کارمزد Revolut

همه چیز درباره کارمزد‌های رولوت Revolut

آخرین بروز رسانی:  ۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

رولوت یک مؤسسه مالی دیجیتالی است که مجوز بانک‌داری لیتوانی و بلغارستان را اخذ کرده است. این بانک مجازی خدماتی کاملاً مشابه با یک بانک رسمی دارد. در کنار خدمات مالی متداول، Revolut برای علاقه‌مندان گردشگری خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. خدماتی چون تبدیل ارز با قیمت پایه، بیمه مسافرتی، سود سالانه ۰٫۶۵ درصد، مبادله رمزارز و کالا و بازپرداخت درصدی از مبلغ خرید، تعدادی از ویژگی‌های جذاب این بانک مجازی هستند. در ادامه این مقاله به صورت جامع به بررسی پلن‌های حساب‌های رولوت می‌پردازیم و کارمزد Revolut را با سایر رقبا مقایسه می‌کنیم. اگر شما به مسافرت‌های بین‌المللی علاقه دارید یا درباره خدمات رولوت کنجکاو هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کارمزد رولوت برای ارائه خدمات

رولوت ۵ پلن خدماتی متناسب با نیاز و بودجه مشترکین ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

پلن استاندارد رولوت

ثبت‌نام این پلن رایگان بوده و برای مشترکینی که قصد آزمایش رولوت را دارند بسیار مناسب است. این حساب شامل اکثر خدمات بانک‌داری می‌شود. در این پلن شما می‌توانید تا سقف ۵ برداشت یا ۲۰۰ پوند بدون کارمزد از ATM پول برداشت کنید. استفاده بیشتر شامل کارمزد می‌شود. در این پلن می‌توانید بدون کارمزد تا سقف ۱۰۰۰ پوند تبدیل ارز انجام دهید. توجه داشته باشید تبدیل ارز فقط در روز‌های کاری بدون کارمزد است و در روز‌های تعطیل بین ۰٫۵ تا ۲٫۵ درصد کارمزد دارد. این پلن ۱٫۴۹ درصد کارمزد خرید رمزارز و ۱٫۹۹ درصد کارمزد خرید کالا ارائه می‌دهد.

 

روش های کاهش دادن کارمزد خدمات در رولوت

 

کارمزد Revolut در پلن پلاس

این پلن کارمزد ماهانه ۳ دلار دریافت می‌کند. مشترکین این پلن می‌توانند کارت فیزیکی‌شان را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین گزینه چت با خدمات مشتریان از طریق برنامه رولوت فعال می‌شود. در این پلن تعداد تراکنش محدود نیست و تا سقف ۲۰۰ پوند می‌توانید از خودپرداز پول دریافت کنید. اگر از طریق برنامه Revolut هتل خود را رزرو کنید تا سقف ۳ درصد هزینه به شما باز می‌گردد. سایر ویژگی‌های این پلن با قبلی یکسان است.

 

پلن پریمیوم و کارمزد Revolut

کارمزد این پلن 7 پوند در ماه است. در این پلن یک کارت پریمیوم شخصی‌سازی شده به شما اختصاص داده می‌شود. همچنین برای کارمزد انتقال‌های بین‌المللی تخفیف دریافت خواهید کرد. در این پلن سقف برداشت از ATM به 400 پوند در ماه افزایش می‌یابد. همچنین در خرید‌های خود 0.6 درصد بازپرداخت خواهید گرفت. تبدیل ارز در این پلن محدودیتی ندارد. بازپرداخت رزور هتل از طریق برنامه Revolut به 5 درصد می‌رسد. همچنین شما به یک بیمه پزشکی بین‌المللی با سقف 10میلیون پوند در سال دست پیدا می‌کنید. بیمه ورزش‌های زمستانه تا سقف 3000 پوند در سال و بیمه اسباب و وسایل تا سقف 1000 پوند در سال از دیگر ویژگی‌های پلن پریمیوم هستند. این پلن مناسب افرادی است که مکرر به اقصی نقاط دنیا سفر می‌کنند.

 

 

کارمزد Revolut در پلن متال

کارمزد ماهانه این پلن 13 پوند است. در این پلن شما یک کارت فلزی شیک دریافت می‌کنید. تخفیف انتقال بین‌المللی در این پلن به 40 درصد افزایش خواهد یافت. همچنین می‌توانید تا 800 دلار بدون کارمزد از دستگاه‌های ATM وجه نقد دریافت کنید. بازپرداخت رزرو هتل در این پلن به 10 درصد افزایش می‌یابد. یکی از ویژگی‌های مهم این پلن بیمه شخص ثالث بین‌المللی تا سقف 1 میلیون پوند است. کارمزد خرید رمز ارز در این پلن 0.99 درصد و کالا 1.49 درصد است.

 

پلن الترا در رولوت

این پلن گران‌ترین گزینه میان حساب‌های Revolut است. برای فعال کردن این حساب می‌بایست 45 پوند در ماه پرداخت کنید. در این پلن یک کارت پلاتینیوم دریافت خواهید کرد. همچنین گزینه تماس تلفنی با خدمات مشترکین تنها در این پلن در دسترس است. کارمزد انتقال‌‌های بین‌المللی در این پلن رایگان است. سقف برداشت از ATM به 2000 پوند در ماه افزایش می‌یابد. تا 1.2 درصد مبلغ خرید‌های شما از طریق برنامه Revolut بازپرداخت خواهد شد.

 

آموزش روش های کاهش دادن کارمزد رولوت

 

روش‌های کاهش هزینه کارمزد رولوت

یکی از راه‌های کاهش هزینه های مربوط به رولوت ارتقای پلن است. با ارتقای پلن، سقف استفاده رایگان از خدمات رولوت افزایش می‌یابد. همچنین از هدایای بازپرداخت بیشتری بهره خواهید برد. با این وجود اگر زیاد به سفر نمی‌روید، پلن‌های رده‌بالای رولوت آن‌چنان برای شما توجیه اقتصادی ندارند. اصلی‌ترین ویژگی پلن‌های بزرگ‌تر خدمات بازپرداخت هزینه‌های سفر است. یکی دیگر از راه‌های کاهش کارمزد Revolut سرمایه‌گذاری در این بانک مجازی است. Revolut بر اساس میزان سرمایه شما، تا سقف ۴٫۵ درصد سالانه سود به حساب شما اختصاص می‌دهد. مبلغ پایه سود Revolut 0.65 درصد است. به عبارتی با ذخیره 15000 پوند در حسابتان، سالانه 35 پوند دریافت ‌خواهید کرد که هزینه کارمزد Revolut شما را پرداخت می‌کند.

 

مقایسه رولوت با وایز

در wise برای انتقال وجه بین‌المللی، همیشه هزینه پایه تبدیل ارز را پرداخت می‌کنید. در مقابل هزینه های خدمات رولوت بر اساس میزان وجه انتقالی تغییر می‌کند. اگر برداشت وجه نقد از ATM برای شما اولویت دارد، رولوت انتخاب اول شما است. کارمزد رایگان در وایز فقط شامل 2 تراکنش تا مجموع 200 پوند در ماه خواهد بود. کارمزد Revolut در خصوص حجم برداشتی از ATM بر اساس پلن شما متغیر است که پیش‌تر مورد بررسی قرار دادیم.

 

مقایسه جامع حسابهای وایز و رولوت (Revolut & Wise)

 

البته دامنه کشور‌های تحت پوشش وایز از Revolut بیشتر است و در بعضی کشور‌ها تنها انتخاب موجود وایز خواهد بود. در خصوص دریافت وجه، وایز بهترین گزینه است. شما می‌توانید با مشخص کردن اطلاعات و ارز مورد نظر خود، از پرداخت کارمزد برای تبدیل ارز دریافتی اجتناب کنید. این مهم برای کسب‌وکار‌ها اهمیت به سزایی دارد. کارمزد Revolut در روز‌های تعطیل بین 0.5 تا 2.5 درصد خواهد بود. میزان این کارمزد در تمام پلن‌های Revolut یکسان است.

 

خدمات سفیرپیمنت جهت کاهش هزینه کارمزد Revolut

 

جمع‌بندی

Revolut یک بانک مجازی است که خدمات بانک‌داری اینترنتی ارائه می‌دهد. Revolut 5 حساب مختلف متناسب با نیاز و بودجه مخاطب ارائه می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. به جز کارمزد روز‌های تعطیل، کارمزد‌های دیگر Revolut قابل‌اجتناب هستند. ویژگی اصلی حساب‌های رولوت خدمات بیمه مسافرتی رایگان در پلن‌های بالارده است. با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده بهینه از خدمات بازپرداخت Revolut می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. پشتیبانی مشترکین سریع و خدمات تبدیل ارز کم‌هزینه این پلتفرم بانک‌داری را به گزینه اول علاقه‌مندان گردشگری تبدیل کرده است.

سوالات متداول؛ کارمزد Revolut

بله، با استفاده از خدمات افتتاح حساب بین‌المللی سفیرپیمنت می‌توانید نسبت به افتتاح و پرداخت هزینه حساب خود اقدام کنید.
با استفاده هوشمندانه و دریافت بازپرداخت‌های مسافرتی، می‌توانید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی چشمگیری کنید. همچنین هزینه‌های تبدیل ارز رولوت در روز‌های کاری بسیار ناچیز است.
بله، در تمام پلن‌های رولوت ویزا کارتی به شما اختصاص داده می‌شود.
هر یک از این بانک‌های مجازی خدمات متفاوتی ارائه می‌کنند. اگر سفر و گردشگری اولویت شما است، رولوت گزینه بهتری خواهد. چنانچه به دنبال حسابی با پتانسیل انتقال وجه بالا برای کسب‌وکار خود هستید، وایز گزینه بهتری است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *