مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut

مقایسه جامع حساب‌های پرسونال و بیزنس رولوت Revolut

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

کسب‌وکار‌های بین‌المللی امروزه رونق بسیاری پیدا کرده‌اند. صادرات و واردات از حوزه‌های درآمد‌زا شناخته می‌شوند. با این وجود به دلیل تحریم‌ها مشکلاتی نیز بر سر فعالیت‌های بین‌المللی ایرانیان وجود دارد. عمده‌ترین این مشکلات، عدم ارتباط بانک‌های ایران با جهان است. از این‌رو، کسب‌وکار‌ها مجبور به استفاده از بانک‌های خارجی هستند. رولوت یک بانک مجازی است که در سال 2015 در اروپا راه‌اندازی شد. حساب‌های چند‌ ارزی و کارمزد‌های انتقال پایین رولوت آن را به گزینه‌ای جذاب برای بیزنس‌ها تبدیل می‌کند. در ادامه مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut انجام می‌شود.

در Revolut می‌توان حساب شخصی به نام صاحب حساب و اکانت بیزنسی به نام شرکت ایجاد کرد. با وجود آن که ویژگی‌های حساب پرسونال و بیزنسی شباهت‌های زیادی با هم دارند، حساب بیزنسی تعدادی مزایای اضافه دارد که برای کسب‌وکار‌ها بسیار مفید است. در این مقاله به مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut می‌پردازیم. پس اگر شما نیز به فعالیت در حوزه بین‌المللی علاقه دارید و به دنبال افتتاح حساب رولوت هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

حساب پرسونال رولوت چیست؟

همانطور که بیان شد Revolut یک بانک مجازی است که مجوز خدمات بانکداری ناحیه اروپا را از کشور لیتوانی کسب کرده است. این بانک حساب‌های پرسونال ارائه می‌دهد که برای علاقه‌مندان به مسافرت و گردشگری امتیاز‌های ویژه‌ای دارد. بسته به نوع حساب پرسونال شما یک اکانت چند ارزی با نرخ تبدیل بسیار پایین و امتیاز‌های بازپرداخت هتل و رستوران دریافت می‌کنید و می‌توانید تا سقف 200 دلار در ماه از ATMهای دنیا بدون کارمزد برداشت داشته باشید.
حساب‌های پرسونال رولوت، 4 سطح دارند که از اکانت رایگان شروع شده و تا رده پریمیوم ادامه پیدا می‌کند. اطلاعات کامل حساب‌های پرسونال رولوت و ویژگی‌های آن‌ها را در مقاله دیگری کامل مورد بررسی قرار داده‌ایم. شما می‌توانید از طریق این لینک آن مقاله را مطالعه کنید.

 

بررسی حساب شخصی رولوت

 

حساب بیزنسی رولوت چست؟

رولوت کار خود را با حساب‌های پرسونال از سال 2005 شروع کرد. به دلیل خدمات نوین، کارمزد‌های کم و سرعت دسترسی به خدمات بانکداری، به عنوان چاقوی سوئیسی بانک‌ها شناخته می‌شد. همچنین طولی نکشید که محبوبیت رولوت افزایش پیدا کرد و مردم از کارت اعتباری آن برای مسافرت، خرید و انتقال وجه بین‌المللی استفاده می‌کردند. پس از آن که رولوت جایگاه خود را میان کاربران حقیقی تثبیت کرد، به سراغ حوزه کسب‌وکار‌ها رفت تا جامعه هدف و حجم تراکنش‌هایش را افزایش دهد.

 

 

به این جهت، رولوت در سال 2015 وسعت کاری خود را افزایش داد و اکانت‌های بیزنسی را معرفی کرد. هدف رولوت متحول‌‌سازی تراکنش‌های بین‌المللی تجارت‌ها بود و جایگزینی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کرد. این حساب‌ها به دو دسته فریلنس و بیزنس تبدیل می‌شدند. در حساب فریلنس نام فرد روی کارت و حساب ثبت می‌شود؛ اما در نسخه بیزنسی نام تجاری شرکت روی کارت حک خواهد شد.

این حساب‌ها در کنار ویژگی‌های پرسونال، خدمات ارسال رسید، فرم پرداخت و رسید مالی ارائه می‌کنند. همچون حساب‌های پرسونال، حساب‌های بیزنسی نیز از نسخه رایگان شروع و در 4 رده، سطح بندی شده‌اند. حساب‌های بیزنسی رولوت در اکثر کشور‌های اروپایی قابل ارائه و استفاده است. دفتر مرکزی رولوت در انگلستان و شعبه دوم آن‌‌ها در آمریکا دایر شده است.

 

نقد کردن و یا شارژ حساب رولوت با سفیرپیمنت

 

بسیاری از بیزنس‌‌ها که در ناحیه اروپا و آمریکا قرار دارند می‌توانند حساب بیزنسی رولوت افتتاح کنند. با این وجود کسب‌وکار‌هایی هم هستند که رولوت را برای بیزنس به رسمیت نمی‌شناسد و از حساب‌های بیزنسی استفاده نمی‌کنند. این تجارت‌ها عبارت‌اند از: خیریه‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های خدمات عمومی، شرکت‌های قرار‌یابی، شرکت‌های معامله رمز‌ارز‌ها و کمپانی‌های فروش خودرو دست دوم.

 

مقایسه انواع حساب رولوت

 

مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut از لحاظ خدمات

در حساب رولوت پرسونال شما می‌توانید تمام نیاز‌های بانکی خود را با بیش از 30 ارز رایج دنیا برطرف نمایید. همچنین امکان استفاده از قابلیت‌های تبدیل ارز با قیمت پایه را نیز خواهید داشت. این حساب‌ها به همراه امتیاز‌های ویژه‌ای برای مسافرت هستند و به طور کلی برای مصارف شخصی و مسافرتی طراحی شده‌اند.

 

همه چیز درباره اپلیکیشن رولوت

حساب‌های بیزینسی از نظر ویژگی‌ شباهت‌های زیادی به حساب‌های پرسونال دارند. با این وجود حساب‌های بیزنسی امتیاز‌هایی برای تسهیل فرایند مالی شرکت‌ها و فریلنسر‌ها ارائه می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید حساب بیزنسی خود را به شبکه حسابداری ابری مورد‌علاقه خود وصل کنید و به صورت آنلاین و حضوری از مشتریان خود دریافت وجه داشته باشید. همچنین با ارائه آنالیز‌های دقیق مالی، وظایف حسابداری شرکت شما بسیار روان‌تر و ساده‌تر خواهد شد. از طرفی برای تدوین مدارک مالیاتی نیز دیگر مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا بخش اطلاعات حساب رولوت این کار را اتوماتیک برای شما انجام می‌دهد.

 

 

ضمنا بر اساس طرح خریداری شده، می‌توانید تا سقف مشخصی بدون کارمزد انتقال و تبدیل ارز انجام دهید که تفاوت قابل توجهی نسبت به حساب‌های پرسونال است. از این رو در مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut، می‌توان گفت که هزینه اضافه‌تر حساب‌های بیزنسی در قبال خدمات حسابداری ارائه شده ارزشش را دارد و در مدیریت شرکت شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

بررسی نهایی در مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut

 

جمع‌بندی مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut

ارتباطات و رونق کسب‌وکار‌های بین‌المللی باعث افزایش تقاضای تراکنش‌های انتقال وجه بین کشور‌ها است. از این‌رو، کارمزد‌های انتقال و تبدیل ارز برای مردم و شرکت‌ها دغدغه بزرگی خواهد بود. بانک‌های متداول فیزیکی کارمزد‌های بالایی از کاربران می‌گیرند. از این جهت بانک مجازی رولوت در سال 2005 برای متحول کردن فرایند بانکداری ایجاد شد. این بانک مجازی با ارائه کارمزدهای بسیار پایین به سرعت محبوبیت زیادی به خود جذب کرد.

طولی نکشید که موسسان رولوت به فکر گسترش بازار خود افتادند و حساب‌های بیزنسی را نیز به خدمات خود اضافه کردند. در این مقاله به صورت کلی به مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut پرداختیم و از ویژگی‌های هر کدام مطالبی را مطرح کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله درک درستی از تفاوت‌های حساب‌های پرسونال و شرکتی رولوت پیدا کرده باشید.

سوالات متداول؛ مقایسه حساب پرسونال و بیزینس revolut

حساب‌های پرسونال با هدف تسهیل فرایند بانکداری شخصی طراحی شده‌اند و اگر نیازی به گزارش‌های مالی و مالیاتی ندارید، حساب شخصی برای شما کافی خواهد بود.
بله؛ با استفاده در ایران نیز می‌توانید حساب رولوت داشته باشید. برای جزئیات بیشتر با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.
برای دریافت حساب بیزنسی رولوت نیازی به حضور فیزیکی شرکت در کشور‌های تحت پشتیبانی نیست. برای حساب بیزنسی، تنها کافی است تشکیل‌دهنده حساب در یکی از کشور‌های مورد تأیید سکونت داشته باشد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *