سوالات آزمون tomer

نمونه سوالات آزمون tomer

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که در کشور خارجه ادامه تحصیل دهید و موفقیت چشمگیری داشته باشید؟ شاید در گذشته به دست آوردن این موفقیت و رسیدن به چنین جایگاهی چندان آسان نبود. اما امروزه با وجود آزمون‌های گوناگون بین المللی این امر ممکن شده است و شما می‌توانید با تلاش و آمادگی برای این آزمون به هر کشری که دوست دارید مهاجرت تحصیلی و شغلی کنید.

یکی از این کشورهایی که شما می‌توانید برای تحصیل آن را انتخاب کنید ترکیه است. ادامه تحصیل در کشور ترکیه برای افراد منوط به شرکت در آزمون‌های تومر و یا tys و کسب نمره قبولی در آن است. داشتن مدرک تومر برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه علاوه بر اینکه برای تمام افراد و دانشجوها ضروری است بلکه در آینده شغلی و شرایط کاری آن‌ها در این کشور بسیار مفید است. در این مقاله نمونه سوالات آزمون tomer را به منظور آشنایی شما با سبک و محتوای نمونه سوالات آزمون تومر قرار می‌دهیم.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

آزمون تومر چیست؟

آزمون تومر (TOMER) مخفف Türkçe Öğretim Merkezi، به معنی مرکز آموزش ترکی می‌باشد که امروزه به یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کشور ترکیه برای افراد غیر ترکی زبان تبدیل شده است. این آزمون برای مراکز مختلف آموزشی، دانشگاه‌ها و… حائز اهمیت است و به عنوان یکی از پیش شرط‌های ورود به دانشگاه‌های کشور ترکیه تبدیل شده است. هدف از برگزاری این آزمون همانند سایر آزمون‌های دیگر، سنجش سطح زبان ترکی متقاضیان است.

آزمون TOMER شامل شش بخش Listening ،Structure ،Reading Spoken Interaction ،Spoken Production ،Writing است و زبان ترکی استانبول متقاضیان را در همه‌ی جنبه‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ناگفته نماند که مدرک این آزمون در ایران هم برای استخدام در شرکت‌های تُرک به عنوان یک مزیت نسبت به سایر رقبا محاسبه می‌شود و می‌تواند در زندگی شغلی شما تاثیرگذار باشد.

 

کارایی مدرک تومر چیست؟

یکی از سوالات مهمی که به عنوان داوطلب این آزمون ممکن است برای شما پیش آید آن است که کارایی مدرک تومر چیست و یا به عبارتی مدرک این آژمون چه مزایایی برای برای شما به دنبال دارد. کلمه TOMER مخفف Türkçe Öğretim Merkezi به معنای مرکز آموزش ترکی است. لازم به ذکر است که این آزمون یکی از معروف ترین و مهم ترین آزمون های ورودی زبان ترکی در دانشگاه های ترکیه می باشد.

این آزمون برای مراکز آموزشی مختلف، دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است و می توان آن را یکی از پیش نیازهای ورود به دانشگاه های ترکیه به خصوص آنهایی که زبان تحصیلشان ترکی استانبولی است، دانست. هدف از برگزاری آزمون سنجش سطح زبان ترکی متقاضیان می باشد. به عبارت ساده تر، این مدرک مشابه گواهینامه های آیلتس و تافل در زبان انگلیسی است.

همه کسانی که قصد کار، تحصیل یا شهروندی ترکیه را دارند. آنها باید مدرکی داشته باشند که بر اساس نوع نیاز می توانند در آزمون TOMER نمرات متفاوتی کسب کنند که در ادامه توضیح خواهیم داد. آزمون TOMER از شش بخش Listening، Structure، Reading، Speken Interaction، Speken Production، Writing تشکیل شده است که دانش ترکی استانبولی را در تمامی جنبه ها به دقت می سنجد.

1. کلیه متقاضیان خارجی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های ترکیه باید برای مدرک TOMER اقدام کنند. متقاضیان این دوره برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مانند MTU باید مدرک زبان انگلیسی تافل یا آیلتس را نیز ارائه دهند.

2. جویندگان کار در ترکیه نیز باید گواهی TOMER را به محل کار خود ارائه دهند. برای اطمینان از تسلط نسبی آنها به زبان ترکی.

3- افرادی که قصد اخذ تابعیت ترکیه را دارند باید در آزمون TOMER نیز شرکت کنند.

 

 

نمونه سولات آزمون tomer

  • آزمون tomer از آن دسته آزمون‌هایی است که نمونه سوالات آن چندان زیاد نیست. فایل زیر یک سری از نمونه سوالات آزمون tomer را شامل می‌شود که می‌توانید از استفاده کنید.

 

 

  • یکی دیگر از راه‌های آمادگی آزمون tomer ، دستیابی به نمونه سوالات آزمون زبان ترکی استانبولی است. استفاده از پکیج کامل نمونه سوالات این آزمون به همراه کتاب‌های آموزش تومر (زبان استانبولی) می‌باشد. این پکیج شامل سه جلد کتاب درسی به همراه CD، سه جلد کتاب کار (تمرین)، یک جلد کتاب گرامر آزمون تومر، 12 جلد کتابچه‌های نمونه سوالات تومر با جواب و… می‌باشد که می‌توانند در موفقیت شما در این آزمون نقش اساسی داشته باشند. در حال حاضر سایت‌های مختلفی اقدام به فروش این پکیج کرده‌اند که شما می‌توانید با جستجو در وب آن‌ها را خریداری کنید.
  • کتاب ” نمونه سوالات آزمون تومر TÖMER ترکی استانبولی” یکی دیگر از نمونه سوالات آزمون tomer است که به صورت کتاب در اختیار داوطلبان این آزمون قرار گرفته است. شما می‌توانید با خرید این کتاب و استفاده از نمونه سوالات آن شانس خود را در موفیقت این آزمون بالا ببرید. نمونه سوالات آزمون تومر نه تنها به شما کمک خواهد کرد که در آزمون آمادگی بیشتری داشته باشید بلکه شما را با با طریقه سوالات آشنا کرده و شما می‌توانید با استرس کمتری برای این آزمون آماده شوید. به همین دلیل لازم به ذکر است که از نمونه سوالات آزمون تومر غافل نشوید و حتما مطالعه و حل آن‌ها را در برنامه خود قرار دهید.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه تومر

خدمات سفیرپیمنت در حوزه tomer

ثبت نام آزمون تومر به مانند دیگر آزمون های بین‌المللی و خارجی نیازمند پرداخت ارزی از طریق مستر کارت و یا ویزا کارت می‌باشند. این نوع پرداخت‌ها ممکن است برای برخی از افراد سختی‌هایی به دنبال داشته باشد. از این‌رو سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در این زمینه ( پرداخت‌های ارزی) می‌تواند تمامی نیازهای داوطلبان را در این زمینه با سهولت و سرعت انجام دهد. کافی است با تیم پشتیبانی سفیرپیمنت در ارتباط باشید تا به راحتی بتوانید ثبت نام خود را در این آزمون کامل کنید.

 

نتیجه

شرکت در آزمون‌های بین المللی جدا زا این که مدرک معتبری را برای شما به دنبال دارد مزایای زیادی از لحاظ شغلی، تحصیلی و حتی سطح زندگی برای شما دارد. همان‌طور که گفته شد، آزمون تومر یکی از آزمون‌های پیش نیاز به منظور تحصیل در کشور ترکیه می‌باشد که همه ساله داوطلبان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. آمادگی برای این آزمون منوط به آشنایی با منابع این آزمون و استفاده از نمونه سوالات آزمون تومر است. اما بهتر است بدانید که برای نمونه سوالات آزمون زبان ترکی استانبولی سوالات زیادی در دسترس نیست. اما در این مقاله سعی کردیم تمامی نمونه سوالات آزمون tomer را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن شانس قبولی خود را در دانشگاه‌های ترکیه بالاتر ببرید. امیدواریم استفاده زا یان مقاله برای شما مفید بوده باشد و شما را در آزمون تومر به سطح بالایی رسانده باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
s کاربر سایت ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
جواب این آزمون رو از کجا میتونم پیدا کنم

   
شهرزاد کاربر سایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام ممنونم از مقاله خوبتون. نمونه سوالات تومر واقعا خیلی سخت پیدا میشه 🙁
میخواستم بپرسم آزمون تومر رده سنی داره؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام. از همراهی شما با سفیرپیمنت خوشحال هستیم.
    آزمون تومر رده سنی خاصی ندارد و تمامی سنین می‌توانند در آن شرکت کنند.