اپلیکیشن revolut

همه چیز درباره اپلیکیشن رولوت

آخرین بروز رسانی:  ۸ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

رولوت یک بانک مجازی است که خدمات بانکداری اینترنتی ارائه می‌دهد. پس از تشکیل حساب در رولوت، برای کنترل و استفاده از حساب خود به اپلیکیشن Revolut نیاز خواهید داشت. برای نصب برنامه رولوت می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید. از آنجایی که رولوت یک برنامه بانک‌داری و حساب شما به آن متصل است، ما فقط گوگل پلی را پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله به صورت کامل به بررسی محیط اپلیکیشن رولوت می‌پردازیم. بخش‌ها و خصوصیات مختلف آن را بررسی می‌کنیم. اگر مشتاق سفر هستید یا به استفاده از رولوت علاقه دارید، ما را تا انتها دنبال کنید.

 

بررسی بخش‌های مختلف اپلیکیشن رولوت

 

صفحه ورود اپلیکیشن رولوت

 

صفحه ورود اپلیکیشن revolut

پس از دانلود اپلیکیشن Revolut با صفحه ورود رولوت مواجه خواهید شد. در این صفحه باید حساب خود را وارد کنید. درصورتی‌که حسابی ندارید می‌توانید از همین صفحه نسبت به ثبت‌نام حساب نیز اقدام کنید. اپلیکیشن رولوت ۵ حساب مختلف متناسب با نیاز و بودجه شما ارائه می‌دهد. پیش‌تر درباره انواع حساب‌های رولوت و خصوصیات آن‌ها مقاله‌ای نوشته‌ایم. اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید به لینک مقاله زیر رجوع کنید.

 

نقد کردن درآمد حساب Revolut

 

صفحه خانه در نرم افزار Revolut

پس از وارد شدن به حسابتان با صفحه خانه اپلیکیشن Revolut روبرو خواهید شد. در این صفحه اطلاعات کلی حسابتان را می‌توانید مشاهده کنید. اطلاعاتی از قبیل میزان موجودی، مشخصات سایر حساب‌ها، میزان پس‌انداز و سهام‌های خریداری شده مهم‌ترین اطلاعات قابل رویت در این صفحه هستند. در پایین صفحه می‌توانید جوایز و پیشنهاد‌های داغ اپلیکیشن رولوت را مشاهده کنید. در زیر هر پیشنهاد، درصد جایزه و بازپرداختی که دریافت می‌کنید نمایش داده شده است. این پیشنهاد‌ها مداوم تغییر می‌کنند. اگر قصد خرید کالایی را دارید، می‌توانید بخش پیشنهاد‌ها را بررسی کنید تا حدالامکان از هزینه‌های خرید خود بکاهید. این صرفه‌جویی‌ها قطره‌قطره جمع شده و هزینه‌های زندگی شما را کاهش می‌دهند.

 

جزئیات حساب رولوت

 

جزئیات حساب رولوت

در قسمت جزئیات حساب، شاهد ریز اطلاعات حسابتان خواهید بود. رولوت یک حساب چند ارزی است و می‌توانید هم‌زمان به میزان نامحدود ارز‌های مختلف در حسابتان نگه‌داری کنید. از گزینه “Add Money” برای افزایش موجودی حساب استفاده می‌شود.
از بخش “Exchange” می‌توانید موجودی خود را در هر لحظه به ارز‌های دیگر تبدیل کنید. توجه داشته باشید سقف میزان تبدیل ارز بدون کارمزد در ماه به نوع حسابتان بستگی دارد. در صورت عبور از سقف حساب، مشمول کارمزد درصدی خواهید شد. همچنین شایان ذکر است که مجزا از پلن خریداری شده شما، تمام تراکنش‌های تبدیل ارز در روز‌های تعطیل شامل 0.5 تا 2.5 درصد کارمزد می‌شوند.

 

 

در پایین صفحه تراکنش‌های اخیر شما نمایش داده می‌شوند. همچنین با رفتن به بخش تراکنش‌ها در پایین صفحه، تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده خواهید کرد. اپلیکیشن رولوت به صورت خودکار تمام خرید‌ها و تراکنش‌های شما را ذخیره می‌کند. شما می‌توانید در هر لحظه از قسمت آنالیز هزینه‌ها، ریز مخارج خود و میزان پرداختی در هر زیرشاخه را مشاهده کنید. با استفاده از این قابلیت، به راحتی می‌توانید مدیریت هزینه‌های زندگی خود را به دست بگیرید و از هزینه‌های بیهوده جلو‌گیری کنید.

 

جزئیات کارت های revolut

 

اطلاعات کارت‌های رولوت

از قسمت بالای صفحه می‌توانید وارد بخش اطلاعات کارت‌های خود شوید. رولوت برای تمام پلن‌های خریداری شده، گزینه شخصی‌سازی کارت ارائه می‌دهد. شخصی‌سازی کارت یک ارتباط عاطفی و حس مالکیت بین شما و کارت رولوت تان ایجاد می‌کند.

 

اطلاعات رولوت

 

این ارتباط از نظر روان‌شناسی، احتمال تداوم استفاده از حساب را افزایش می‌دهد. در پلن‌های بالا‌رده، یک کارت فلزی شیک دریافت می‌کنید که زیبایی و سادگی چشم‌نوازی دارد.
این شخصی‌سازی رایگان است، ازاین‌رو رولوت بیشترین رده طراحی کارت را به مشترکین ارائه می‌دهد.

 

زیبایی کارت‌های رولوت

 

سپرده گذاری در اپلیکیشن revolut

در قسمت سپرده‌گذاری شاهد میزان ذخیره‌شده خود خواهید بود. همچنین اپلیکیشن رولوت سود سالانه متناسب با میزان سپرده و پلن شما ارائه می‌دهد. این قسمت میزان دقیق سودی که از حسابتان دریافت می‌کنید را نشان می‌دهد.

 

سپرده‌های موجود در رولوت

 

فروشگاه رولوت

اپلیکیشن رولوت خود همانند فروشگاه نیز عمل می‌کند. با خرید از فروشگاه رولوت درصدی از مبلغ خرید به شما بازپرداخت خواهد شد. شایان ذکر است درصد بازپرداخت در پلن‌های بالارده افزایش می‌یابد.

 

فروشگاه رولوت

 

اگر قصد دارید به دوستان خود، کارت هدیه بدهید، استفاده از اپلیکیشن رولوت بهترین گزینه شما خواهد بود. با استفاده از برنامه رولوت برای هر هدیه خریداری شده درصدی از مبلغ آن به شما باز می‌گردد.

 

گیفت کارت و خدمات سفر

 

خدمات مسافرتی بانک Revolut

یکی از ویژگی‌های به‌خصوص رولوت، خدمات مسافرتی است که در پلن‌های پریمیوم، متال و الترا ارائه می‌دهد. اگر از قسمت Stay”” اپلیکیشن Revolut برای رزرو هتل خود استفاده کنید، در پلن‌های بالارده تا سقف 10 درصد هزینه اقامت به شما بازگردانده می‌شود.

 

خدمات مسافرت در revolut

بیمه خدمات درمان بین‌المللی، بیمه شخص ثالث، بیمه اسباب و وسایل، بیمه ماشین اجاره‌ای، لانج رایگان در صورت تأخیر پرواز و بازپرداخت درصدی از هزینه‌های هتل و رستوران بخشی از خدمات مسافرتی رولوت هستند.

 

معرفی بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج به ایران

 

رمزارز و کالا در اپلیکیشن revolut

یکی از ویژگی‌هایی که اپلیکیشن Revolut را از سایر رقبا متمایز می‌کند، دسترسی به بازار رمزارز و کالا است. درواقع اپلیکیشن رولوت مانند بروکری است و به شما اجازه می‌دهد مستقیماً از داخل برنامه رولوت در بازار رمزارز و کالا خریدوفروش انجام دهید. همچنین می‌توانید رمز‌ارز‌های خود را در کیف پول رولوت ذخیره کنید. کارمزد خرید رمزارز و کالا در هر پلن متفاوت است. توجه داشته باشید فقط در پلن‌های بالارده اجازه انتقال رمزارز به خارج از رولوت را خواهید داشت. در دیگر پلن‌ها از رمزارز فقط می‌توانید داخل اپلیکیشن Revolut استفاده کنید.

 

خدمات رولوت revolut

 

یکی دیگر از خدمات به خصوصی که اپلیکیشن Revolut ارائه می‌دهد دسترسی به بازار سهام و سرمایه‌گذاری مستقیم از داخل برنامه است. شما با استفاده از اپلیکیشن رولوت می‌توانید ریز تغییرات سهام‌های خود را مشاهده کنید. برای سرمایه‌گذاری آگاهانه می‌توانید تاریخچه بازار سهام را بررسی کنید و از عملکرد سهام هر شرکت مطلع شوید.

 

ویژگی های اپلیکیشن revolut

 

ویژگی‌های اپلیکیشن رولوت

اپلیکیشن رولوت یکی از پویاترین محیط‌های برنامه و رابط کاربری را میان رقبا دارد. در این برنامه همه چیز به صورت روان و زیبا در اختیار مشترک قرار می‌گیرد. تصاویر گرافیکی زیبا، کارکردن با این برنامه را بسیار دلنشین می‌کند. همچنین خدمات مشتریان حساب‌های رولوت از طریق چت داخل برنامه رولوت انجام می‌شود.

 

ویژگی های اپلیکیشن رولوت

 

با استفاده از این اپلیکیشن از آخرین تغییرات بازار رمزارز، کالا و سهام آگاه خواهید شد که برای فعالان حوزه مالی و سرمایه‌گذاری قابلیت ارزشمندی است. با استفاده از این برنامه در تمام دنیا می‌توانید در لحظه تبدیل ارز انجام دهید یا به دوستان خود وجه منتقل کنید. از کارت دیجیتالی نمایشداده شده در برنامه رولوت می‌توانید مستقیماً از موبایل خود برای پرداخت‌ها استفاده کنید. ویژگی‌های چون بازپرداخت مبلغ خرید، بازپرداخت مبلغ هتل و رستوران، انواع بیمه‌های مسافرتی و خدمات بازار سهام و رمزارز این برنامه را به یکی از جامع‌ترین برنامه‌های بانک‌داری بین‌المللی تبدیل کرده است.

 

 

جمع‌بندی اپلیکیشن Revolut

رولوت یک بانک مجازی با مجوز بانک‌داری از کشور لیتوانی و بلغارستان است. این بانک خدمات مختلف بسیاری به مشترکین خود ارائه می‌کند. اصلی‌ترین خدمات رولوت در خصوص بازپرداخت‌های مسافرتی و خرید‌های اینترنتی است. برای دسترسی به حساب رولوت خود به اپلیکیشن Revolut نیاز خواهید داشت. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید تمام اطلاعات حساب خود را رصد کنید. محیط پویای برنامه کار با آن را بسیار آسان می‌کند. در حین مسافرت می‌توانید از طریق اپلیکیشن هر لحظه تبدیل ارز انجام دهید. رولوت پلن‌های مختلفی متناسب با بودجه و نیاز‌های مشترکین ارائه می‌دهد. در مقابل، بانک وایز در حالت عادی فقط یک حساب در اختیار مشترک قرار می‌دهد.

همچنین از طریق اپلیکیشن Revolut می‌توانید به بازار سهام و رمزارز‌ها دسترسی پیدا کرده و مستقیماً به معامله مشغول شوید. خدمات مدیریت هزینه‌های اپلیکیشن رولوت در میان رقبا فوق‌العاده است و به شما تمام ابزار‌های لازم را می‌دهد. در این مقاله تمام بخش‌های اپلیکیشن رولوت را مورد بررسی قرار دادیم و درباره ویژگی‌های این برنامه‌ی پویا نکاتی را مطرح کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله هیچگونه نگرانی در خصوص استفاده از اپلیکیشن رولوت برای شما باقی نمانده باشد. چنانچه پیشنهاد یا انتقادی دارید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خشنود خواهیم شد.

سوالات متداول؛ اپلیکیشن revolut

بله پس از نصب و ورود به برنامه رولوت می‌بایست اطلاعات حساب رولت خود را وارد کنید.
اگر قصد شما تنها مسافرت است و در سال مسافرت‌های زیادی انجام می‌دهید، خدمات بیمه مسافرتی رولوت برای شما بسیار ارزشمند خواهند بود.
با سپرده‌گذاری داخل اپلیکیشن رولوت، سود سالانه به شما پرداخت می‌شود که می‌تواند جایگزین هزینه‌های حساب شما باشد.
بر اساس پلن حساب شما، می‌توانید به صورت رایگان تا سقف مشخصی در ماه تبدیل ارز انجام دهید. البته توجه داشته باشید تبدیل ارز در روز تعطیل برای تمام پلن‌ها 0.5 تا 2.5 درصد کارمزد دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *