آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر

آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

تریدینگ ویو به‌عنوان یک نرم‌افزار ضروری برای معامله‌گران شناخته می‌شود. استفاده از تریدینگ ویو به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به داده‌های بازار و تحلیل‌های تخصصی در مورد طبقات مختلف دارایی در بازارهای مالی، از معاملات آتی گرفته تا ارزهای دیجیتال، سهام و فارکس را می‌دهد. دانلود و نصب تریدینگ ویو در کامپیوتر، استفاده و مدیریت حساب‌ها را آسان‌تر می‌کند. در ادامه این مطلب به آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر می‌پردازیم.

چرا باید نرم‌افزار تریدینگ ویو را برای کامپیوتر دانلود کنم؟

در تریدینگ ویو کاربران می‌توانند از نمودارهای قیمت به‌صورت رایگان استفاده کنند و روندها و اخبار بازار را در زمان واقعی به‌روز کنند. سیستم هشدار این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند تا رویدادهای تغییرات قیمت را از طریق پیام‌های تلفنی یا ایمیل‌ها در زمان واقعی از دست ندهند؛ هم‌چنین شبکه اجتماعی تریدینگ ویو یک پلتفرم آشنا برای تمام معامله‌گران آماتور و حرفه‌ای در سراسر جهان است.

این شبکه اجتماعی مکانی است که معامله‌گران تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند، در مورد سرمایه‌گذاری یاد می‌گیرند و با ایده‌های تجاری سایر کاربران در سراسر جهان آشنا می‌شوند. کاربران هنوز به‌طورکامل از نسخه وب، نسخه دسکتاپ و برنامه تلفن‌همراه استفاده می‌کنند. همه دستگاه‌ها 100% همگام‌سازی شده‌اند و طرح‌بندی یکسانی دارند.

پیشنهادی برای مطالعه: خرید اکانت تریدینگ ویو

حداقل شرایط لازم برای استفاده از برنامه تریدینگ ویو برای ویندوز چیست؟

حداقل شرایط لازم برای استفاده از این برنامه، سیستم عامل ویندوز 10، 64 بیتی است.
توجه: برنامه دسکتاپ Tradingview برای ویندوز 7 در دسترس نیست. همچنین برای نصب برنامه به حداقل 179 مگابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک در دسترس نیاز دارید.

مزایای نصب نرم افزار تریدینگ ویو روی کامپیوتر

نرم‌افزار تریدینگ ویو برای رایانه شخصی تقریباً از نظر ظاهری شبیه به نسخه مرورگر است، تنها تغییر این است که نسخه برنامه، نوار جستجوی پنجره مرورگر را ندارد.
نسخه ویندوز یک راه‌حل سریع‌تر، قوی‌تر و پایدارتر است. دلیل اصلی که ممکن است بخواهید از آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر استفاده کنید و به نصب این برنامه بپردازید، سرعت و قدرت این نرم‌افزار است.

برنامه دسکتاپ تریدینگ ویو به ‌گونه‌ای ساخته شده است که راه‌حلی سریع‌تر و قدرتمندتر از نسخه مرورگر باشد. اگر از Tradingview به صورت روزانه به عنوان پلتفرم معاملاتی اصلی خود استفاده می‌کنید؛ دانلود و نصب این برنامه برای کامپیوتر را در نظر بگیرید.

نسخه دسکتاپ تریدینگ ویو راه‌اندازی و استفاده از چندین مانیتور را برای معامله‌گران راحت می‌کند؛ همچنین این نسخه سریع‌تر از مرورگر وب پیش‌فرض است.
تفاوت اصلی بین مرورگر و نصب برنامه روش کامپیوتر شخصی این است که نرم افزار روی کامپیوترهای شخصی بارگذاری شده و در رایانه شخصی شما ذخیره می‌شود.
حال که با فواید نسخه کامپیوتر این نرم‌افزار آشنا شدیم به آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: آموزش اتصال بروکر به تریدینگ ویو و معرفی 4 بروکر محبوب

چگونه نرم‌افزار تریدینگ ویو را برای کامپیوتر دانلود کنم؟

در ادامه یک راهنمای گام‌به‌گام ساده برای نحوه دانلود برنامه تریدینگ ویو برای کاربران رایانه شخصی آورده شده است.
دانلود این برنامه برای ویندوز رایگان است. اگر می‌خواهید به یکی از ویژگی‌های برنامه Pro، Pro+ یا Premium دسترسی داشته باشید، باید یک طرح ارتقایافته خریداری کنید.
قبل از اینکه به آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر پرداخته شود، باید این نرم‌افزار را نصب کنیم.

جهت دانلود تریدینگ ویو برای کامپیوتر مراحل زیر را دنبال کنید:

به سایت تریدینگ ویو بروید و دکمه DOWNLOAD For Windows را انتخاب کنید؛ همچنین با انتخاب گزینه‌های For macOS یا For Linux می‌توانید این نرم‌افزار را برای مک یا لینکوس نیز دانلود کنید.

دانلود تریدینگ ویو برای کامپیوتر

آموزش نصب نرم‌افزار تریدینگ ویو برای کامپیوتر

  • هنگامی که دانلود برنامه انجام شد، بررسی کنید که رایانه شما دارای حداقل شرایط لازم برای نصب نسخه ویندوز تریدینگ ویو باشد.
  • در مرحله اول، فایل Tradingview APPINSTALLER را از محلی که نسخه دانلود شده را در آن ذخیره کرده‌اید، پیدا کنید.
  • برنامه تریدینگ ویو را اجرا نمایید (دوبار کلیک کنید).
  • پنجره بازشو Install Tradingview ظاهر می‌شود.
  • گزینه « Launch when ready » را انتخاب یا از حالت انتخاب خارج کنید.
  • بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر

  • برنامه فرآیند نصب را آغاز خواهد کرد.
  • انجام این مرحله احتمالا حدود 1 دقیقه طول می‌کشد.
  • اگر هنگام نصب گزینه « Launch when ready » را فعال کرده باشید، بلافاصله بعد از تکمیل نصب، برنامه اجرا می‌شود در غیر این‌صورت خودتان باید برنامه را اجرا کنید.

آموزش نصب تریدینگ ویو برای مک

در ادامه آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر به نصب این نرم‌افزار برای مک می‌پردازیم.

  • در مرحله اول نسخه تریدینگ ویو را برای مک بوک دانلود کنید.
  • روی فایل TradingView.dmg دانلود شده دوبار کلیک نمایید.
  • روی فایل TradingView کلیک کنید و نگه دارید و آن را به سمت Applications بکشید.
  • بعد از انجام این مراحل، تریدینگ ویو در برنامه‌ها قابل مشاهده است. روی برنامه دوبار کلیک کرده و برنامه را open کنید. پس از باز شدن پنجره برنامه، برای ورود به سیستم و همگام‌سازی حساب، روی [sign in] کلیک نمایید.

آیا تریدینگ ویو برای کامپیوتر رایگان است؟

نرم افزار TradingView یک برنامه رایگان است و می‌توان آن را به راحتی بر روی کامپیوتر، مک بوک یا گوشی نصب کرد. هر برنامه به یک حساب کاربری متصل است و پس از نصب، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. این برنامه برای همه‌ی در دستگاه‌های مختلف همگام سازی شده است.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

جمع‌بندی

تریدینگ ویو یک نرم‌افزار ضروری برای استفاده معامله‌گران است. با استفاده از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به تحلیل‌های تخصصی در خصوص سهام و ارزهای دیجیتال پرداخت.
در حال حاضر کاربران قادرند از تریدینگ ویو در مرورگر، موبایل و رایانه شخصی استفاده کنند. مزیت اصلی نسخه دسکتاپ نسبت به مرورگر، سرعت و قدرت این نسخه است.
در این مطلب از سفیرپیمنت به آموزش نصب تریدینگ ویو برای کامپیوتر پرداخته شد، امیدوارم با استفاده از این آموزش بتوانید از امکانات بی‌نظیر تریدینگ ویو بهره‌مند شوید.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *