معرفی و بررسی جامع وب‌سایت Name.com

معرفی و بررسی جامع سایت Name.com

آخرین بروز رسانی:  ۱ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

اگر در جستجوی ثبت دامنه و در نهایت استفاده از خدمات هاستینگ و میزبانی هستید، سایت Name.com یکی از گزینه‌های موجود پیش روی شما است. امروزه سایت‌های زیادی مشغول به فعالیت و خدمات‌دهی در این حوزه هستند پس نیاز است که بتوان پس از بررسی کامل، بهترین آن‌ها را برای استفاده انتخاب نمود؛ به همین دلیل در این مقاله تمام آنچه را برای شناخت و استفاده از این پلتفرم نیاز دارید خدمات شما ارائه کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع کامل از خدمات و ویژگی‌های سایت Name.com تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سایت Name.com چیست؟

در زمینه معرفی سایت Name.com باید بدانید این مجموعه یک ثبت‌کننده نام دامنه است که ابزارهای میزبانی وب و مدیریت وب‌سایت، میزبانی مشترک، میزبانی ایمیل، گواهی‌های SSL و… را نیز ارائه می‌دهد.
سایت Name.com که در سال ۲۰۰۳ توسط “Bill Mushkin” تأسیس شد، یک تجارت مستقر در دنور ایالات متحده است. این سازمان ترکیبی از نام‌های دامنه و ابزارهای میزبانی را به فروش می‌رساند و متعلق به Donuts Inc، یک شرکت پیشرو در خدمات نام دامنه است. نسخه‌های ‌سایت Name در 8 زبان مختلف ارائه می‌شود و قیمت‌گذاری نیز با ۹ ارز مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

سایت Name.com

 

سایت Name.com چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

پس از معرفی سایت Name.com می‌توان خدمات آن را به صورت زیر در نظر گرفت:

 

  • وب هاستینگ: شروع قیمت این مورد از ۴٫۹۹ دلار است.
  • G Suite for Business: با استفاده از این مورد از ویژگی‌های سایت Name.com قادر به در دست داشتن خدمات حرفه‌ای gmail داشته باشید. جی‌میل‌ها در این سایت در دو پکیج ساده و بیزینس ارائه می‌شود.
  • ساخت وب‌سایت: برای افرادی که در زمینه کدنویسی مهارت ندارد در سه بخش متفاوت ساده، پیشرفته و بیزینسی ارائه می‌شود.
  • گواهی SSL: با استفاده از گواهی‌های ارائه شده در سایت Name.com قادر به افزایش سطح امنیت سایت خود خواهید بود.
  • SiteLock: از برترین امکانات سایت Name.com شناخته می‌شود که با استفاده از آن قادر به محافظت از سایت خود در برابر هکرها، بهبود سرعت سایت و شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌ها خواهید بود. با استفاده از این ابزار مطمئن خواهید بود که سطح امنیتی وب‌سایت شما در بالاترین حد ممکن قرار خواهد گرفت.
  • URL Shortener: این ابزار امکان آنالیز و کوتاه‌سازی لینک‌ها را به شما خواهد داد. پکیج این مورد در چهار بخش Free، Expert، SMB و Team ارائه می‌شود.

 

این سایت بیشتر به عنوان یک ثبت‌کننده دامنه شناخته می‌شود؛ اما تعداد کمی از محصولات میزبانی مشترک را نیز ارائه می‌دهد: میزبانی وب‌سایت اصلی، میزبانی وردپرس یک وب‌سایت و…
محصولات سایت Name کمی محدود هستند و قیمت‌ها بالاتر از حد متوسط به نظر می‌رسد؛ برای مثال، ساده‌ترین طرح از یک وب‌سایت پشتیبانی می‌کند و با ۱۰ گیگابایت فضای دیسک، ۱۰۰ گیگابایت پهنای باند، ۱۰۰ ایمیل به مبلغ ۴٫۹۹ دلار در ماه در سال اول و ۶٫۹۹ دلار پس از آن ارائه می‌شود. برای مقایسه، طرح ابتدایی ثبت‌کننده دامنه “Stellar Namecheap” شامل ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند نامحدود، ۳۰ حساب ایمیل و پشتیبانی از سه دامنه است و قیمت آن ۱٫۴۴ دلار در سال اول و ۲٫۸۸ دلار در زمان تمدید است.
برای دیگر امکانات سایت Name.com ، میزبانی مدیریت شده وردپرس (فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند نامحدود، پشتیبان‌گیری رایگان روزانه، پشتیبانی از تم و افزونه) از ۲٫۵۰ دلار در ماه شروع می‌شود؛ اما دریافت تنها یک آدرس ایمیل قیمت آن را به ۴٫۱۶ دلار افزایش خواهد داد.

 

ویژگی های اصلی Name.com

 

  •  ثبت‌نام سریع و رایگان
  • یک رابط طراحی وب ساده و کارآمد
  • داشبورد و مدیریت محصول آسان
  • مجموعه کاملی از خدمات دامنه از یک ثبت‌کننده معتبر ICANN
  • پشتیبان‌گیری خودکار رایگان، ضمانت 99.99% آپ‌تایم و امنیت SSL

 

ثبت نام در Name.com

پس از ورود به صفحه “LOG IN” سایت Name.com بر روی “CREATE NEW ACCOUNT” کلیک کنید.

 

ثبت نام در سایت Name.com

 

در قسمت “ACCOUNT DETAILS” اطلاعات ورود به سایت را تنظیم کنید.

 

ساخت اکانت در سایت Name.com

 

در قسمت “CONTACT DETAILS” مشخصات شخصی خود را وارد و در نهایت پس از فعال‌کردن تیک گزینه‌های موجود بر روی “CREATE MY ACCOUNT” کلیک نمایید. پس از انجام، اکانت Name.com شما برای استفاده آماده است.

 

معرفی سایت Name

 

نکته: این سایت از پذیرش افراد ایرانی و خدمات‌دهی به آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین در هنگام ثبت شماره‌تلفن و آدرس باید از مشخصات کشورهای دیگر استفاده نمایید. حال که با نحوه ی ثبت نام در سایت Name.com آشنا شده‌اید موارد مربوط به پرداخت در آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

معرفی سایت Name.com

 

سایت Name.com از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

لیست ارزهایی که این سایت از آنها پشتیبانی می‌کند به صورت زیر است:

  • دلار استرالیا
  • دلار کانادا
  • رنمینبی چین
  • یورو
  • پوند بریتانیای کبیر
  • روپیه هند
  • پزو مکزیک
  • لیر ترکیه
  • دلار آمریکا

 

سایت Name.com از چه درگاه‌های پرداختی پشتیبانی می‌کند؟

این سایت در حال حاضر امکان شارژ و پرداخت از درگاه‌های زیر را برای کاربران خود فراهم آورده است:

 

  • PayPal (پی‌پال)
  • VisaCard
  • MasterCard
  • American Express
  • Discover
  • Diners Card
  • Google Pay
  • AliPay
  • UnionPay

 

البته لازم به ذکر است برای همه ارزها ممکن است این درگاه‌ها پاسخگو نباشد؛ با این حال، وجود درگاه‌های متفاوت از مهم‌ترین مزایای استفاده از سایت Name.com در نظر گرفته می‌شود. در شکل زیر درگاه‌های فعال برای هر ارز ارائه شده است.

 

سایت Name.com

 

نحوه‌ی شارژ و پرداخت در سایت Name.com

برای شارژ سایت Name.com کافی است وارد قسمت “BILLING AND RENEWAL” در بخش “PROFILE” سربرگ “ACCOUNT” شوید.

 

نحوه ی پرداخت در سایت Name.com

 

در مرحله بعد در بخش “Account Credit” مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و بر روی “ADD TO CART” کلیک کنید.

 

شارژ اکانت name.com

 

صفحه باز شده، گزینۀ “NEXT STEP: PATENT” را انتخاب نمایید.

 

نحوه ی ثبت نام در سایت Name.com

 

در مرحله آخر پس از انتخاب درگاه‌های موجود، ثبت اطلاعات و فعال‌کردن تیک‌های موجود برای اتمام عملیات شارژ بر روی گزینه “COMPLETE ORDER” کلیک کنید.

 

ادفاند سایت Name.com

 

برای پرداخت در سایت Name.com نیز مراحل کاملاً مطابق با روند طی شده در بالا خواهد بود. در صورت تمایل و عدم دسترسی به درگاه‌های موجود می‌توانید پرداخت هزینه خرید از سایت Name.com را از طریق سفیرپیمنت با بهترین نرخ و بدون کارمزد انجام دهید.

 

پرداخت و ثبت دامین در سایت SVA

 

امکان لغو سرویس و بازپرداخت وجود دارد؟

لغو یک حساب کاربری در سایت Name.com امکان‌پذیر و بسیار آسان است. این کار را می‌توان به طور کامل از داشبورد و با کلیک کردن روی چند گزینه انجام داد. یک مبتدی به راحتی می‌تواند از عهده آن برآید، و شما برای انجام آن حتی به کمک پشتیبانی نیز نیاز ندارید.
۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه برای محصولات این سایت وجود دارد (به جز هزینه دامنه) و اگر می‌خواهید برای آن درخواست دهید، باید یک فرم کوتاه بازپرداخت پر کنید.
پس از انجام این مراحل، یک یا دو روز صبر کنید تا بازپرداخت پردازش شود، سپس با روش پرداخت خود بررسی کنید که پول شما به طور کامل باز پرداخت شده است یا خیر.

 

نکات پرداخت

پس از بررسی خرید دامین از سایت Name.com نکات زیر برای پرداخت بسیار حائز اهمیت است:

 

  • حداقل مبلغ برای شارژ و پرداخت در این سایت ۵ دلار و حداکثر مقدار ۲۵۰۰ دلار است.
  • در سایت در قبال پرداخت یا شارژ از شما کارمزد کسر نمی‌کند؛ اما اگر در هنگام ثبت‌نام از کشورهای عضو اتحادیه اروپا استفاده کنید برای هر پرداخت شما مالیات در نظر گرفته می‌شود.
  • در هنگام شارژ حساب برای جلوگیری از کلاهبرداری، ممکن است واریز وجوه به حساب شما تا ۴۸ ساعت طول بکشد.
    در برخی موارد پس از شارژ حساب اعتبار کسر اما موجودی پس از یک هفته به حساب شما واریز خواهد شد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در مواقع ضروری پرداخت خود را برای سفارش انجام دهید و ترجیحاً برای شارژ اقدام نکنید.
  • انتقال اعتبار مستقیم از پی‌پال به این سایت امکان‌پذیر نیست و برای شارژ حتماً باید از داخل اکانت خود مطابق آنچه در بالا آموزش داده شد پیش بروید.
  • از بین درگاه‌های موجود Alipay برای تمدید و شارژ خودکار قابل استفاده نیست. در عوض، می‌توانید از کارت اعتباری، کارت نقدی، Google Pay یا PayPal استفاده کنید.

 

ویژگی‌های سایت Name.com

 

کسب درآمد از سایت Name.com

رایج‌ترین شیوه برای کسب درآمد از این سایت خرید دامنه و در نهایت فروش آن‌ها به افراد دیگر است. شاید این روش بسیار ساده به نظر برسد؛ اما شما با خرید دامنه‌های مهم می‌توانید به درآمد شایانی از این روش دست یابید.

 

چه سایت‌های مشابه Name.com وجود دارند؟

 

Namecheap

این سایت مجموعه‌ای از سرورهای “DNS” را در سراسر ایالات متحده و اروپا ارائه می‌دهد. با انتخاب Namecheap.com به عنوان ثبت‌کننده دامنه خود، یک شریک بسیار معتبر و قابل اعتماد را انتخاب می‌کنید. Namecheap بر اساس ۱۳۹۵ بررسی از طریق “Google Checkout” دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵ است. سفیرپیمنت استفاده از سایت نیم چیپ را به دلیل وجود محصولات معتبر و متنوع و قیمت‌های مناسب پیشنهاد می‌کند.

 

Atakdomain

Atak Domain یک شرکت معتبر ICANN است که از سال 2003 (ICANN Id 1601) ) خدمات ثبت دامنه را ارائه می‌دهد و بیش از ۱۹ سال سابقه دارد. این مورد به عنوان یکی از برترین جایگزین‌های سایت Name.com شناخته می‌شود.

 

Sav.com

Sav یک ثبت کننده نام دامنه معتبر ICANN است که به سازندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نام‌های دامنه، وب‌سایت‌ها و ایمیل، یک ایده را به طور مؤثر و کارآمد به یک هویت دیجیتالی درخشان تبدیل کنند. این سایت در سال‌های اخیر استفاده‌کنندگان زیادی را مجذوب خود کرده است.

 

Joker

جوکر نیز یکی از بهترین پلتفرم‌های جستجو، ثبت و مدیریت دامنه‌ها است. تمام امکانات و خدمات این سایت بدون هزینه مضاف اما با ویژگی‌ها و مزایای فراوان به شما ارائه می‌شود.

 

GoDaddy

GoDaddy یک ثبت‌کننده دامنه قابل اعتماد است که به افراد با ایده‌های خلاقانه برای موفقیت آنلاین قدرت می‌دهد. استفاده از این سایت با توجه به مراحل زمان‌بر و پیچیده برای احراز هویت هرگز توصیه نمی‌شود. این پلتفرم پس از دریافت هزینه محصول مورد نظر از شما درخواست احراز هویت می‌نماید. در صورت عدم موفقیت در روند تایید هویت وجه هرگز قابل استرداد نخواهد بود و محصولی نیز به شما تحویل داده نمی‌شود.

 

Google Domains

یک سرویس ثبت دامنه است که سازندگان وب‌سایت برتر معمولاً از آن استفاده می‌کنند. در این پلتفرم حریم خصوصی بدون هزینه اضافی گنجانده شده است؛ همچنین “Google Domains” شامل ابزارهای مدیریت دامنه بسیار کارآمد و ساده است.

1&1

به عنوان یک شریک شناخته شده VeriSign®، WebSite.ws، ICANN و موارد دیگر در حال فعالیت است. 1&1 ثبت‌نام دامنه را برای شما ساده و ایمن می‌کند.

 

شارژ و پرداخت خرید دامین از Name.com با سفیرپیمنت

اگر قصد استفاده از خدمات این سایت را دارید حتماً متوجه شده‌اید که پرداخت و شارژ حساب با استفاده از روش‌هایی امکان‌پذیر است که ایرانیان به آن دسترسی ندارند؛ به همین دلیل پرداخت در این سایت توسط سفیرپیمنت با متدپیمنت‌های مورد قبول سایت NAME.COM و در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد. شما می‌توانید پرداخت و شارژ در سایت Name.com را بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن انجام دهید، برای انجام این کار تنها کافی است به پنل سفیرپیمنت مراجعه نمایید و پس از ثبت درخواست منتظر انجام این موارد در کمترین زمان ممکن باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه + آموزش خرید دامین از Openprovider

سخن پایانی

این مقاله به معرفی سایت Name.com و نکات پرداخت در آن اختصاص داده شد. به نظر می‌رسد این سایت با تمام مزایا و امکاناتی که برای کاربران خود فراهم می‌کند، قادر به قیمت‌گذاری مناسب و کسب رضایت آن‌ها نبوده است؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از استفاده از این پلتفرم و خدمات آن، موارد مشابه را نیز مورد بررسی قرار دهید و در صورت عدم رسیدن به نیاز دلخواه خود از این سایت و امکانات آن استفاده کنید. سایتName در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در بین جهانیان یافته است و با ارائه خدمات هرچه بیشتر روند محبوبیت خود را روزافزون کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *