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

کشور آلمان یکی از بزرگترین مقاصد مهاجرت و گردشگری در سراسر دنیا است. استفاده از کارت‌‌های اعتباری در این کشور، شرایط و امکانات بسیاری را برای شما مهیا می‌کند. یکی از بهترین کارت‌هایی که می‌توانید در این کشور از آن استفاده کنید، مستر کارت گلد در آلمان است که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

بیشتربخوانید: مسترکارت طلایی و مزایای آن چیست؟

 

انواع کارت‌های اعتباری در کشور آلمان

به طور کلی، کارت‌های اعتباری و به خصوص مسترکارت و ویزا کارت در کشور آلمان به سه دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

 

۱- کارت‌های Credit

کارت‌های کردیت یا اعتباری در آلمان آن دسته از کارت‌هایی به شمار می‌روند که به حساب بانکی فرد متصل بوده؛ اما تراکنش‌ را بر مبنای اعتبار شخص انجام می‌دهند. این کارت‌ها دارای مزایای بی‌شماری از جمله کارمزد ناچیز، امکان برگشت وجه و مزایای ویژه هنگام خرید با یک خرده فروش خاص هستند. امنیت این کارت‌ها بسیار بالا بوده و برای انجام خرید از فروشگاه‌ها و یا به صورت آنلاین، یک انتخاب مناسب می‌باشند.

 

مستر کارت طلایی در المان

 

۲- کارت‌های debit 

کارت دبیت یا نقدی آلمان به حساب بانکی فرد متصل بوده و هر نوع تراکنشی به صورت مستقیم از حساب او کسر می‌شود. روی این کارت‌ها به صورت برجسته نام دارنده کارت و شماره حساب ۱۶ رقمی درج شده است. این کارت‌ها دیگر چیزی تحت عنوان اعتبار ندارند و تراکنش‌ها لحظه ای اتفاق می‌افتند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقالات دبیت کارت و تفاوت دبیت و کردیت را مطالعه نمایید.

 

۳- کارت‌های پیش پرداخت 

نوع دیگر کارت‌های آلمان، کارت پیش پرداخت است که به حساب یا اعتبار خاصی متصل نیستند. در ابتدا با مبلغ مشخصی پول شارژ شده‌اند و شما نمی‌توانید بیش از حد مشخص شده از آن‌ها استفاده کنید. معمولا نیز قابل شارژ نیستند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مستر کارت پری پید را مطالعه فرمایید.

 

مستر کارت گلد چیست؟

مستر کارت گلد در واقع یکی از زیر شاخه‌های مسترکارت است که علاوه بر داشتن تمام قابلیت‌های مسترکارت‌های عادی، امکان اجاره خودرو، پرداخت هزینه سفر، رزرو بلیت هواپیما با پرداخت آفلاین، خریدوفروش آنلاین و… را نیز به شما می‌دهد.

 

مستر کارت گلد در المان

 

این کارت به دلیل هزینه‌های کمی که برای صدور، نگهداری و… دارد، در جهان بسیار محبوب شده است.

 

مستر کارت گلد آلمان

یکی از بهترین کارت‌های اعتباری موجود در کشور آلمان را می‌توان مستر کارت گلد آلمان دانست. فرایند درخواست و صدور این کارت بسیار ساده و سریع بوده و مزایای بسیاری را برای افراد فراهم می‌کند. مسترکارت گلد در آلمان توسط بانک‌های متعددی صادر می‌شود. هر کدام از بانک‌ها، برای صدور مستر کارت گلد آلمان شرایط مختلفی دارند. بهتر است در زمان درخواست، شرایط استفاده اعم از مدت زمان باز پرداخت و یا هزینه‌های صدور را بپرسید.

 

بهترین بانک جهت دریافت مستر کارت گلد آلمان

بانک Advanzia یکی از بانک‌های آلمان است که شرایط بسیار آسانی را برای دریافت مستر كارت طلایی آلمان فراهم کرده است. تقریبا برای تمام ساکنین، مهاجرین و حتی پناهجویان آلمان، امکان دریافت مستر کارت گلد آلمان از بانک Advanzia وجود دارد. هر چند به طور قطع نمی‌توان گفت که این کارت به نام شما صادر می‌شود؛ اما در اکثر موارد، بانک به شما یک اعتبار اولیه می‌دهد که بتوانید از آن برای بهره‌وری از خدمات کارت استفاده کنید.

 

مسترکارت گلد در المان

 

مزایای  مستر کارت گلد

مستر کارت گلد در آلمان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کارت اعتباری از طریق بانک Advanzia  تبلیغ می‌شود. با این حال، هنگامی که برای کارت اعتباری درخواست می‌کنید، به طور خودکار به www.gebuhrenfrei.com  هدایت می‌شوید. این لینک را نیز روی کارت خواهید یافت. با این حال، بانک Advanzia  به عنوان مسئول تماس است.

 

  • اقساط با مسترکارت گلد

امکان توافق بر سر اقساط یا پرداخت جزئی را دارید. مبلغ اقساط همیشه به مبلغ معوق روی کارت اعتباری شما اشاره دارد. شما باید حداقل 3% از کل مبلغ فاکتور را انتقال دهید. اینکه در نهایت چقدر انتقال می‌دهید به خودتان بستگی دارد.

 

  • سود اعتباری و سود بدهی

شما نمی‌توانید انتظار سود اعتباری مستر کارت گلد را داشته باشید زیرا این کارت پیش‌پرداخت نیست و محدودیت اعتباری برای شما در نظر گرفته شده است که حتی با پرداخت اضافه نمی‌توانید آن را افزایش دهید. با این حال، اگر با پرداخت جزئی موافقت کنید، سود بدهی کسر خواهد شد. این مقدار از تاریخ معامله به کمتر از 2٪ می‌رسد. ضمناً در صورت استفاده از تسهیلات اقساطی باید تقریباً 20 درصد سود مؤثر پرداخت کنید. این سود بسیار زیاد است و مزیت تسهیلات اقساطی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 

  • هزینه های خارجی و برداشت نقدی

مزیت دیگر مسترکارت گلد این است که هیچ کارمزد تراکنش خارجی در سراسر جهان دریافت نمی‌شود حتی اگر از دستگاه خودپرداز یا از طریق پیشخوان پول نقد برداشت کنید.

همچنین هیچ هزینه‌ای برای تبدیل ارز وجود ندارد. این ویژگی به وضوح کارت اعتباری را از سایر ارائه دهندگانی که برای کارمزدهای خارجی و برداشت پول نقد، به ویژه در کشورهای غیر اروپایی، کارمزد بالایی دریافت می‌کنند، متمایز می‌کند.

 

  • دسترسی به بانکداری آنلاین

شما می‌توانید مستر کارت گلد خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید. این بانک برنامه‌ای دارد که استفاده از آن بصری است. شما آن را به صورت رایگان در دستگاه تلفن همراه خود دانلود می‌کنید و از طریق این برنامه، همیشه می‌توانید هزینه‌ها و سپرده‌های خود را پیگیری کنید.

این برنامه طراحی ساده‌ای دارد اما تمام اطلاعات مهم را ارائه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ببینید در حال حاضر چه مبلغی در دسترس است، چه تراکنش‌هایی انجام شده است، کجا با کارت خود پرداخت کرده‌اید و آخرین واریز شما چه زمانی انجام شده است. علاوه بر این، موجودی شما در حال حاضر نمایش داده می‌شود.

نکته‌ای در مورد محدودیت هزینه: Advanzia در ابتدا کارت اعتباری را با محدودیت هزینه که معمولاً 800 یورو است، تنظیم می‌کند. اگر اولین قبوض خود را به موقع پرداخت کنید، این سقف اعتباری بسیار سریع افزایش می یابد.

 

مسترکارت گلد آلمان چه فرقی با مسترکارت دیگر کشورها دارد؟

به طور کلی، تفاوت عمده‌ای میان ماهیت مستر کارت گلد آلمان و مسترکارت دیگر کشور‌ها وجود ندارد. از تفاوت‌های جزئی آن با دیگر مسترکارت‌ها، می‌توان به پشتیبانی از تنها دو ارز یورو و دلار اشاره کرد.

 

نحوه ثبت نام گلد کارت آلمان

برای شروع ثبت نام باید وارد این لینک شوید: https://www.gebuhrenfrei.com/Home

همانطور که مشاهده می‌کنید، تمام اطلاعات این سایت به زبان آلمانی است. بنابراین بهتر است از یک مترجم آلمانی برای این کار کمک بگیرید. در صفحه‌ی اول، مشخصات خود را وارد کرده و روی گزینه‌ی Ja ich will کلیک کنید.

در مرحله‌ی بعد، مشخصاتی مانند میزان درآمد، محل اقامت و… خود را وارد کنید.

تیک قسمت Zahlungsschutz برای زمانی است که از کار بیکار شوید. در این صورت، بیمه اقساط بانکی شما را پرداخت خواهد کرد. هر چند که این تیک نیز شرابط ویژه‌ی خودش را دارد. همچنین، افرادی که تحت نظر جاب سنتر هستند نیز می‌توانند برای این کار درخواست بدهند. تنها کافی است که در قسمت شغل، گزینه‌ی Sonstiges از انتخاب کنند.

در نهایت تیک تایید را بزنید و روی گزینه‌ی Jetzt senden کلیک کنید.

بعد از اتمام این مراحل، تمام مشخصات شما بار دیگر نمایش داده می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به صورت یک فایل پی‌دی‌اف دریافت کنید.

بعد از آن که تمام مراحل سپری شد، یک ایمیل دریافت می‌کنید که در آن بعد از بررسی اطلاعات شما مشخص شده است که اعتبار به شما تعلق می‌گیرد یا خیر. اعتبار آغازین اغلب 100 یا 500 یورو بوده که با داشتن کار و درآمد مناسب می‌توانید آن را افزایش دهید.

بعد از این مورد، یک نامه برای شما ارسال می‌شود که در آن مسترکارت گلد شما قرار دارد. شما باید آن را تایید و امضا کنید و سپس به آدرس گفته شده ارسال نمایید. بعد از چند روز پین کارت برای شما ارسال شده و کارت شما نیز فعال می‌شود.

 

مستر کارت گلد المان

 

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مستر کارت و ویزا کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:  ویزا کارت یا مستر کارت: کدام یک انتخاب بهتری است؟

 

نتیجه

مسترکارت گلد آلمان یک کارت اعتباری است که علاوه بر داشتن امکانات عادی مسترکارت، امکانات دیگری نظیر اجاره خودرو و… را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توان مسترکارت گلد آلمان را از بانک‌های مختلف آلمانی دریافت کرد؛ اما معروف‌ترین بانک ارائه‌دهنده‌ی این کارت، بانک Advanzia که شرایط آسانی را برای دریافت مسترکارت گلد آلمان فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
Somayeh Derakhshan کاربر سایت ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

من یک مستر گلد کارت با اعتبار اولیه ۱۰۰۰ یورو دارم آیا میتوانم کل مبلغ را یکجا بردارم و چگونه باید برگردانم ،

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    سلام، بله
    برای خرید و فروش لطفا وارد پنل شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

   
مهدی بوشهری کاربر سایت ۱۱ آذر ۱۴۰۱

سلام یک سوال داشتم؟
مثلا اگر 1500 یورو برداشت کنیم و در 12 قسط 1500 یورو برگردانیم چقدر سود بابت 1500 یورو باید بپردازیم؟
ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۱ دی ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز، مقالات صرفا به منظور آشنایی افراد نگارش شده اند و قادر به ارائه مشاوره در این زمینه نیستیم.