بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

معرفی برترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

تجارت کریپتو برای بسیاری سودآور است. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد به تجارت ارز دیجیتال علاقه دارید. این بازار اگرچه سودآور است؛ اما اگر معاملات به درستی انجام نشود، می‌تواند برای سلامت مالی شما بسیار مضر باشد. منظور از تجارت درست، انجام آن با ذهنیت مناسب و مجموعه ابزارهای درست مانند ناظر بازار، مدیر پورتفولیو، ابزار ژورنالینگ معاملات رمزنگاری، مبادلات معاملاتی کم هزینه، نمودارها، جمع‌آوری اخبار رمزنگاری و در نهایت، صرافی‌های قابل اعتماد است. به همین دلیل، برای تبدیل کردن دنیای کریپتو به فضایی امن‌تر و سودآور برای همه، فهرستی از بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال را گردآوری کرده‌ایم.

 

سایت های رایگان مناسب برای تحلیل ارز دیجیتال

 

بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

سایت‌های تحلیلی ارز دیجیتال همگی یک هدف واحد را دنبال می‌کنند. ارائه اطلاعات کارآمد در خصوص رمز ارزهای مختلف و سودرسانی یا سیگنال‌دهی به کاربران هدف اصلی همه این سایت‌ها است. در ادامه به معرفی کوتاه بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال رایگان و غیر رایگان می‌پردازیم.

 

سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال رایگان

در این قسمت به معرفی چند مورد از بهترین سایت های رایگان تحلیل ارز دیجیتال پرداخته شده است.

 

  • TradingView

TradingView یک نرم‌افزار نموداری محبوب با رتبه عالی برای نشان دادن نمودارهای دقیق بازار برای کالاها، سهام و رمزارزها است. اگر شما کسی هستید که تجزیه و تحلیل فنی ارزهای دیجیتال را با مشاهده نمودارهای بازه‌های مختلف دوست دارید، این ابزار برای شما مناسب است.
ابزارهای نمودار آنلاین تریدینگ‌ویو برای کاربران رایگان و حرفه‌ای باز است. حساب‌های رایگان به ابزارهای حرفه‌ای مشابه کاربران حرفه‌ای دسترسی دارند، اما به سه شاخص فنی و همپوشانی در هر نمودار محدود می‌شوند.

 

  • CoinLobster

CoinLobster سادگی و استفاده آسان از داده‌های ترکیبی بازار را در زمان واقعی برای معامله‌گران معمولی ارائه می‌دهد. این سایت کاملا رایگان است و به عنوان تنها سایت دارای داده‌های ترکیبی از مبادلات متعدد شناخته می‌شود. نمودارها به راحتی قابل خواندن و فیلتر هستند که این موضوع Coinlobster را به یکی از برترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال رایگان تبدیل کرده است.

 

 

  • CoinGecko

CoinGecko تجزیه و تحلیل اساسی از بازار ارزهای دیجیتال را در یک پلتفرم ساده برای استفاده ارائه می‌دهد. این وب‌سایت علاوه بر ردیابی قیمت، حجم و ارزش بازار، رشد جامعه، توسعه کد منبع باز، رویدادهای مهم و معیارهای زنجیره‌ای را نیز دنبال می‌کند. همچنین ابزارهای مدیریت سبد رمزنگاری هم توسط این پلتفرم ارائه می‌شوند تا معامله‌گران رمزارز بتوانند سبدهای معاملاتی ارز دیجیتال خود را مدیریت کنند.

 

  • Glassnode

شاخص‌های نوآورانه بازار زنجیره‌ای را برای بیت‌کوین و اتریوم تولید می‌کند. داشبورد رایگان آن‌ها شامل اطلاعاتی مانند عرضه در گردش، حجم معاملات، تعداد تراکنش‌ها و کارمزد تراکنش است. Glassnode مجموعه‌ای از داده‌ها را ارائه می‌دهد اما با ارزش‌ترین داده‌های آن‌ها فقط برای کاربران پولی است. عضویت پیشرفته این سایت 29 دلار در ماه و 799 دلار در ماه برای عضویت حرفه‌ای است.

 

معرفی سایت‌های پولی و رایگان تحلیل ارز دیجیتال

 

  • CoinMarketCal

CoinMarketCal یکی از بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال است. در ادامه برخی از ویژگی‌های برتر CoinMarketCal آورده شده است: رویدادهای آینده مرتبط با ارزهای دیجیتال مختلف، مانند راه‌اندازی محصول، اطلاعیه‌های مشارکت و کنفرانس‌ها را فهرست می‌کند. به کاربران امکان می‌دهد یادآوری‌هایی را برای رویدادهای مورد علاقه آینده تنظیم کنند. همچنین افراد می‌توانند رویدادها را بر اساس تأثیر آن‌ها بر قیمت ارز دیجیتال ارزیابی کنند. این سایت ابزاری است که باید در هنگام ساخت استراتژی رمزنگاری خود از آن استفاده کنید و خوبی آن این است که استفاده از آن کاملا رایگان است.

 

  • CryptoPanic

Crypto یک بازار نسبتا کوچک است که به شدت تحت تأثیر اخبار قرار دارد. به همین دلیل، دانستن اخبار و سپس سنجش احساسات بازار مهم است و به تقویت استراتژی رمزنگاری شما کمک می کند. با نسخه رایگان CryptoPanic، می‌توانید اخبار بسیار سفارشی شده را با توجه به ارزهای مورد علاقه خود دنبال کنید. به علاوه، می‌توانید از این ویژگی برای دنبال کردن کانال‌های یوتیوب، موضوع Reddit و حساب‌های توییتر خود برای سنجش دقیق احساسات بازار بهره ببرید. همچنین شما می توانید این کارها را در تلفن همراه خود انجام دهید زیرا CryptoPanic برنامه‌هایی را برای iOS و Android ارائه می‎‌دهد.

 

  • CoinMarketMan

CoinMarketMan پیچیده‌ترین برنامه ژورنالینگ معاملات رمزنگاری است که اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید. تقریباً با همه صرافی‌های رایج مبادلات مشتقات رمزنگاری، مانند Binanceو Bybit کار می‌کند. این ابزار به طور خودکار معاملات را از صرافی‌های متصل وارد و به شما کمک می‌کند تا تنظیمات معاملاتی و برد و باخت کلی خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای یک معامله‌گر جدی کریپتو، این ابزار به درک اینکه کدام راه اندازی برای شما بهتر است، کمک می کند. اگر مبتدی هستید، ممکن است اهمیت تجارت ژورنالینگ را درک نکنید، اما این چیزی است که باید از آن استفاده کنید و زمانی که به ژورنال نویسی عادت کردید، مزایای آن را درک خواهید کرد.

 

  • Santiment

Santiment یکی از برترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران است. چشم‌انداز سرمایه‌گذاری فعلی مملو از اطلاعات نادرست است و منابع قابل راستی‌آزمایی بسیار اندک هستند.
Santiment می‌خواهد با ارائه خوراکی عینی از داده‌های بازار، تحلیل احساسات و فعالیت‌های زنجیره بلوکی به سرمایه‌گذاران مبتدی و متخصص کمک کند. همه اینها به این امید است که به شما کمک کند تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه‌تری اتخاذ کنید.

 

بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال با هزینه

 

سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال با هزینه

در این قسمت چند مورد از برترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال با هزینه را معرفی می‌کنیم:

 

  • Messari

Messari یک گردآورنده داده‌های رمزنگاری برای معامله‌گران پیشرفته است که می‌خواهند از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها نگاه عمیق‌تری به بازار داشته باشند. مفیدترین توابع Messari مانند ابزار غربالگری، تحقیق و فیلتر در بیش از 100 معیار و طبقه بندی 24.99 دلار در ماه هزینه دارد.

 

  • 3commas

3commas ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق یک رابط 3 کاما به صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند Binance، Bittrex و Poloniex متصل شوید و تصمیمات تجاری خود را در مورد هر یک از آن‌ها به طور همزمان اتخاذ کنید. به‌علاوه، می‌توانید ویژگی‌های معاملاتی هوشمند مانند توقف ضرر و سود پایانی را داشته باشید که به فرد امکان می‌دهد سود خود را در زمان واقعی به حداکثر برساند. جدا از این موارد، این سایت یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال و متعادل‌کننده سبد مدرن است که به معامله‌گران کریپتو کمک می‌کند تا از معاملات خود نهایت استفاده را ببرند. همچنین، با کمک این ابزار کپی کردن پرتفوی معامله‌گران موفقی که به‌طور مداوم سبد دارای رشد مناسبی هستند، تجارت اجتماعی انجام دهید.

 

  • Koinly

Koinly یک مدیر پورتفولیوی رمزنگاری برای مبتدیان و کاربران پیشرفته است. با Koinly می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در صرافی‎‌های مختلف ردیابی کنید و همیشه از سکه‌هایی که در سبد خود دارید، آگاه باشید. همچنین نمودارها را بر اساس دارایی‌های پورتفولیوی شما و حرکات بازار ارائه می‌دهد تا بتوانید تصمیمات آگاهانه بگیرید. این سایت یکی از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال است که با پرداخت هزینه می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

  • Altfins

Altfins یک برنامه و ابزار تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال است که به شما کمک می‌کند معاملات بسیار سودآور را در زمان رکورد شناسایی کنید. این ویژگی با شناسایی الگوهای نمودار در دارایی‌های رمزنگاری انتخابی به شما کمک می‌کند تا 30 درصد از زمان معاملات را ذخیره کنید. شاید بسیاری از شما در مورد Altfins نشنیده باشید، زیرا این پلتفرم ممکن است در یک نگاه جذاب به نظر نرسد؛ اما، با شروع یادگیری و استفاده از این پلتفرم، از ویژگی‌هایی که ارائه می دهد شگفت زده خواهید شد.
ویژگی‌های بیشتری وجود دارد که که باعث می‌شود، مطمئن شوید این ابزار یکی از بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال است و ارزش صرف زمان را دارد. در اینجا برخی از کارهایی که می‌توانید با یکی از بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال انجام دهید، آورده شده است:

  • شناسایی سریع روند یک ارز
  • تجزیه و تحلیل کل بازار کریپتو برای شناسایی یک فرصت معاملاتی مناسب
  • ارتباط با صرافی از طریق API و تجزیه و تحلیل سبدتان برای فرصت‌های معملاتی
  • انجام تجارت از طریق ویژگی API
  • پیگیری اخبار بازار

 

 

  • Altrady

اگر از Binance و Bitfinex استفاده می‌کنید، تقریباً بیش از 50 درصد از بازار ارزهای دیجیتال را پوشش داده‌اید. اما اگر شما فردی هستید که می‌خواهید عمیق‌تر شوید و دسترسی خود را افزایش دهید و همچنین ریسک خود را با استفاده از چندین صرافی کاهش دهید، Altrady برای شما مناسب است. با استفاده از Altrady می‌توان در چندین صرافی از یک حساب واحد معامله کرد و صدها ارز را از کف دست با برنامه تلفن همراه Altrady مدیریت کرد. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها، هشدارها و نمودارهای بی‌درنگ از صرافی‌های مختلف، دسترسی داشته باشید.

 

ویژگی‌های Altrady

  • تجارت هوشمند
  • داده‌ها و هشدارهای بازار در زمان واقعی
  • مبادلات چندگانه
  • نردبان‌های مقیاس شده
  • اسکنرهای بازار
  • برنامه دسکتاپ (همچنین در فضای ابری موجود است)
  • تجزیه و تحلیل معاملات
  • موقعیت با P&L
  • Crypto Journaling
  • مدیر نمونه کارها
  • برنامه‌های موبایل

این ویژگی‌ها رایگان نیستند و برای اشتراک‌های ماهانه و سالانه هزینه استانداردی وجود دارد، اما نسخه آزمایشی آن برای یک ماه رایگان در دسترس است.

 

  • Tradesanta

TradeSanta یک ربات معاملاتی رمزنگاری است که معاملات کریپتو را به صورت خودکار انجام می‌دهد و به شما کمک می‌کند حتی زمانی که خواب هستید، سود کسب کنید. شروع کار با Tradesanta یکی از بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال، آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که TradeSanta را به یک صرافی پشتیبانی شده با استفاده از API متصل و سپس می‌توانید با حداقل سرمایه شروع کنید. صرافی‌های زیر توسط این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند:

  • Binance
  • Bittrex
  • Bitfinex
  • HitBTC

 

  • CoinMarketCap

CoinMarketCap نیازی به معرفی ندارد، مگر اینکه اولین روز شما در دنیای کریپتو باشد. این پلتفرم یکی از پربازدیدترین و بهترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال است و قیمت‌ها، ارزش بازار، حجم، فهرست ارزها و توکن‌ها را در این فضا ردیابی می‌کند. علاوه بر این، قیمت‌ها، حجم و سایر داده‌ها را به 13 زبان و 28 واحد پول ملی نشان می‌دهد. نمودارهای قیمت تاریخی بازارهای کریپتو را ذخیره و نمودارهای بی‌درنگ BTC و کل بازار کریپتو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

جمع‌بندی سایت‌های رایگان و پولی تحلیل ارز دیجیتال

 

جمع‌بندی

در دنیای ارزهای دیجیتال، داده‌ها به صورت آزاد در دسترس هستند. با این حال، ارز دیجیتال یک موضوع بسیار فنی است؛ جمع آوری این نوع اطلاعات به‌طور مستقیم از منبع اصلی برای سرمایه‌گذار خرد یا فرادی که زمان کافی برای این کار ندارند، بسیار دشوار می‌شود. اینجاست که سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال به افراد کمک می‎‌کنند تا با تصمیم‌گیری بهتر در بازار ظاهر شوند.

سوالات متداول؛ سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

بایننس نرم افزار پرکاربرد برای تجارت ارزهای دیجیتال است. تقریباً در تمام نقاط جهان موجود است.
بله، می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتال را با استفاده از یکی از این برنامه‌های اتوماسیون مانند: 3Commas ،Bitsgap ،Pionex
وب‌سایت‌های مختلفی برای جنبه‌های مختلف تحقیقات کریپتو وجود دارد. برای تحلیل تکنیکال، TradingView را می توان یکی از بهترین‌ها در نظر گرفت، در حالی که برای درک پس زمینه، CoinMarketCap و CoinGecko می‌توانند سایت‌های خوبی برای شروع باشند. تمامی سایت‌های معرفی شده در این مطلب از برترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال هستند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *