ثبت نام رایگان دوره Udemy

معرفی 5 سایت برای ثبت نام رایگان دوره Udemy

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

اگر به دنبال ارتقاء مهارت‌های خود بدون صرف هزینه هستید؛ حتماً نحوه ثبت نام رایگان دوره Udemy را بررسی کنید. ساده‌ترین راه برای یادگیری مهارت‌های جدید یا ارتقای مهارت‌های موجود از طریق پلتفرم‌های یادگیری آنلاین است. این پلتفرم‌ها دوره‌هایی را از همه دسته‌ها مانند عکاسی، توسعه وب، برنامه‌نویسی، توسعه شخصی و… ارائه می‌دهند. بهترین بخش در مورد این پلتفرم‌ها این است که آن‌ها در هر زمان و هر مکانی در دسترس هستند. یکی از این پلتفرم‌ها Udemy است که برای ارائه خدمات پول دریافت می‌کند. در این مقاله، در مورد دوره‌های رایگان Udemy و همچنین دوره‌های پولی که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید، صحبت می‌کنیم.

 

چگونه دوره‌های Udemy را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

تعداد بی‌شماری دوره در Udemy وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید. دوره‌های Udemy معمولاً به صورت ویدیویی در دسترس هستند؛ هر دوره به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و برای هر بخش، ویدیو‌های مختلفی را دارید. پس از ثبت‌نام برای یک دوره رایگان یا پولی در Udemy، یک‌ایمیل به همراه لینک دریافت خواهید کرد. با استفاده از لینک، می‌توانید محتوای دوره را در هر زمان بررسی کنید. ممکن است شما بخواهید بعد از ثبت نام رایگان دوره Udemy دوره را دانلود کنید تا هر زمان که بخواهید تماشا نمایید. دوره‌های Udemy قابل دانلود نیستند؛ با این حال، ممکن است مربی دانلود دوره‌های خود را فعال کند. اگر می‌خواهید ویدیو‌های دوره Udemy را در حالت آفلاین مشاهده کنید، از اپلیکیشن Udemy استفاده کنید؛ این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد دوره‌ها را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنند.

 

مراحل دانلود رایگان دوره‌های Udemy

 

دریافت آموزش های رایگان Udemy

 

می‌توانید سخنرانی‌ها، بخش‌های مختلف یا کل دوره‌ها را برای مشاهده آفلاین در اپلیکیشن موبایل Udemy دانلود کنید. برای دانلود دوره مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن Udemy را باز کنید.
  • دوره موردنظر را انتخاب نمایید.
  • به منو بروید.
  • گزینه دانلود را انتخاب کنید.
  • دوره برای مشاهده آفلاین دانلود خواهد شد.

 

چگونه دوره‌های پولی را به صورت رایگان در Udemy دریافت کنیم؟

یک مربی Udemy، مت برنشتاین، در این رابطه می‌گوید: دو روش برای دریافت دوره‌های پولی Udemy به صورت رایگان وجود دارد. روش اول فیسبوک است؛ بله، می‌توانید Udemy Coupon Groups را در فیسبوک جستجو کنید. مربیان Udemy کوپن‌های Udemy خود را به صورت رایگان در گروه‌های فیسبوک ارسال می‌کنند و شما می‌توانید ثبت نام رایگان دوره Udemy را انجام دهید.

روش دیگر جستجوی کوپن‌های دوره رایگان Udemy در گوگل است؛ شما می‌توانید از این طریق نیز کوپن‌هایی برای دریافت دوره‌ها به صورت رایگان پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای یافتن کوپن‌ها، انجمن‌های مربیان Udemy را بررسی کنید. مربیان Udemy تعداد محدودی کوپن رایگان در Quora و Reddit قرار می‌دهند. از این کوپن‌ها برای دریافت دوره‌های پولی Udemy به صورت رایگان استفاده کنید. مربیان همچنین دوره‌های رایگان را برای دریافت نظرات و بالا بردن شهرت خود ارائه می‌دهند. هنگامی که دوره محبوب شد، مربی ممکن است شروع به دریافت پول برای آن کند. از این فرصت استفاده کنید و قبل از تبدیل شدن به دوره پولی در دوره رایگان ثبت نام کنید.

 

مراحل دریافت دوره‌های پولی در Udemy به صورت رایگان

 

رایگان کردن آموزش های یودمی

 

می‌توانید کوپن‌های Udemy را در وب سایت‌های تخفیف پیدا کنید. با این کوپن‌ها می‌توانید تا ۱۰۰% تخفیف در دوره‌ها دریافت کنید و ثبت نام رایگان دوره Udemy را انجام دهید. این کوپن‌ها ممکن است برای دوره‌های منتخب یا برای یک دوره محدود در دسترس باشند؛ بنابراین، قبل از رفتن به وب‌سایت Udemy باید جزئیات کوپن را بررسی و دوره پولی Udemy را به صورت رایگان دریافت کنید.

مراحل ثبت نام رایگان در دوره‌های پولی یودمی به شرح زیر است:

  • وارد سایت Udemy.com شوید
  • دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • روی دکمه buy now کلیک نمایید
  • کد کوپن را در کادر وارد کنید
  • تخفیف برای دوره رایگان اعمال خواهد شد
  • دوره پولی خود را به صورت رایگان شروع کنید.

 

درباره دوره‌های رایگان Udemy

قبل از امتحان این روش‌ها، باید بررسی کنید که آیا دوره‌ای که می‌خواهید دنبال کنید در Udemy موجود است یا خیر؟ گاهی اوقات، دوره‌های برتر مربیان به صورت رایگان در دسترس هستند و شما به راحتی می‌توانید ثبت نام رایگان دوره Udemy را انجام دهید.

 

چگونه دوره‌های رایگان Udemy را پیدا کنیم؟

 

ثبت نام رایگان دوره Udemy

 

  • مرحله ۱: به Udemy.com بروید
  • مرحله ۲: دسته مورد نظر خود را جستجو کنید
  • مرحله ۳: برای یافتن دوره‌های رایگان Udemy از فیلتر‌ها استفاده نمایید
  • مرحله ۴: دوره رایگان موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید!
  • مرحله ۶: دوره Udemy خود را به صورت رایگان شروع نمایید.

 

چرا باید برای ثبت نام رایگان دوره Udemy اقدام کنید؟

یادگیری آنلاین راحت‌ترین روش برای به دست آوردن توانایی‌های جدید یا بهبود توانایی‌های موجود است. محبوبیت یادگیری آنلاین در بین دانش‌آموزان در سنین مختلف در حال افزایش است. بسیاری از دوره‌های رایگان در سایت‌های آموزشی آنلاین مانند Udemy برای کمک به دانش‌آموزان و متخصصان در دسترس هستند. با کوپن‌های Udemy، ممکن است دوره‌های برتر را نیز به صورت رایگان دریافت کنید. عکاسی، بازاریابی دیجیتال، برنامه‌نویسی، توسعه شخصی و سایر مهارت‌ها همگی به عنوان دوره‌های آنلاین رایگان در دسترس هستند. شما نمی‌توانید بدون مهارت درآمد واقعی داشته باشید؛ به همین دلیل است که باید از چنین فرصتی استفاده کنید.

 

چرا دوره‌های پولی Udemy به صورت رایگان ارائه می‌شود؟

بیش از ۶۵۰۰۰ دوره در Udemy موجود است، که باعث می‌شود رقابت برای رتبه‌بندی دوره‌ها در صفحه اول بالا باشد و حتی باعث می‌شود که برخی فروش نداشته باشند. ایجاد کد‌های کوپن رایگان برای دوره‌های جدید آپلود شده، بر فروش این دوره‌ها تأثیر مثبت گذاشته و باعث ارتقا جایگاه این دوره‌ها می‌شود.

 

۵ مورد از بهترین سایت‌های ثبت نام رایگان دوره Udemy

 

ثبت نام رایگان دوره Udemy

 

 

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاری در دانش به شما بهترین سود را می‌دهد؛ بدیهی است که در دنیای امروز هیچ بهانه‌ای برای یادگیری آنلاین وجود ندارد. شما باید رشد کنید تا کسب و کار شما رشد کند. ساده‌ترین راه برای یادگیری مهارت‌های جدید یا ارتقای مهارت‌های موجود از طریق پلتفرم‌های یادگیری آنلاین است. یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های یادگیری آنلاین، سایت یودمی است که دوره‌های بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به چند روش ثبت نام رایگان دوره Udemy پرداخته شد. ‌امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *